zeg, gedraag je eens!quote:
Kruipend naar huis straksquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys loopt polonaise door Bleiswijk met in de ene hand een blikje Mailbu Jus en in de andere haar Nick en Simonsjaal
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys loopt polonaise door Bleiswijk met in de ene hand een blikje Mailbu Jus en in de andere haar Nick en Simonsjaal
Ik snap het wel hoor, we dwarbomen onze evolutie door dat soort mensen te laten voortplantenquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook echt niet.
Maar ik begrijp mensen die leningen , waarvan ze weten dat ze er nog jaren voor moeten bloeden afsluiten voor auto's, flatscreens, bruiloften en weet ik veel wat voor luxe zaken toch al echt niet.
Pik mij dan ff opquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:47 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben bijna geneigd naar Bleiswijk te rijden met mn camera...
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had net geedit, gaan jullie me kwooten
Prima! Helemaal niet om!quote:
Dat ligt zo lekker op de route.quote:
Mailbu.quote:
Het wordt tegenwoordig ook afgedaan als normaal; die leningen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, we dwarbomen onze evolutie door dat soort mensen te laten voortplanten![]()
Evolutie ontstaat als afwijkingen die ongunstig zijn niet kunnen reproduceren. Vroeger in de oegaboega tijd, ging je deaud als je faalde, toen bleven de slimme mensen over. De slimme mensen vonden de domme mensen zielig en legden ze uit dat vuur niet eetbaar was. Toen hadden we weer domme mensen, en die waren best sjiek hendig om stenen te sjouwen enzo terwijl de slimme mensen met slimme dingen bezig waren.
Maar vandaag de dag zijn domme mensen helemaal niet sjiek hendig meer![]()
disclaimer: de begrippen "dom" en "slim" worden hierbij niet gestaafd op IQ maar op de mate van kansloosheid, deze post is niet serieus en voel je vooral niet aangesproken.
Nou, ik zou het op een vrije dag zo doen hoor...quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat ligt zo lekker op de route.![]()
Rij dan meteen effe bij mij langs.
Mijn biologieleraar kon dat niet zo hendig sjiek uitleggen als jij Zwabbert.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, we dwarbomen onze evolutie door dat soort mensen te laten voortplanten![]()
Evolutie ontstaat als afwijkingen die ongunstig zijn niet kunnen reproduceren. Vroeger in de oegaboega tijd, ging je deaud als je faalde, toen bleven de slimme mensen over. De slimme mensen vonden de domme mensen zielig en legden ze uit dat vuur niet eetbaar was. Toen hadden we weer domme mensen, en die waren best sjiek hendig om stenen te sjouwen enzo terwijl de slimme mensen met slimme dingen bezig waren.
Maar vandaag de dag zijn domme mensen helemaal niet sjiek hendig meer![]()
disclaimer: de begrippen "dom" en "slim" worden hierbij niet gestaafd op IQ maar op de mate van kansloosheid, deze post is niet serieus en voel je vooral niet aangesproken.
edit: bij nader inzien, als je je aangesproken voelt, heb je blijkbaar niet door dat ik een grapje maak, dus als je je aangesproken voelt, ja helaas, inderdaad, je bent dom
Ja, want je rijdt Honda en da's puur genietenquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik zou het op een vrije dag zo doen hoor...
Overal even katjes kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |