Ik heb liever dat Femke zuigt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:42 schreef Cahir het volgende:
Kan iemand nou inhoudelijk vertellen waarom Verdonk nou zuigt?
vond haar laatste interuptie, alhoewel grof, zeker duidelijk. De 2 die ze daarvoor heeft gehouden waren echter erbarmelijkquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:42 schreef Cahir het volgende:
Kan iemand nou inhoudelijk vertellen waarom Verdonk nou zuigt? Ik vond haar goed optreden hoor
Paars 2 misschien wel. Die liepen op het einde ook behoorlijk te hinken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:42 schreef vosss het volgende:
Bij Nova zojuist: Dit was onder Lubbers of Kok nooit gebeurd!
En dat denk ik eik ook wel.
Harry Potter is gewoon géén leider en dat blijkt maar weer eens te meer.
Dit is POL, niet ONZ of iets dergelijks. Pas je taalgebruik aan, als het even kan. Bovendien: wie is er hier nu aan het 'bashen'?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Misschien zou het ook verstandig zijn om te beseffen dat iemand - ook al is het juist in zijn/haar functie - alsnog wel een kl**tzak of h**r zou kunnen zijn wegens de manier waarop ingegrepen wordt.
Maar hey, bash gewoon even verder. Goed voor je karma.
Klopt. In het begin was het nog te wijten aan de LPF of andere onderling geneuzel, maar hij kan zich niet eeuwig verschuilen..quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:42 schreef vosss het volgende:
Harry Potter is gewoon géén leider en dat blijkt maar weer eens te meer.
Is that you Verbeet?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dit is POL, niet ONZ of iets dergelijks. Pas je taalgebruik aan, als het even kan. Bovendien: wie is er hier nu aan het 'bashen'?
Of mariannaquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Femke zuigt.Valse lucht
Zo makkelijk om dat soort dingen te roepenquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:42 schreef vosss het volgende:
Daarmee wordt het ooit zo krachtige wapen, de motie van wantrouwen, wel een waardeloos recht.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat mag, en dat gebeurde ook. Vervolgens heeft het geen zin om dezelfde vraag te blijven herhalen als hetzelfde antwoord toch weer komt. Als het antwoord de Kamer niet bevredigt dient ze maar een motie van wantrouwen in.
Bovendien mogen kamerleden niet onbeperkt vragen stellen.
Ze noemde Bos een leugenaar. En als je een bewindspersoon een leugenaar noemt, moet je ook een motie van wantrouwen indienen, welke ze niet heeft ingediend.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:43 schreef Crazy Harry het volgende:
Wat was dat nou toen verdonk achter de centrale microfoon stond? toen ze het over liegen had?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |