zeg, gedraag je eens!quote:
Kruipend naar huis straksquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys loopt polonaise door Bleiswijk met in de ene hand een blikje Mailbu Jus en in de andere haar Nick en Simonsjaal
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys loopt polonaise door Bleiswijk met in de ene hand een blikje Mailbu Jus en in de andere haar Nick en Simonsjaal
Ik snap het wel hoor, we dwarbomen onze evolutie door dat soort mensen te laten voortplantenquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook echt niet.
Maar ik begrijp mensen die leningen , waarvan ze weten dat ze er nog jaren voor moeten bloeden afsluiten voor auto's, flatscreens, bruiloften en weet ik veel wat voor luxe zaken toch al echt niet.
Pik mij dan ff opquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:47 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben bijna geneigd naar Bleiswijk te rijden met mn camera...
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had net geedit, gaan jullie me kwooten
Prima! Helemaal niet om!quote:
Dat ligt zo lekker op de route.quote:
Mailbu.quote:
Het wordt tegenwoordig ook afgedaan als normaal; die leningen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, we dwarbomen onze evolutie door dat soort mensen te laten voortplanten![]()
Evolutie ontstaat als afwijkingen die ongunstig zijn niet kunnen reproduceren. Vroeger in de oegaboega tijd, ging je deaud als je faalde, toen bleven de slimme mensen over. De slimme mensen vonden de domme mensen zielig en legden ze uit dat vuur niet eetbaar was. Toen hadden we weer domme mensen, en die waren best sjiek hendig om stenen te sjouwen enzo terwijl de slimme mensen met slimme dingen bezig waren.
Maar vandaag de dag zijn domme mensen helemaal niet sjiek hendig meer![]()
disclaimer: de begrippen "dom" en "slim" worden hierbij niet gestaafd op IQ maar op de mate van kansloosheid, deze post is niet serieus en voel je vooral niet aangesproken.
Nou, ik zou het op een vrije dag zo doen hoor...quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat ligt zo lekker op de route.![]()
Rij dan meteen effe bij mij langs.
Mijn biologieleraar kon dat niet zo hendig sjiek uitleggen als jij Zwabbert.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, we dwarbomen onze evolutie door dat soort mensen te laten voortplanten![]()
Evolutie ontstaat als afwijkingen die ongunstig zijn niet kunnen reproduceren. Vroeger in de oegaboega tijd, ging je deaud als je faalde, toen bleven de slimme mensen over. De slimme mensen vonden de domme mensen zielig en legden ze uit dat vuur niet eetbaar was. Toen hadden we weer domme mensen, en die waren best sjiek hendig om stenen te sjouwen enzo terwijl de slimme mensen met slimme dingen bezig waren.
Maar vandaag de dag zijn domme mensen helemaal niet sjiek hendig meer![]()
disclaimer: de begrippen "dom" en "slim" worden hierbij niet gestaafd op IQ maar op de mate van kansloosheid, deze post is niet serieus en voel je vooral niet aangesproken.
edit: bij nader inzien, als je je aangesproken voelt, heb je blijkbaar niet door dat ik een grapje maak, dus als je je aangesproken voelt, ja helaas, inderdaad, je bent dom
Ja, want je rijdt Honda en da's puur genietenquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik zou het op een vrije dag zo doen hoor...
Overal even katjes kijken...
Je weet wel; die jij zo braaf voor liet bij de stoplichten in Helmondquote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je weet wel; die jij zo braaf voor liet bij de stoplichten in Helmond
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:50 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga de echt een keer doen he.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doodrijder, dat was je!quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da was wel fijn...al die toeterende auto's omdat ik in de weg stondquote:
En dan ook nog honden discriminerenquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* heeft bedquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga de echt een keer doen he.Prik ik een dag en gil hier dat ik een rondje F&F ga maken.
Wie zin heeft kan zich melden en mits haalbaar kom ik bij iedereen op bezoek. En als ik halverwege een logeerbed krijg aangeboden maak ik er een weekend van.
Buurkindjes staan te springen om de katten te verzorgen dus het thuisfront is geregeld.
Mijn telefoon ligt een verdieping hoger.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:52 schreef oh-oh het volgende:
Ja nou dank je wel dan maar weer he Tombotroelala, ik zal je nog es missen![]()
Greys die heeft dr eigen in coma gezopen gok ik, mss is dat blikje Malibu nu wel leeg![]()
Kunnen alle mensen die dr nr hebben dr even smssen?
Please?
Zij zou t ook voor hullie doen hoor
zeker!!!! Rijdt heerlijk!!!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, want je rijdt Honda en da's puur genieten
Die ja...quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alhoewel ik met mijn post een grapje maakte, zit er natuurlijk wel een kern van waarheid in. Als in, onverstandig gedrag wordt niet meer afgestraft.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het wordt tegenwoordig ook afgedaan als normaal; die leningen.
Op tv word je er mee doodgegooid.
Mijn vriendin is intercedente en had laatst een jochie van 17 die werk zocht ivm lening voor mobieltje.
Maar eiks hoefde het van hem niet, want "hij ging toch HBO doen en dan verdiende ie straks bakken met geld".
Mag ik op jouw zoldertje kruipen?quote:
Eliesquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:54 schreef ElisaB het volgende:
Cat, je bent gek
Ik kom even melden datik door tennisarm en ontstoken duimpees niet kan typen. Dus ik lees alleen maar
oh, ik wil ook!!!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga de echt een keer doen he.Prik ik een dag en gil hier dat ik een rondje F&F ga maken.
Wie zin heeft kan zich melden en mits haalbaar kom ik bij iedereen op bezoek. En als ik halverwege een logeerbed krijg aangeboden maak ik er een weekend van.
Buurkindjes staan te springen om de katten te verzorgen dus het thuisfront is geregeld.
Ik hou heel veel van je hoor!!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:52 schreef oh-oh het volgende:
Greys die heeft dr eigen in coma gezopen gok ik, mss is dat blikje Malibu nu wel leeg![]()
Please?
Nou, ik had 2 van die dingen die ook wel ouders genoemd werden destijds en die zorgden er wel voor dat mij dat niet overkwamquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alhoewel ik met mijn post een grapje maakte, zit er natuurlijk wel een kern van waarheid in. Als in, onverstandig gedrag wordt niet meer afgestraft.
Sommige mensen zijn zo in het consumeren gezogen dat het nog het enige is waar het om draait in hun leven. De mensen zijn de weg kwijt, denken dat je alleen gelukkig kan zijn met een dure tv en een dure motor. Die mensen zijn al gestopt met leven voor ze uberhaupt begonnen zijn.
Ja nee nou hoeft het niet meer hoorquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, ik wil ook!!!!
[..]
Ik hou heel veel van je hoor!!!
En ik kom gewoon speciaal een dagje alleen naar jou, goed?
Van wie zou ik dat geleerd hebben?quote:
Eliesje toch.quote:Ik kom even melden datik door tennisarm en ontstoken duimpees niet kan typen. Dus ik lees alleen maar
Ik stond mee in de weg he...quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da was wel fijn...al die toeterende auto's omdat ik in de weg stond![]()
Wel lullig dat jullie daardoor niet meer door konden
Nope... wil geen prik meer ivm verweekte omliggende weefsel, dus ik wil me melden voor een of andere therapie in Eindhoven.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies![]()
Nou ja, dan kom ik ook es op tijd op bed![]()
Ben je al bij de dokter geweest?
Hihiiiiiiihihi.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys loopt polonaise door Bleiswijk met in de ene hand een blikje Malibu Jus en in de andere haar Nick en Simonsjaal
Ik zal het dekbed spesjaaaal voor je uitwassenquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mag ik op jouw zoldertje kruipen?![]()
Geografisch gezien woon jij het grootste pokke-end weg, dus dat komt mooi uit.
als ze van een blikje Malibu in coma raakt, kan ze denk ik beter gewoon kokosmelk drinkenquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:52 schreef oh-oh het volgende:
Please?
ow...quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nee nou hoeft het niet meer hoor
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
En mss kun je dan lepeltje lepeltje met Tombola
Idd, dat leer je toch van huis uit, dat je pas iets kan kopen als je centjes hebt en waar je die centjes vandaan kan halen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, ik had 2 van die dingen die ook wel ouders genoemd werden destijds en die zorgden er wel voor dat mij dat niet overkwam
ghehe, het probleem is dat de ouders van dat soort kinderen meestal zelf ook consumeren als levensdoel hebbenquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, ik had 2 van die dingen die ook wel ouders genoemd werden destijds en die zorgden er wel voor dat mij dat niet overkwam
Ja maar, ik wil de katten van Cat ook zien... dus das niet handig als cat weg is...quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zal het dekbed spesjaaaal voor je uitwassen![]()
En mss kun je dan lepeltje lepeltje met Tombola
mogen we ook bij jou slapen dan?quote:
Wat voor therapie is dat? (of is dat teveel typwerk, dan trek de beeb er maar eens bij).quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope... wil geen prik meer ivm verweekte omliggende weefsel, dus ik wil me melden voor een of andere therapie in Eindhoven.
Maar dat wist je toch al voordat je de knip erin zette?quote:@oh-oh: het blijft een snee
En die mensen stemmen als ze stemmen allemaal Wilders want ZIJ kunnen dr allemaal niks aan doen, t zijn allemaal die kut buitenlandersquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ghehe, het probleem is dat de ouders van dat soort kinderen meestal zelf ook consumeren als levensdoel hebben![]()
en dan kan je het bijna gaan zien als erfelijke afwijking
en zo kom je weer terug bij mijn evolutietheorie devolutietheorie
Uiteraard!quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:00 schreef tombolafan het volgende:
mogen we ook bij jou slapen dan?
Wil je ook meelepelen?quote:
We kunnen de reis hier beginnen of eindigen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar, ik wil de katten van Cat ook zien... dus das niet handig als cat weg is...
dan rij je 's ochtend mee met Cat op d'r roadtrip naar Casa di Catquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar, ik wil de katten van Cat ook zien... dus das niet handig als cat weg is...
Meerdaagse trip!quote:
klikquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:00 schreef Cat22 het volgende:
Wat voor therapie is dat? (of is dat teveel typwerk, dan trek de beeb er maar eens bij).
Stond jij achter mij op de verkeerde baan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik stond mee in de weg he...
ja...quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Stond jij echter mij op de verkeerde baan?![]()
Elies, je mag best meeslapen op m'n zolder heur
Ja, dawas achter mijquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja...
een te veel naar rechts...
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies, je mag best meeslapen op m'n zolder heur
Je kunt het altijd proberenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
klik
Heb van verschillende mensen gehoord dat het het helemaal is...
proof of concept van devolutiequote:Op donderdag 18 februari 2010 22:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Idd, dat leer je toch van huis uit, dat je pas iets kan kopen als je centjes hebt en waar je die centjes vandaan kan halen?
Echt, het kind dat hier wel es komt, met beide ouders in de schuldsanering voor schulden van zaken die allemaal al lang op het stort liggen ( auto, heel neckerman interieur, fair play toestanden, etc etc ) dat is toch gewoon om te janken?
En dan vrees ik voor het kind zelf weer het ergste, want waar moet die nu leren hoe je wel met geld om moet gaan
Heej! Die man heeft een broertje van mijn studie gedaan! (en nog heel veel meer natuurlijk).quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
klik
Heb van verschillende mensen gehoord dat het het helemaal is...
Als het goed is krijgen we deze zomer een barretje achter het huis, dus weest welkom allenquote:
Ja, er waren twee gekken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Stond jij achter mij op de verkeerde baan?![]()
Gaat de zolder dat redden?quote:Elies, je mag best meeslapen op m'n zolder heur
Nou, mijn schoonouders zijn vreselijk zuinig en meneer I. is a big spender.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
proof of concept van devolutie
We daten aansluitend!quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:06 schreef Cat22 het volgende:
Heej! Die man heeft een broertje van mijn studie gedaan! (en nog heel veel meer natuurlijk).
Ben benieuwd, hopelijk helpt het! Kun je snel terecht?
En tis maar 20 minuten bij mij vandaan.
Barretje.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als het goed is krijgen we deze zomer een barretje achter het huis, dus weest welkom allen
Doe maarquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:07 schreef Greys het volgende:
Elies, moet ik de EHBO tent er maar ff bij halen?
De zolder loopt over het hele huis, dus ruimte zatquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, er waren twee gekken.![]()
[..]
Gaat de zolder dat redden?
Da's snel! Als je een datum hebt en je denkt dat een stukkie doorrijden lukt, dan laat het me weten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We daten aansluitend!
Ik hoop dat ik volgende week terecht kan. Doet echt zeer
Uiteraard...met frituurpanquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Barretje.![]()
Is het een gevuld barretje?Dat is de hamvraag.
Staat ie op z'n achterpootjes met de voorpootjes in de lucht?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:09 schreef oh-oh het volgende:
Mwhehehe, er staat hier een NL film op over voetbal, en ze zingen ineens allemaal Johnny is okee olee oleeee.
Drie keer raden wie er wakker wordt en vol instemming naar de tv ligt te kijken hiero
Geen wachtlijst en rijden lukt. I'll keep you posted!quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:09 schreef Cat22 het volgende:
Da's snel! Als je een datum hebt en je denkt dat een stukkie doorrijden lukt, dan laat het me weten.
Ja, ik vind dat ook verdacht hoor...quote:
Whaha dat stond hier op en toen heb ik 1 keer op de zapper gedrukt en nu staat dit opquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Staat ie op z'n achterpootjes met de voorpootjes in de lucht?![]()
Hier staat Sing it op...tres genant
Je houdt van hemquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whaha dat stond hier op en toen heb ik 1 keer op de zapper gedrukt en nu staat dit op![]()
Johnny is ook nog Johnny de Mol zie ik![]()
Hij ligt nog steeds te kijken, mijn Sjon, hij vindt dit denk ik een hele toffe film
Jij snapt hem.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Uiteraard...met frituurpan![]()
Trusten Greys en Ll![]()
hahahahaha, een film voor hem alleen...quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whaha dat stond hier op en toen heb ik 1 keer op de zapper gedrukt en nu staat dit op![]()
Johnny is ook nog Johnny de Mol zie ik![]()
Hij ligt nog steeds te kijken, mijn Sjon, hij vindt dit denk ik een hele toffe film
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen wachtlijst en rijden lukt. I'll keep you posted!
quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vanmorgen toen ik wakker werd en hij uitgestrekt op zn rug naast me lag met zn pootjes mooi voor zn borst en een tevreden glimlach op zn muiltje en zn koppie in mn nek, toen was ik echt ineens helemaal flieft
het is ook niet absoluut, je moet kijken naar de cijfers over de gehele bevolkingquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, mijn schoonouders zijn vreselijk zuinig en meneer I. is a big spender.
Mijn ouders geven juist graag geld uit en ik ben juist akelig zuinig.
Ik twijfel al bij een broek van 50 euro
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:14 schreef MissBliss het volgende:
[Mededeling]
Ziggy's kont is vrijwel droog. Ik herhaal: Ziggy's kont is vrijwel droog.
[/Mededeling]
Terug naar de tv![]()
En riekt dr bibs ook naar eerdbeizen???quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:14 schreef MissBliss het volgende:
[Mededeling]
[/Mededeling]
Terug naar de tv![]()
Klinkt mss een beetje gek, maar we krijgen nu pas echt een band hoor.quote:
[..]
Vanmorgen toen ik wakker werd en hij uitgestrekt op zn rug naast me lag met zn pootjes mooi voor zn borst en een tevreden glimlach op zn muiltje en zn koppie in mn nek, toen was ik echt ineens helemaal flieft
[Mededeling]
[/Mededeling]
Terug naar de tv![]()
[..]
Aha, heeft Ziggy haar kontje in de kerstman geparkeerd?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En riekt dr bibs ook naar eerdbeizen???
Jaaaaaquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En riekt dr bibs ook naar eerdbeizen???
Andersom zou wel raar zijn he?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aha, heeft Ziggy haar kontje in de kerstman geparkeerd?
Tip van mij was jelly, omdat het haar dan echt heel snel droog is, en ze had nog een strawberry kerstmannetjequote:Op donderdag 18 februari 2010 23:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aha, heeft Ziggy haar kontje in de kerstman geparkeerd?
Ik merkte al langer dat je begon om te buigen, je begon er steeds fliefder over te praten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Klinkt mss een beetje gek, maar we krijgen nu pas echt een band hoor.
Twas sowieso meer een hondenhondje dan een mensenhondje in t begin, maar hij rent nu ook echt heel blj naar mensen toe die hij herkent, op kantoor, hier in de buurt , in de stad en zelfs in de bus, echt zo poepig is dat
Oh ik ben blij dat ik een helder momentje had voor Zigsterquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaaaa
Bedankt voor de tip, worked like a charm
Mental Image: Re en MB hangen de hele avond al met de neus bij Ziggy's bipsebapsquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaaaa
Bedankt voor de tip, worked like a charm
Hoooo maar tis nog steeds ook wel een hele vervelende etterige onder de bank pissende pup hoor, en ik hou nog steeds niet zo van puppenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik merkte al langer dat je begon om te buigen, je begon er steeds fliefder over te praten.![]()
Fijn dat de band nu vastgesmeed is.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tip van mij was jelly, omdat het haar dan echt heel snel droog is, en ze had nog een strawberry kerstmannetje
Jeah, riiiiight.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoooo maar tis nog steeds ook wel een hele vervelende etterige onder de bank pissende pup hoor, en ik hou nog steeds niet zo van puppen
[Mededeling]
[/Mededeling]
Terug naar de tv![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Andersom zou wel raar zijn he?
Echt!quote:
Nee ik had nog een minirestje van vorig jaar, ik bewaarde het voor een speciale gelegenheidquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
MB: die zat toch niet in het SS pakketje he? Ik heb kerstmannen meegesleept uit Londen, maar volgens mij niet voor jouw lijstje.
Ware liefdequote:Op donderdag 18 februari 2010 23:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee ik had nog een minirestje van vorig jaar, ik bewaarde het voor een speciale gelegenheid![]()
Nou ja dit was wel speciaal
Back to tv!
Ik leef met je mee, echt waar, maar ik moet toch zo ontzettend lachen om je beschrijving.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:21 schreef Pagan het volgende:
Godverdongel nog aan toe. Plug and pray!![]()
![]()
![]()
Af en toe, heel soms, snap ik best wat van pjuters enzo, maar dit ding slaat echt alles. De buurman die me de dongel uitleende riep al dat alleen het KPN Business Center het ding aan de praat kreeg.Dacht ik, buurman is digibeetje. (beetje digibeet).
De dongel heet volgens de opdruk Jantje, volgens KPN heet hij ook Jantje, maar in de ellenlange preset list heet hij Pietje008 (AKA Jantje)De voorgeïnstalleerde software op Jantje kan niet overweg met Jantje (en helaas ook niet met Pietje 008). De doorlinkpagina's van KPN hierover geven steevast een 404 of erger. Via GoT een workaround gevonden, toegepast en een heel eind gekomen, maar niet genoeg. Het is net de 500m schaatsen met een kapotte dweilmachine voorop.
![]()
Het lijkt zo mooi. Dongel erin, PIN inkloppen en interneppen vanuit de vrachtwaggel. NOT![]()
Huizen met flesseopeners zijn goehoed!quote:Cat, je bent welkom (een logeerbed is zo opgeblazen, en,no worries, ik heb een flesopener).
Ik snap het wel heur; had ik met Tom en Luna ook een beetje.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt!
Maar we hebben nu wel van die momentjes dat ik ff heel veel van hem hou
Gelukkig ligt Strega niet in een vrachtwaggelquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:21 schreef Pagan het volgende:
Godverdongel nog aan toe. Plug and pray!![]()
![]()
![]()
Af en toe, heel soms, snap ik best wat van pjuters enzo, maar dit ding slaat echt alles. De buurman die me de dongel uitleende riep al dat alleen het KPN Business Center het ding aan de praat kreeg.Dacht ik, buurman is digibeetje. (beetje digibeet).
De dongel heet volgens de opdruk Jantje, volgens KPN heet hij ook Jantje, maar in de ellenlange preset list heet hij Pietje008 (AKA Jantje)De voorgeïnstalleerde software op Jantje kan niet overweg met Jantje (en helaas ook niet met Pietje 008). De doorlinkpagina's van KPN hierover geven steevast een 404 of erger. Via GoT een workaround gevonden, toegepast en een heel eind gekomen, maar niet genoeg. Het is net de 500m schaatsen met een kapotte dweilmachine voorop.
![]()
Het lijkt zo mooi. Dongel erin, PIN inkloppen en interneppen vanuit de vrachtwaggel. NOT![]()
ElisaBeterschap![]()
JPB opzouten, het is pluche, geen klittenband
Cat, je bent welkom (een logeerbed is zo opgeblazen, en,no worries, ik heb een flesopener).
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik snap het wel heur; had ik met Tom en Luna ook een beetje.
Mss ook wel omdat we zo snel na Baloe hebben gekregen.
Maar toen ik ze maandag wegbracht en ik ze 's middags weer op kon halen....niets dan liefde voor die 2 wollebolletjes
Ik vergeet dat altijd. Komt misschien omdat ik nog 20 bruisballen en zo'n 40 BBSen moet opmaken en nog ene stuk of wat melts (en jullie me op de meet maar zo aardig vinden omdat ik mijn doos opengooide. Dat was puur lijfsbehoud!quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:25 schreef oh-oh het volgende:
MB, k heb ook nog wel wat kwakjes jelly, dus als je zonder zit moet je ff een gil geven, ik pleur ze van ellende af en toe maar in mn bad omdat ik dr niks mee doe
Da's dan toch de ontwapenende kracht van Den Pup.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Met Kees heb ik dat ook heel erg gehad, omdat Frits zo snel doodging nadat ze kwam.
Maar Sjon was ook echt ongewenst en ik maak echt geen grapjes als ik zeg dat ik helemaal niet van pupjes houd![]()
Maar nu ik merk dat ie echt dol op me is ben ik ook af en toe heel erg dol op hem![]()
Vervelend stuk vreten dat ie is
Jawohl, als ie groter wordt ( mits ie dan ook wat liever wordtquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's dan toch de ontwapenende kracht van Den Pup.![]()
Als hij groter wordt ga je hem vast steeds vaker en nog meer aardig en liev vinden.
Ik kom aan alle kanten tijd tekort, de beestjes willen ook hun portie aandacht uiteraard, en dan zit je twee uur te verkloten voor zoiets doms. Zonder resultaat.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik leef met je mee, echt waar, maar ik moet toch zo ontzettend lachen om je beschrijving.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Huizen met flesseopeners zijn goehoed!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Met Baloe had ik echt vanaf de eerste seconde een soort klik ofzo.
Mijn hemel, wat was ik verliefd op die kat...en nog steeds
Hier ook zo'n dongel, hier ook met geen mogelijkheid zelf aan te zwengelen...quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:32 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik kom aan alle kanten tijd tekort, de beestjes willen ook hun portie aandacht uiteraard, en dan zit je twee uur te verkloten voor zoiets doms. Zonder resultaat.
Ik had dat met Chico en met Frits.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had dat met mn kat ook... Werd bij ons geboren, en ik hield meteen van m... En hij van mij gelukkig...quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had dat met Chico en met Frits.
Met Chico het ergste, nooit gezien die hond, geen foto of niks, vreemd ras, volwassen hond, totaal niet opgevoed.
Ik kreeg m in de parkeergarage ergens in mn handen gedrukt, ondergekotst en wel.
En op het moment dat die zeug m in mn handen duwde was ie mijn allerliefste vriendje ooit.
Ik weet echt dat ik nooit meer een hondje vind waar ik elke seconde zoveel van geniet als van die ouwe kale stinkchinees van me
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Met Chico het ergste, nooit gezien die hond, geen foto of niks, vreemd ras, volwassen hond, totaal niet opgevoed.
Ik kreeg m in de parkeergarage ergens in mn handen gedrukt, ondergekotst en wel.
En op het moment dat die zeug m in mn handen duwde was ie mijn allerliefste vriendje ooit.
Ik weet echt dat ik nooit meer een hondje vind waar ik elke seconde zoveel van geniet als van die ouwe kale stinkchinees van me
Snowshowers.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog een snowshowers maar die vind ik echt naar afwasmiddel stinken, dus die wil ik niet in bad.
En een strawberry meneertje heb ik nog ook.
Mss in de vriezer ook nog wel wat ja![]()
Daar liggen ieg wel nog echt ik weet niet hoeveel maskers
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Tja, KPN is gewoon klotuh. Echt zonde van je tijd idd.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:32 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik kom aan alle kanten tijd tekort, de beestjes willen ook hun portie aandacht uiteraard, en dan zit je twee uur te verkloten voor zoiets doms. Zonder resultaat.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Met Sjon naar de fillum.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik geloof dat de Johnny film ook nog op Texel speelt
![]()
Sjon gaat eind april mee naar Texel
Nog tips? (constructieve tips wel te verstaan, het ding is niet van mij, dus recyclen is geen optie)quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Hier ook zo'n dongel, hier ook met geen mogelijkheid zelf aan te zwengelen...
mwah, niet alleen KPN heeft dat. Er worden tegenwoordig allerlei dingetjes bedacht om het makkelijker te maken, maar die constructies betekenen meestal wel dat als iets niet klopt de problemen groter zijn...quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tja, KPN is gewoon klotuh. Echt zonde van je tijd idd.![]()
*rectaal inbrengen bij figuur van KPN van de lijst schraptquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:51 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nog tips? (constructieve tips wel te verstaan, het ding is niet van mij, dus recyclen is geen optie)
kpn bellen werkte volgens mij wel... die "loodsten me er door heen"quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:51 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nog tips? (constructieve tips wel te verstaan, het ding is niet van mij, dus recyclen is geen optie)
mag je ze wel "lenen"?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:59 schreef sararaats het volgende:
ik mag geen huisdieren houden van de woonmaatschappij. dat staat in m'n contract.
gelukkig heb ik vele knuffeldieren hihi
Niet leuk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*rectaal inbrengen bij figuur van KPN van de lijst schrapt
*proest*quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
i'm, so, ronery
so ronery
so roney and sadly arone....
ja je kan em natuurlijk tegen de stroom in inbrengen ʘquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:11 schreef Pagan het volgende:
[..]
Niet leuk.Met een extern (zo lang het duurt) modem is dat nog wel leuk, maar het moet wel enig effect hebben, en daar is zo'n dongel veuls te klein voor.
technisch gezien ga ik altijd op een tijd naar bed natuurlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:15 schreef Pagan het volgende:
[..]
*proest*
Truste allen. Enne, Zwabber, jij ook op tijd naar bed hè!!!![]()
Don't do as I do, do as I say!
dat is de meest random opmerking die ik deze week gelezen heb...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:16 schreef sararaats het volgende:
ik zag vandaag een augurk die tegen een bushokje geplakt was
als hij begint te kreunen, en hij mensen ontlaadtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:25 schreef sararaats het volgende:
daardoor kon ik niet meer zien wanneer de bus kwam
die augurk hing op het netplan of in Nederlands: de uren waarop de bus komt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als hij begint te kreunen, en hij mensen ontlaadt
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:31 schreef DeZwabber het volgende:
nog even wat plaatjes en dan ga ik matamakamukisushiharakirinintendotoyota lezen en slapen![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oooh nouquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:25 schreef oh-oh het volgende:
MB, k heb ook nog wel wat kwakjes jelly, dus als je zonder zit moet je ff een gil geven, ik pleur ze van ellende af en toe maar in mn bad omdat ik dr niks mee doe
Whehehehehe!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:31 schreef DeZwabber het volgende:
nog even wat plaatjes en dan ga ik matamakamukisushiharakirinintendotoyota lezen en slapen![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier wolken maar ook ZON!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 07:01 schreef Ml-etje het volgende:
moggedouchen en aankleden en naar werkje
het regent hier
Ik maak een foto voor je, momentjequote:
Nee, denk ik ook nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik maak een foto voor je, momentje![]()
Senesta is dr vast toch nog nie
Door mij?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:54 schreef oh-oh het volgende:
Nog meer crap, ik word paranoia van Senesta
Vraag dat maar aan Senes, das een hele strenge mod voor mijquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:00 schreef Ml-etje het volgende:maareehhh ik mis de clou een beetje hoezo mag je van Senes geen foto's plaatsen?
Ja, lekker makkelijk als ik straalbezopen wasquote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:40 schreef oh-oh het volgende:
Top 100 van donderdag 18 februari 2010
26. 153 oh-oh
39. 115 Greys
52. 100 Cat22
69. 088 tombolafan
80. 083 Loveless85
I won
Zoveel als gisteren met al die drank in je mik heb je al in weken niet meer gepostquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, lekker makkelijk als ik straalbezopen was![]()
Mogguh!
Vier slokken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zoveel als gisteren met al die drank in je mik heb je al in weken niet meer gepost
Dat was hier afgelopen nacht ook erg leuk.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Zooo, gedouched, nu nog ff een slokje drinken en de katten bijeenroepen en dan duiken we onder het dekbed![]()
Dat moet hier, want jullie doen dan echt alsof ik me een delirium zuip en die indruk geef ik niet graagquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind t altijd zo schattig dat je elke keer na een slok alcohol helemaal los komt en de dag er na altijd gaat roepen dat je niet dronken was
We doen dat omdat je er zo schattig op reageert als we dat doenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moet hier, want jullie doen dan echt alsof ik me een delirium zuip en die indruk geef ik niet graag
Ik word nog aangeschoten van een McFlurry
Speaking of which...
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:25 schreef Greys het volgende:
Nok
Dat klinkt als een ontspannen nachtje!
De komende nacht slapen we bij mijn moeder.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:28 schreef oh-oh het volgende:
Nok ik ben al blij dat Karel amper in bed slaapt en dat Billy aan het voeteneind ligt want ik word al gestoord van dat geplak aan mn lijf 's nachts , ik snap niet hoe jullie een oog dicht kunnen doen
I'm back!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:40 schreef oh-oh het volgende:
Top 100 van donderdag 18 februari 2010
26. 153 oh-oh
39. 115 Greys
52. 100 Cat22
69. 088 tombolafan
80. 083 Loveless85
I won
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De komende nacht slapen we bij mijn moeder.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
I'm back!![]()
Goedemorgen allemaal!!!!![]()
Vandaag drukke dag want alle kindjes zijn vrij![]()
Dus niet veel online vandaag... vanavond weer!
Dat klinkt als een spannende datequote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:34 schreef Greys het volgende:
Ik ben niet lang weg vanavond hoor, denk ik
Of... misschien ook wel. Moet nog ff kijken hoe het loopt allemaal
Dat klonk vrij fout he?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat klinkt als een spannende date
Het is een heul toffe vrijdagmiddagborrel, van vijf tot elf.quote:
Ik ga straks in mijn ouwe regionen naar de vrijdagmiddagborrel van mijn oude werk bij het COC. Ben ik al lang niet geweest. En dan morgen naar mijn vriendinnetjes.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is een heul toffe vrijdagmiddagborrel, van vijf tot elf.
Maar ik kan pas om acht uur heen ofzo, dus dan duurt het sowieso niet lang, snap je
Hebben jullie dat daar niet in die regionen? Vrijdagmiddagborrels?
Hier in het Rotterdamsche zijn ze hipper dan hip en moeten ze zelfs mensen wegsturen omdat het vol is
Leuk!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ga straks in mijn ouwe regionen naar de vrijdagmiddagborrel van mijn oude werk bij het COC. Ben ik al lang niet geweest. En dan morgen naar mijn vriendinnetjes.
Dat was hier ook ooit zo, tot ik 3 jaar geleden kittens kreeg en ik op een nacht wakker werd van al die hoopjes in mijn bedquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:42 schreef Pagan het volgende:
Goedemorgen![]()
Nok, wat fijn dat je zo lekker geslapen hebt gelukkig in bed hebt gelegen.![]()
Ik moet er niet aan denken, die dierentuin bij me in bed. 's Avonds is de slaapkamer hier humans only.
Wie neemt Greys eens een doos rumbonen mee?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moet hier, want jullie doen dan echt alsof ik me een delirium zuip en die indruk geef ik niet graag
Ik word nog aangeschoten van een McFlurry
Speaking of which...
Heyyyy, is de beslissing gevallen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Oorlog in de tent![]()
En Cat je bent hier welkom hoor als je deze bouwval nog wilt zien moet je wel een beetje tempo maken. Waarschijnlijk gaan we binnekort weg.
Dat is wel erg erg veel. Voel ik me erg verloren als ik er niemand kenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk!
Op de Rotterdamse vrijdagmiddagborrels komen rustig 600 - 1000 man
Hier is 'tie iig. niet, grijs en grauw, Groningen van zijn minst mooie kant.quote:
Zeg tot elven sta jij daar gewoonquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat klonk vrij fout he?![]()
Zakelijke borrel
Dus dat duurt op zich niet erg lang. Weet alleen niet of ik daarna nog wat ga doen.
\\Nee ik heb de douche aanstaan.quote:
Werk??? Ik heb carnavalsvakantie je weet wel dat wat je niet leuk vindt. Al ben ik er gisteren wel even geweest om mijn duopartner het digibord uit te leggen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:52 schreef oh-oh het volgende:
f_r thuis oorlog, of op je werk?
Ik hoop niet thuis aangezien je daar gisteren op ging ruimen voor je bezoek van morgen
Waarschijnlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heyyyy, is de beslissing gevallen?
[..]
Dat is wel erg erg veel. Voel ik me erg verloren als ik er niemand ken
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vanaaf ben ik dr nie.
En Greys nie , en Ml ook nie
Op deze ook?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk!
Op de Rotterdamse vrijdagmiddagborrels komen rustig 600 - 1000 man
Meer dan 1000 aanmeldingen.quote:
Ga voor je mee duimenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Meer dan 1000 aanmeldingen.
Even afwachten of ze ook allemaal komen, maar het wordt in elk geval niet stil
Heel leerzaam Q-tjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:19 schreef Qwea het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Collega is vrij vandaag. Nu ben ik de enige praktisch die reparaties en verkoop kan uitvoeren. En helpdesk ondersteuning kan geven. Kortom ; ik ben de lul vandaag
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:19 schreef Qwea het volgende:
Collega is vrij vandaag. Nu ben ik de enige praktisch die reparaties en verkoop kan uitvoeren. En helpdesk ondersteuning kan geven. Kortom ; ik ben de lul vandaag
Oh jeetje succes vandaag dan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:19 schreef Qwea het volgende:
Hahaha en toch moet alles erin anyhow/quote:
Ow, ik wou dat ik er bij kon zijn...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hahaha en toch moet alles erin anyhow/
Wij zijn hier ZO snel tevredenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:51 schreef nieslief het volgende:
Jompelen voor een te kleine dossierkast
Kom maar helpen hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow, ik wou dat ik er bij kon zijn...
Heb je je haar al kort trouwens?
Puntjes of?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:50 schreef oh-oh het volgende:
Over haar gesproken, ik hoop dat mn vriendin me vanavond weer es wil knippen
Hihi ik jompel vandaag wat af vermoed ik heerlijk kamer alleen en geen gezeikquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:51 schreef nieslief het volgende:
Jompelen voor een te kleine dossierkast
Ik had graag gewild, maar ben zelf aan het werk...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kom maar helpen hooren nee ik mag model spelen dus wacht even af wanneer dat dat moet dan knippen ze mijn haar ook meteen. Als het te lang duurt ga ik wel gewoon naar de kapper maar het is nog geen mooi weer dus prima zo.
quote:Hihi ik jompel vandaag wat af vermoed ik heerlijk kamer alleen en geen gezeik
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had graag gewild, maar ben zelf aan het werk...
[..]
quote:
ik ehh, heb misschen iets te lang doorgelezen, het was drie uur toen ik het licht uitdeedquote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehehe!
Hoe was je makatsimurakamidaihatsujudokasushiterriyakki?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ehh, heb misschen iets te lang doorgelezen, het was drie uur toen ik het licht uitdeed
zou je wel zeggen hequote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dus je zit er wel goed in nu, in het boek?
dat dus... hoewel vandaag gewoon 3 kinderen van 3-5-7 jaarquote:
Heb jij een stalker?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb weer een onwijze bos bloemen van de stalker
Fijn leesvoer hequote:
Ik dacht dat jij altijd alles wist, ik heb dr al vaak over geschrevenquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij altijd alles wist, ik heb dr al vaak over geschreven
tuurlijk weet ze dat, dit is gewoon een hele slechte cover, Tombola is je stalkert!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij altijd alles wist, ik heb dr al vaak over geschreven
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tuurlijk weet ze dat, dit is gewoon een hele slechte cover, Tombola is je stalkert!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:11 schreef Greys het volgende:
Wat doe jij maandag 1 of dinsdag 2 maart om 17:30?
kennelijk zit ik als een gek te F5-en dan...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:11 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:12 schreef nieslief het volgende:
Eindelijk ik weet iets dat Tombo niet wist
Beide dagen ben ik dan onderweg naar huis en zo, wat een tijdstip, alleen maar leuk voor werklozen en scholierenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:11 schreef Greys het volgende:
Ja dat dus!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:19 schreef nieslief het volgende:
Ja maar Oh-Oh heeft het er vaker over ook nadat jij hier kwam en jij leest veel terug.
Dat dus. En ik werk echt maar twee uurtjes per dag.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Beide dagen ben ik dan onderweg naar huis en zo, wat een tijdstip, alleen maar leuk voor werklozen en scholieren
Het is ook echt nooit goed hequote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Beide dagen ben ik dan onderweg naar huis en zo, wat een tijdstip, alleen maar leuk voor werklozen en scholieren
Je ziet t toch pas dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is ook echt nooit goed he
Maar wacht nou maar af.
Misschien dat je er een ander blij mee kunt maken dan
Wie zegt dat?quote:
Daar gaat het toch niet omquote:Ik ben echt nooit online op die tijd hoor, behalve in t weekend
Hmm dat wordt vroeg weggaan op werkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is ook echt nooit goed he
Maar wacht nou maar af.
Misschien dat je er een ander blij mee kunt maken dan
Ik haaaaaaaat bloemen, echt waar!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:24 schreef Ml-etje het volgende:
Grmppfff iets met zwarte panty en blonde haartrjes op benen.
Ga vandaag veel naar beneeee kijken.
Bloemen oh-oh? Nu ja als je er maar wat aan hebt dan
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
[..]
Daar gaat het toch niet om
Er zijn zat mensen die er wél iets aan hebben.
Maar laat maar
Ow das aardig.. kom dan maar hier ermeequote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik haaaaaaaat bloemen, echt waar!
Mn collegae begonnen allemaal gelijk weer te schelden dat IK wéér bloemen krijg, dus nou heb ik ook geen zin om ze aan een van hun te geven
Je mag ze zo komen halen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow das aardig.. kom dan maar hier ermee
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je mag ze zo komen halen.
Mss prop ik ze wel in een doos naar Greys aangezien ik dr weer boos teleurgesteld of verdrietig gemaakt heb
Oh nee, je kent me nu toch wel, dat je telkens weer teleurgesteld in me bent, das meer een falen van jouw kant hoor, daar kan ik me echt niet meer druk om makenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:28 schreef Greys het volgende:
Ik ben niet boos of verdrietig hoor, ik heb er weinig mee te maken.
Wel teleurgesteld. Dat wel.
En da's eigenlijk erger dan boos of verdrietig
Mja ik betrap mezelf er ook op dat ik dacht euhh zit ik dan niet in de autoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:28 schreef Greys het volgende:
Wat is dan de bedoeling met die uhm 'prijsvraag??' gaat het om online zijn of moet je ergens posten of is er iets te zien??quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:28 schreef Greys het volgende:
Nou zeg!!!! Niet iedereen hier is er negatief over he...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:28 schreef Greys het volgende:
Ik vind bloemen buiten leuk, in de natuur.quote:
Ik vind t mooi als er weinig mensen aandacht aan geven...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
[..]
Daar gaat het toch niet om
Er zijn zat mensen die er wél iets aan hebben.
Maar laat maar
Joh, jankzakquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nee, je kent me nu toch wel, dat je telkens weer teleurgesteld in me bent, das meer een falen van jouw kant hoor, daar kan ik me echt niet meer druk om maken![]()
Ik weet (bijna) net zo weinig als jij.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:31 schreef nieslief het volgende:
[..]
Wat is dan de bedoeling met die uhm 'prijsvraag??' gaat het om online zijn of moet je ergens posten of is er iets te zien??
Ja!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:35 schreef oh-oh het volgende:
Ja hey, blame it on the TT , die moet ik waarmaken toch?
Da's niet moeilijk, toch!quote:
Zeg, doe dan eens niet zo negatief mee!!!!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Joh, jankzak![]()
Het zal me echt aan mijn reet roesten of jullie er wel of niet iets aan hebben maandag of dinsdag.
Er zullen veel mensen wel blij mee zijn en daar gaat het om![]()
Dat negatieve van hier dat nemen we dan wel op de koop toe
Ik ben bang dat ik vanochtend iets te enthousiast was toen ik de honden alleen truien aandeed, ipv pakken, moeten ze zometeen met de blote bipsebabs door de regenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Het is wel écht k*tweer vandaag trouwens
Ik heb echt weer een malibu nodigquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg, doe dan eens niet zo negatief mee!!!!!
Don't go with the flow!!!!
Now gimme a Flurry!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:41 schreef oh-oh het volgende:
En sorry Greys maar je hapt ook altijd zo lekker, das echt onweerstaanbaar
nou ja, ik zit in hun eigen huis he... dus ze komen vanavond gewoon thuis hier...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:40 schreef DeZwabber het volgende:
en als je ouders je nooit op komen halen hang je er jaren later nog steeds
[ afbeelding ]
Gewoon negeren die negativiteit, lief zonnestraaltje...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb echt weer een malibu nodig
Ik ben nooit negatief.
Ben het zonnestraaltje
En nu ga ik iets nuttigs doen, tot later!
Dat lijkt me best grappig om eens te proberenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:40 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Haal maar lekker zelf, ik krijg daar acute schijterij vanquote:
greys de ms pacmanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:41 schreef oh-oh het volgende:
En sorry Greys maar je hapt ook altijd zo lekker, das echt onweerstaanbaar
Toen hing je haar minder voor je ogen als nu.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:40 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
hahahahaha, een foto uit de privecollectie van zwabber!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:46 schreef Pagan het volgende:
[..]
Toen hing je haar minder voor je ogen als nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |