zeg, gedraag je eens!quote:
Kruipend naar huis straksquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys loopt polonaise door Bleiswijk met in de ene hand een blikje Mailbu Jus en in de andere haar Nick en Simonsjaal
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys loopt polonaise door Bleiswijk met in de ene hand een blikje Mailbu Jus en in de andere haar Nick en Simonsjaal
Ik snap het wel hoor, we dwarbomen onze evolutie door dat soort mensen te laten voortplantenquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook echt niet.
Maar ik begrijp mensen die leningen , waarvan ze weten dat ze er nog jaren voor moeten bloeden afsluiten voor auto's, flatscreens, bruiloften en weet ik veel wat voor luxe zaken toch al echt niet.
Pik mij dan ff opquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:47 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben bijna geneigd naar Bleiswijk te rijden met mn camera...
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had net geedit, gaan jullie me kwooten
Prima! Helemaal niet om!quote:
Dat ligt zo lekker op de route.quote:
Mailbu.quote:
Het wordt tegenwoordig ook afgedaan als normaal; die leningen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, we dwarbomen onze evolutie door dat soort mensen te laten voortplanten![]()
Evolutie ontstaat als afwijkingen die ongunstig zijn niet kunnen reproduceren. Vroeger in de oegaboega tijd, ging je deaud als je faalde, toen bleven de slimme mensen over. De slimme mensen vonden de domme mensen zielig en legden ze uit dat vuur niet eetbaar was. Toen hadden we weer domme mensen, en die waren best sjiek hendig om stenen te sjouwen enzo terwijl de slimme mensen met slimme dingen bezig waren.
Maar vandaag de dag zijn domme mensen helemaal niet sjiek hendig meer![]()
disclaimer: de begrippen "dom" en "slim" worden hierbij niet gestaafd op IQ maar op de mate van kansloosheid, deze post is niet serieus en voel je vooral niet aangesproken.
Nou, ik zou het op een vrije dag zo doen hoor...quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat ligt zo lekker op de route.![]()
Rij dan meteen effe bij mij langs.
Mijn biologieleraar kon dat niet zo hendig sjiek uitleggen als jij Zwabbert.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, we dwarbomen onze evolutie door dat soort mensen te laten voortplanten![]()
Evolutie ontstaat als afwijkingen die ongunstig zijn niet kunnen reproduceren. Vroeger in de oegaboega tijd, ging je deaud als je faalde, toen bleven de slimme mensen over. De slimme mensen vonden de domme mensen zielig en legden ze uit dat vuur niet eetbaar was. Toen hadden we weer domme mensen, en die waren best sjiek hendig om stenen te sjouwen enzo terwijl de slimme mensen met slimme dingen bezig waren.
Maar vandaag de dag zijn domme mensen helemaal niet sjiek hendig meer![]()
disclaimer: de begrippen "dom" en "slim" worden hierbij niet gestaafd op IQ maar op de mate van kansloosheid, deze post is niet serieus en voel je vooral niet aangesproken.
edit: bij nader inzien, als je je aangesproken voelt, heb je blijkbaar niet door dat ik een grapje maak, dus als je je aangesproken voelt, ja helaas, inderdaad, je bent dom
Ja, want je rijdt Honda en da's puur genietenquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik zou het op een vrije dag zo doen hoor...
Overal even katjes kijken...
Je weet wel; die jij zo braaf voor liet bij de stoplichten in Helmondquote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je weet wel; die jij zo braaf voor liet bij de stoplichten in Helmond
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:50 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga de echt een keer doen he.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doodrijder, dat was je!quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da was wel fijn...al die toeterende auto's omdat ik in de weg stondquote:
En dan ook nog honden discriminerenquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* heeft bedquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga de echt een keer doen he.Prik ik een dag en gil hier dat ik een rondje F&F ga maken.
Wie zin heeft kan zich melden en mits haalbaar kom ik bij iedereen op bezoek. En als ik halverwege een logeerbed krijg aangeboden maak ik er een weekend van.
Buurkindjes staan te springen om de katten te verzorgen dus het thuisfront is geregeld.
Mijn telefoon ligt een verdieping hoger.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:52 schreef oh-oh het volgende:
Ja nou dank je wel dan maar weer he Tombotroelala, ik zal je nog es missen![]()
Greys die heeft dr eigen in coma gezopen gok ik, mss is dat blikje Malibu nu wel leeg![]()
Kunnen alle mensen die dr nr hebben dr even smssen?
Please?
Zij zou t ook voor hullie doen hoor
zeker!!!! Rijdt heerlijk!!!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, want je rijdt Honda en da's puur genieten
Die ja...quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alhoewel ik met mijn post een grapje maakte, zit er natuurlijk wel een kern van waarheid in. Als in, onverstandig gedrag wordt niet meer afgestraft.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het wordt tegenwoordig ook afgedaan als normaal; die leningen.
Op tv word je er mee doodgegooid.
Mijn vriendin is intercedente en had laatst een jochie van 17 die werk zocht ivm lening voor mobieltje.
Maar eiks hoefde het van hem niet, want "hij ging toch HBO doen en dan verdiende ie straks bakken met geld".
Mag ik op jouw zoldertje kruipen?quote:
Eliesquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:54 schreef ElisaB het volgende:
Cat, je bent gek
Ik kom even melden datik door tennisarm en ontstoken duimpees niet kan typen. Dus ik lees alleen maar
oh, ik wil ook!!!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga de echt een keer doen he.Prik ik een dag en gil hier dat ik een rondje F&F ga maken.
Wie zin heeft kan zich melden en mits haalbaar kom ik bij iedereen op bezoek. En als ik halverwege een logeerbed krijg aangeboden maak ik er een weekend van.
Buurkindjes staan te springen om de katten te verzorgen dus het thuisfront is geregeld.
Ik hou heel veel van je hoor!!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:52 schreef oh-oh het volgende:
Greys die heeft dr eigen in coma gezopen gok ik, mss is dat blikje Malibu nu wel leeg![]()
Please?
Nou, ik had 2 van die dingen die ook wel ouders genoemd werden destijds en die zorgden er wel voor dat mij dat niet overkwamquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alhoewel ik met mijn post een grapje maakte, zit er natuurlijk wel een kern van waarheid in. Als in, onverstandig gedrag wordt niet meer afgestraft.
Sommige mensen zijn zo in het consumeren gezogen dat het nog het enige is waar het om draait in hun leven. De mensen zijn de weg kwijt, denken dat je alleen gelukkig kan zijn met een dure tv en een dure motor. Die mensen zijn al gestopt met leven voor ze uberhaupt begonnen zijn.
Ja nee nou hoeft het niet meer hoorquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, ik wil ook!!!!
[..]
Ik hou heel veel van je hoor!!!
En ik kom gewoon speciaal een dagje alleen naar jou, goed?
Van wie zou ik dat geleerd hebben?quote:
Eliesje toch.quote:Ik kom even melden datik door tennisarm en ontstoken duimpees niet kan typen. Dus ik lees alleen maar
Ik stond mee in de weg he...quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da was wel fijn...al die toeterende auto's omdat ik in de weg stond![]()
Wel lullig dat jullie daardoor niet meer door konden
Nope... wil geen prik meer ivm verweekte omliggende weefsel, dus ik wil me melden voor een of andere therapie in Eindhoven.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies![]()
Nou ja, dan kom ik ook es op tijd op bed![]()
Ben je al bij de dokter geweest?
Hihiiiiiiihihi.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys loopt polonaise door Bleiswijk met in de ene hand een blikje Malibu Jus en in de andere haar Nick en Simonsjaal
Ik zal het dekbed spesjaaaal voor je uitwassenquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mag ik op jouw zoldertje kruipen?![]()
Geografisch gezien woon jij het grootste pokke-end weg, dus dat komt mooi uit.
als ze van een blikje Malibu in coma raakt, kan ze denk ik beter gewoon kokosmelk drinkenquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:52 schreef oh-oh het volgende:
Please?
ow...quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nee nou hoeft het niet meer hoor
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
En mss kun je dan lepeltje lepeltje met Tombola
Idd, dat leer je toch van huis uit, dat je pas iets kan kopen als je centjes hebt en waar je die centjes vandaan kan halen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, ik had 2 van die dingen die ook wel ouders genoemd werden destijds en die zorgden er wel voor dat mij dat niet overkwam
ghehe, het probleem is dat de ouders van dat soort kinderen meestal zelf ook consumeren als levensdoel hebbenquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, ik had 2 van die dingen die ook wel ouders genoemd werden destijds en die zorgden er wel voor dat mij dat niet overkwam
Ja maar, ik wil de katten van Cat ook zien... dus das niet handig als cat weg is...quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zal het dekbed spesjaaaal voor je uitwassen![]()
En mss kun je dan lepeltje lepeltje met Tombola
mogen we ook bij jou slapen dan?quote:
Wat voor therapie is dat? (of is dat teveel typwerk, dan trek de beeb er maar eens bij).quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope... wil geen prik meer ivm verweekte omliggende weefsel, dus ik wil me melden voor een of andere therapie in Eindhoven.
Maar dat wist je toch al voordat je de knip erin zette?quote:@oh-oh: het blijft een snee
En die mensen stemmen als ze stemmen allemaal Wilders want ZIJ kunnen dr allemaal niks aan doen, t zijn allemaal die kut buitenlandersquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ghehe, het probleem is dat de ouders van dat soort kinderen meestal zelf ook consumeren als levensdoel hebben![]()
en dan kan je het bijna gaan zien als erfelijke afwijking
en zo kom je weer terug bij mijn evolutietheorie devolutietheorie
Uiteraard!quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:00 schreef tombolafan het volgende:
mogen we ook bij jou slapen dan?
Wil je ook meelepelen?quote:
We kunnen de reis hier beginnen of eindigen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar, ik wil de katten van Cat ook zien... dus das niet handig als cat weg is...
dan rij je 's ochtend mee met Cat op d'r roadtrip naar Casa di Catquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar, ik wil de katten van Cat ook zien... dus das niet handig als cat weg is...
Meerdaagse trip!quote:
klikquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:00 schreef Cat22 het volgende:
Wat voor therapie is dat? (of is dat teveel typwerk, dan trek de beeb er maar eens bij).
Stond jij achter mij op de verkeerde baan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik stond mee in de weg he...
ja...quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Stond jij echter mij op de verkeerde baan?![]()
Elies, je mag best meeslapen op m'n zolder heur
Ja, dawas achter mijquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja...
een te veel naar rechts...
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies, je mag best meeslapen op m'n zolder heur
Je kunt het altijd proberenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
klik
Heb van verschillende mensen gehoord dat het het helemaal is...
proof of concept van devolutiequote:Op donderdag 18 februari 2010 22:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Idd, dat leer je toch van huis uit, dat je pas iets kan kopen als je centjes hebt en waar je die centjes vandaan kan halen?
Echt, het kind dat hier wel es komt, met beide ouders in de schuldsanering voor schulden van zaken die allemaal al lang op het stort liggen ( auto, heel neckerman interieur, fair play toestanden, etc etc ) dat is toch gewoon om te janken?
En dan vrees ik voor het kind zelf weer het ergste, want waar moet die nu leren hoe je wel met geld om moet gaan
Heej! Die man heeft een broertje van mijn studie gedaan! (en nog heel veel meer natuurlijk).quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
klik
Heb van verschillende mensen gehoord dat het het helemaal is...
Als het goed is krijgen we deze zomer een barretje achter het huis, dus weest welkom allenquote:
Ja, er waren twee gekken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Stond jij achter mij op de verkeerde baan?![]()
Gaat de zolder dat redden?quote:Elies, je mag best meeslapen op m'n zolder heur
Nou, mijn schoonouders zijn vreselijk zuinig en meneer I. is a big spender.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
proof of concept van devolutie
We daten aansluitend!quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:06 schreef Cat22 het volgende:
Heej! Die man heeft een broertje van mijn studie gedaan! (en nog heel veel meer natuurlijk).
Ben benieuwd, hopelijk helpt het! Kun je snel terecht?
En tis maar 20 minuten bij mij vandaan.
Barretje.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als het goed is krijgen we deze zomer een barretje achter het huis, dus weest welkom allen
Doe maarquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:07 schreef Greys het volgende:
Elies, moet ik de EHBO tent er maar ff bij halen?
De zolder loopt over het hele huis, dus ruimte zatquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, er waren twee gekken.![]()
[..]
Gaat de zolder dat redden?
Da's snel! Als je een datum hebt en je denkt dat een stukkie doorrijden lukt, dan laat het me weten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We daten aansluitend!
Ik hoop dat ik volgende week terecht kan. Doet echt zeer
Uiteraard...met frituurpanquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Barretje.![]()
Is het een gevuld barretje?Dat is de hamvraag.
Staat ie op z'n achterpootjes met de voorpootjes in de lucht?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:09 schreef oh-oh het volgende:
Mwhehehe, er staat hier een NL film op over voetbal, en ze zingen ineens allemaal Johnny is okee olee oleeee.
Drie keer raden wie er wakker wordt en vol instemming naar de tv ligt te kijken hiero
Geen wachtlijst en rijden lukt. I'll keep you posted!quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:09 schreef Cat22 het volgende:
Da's snel! Als je een datum hebt en je denkt dat een stukkie doorrijden lukt, dan laat het me weten.
Ja, ik vind dat ook verdacht hoor...quote:
Whaha dat stond hier op en toen heb ik 1 keer op de zapper gedrukt en nu staat dit opquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Staat ie op z'n achterpootjes met de voorpootjes in de lucht?![]()
Hier staat Sing it op...tres genant
Je houdt van hemquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whaha dat stond hier op en toen heb ik 1 keer op de zapper gedrukt en nu staat dit op![]()
Johnny is ook nog Johnny de Mol zie ik![]()
Hij ligt nog steeds te kijken, mijn Sjon, hij vindt dit denk ik een hele toffe film
Jij snapt hem.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Uiteraard...met frituurpan![]()
Trusten Greys en Ll![]()
hahahahaha, een film voor hem alleen...quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whaha dat stond hier op en toen heb ik 1 keer op de zapper gedrukt en nu staat dit op![]()
Johnny is ook nog Johnny de Mol zie ik![]()
Hij ligt nog steeds te kijken, mijn Sjon, hij vindt dit denk ik een hele toffe film
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen wachtlijst en rijden lukt. I'll keep you posted!
quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vanmorgen toen ik wakker werd en hij uitgestrekt op zn rug naast me lag met zn pootjes mooi voor zn borst en een tevreden glimlach op zn muiltje en zn koppie in mn nek, toen was ik echt ineens helemaal flieft
het is ook niet absoluut, je moet kijken naar de cijfers over de gehele bevolkingquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, mijn schoonouders zijn vreselijk zuinig en meneer I. is a big spender.
Mijn ouders geven juist graag geld uit en ik ben juist akelig zuinig.
Ik twijfel al bij een broek van 50 euro
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:14 schreef MissBliss het volgende:
[Mededeling]
Ziggy's kont is vrijwel droog. Ik herhaal: Ziggy's kont is vrijwel droog.
[/Mededeling]
Terug naar de tv![]()
En riekt dr bibs ook naar eerdbeizen???quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:14 schreef MissBliss het volgende:
[Mededeling]
Ziggy's kont is vrijwel droog. Ik herhaal: Ziggy's kont is vrijwel droog.
[/Mededeling]
Terug naar de tv![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |