Daar kan het PvdA eigenlijk niet tegen stemmen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:41 schreef Igen het volgende:
[..]
De tweede kamer, overwegende bla bla verzoekt het verzoek van de Navo af te wijzen.
Zoiets.
Ja, om zo de PVDA klem te zetten voor morgen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:41 schreef Igen het volgende:
[..]
De tweede kamer, overwegende bla bla verzoekt het verzoek van de Navo af te wijzen.
Zoiets.
Sow, die blonde Heidi loopt nog steeds koffie uit te serveren. Die heeft ook een lange werkdagquote:
En gaat over tot de orde van de dag.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:41 schreef Igen het volgende:
[..]
Zoiets.
Die hond zit er om iedereen veilig naar buiten te krijgen door het rookgordijn van het kabinet.quote:
hulphond, misschien is er een stenograaf slechtziend of niet erg mobiel.quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar kan het PvdA eigenlijk niet tegen stemmen.
Ze zijn wel ZÓ klaar met dit kabinet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:43 schreef heiden6 het volgende:
Kabinet gaat vanavond toch niet vallen, maar wellicht morgen wel. Ik denk van niet, het CDA zal wel inbinden. Zó graag willen ze daar niet blijven.
Vermoed ik ook.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:43 schreef heiden6 het volgende:
Kabinet gaat vanavond toch niet vallen, maar wellicht morgen wel. Ik denk van niet, het CDA zal wel inbinden. Zó graag willen ze daar niet blijven.
Algra is idd een smerige huichelaar, gelukkig weten ze dat nu ook in Friesland.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Alleen al om Rendert Algra (met zijn kut Fries op Twitter) zou het kabinet moeten vallen.
Die gaat er niet komen, aangezien de PvdA er vandaag sowieso niet mee akkoord gaat. Die gaan wachten op morgen.quote:
haspol uitrollenquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:46 schreef venomsnake het volgende:
Kut, accu van mijn phone is bijna leeg.
Kan ik niet meer lekker lui op de bank het forum checken
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:43 schreef Resistor het volgende:
[ afbeelding ]
Het enige waar ze het over eens zijn is welke kant ze op leunen
blackberry ftw.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:46 schreef venomsnake het volgende:
Kut, accu van mijn phone is bijna leeg.
Kan ik niet meer lekker lui op de bank het forum checken
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:48 schreef venomsnake het volgende:
HET IS DE SCHULD VAN DE MAROKKANEN!!!!!
Maar wel gemeendquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:50 schreef Omnifacer het volgende:
Sow Wilders, die laatste zin kwam er wel erg hatelijk uit
quote:
Nouja, slecht of niet, ergens heeft hij toch wel gelijkquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tenenkrommend slecht weer Wilders
3 aprilquote:
Kijk nu eens even naar Verdonk anders. Dat is ook beneden alle niveau.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:51 schreef NumberNine het volgende:
Als het om laagbijdegronds populisme gaat is Wilders toch wel een klasse apart hoor.
Dat heeft ze al 30x geroepen volgens mijquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:51 schreef Omnifacer het volgende:
Wilt U proberen via de voorzitter te spreken
De stemmers van haar vinden dat juist mooi.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
als je je onvermogen wilt bewijzen moet je vooral doorgaan Verdonk.
De dieren hebben ook een stem!quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:52 schreef StephanL het volgende:
thieme doet ook mee, de partij voor de dieren
Niets natuurlijk. Het gaat hier natuurlijk wel over Verdonk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:53 schreef Monidique het volgende:
Wat heeft Rita Verdonk nu concreet gezegd?
Dat Wouter Bos een huichelaar is. Stating the obvious enzo.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:53 schreef Monidique het volgende:
Wat heeft Rita Verdonk nu concreet gezegd?
Zo menen ze dichter bij de kiezer te komen. Ze kunnen beter het niveau weer eens wat opkrikken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zitten we nu naar een cabaretvoorstelling te kijken? Ik hoor zoveel mensen lachen daar....
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:52 schreef Monidique het volgende:
Weet je wie zich ook opwond tijdens zijn politieke toespraken? Hm?
goed planquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Kunnen we geen stemmen verzamelen om haar in de playboy te krijgen?
Nou Hamerquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:54 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Verdonk die doorslaat.
Thieme over twitter.
Wat komt er hierna?
Tong vergeet ook wel eens zijnquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:54 schreef vosss het volgende:
Thieme schatje, je bent de bioindustrie vergeten!!!!
Nou toch niet vaak! Ik heb er Thieme afgelopen week al 3x op betraptquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tong vergeet ook wel eens zijn.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendamquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
Thieme is een soort van Cato ( En overigens blijf ik van mening dat Carthago vernietigd moet worden) met d'r
blablablabla.. en de diertjes...
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hamer wil zo snel mogelijk duidelijkheid, maar het hoeft natuurlijk niet morgen al.
neuh, toen waren de VVDers nog onder de indruk van haar ferme punten op integratie, waarvan het resultaat niet tot verbetering heeft geleid.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:54 schreef Omnifacer het volgende:
Bizar toch dat Verdonk aanvankelijk op 30 zetels stond en PVV op 1
Spreek haar er even op aan zou ik zeggen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou toch niet vaak! Ik heb er Thieme afgelopen week al 3x op betrapt
niet iedereen zou dat zomaar uit het Latijn kunnen vertalen mijn waardequote:Op donderdag 18 februari 2010 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
Voor 1 maart, zoals afgesproken. Niets mis mee lijkt me.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hamer wil zo snel mogelijk duidelijkheid, maar het hoeft natuurlijk niet morgen al.
lijm op terpentinebasisquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:56 schreef TeringHenkie het volgende:
Het land staat in brand en Hamer staat met potjes lijm te blussen
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:55 schreef Omnifacer het volgende:
Liegt dat wijf, of is haar neus altijd zo groot?
Dat klopt. Voor mij is het ook al erg lang geleden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet iedereen zou dat zomaar uit het Latijn kunnen vertalen mijn waarde![]()
vandaar de Nederlandse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |