quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:18 schreef Greys het volgende:
NOESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!
Dankzij Balkenende is zijn mijn frietjes niet lekker
Dat heeft ie ook nog op zijn geweten!
(Lees: ik heb al het zout over mijn stoepje gekwakt laatst toen hij dat zei. En nu heb ik friet zonder zout)
Nee. Ik had het pak zout over de stoep gesmeten (moest van Balkenende en dan luister ik, goed burger als ik ben!) en dat kleine potje is dus leger en leger geworden en nu istie opquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n klein potje tafelzout?
Of heb je met dat potje je stoepje gedaan?
TT dan...quote:
Ik heb zout genoegquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee. Ik had het pak zout over de stoep gesmeten (moest van Balkenende en dan luister ik, goed burger als ik ben!) en dat kleine potje is dus leger en leger geworden en nu istie op
Oh, de TT bedoel ik. Stomme afkortingenquote:
Het doet me deugd dat je het in ieder geval weetquote:
Johquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:21 schreef Greys het volgende:
Maar uhm, what about obstinaat en gemoedstoestand?
Ik ben toch vrij eh... als altijd?
Ja tuurlijk. Zal ik Simon even langssturen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:21 schreef Greys het volgende:
Maar uhm, what about obstinaat en gemoedstoestand?
Ik ben toch vrij eh... als altijd?
Waarom ben jij mijn buurman dan niet?quote:
Heer G. is er toch nog nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Zal ik Simon even langssturen?
Ja, en dan woonde ik weer daarnaast!quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom ben jij mijn buurman dan niet?
(Dat was me een puinhoop geworden)
Neequote:Op donderdag 18 februari 2010 19:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Zal ik Simon even langssturen?
Ja, en hij is dichtbij je Greys. En kan niet langer wachten om z'n lippen op de jouwe te planten. Uhuhquote:
Als ie nou belooft z'n mond dicht te houden...om te praten dan alleen he?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Die is leuk om naar te kijken hoor.
Maar dat Volendamse accent dat trek ik echt niet
Hij hoeft ook niet te pratenquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Die is leuk om naar te kijken hoor.
Maar dat Volendamse accent dat trek ik echt niet
http://www.funda.nl/koop/bleiswijk/quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, en dan woonde ik weer daarnaast!![]()
Met Jacuzzi nog steeds, uiteraard.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:25 schreef Cat22 het volgende:
Helleu.![]()
Zijn we met z'n allen obstinaat?![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dus... bek dicht en bekken...quote:
http://www.funda.nl/koop/(...)rik-hendrikstraat-1/quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/bleiswijk/
quote:
lolquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:18 schreef Greys het volgende:
NOESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!
Dankzij Balkenende is zijn mijn frietjes niet lekker
Dat heeft ie ook nog op zijn geweten!
(Lees: ik heb al het zout over mijn stoepje gekwakt laatst toen hij dat zei. En nu heb ik friet zonder zout)
quote:
Het is maar goed dat ik nooit de BOB hoef te zijn danquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds hetzelfde blikje als vanmiddag.
Ben gewoon heel leuk van mezelf, ik heb geen alcohol nodig.
Maar als je opgelet had, had je dat al lang kunnen weten
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Wavvoor blikje heb jij?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:
GMTA!quote:
Maar natuurlijkquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)rik-hendrikstraat-1/
Doe mij die maar
Jaquote:Op donderdag 18 februari 2010 @ 19:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoest met de gebleekte kont van Tha Zigg?
Al poep met klontjes vrij?
Ziekjes?quote:
Toch wel butt first, I hope?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja![]()
Nu maar hopen dat het ook niet meer vettig is, maar ze is lekker in een emmer warm water en Lushjelly gegaan
Malibu jus, kant en klaar gemixed.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wavvoor blikje heb jij?![]()
Ik heb nog een flesje. Van de Lidl.
Misschien dat ik die vanavond ontkurk.
Butt only neem ik aan bij ziggy...quote:
Jaquote:
http://www.funda.nl/koop/bleiswijk/straat-marijkelaan/quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)rik-hendrikstraat-1/
Doe mij die maar
Ja, ging dat maar. Dat kon natuurlijk niet, achterpootjes en staart gingen automatisch meequote:Op donderdag 18 februari 2010 @ 19:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Butt only neem ik aan bij ziggy...
Dat zal wel even schrikken zijn geweest. Want een vachtje verbergt veel. Is ze nu weer lekker opgedroogd?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja
Tot dr middel ongeveer. OMG wat kon je goed zien hoe dun ze is johIs helemaal niks van over, dat poesje.
Maandelijks zeg maarquote:
Ik doe die het dichtst bij jouquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/bleiswijk/straat-marijkelaan/
Een van die twee nemen graag!
Neequote:Op donderdag 18 februari 2010 @ 19:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zal wel even schrikken zijn geweest. Want een vachtje verbergt veel. Is ze nu weer lekker opgedroogd?
Wat is het toch heerlijk om vrouw te zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Maandelijks zeg maarMaar ik doe niet aan stopweken. Blijkbaar vindt mn lichaam dat toch niet zo leuk ofzo.
![]()
Ze poetst zichzelf ook helemaal niet he? Eigenlijk zou je een soort doek moeten kunnen maken waarin een föhn heel zachtjes warme lucht blaast. Soort van minisauna, maar dan minder heet natuurlijk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
NeeJa, we hebben haar natuurlijk afgedroogd met een handdoek en nu ligt ze in een handdoek bij Re op schoot, maar de vacht is nog nat. Ik hoop maar dat ze voorlopig niet naar de bak hoeft.
Jawel, maar ze raakte helemaal in paniek. Davonnikzielugquote:Op donderdag 18 februari 2010 @ 19:37 schreef Greys het volgende:
Niet een beetje geprobeerd te fohnen MB?
Die vond ik ook het leukst volgensmijquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je het hoogste nummer nemen!
Oh ja dat zou ik ook hebbenquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jawel, maar ze raakte helemaal in paniek. Davonnikzielug
Uhm jaquote:Op donderdag 18 februari 2010 @ 19:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze poetst zichzelf ook helemaal niet he? Eigenlijk zou je een soort doek moeten kunnen maken waarin een föhn heel zachtjes warme lucht blaast. Soort van minisauna, maar dan minder heet natuurlijk.
Om echt effectief te drogen moet ze op dr rug liggen, anders bereik je de te drogen delen niet. Maar op dr rug liggen wilt ze ook niet meer, ze heeft inmiddels wel door dat we verschrikkelijke dingen gaan doen als ze op dr rug moetquote:Op donderdag 18 februari 2010 @ 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja dat zou ik ook hebben
En wat verder weg? Terwijl ze bij Re op schoot ligt van een afstandje wat warme lucht er heen blazen?
Hmm.... vakantiehanddoek of zo? Bij een outdoor zaak?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhm jaMaar hoe?
Ik heb ooit eens speciale handdoeken voor honden gezien, die extra snel droogden. Maar ik weet niet meer waar en de dierenwinkel had ze ook niet.
Oeh! Die is zwaar quotebaar!quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Om echt effectief te drogen moet ze op dr rug liggen, anders bereik je de te drogen delen niet. Maar op dr rug liggen wilt ze ook niet meer, ze heeft inmiddels wel door dat we verschrikkelijke dingen gaan doen als ze op dr rug moet(Goh, wat klinkt dat fout
)
Geen idee. Had ik natuurlijk ook vanmiddag moeten kopen danquote:Op donderdag 18 februari 2010 @ 19:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hmm.... vakantiehanddoek of zo? Bij een outdoor zaak?
Of zijn die juist weer snel droog na gebruik en nemen ze het water niet zo snel op?
Ik kan posts editten hoor!quote:
Ik heb wel een microvezel theedoek! *pakken gaat*quote:Op donderdag 18 februari 2010 @ 19:45 schreef Ml-etje het volgende:
Mircovezel handdoeken dacht ik mar kan het ook compleet mis hebben.
Gegoogled en het neemt veel water op dus zou moeten werken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb wel een microvezel theedoek! *pakken gaat*
Jawel, ga ik ook doen zo. Gelukkig is het nog niet zo heel erg. Chocola helpt ook, dus dat is mij lief nu heeeeel lief voor me halenquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat is het toch heerlijk om vrouw te zijn.Kun je niks nemen tegen de buikpijn? Want die vind ik altijd zo nutteloos in zo'n geval. Lang leve de paracetamollen hier.
Ook quotes?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kan posts editten hoor! [ afbeelding ]
Graag gedaan! En JIJ bedankt voor het uitlenen!quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:48 schreef oh-oh het volgende:
En Cat, thnxxxxxxx voor de dvd en de extraatjes, gekkerd.
Narcotic voor Bil zn vieze winterhuidje![]()
En dat andere ruikt goddelijk, wat doe ik dr mee??????
Goodbye, snel, pak je boodschappenlijst!quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:56 schreef Cat22 het volgende:
Stukkie pakken, beetje opschuimen en jezelf ermee wassen. Lekker feestelijk en gezellie, drank onder de douche!
Kijk d'r lekker actief zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:55 schreef Ml-etje het volgende:
Whoopie wilde spelen vanmiddag
[ afbeelding ]
Was er alleen met kerst.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Goodbye, snel, pak je boodschappenlijst!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Goodbye, snel, pak je boodschappenlijst!
Het lijkt wel zo idd! Ze is nog niet droog, maar ook niet supernat meerquote:Op donderdag 18 februari 2010 @ 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Even teruggelezen, wat gaat het hard als Greys er is met een half blikje drank in dr mik![]()
![]()
Ik heb de boodschapjes binnen, was in de machine, ga zo bento maken en afwassen.
MB, ik hoop dat je merkt dat ze sneller droog is met die jelly, tis echt zo![]()
En Cat, thnxxxxxxx voor de dvd en de extraatjes, gekkerd.
Narcotic voor Bil zn vieze winterhuidje![]()
En dat andere ruikt goddelijk, wat doe ik dr mee??????
Jaquote:
Waarom is datquote:
Lente in aantochtquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kijk d'r lekker actief zijn.![]()
Hier stuitert alles door de woonkamer, ik weet niet wat er aan de hand is.Net landde Yoko al bovenop me vanaf de kast en er wordt gegrauwd bij het leven.
En daarna weer goed gemaakt.
Al zag ik net een rood/wit/grijze bol katers door de woonkamer tollen.
Die nietquote:
Ohjaquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We waren toch obstinaat vanavond?
A-ha!quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:55 schreef Ml-etje het volgende:
Whoopie wilde spelen vanmiddag
[ afbeelding ]
Hihihiquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet dan?![]()
[..]
Niet verdrinken he?
Meld dat maar effe bij Dipkip. Want daar heb ik hem van gekregen. Zij vindt hem ranzig.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:07 schreef oh-oh het volgende:
Whoopster aan de speel!
Als je de nutella kwijt bent Ml, die staat op de vensterbank![]()
![]()
Cat,mss spring ik er zo wel ff speciaal voor onder de douche, het ruikt echt goddelijk![]()
Hier stuitert ook alles rond, ze hebben echt de lente in de bol.
Jaaaaa anders issie niet smeerbaarquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:07 schreef oh-oh het volgende:
Whoopster aan de speel!
Als je de nutella kwijt bent Ml, die staat op de vensterbank![]()
![]()
Cat,mss spring ik er zo wel ff speciaal voor onder de douche, het ruikt echt goddelijk![]()
Hier stuitert ook alles rond, ze hebben echt de lente in de bol.
Gewoon in een keukenkastje moet toch goed genoeg zijn?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jaaaaa anders issie niet smeerbaar
Moet daar eens een andere plek voor verzinnen iddof een leuk potje erom.
quote:
Nog niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Er staan geen levensmiddelen in de kastjesquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon in een keukenkastje moet toch goed genoeg zijn?
Waarom is dat dan? Zonder reden of echt met een idee?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Er staan geen levensmiddelen in de kastjes
Nee ze is 1-zijdig doofquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Hallo iedereen
Hoe is het met Strega, Pagan?
MI hoort woopie weer goed?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Er staan geen levensmiddelen in de kastjes
De keukenkastjes worden warmer door de vloerverwarming dus staat alles in de voorraadkast.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom is dat dan? Zonder reden of echt met een idee?
Zal het Mr voorstellenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je alles op de vensterbank staan dan???
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:21 schreef MissBliss het volgende:
Ziggy en ik kunnen wel tegen een geintje
Smakelijk!quote:Zo, nu eten
Wat fijn dat het beter gaat!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:22 schreef Pagan het volgende:
Min of meer bijgelezen.![]()
Groetjes van Strega, de genezing lijkt iets beter te gaan, van de kleinere wonden zijn de hechtingen vandaag verwijderd, en de grote lijkt iets rustiger te worden. Mentaal zit ze er wel door op dit moment, maar niet meer zo erg als gisteren.
Ik heb van onze buurman een dongel met abo te leen, ff kijken of dat werkt, dan kan ze vanaf morgen live verslag doen van de schijtpartijen van haar kamergenote. Die zou je echt achter het behang plakken, en dan met iets heeeel zwaars aandrukken, een vrachttrein op volle snelheid ofzo.
![]()
@Nokwanda![]()
@Nieslief, morgen post voor Gawain en Kjell
@oh-oh, Strega vraagt zich af wanneer je nu eens drie kleine bento's voor de doggies gaat maken?
@iedereen die het nodig heeft, of er gewoon behoefte aan heeft.![]()
Nu eten maken.
Dikkequote:Op donderdag 18 februari 2010 20:22 schreef Pagan het volgende:
Min of meer bijgelezen.![]()
Groetjes van Strega, de genezing lijkt iets beter te gaan, van de kleinere wonden zijn de hechtingen vandaag verwijderd, en de grote lijkt iets rustiger te worden. Mentaal zit ze er wel door op dit moment, maar niet meer zo erg als gisteren.
Ik heb van onze buurman een dongel met abo te leen, ff kijken of dat werkt, dan kan ze vanaf morgen live verslag doen van de schijtpartijen van haar kamergenote. Die zou je echt achter het behang plakken, en dan met iets heeeel zwaars aandrukken, een vrachttrein op volle snelheid ofzo.
![]()
Nu eten maken.
Weke film!?!?!?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:25 schreef oh-oh het volgende:
Handig zo een luxe keuken Ml, geen hoge kastjes dan?
Oh Cat, ik zie net dat Gillian Anderson in een nieuwe film speelt samen met Joanna Lumley![]()
Awww!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:23 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi![]()
Lief kitten filmpje dat ik jullie niet wilde onthouden: http://www.viddler.com/explore/cheezburger/videos/322/
Die zijn best lekker he?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:23 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb mijn flesje.![]()
En geen fatsoenlijke flessopener.![]()
Maar heb het toch open kunnen wrikken.![]()
Het heet Rum tropical orange of zoiets. En het smaakt nog lekkah ook nog!![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:23 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb mijn flesje.![]()
En geen fatsoenlijke flessopener.![]()
Maar heb het toch open kunnen wrikken.![]()
Het heet Rum tropical orange of zoiets. En het smaakt nog lekkah ook nog!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Boogie Woogiequote:
Oeps, dat moest ik nog vragen van Stregaquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:27 schreef oh-oh het volgende:
Pagan, zeg maar tegen je arme zieke deerne dat de hondjes elke ochtend ontbijtje krijgen op kantoor en tussen de middag een gedroogde reep rundvleesch, en de chihuahua's ook als wij naar kantoor vertrekken, dus die zijn voorzien hoor
Jawohl, daar kun je alles in drogen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:31 schreef Pagan het volgende:
[..]
Oeps, dat moest ik nog vragen van Strega![]()
Kun je jouw droogmasjiente ook gebruiken voor paddestoelen? Ik zoek ze geregeld in het seizoen, maar drogen on de oven geeft niet altijd een even lekker resultaat?
Zie mijn sigquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:25 schreef oh-oh het volgende:Handig zo een luxe keuken Ml, geen hoge kastjes dan?
Oh Cat, ik zie net dat Gillian Anderson in een nieuwe film speelt samen met Joanna Lumley![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:28 schreef Pagan het volgende:
[..]Scherpe randjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ow, ik ga hem echt ook kopen...quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawohl, daar kun je alles in drogen.
Kruiden, fruit, vlees, noem maar op, dus ik zie niet in waarom geen paddo's![]()
Ik ga dit weekend appels en peren drogen
Dat mopshondje (die niet zieliger is dan andere mopshondjes)? Iedere andere hond zal een wisselende advertentie geweest zijn, ik zie er geenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Awww!
Maar dat fotootje van het hondje er naast!![]()
![]()
Dus nu heb je ook winkelhaken?quote:
Strak!quote:
Pussy!quote:
Jij hoopt op een paint he?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus nu heb je ook winkelhaken?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:
Nee, die uitgemergelde puppy in de WSPA reclamequote:Op donderdag 18 februari 2010 20:37 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat mopshondje (die niet zieliger is dan andere mopshondjes)? Iedere andere hond zal een wisselende advertentie geweest zijn, ik zie er geen![]()
Pagan: goedzo voor Stregaen
voor de mental image van de flessenopener
Oh wat kaal die keuken zo!quote:
Ik kennie painten.quote:
Ik vind het ook leuk speelgoedquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow, ik ga hem echt ook kopen...
Ik heb een heeeeeeeeeeeeeeele grote zak gedroogd fruit gekocht op de HHB, zoooooooooo heerlijk...
Die reclames zijn echtquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, die uitgemergelde puppy in de WSPA reclame
Kaal maar wat moet er dan nog in?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh wat kaal die keuken zo!
Je nieuwe plee vind ik geweldig mooi, en je badkamer
Ik had 't gelezenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:42 schreef oh-oh het volgende:
Heeej Barbaaf, had je gelezen hoe lief ik t vind van de zegels
Nee, die stond er zeker niet toen ik keekquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, die uitgemergelde puppy in de WSPA reclame
Iets aan de muren denk ik?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kaal maar wat moet er dan nog in?
Er hangen planken aan de murenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Iets aan de muren denk ik?
Normaal hangen daar dan nog van die handige kastjes![]()
Voor de chocopasta
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Iets aan de muren denk ik?
Normaal hangen daar dan nog van die handige kastjes![]()
Voor de chocopasta
Ik vind dat kookeiland heel gaaf maar het lijkt me onhandig om aan te werken, moet je er telkens omheen lopen om iets te pakkenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind m juist wel mooi zo eigenlijk!!! Maar ik heb wel altijd een tekort aan ruimte in de kastjes, dus ik zou OVERAL kastjes doen
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind m juist wel mooi zo eigenlijk!!! Maar ik heb wel altijd een tekort aan ruimte in de kastjes, dus ik zou OVERAL kastjes doen
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:49 schreef Qwea het volgende:nieuwe diesel zonnebril op sterkte laten maken
4 maart halen
Als je hem goed indeelt gaat het prima.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind dat kookeiland heel gaaf maar het lijkt me onhandig om aan te werken, moet je er telkens omheen lopen om iets te pakken![]()
Ik had de keuken denk ik gewoon langs die ene wand gemaakt met kastjes boven en onder, zeker minder mooi, maar ik ben echt voor het praktische meestal
dubbeltje op zijn kant?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:57 schreef Greys het volgende:
Welke Q, linkje?
Hoe heet dat geldprogramma met John Williams?
Hoe kan die man nou 1250 per maand verdienen?
Geen ideeeeee welke,niet naar gekekenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:57 schreef Greys het volgende:
Welke Q, linkje?
FAIL? Waskebeurt?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:03 schreef Ingetje79 het volgende:
voor Strega
voor speelse Whoeperd
voor het buikje van Enfermea
voor de sig van Cat
voor de bipsebaps van Ziggy
voor de fohn.
En voor mezelf een grote FAIL![]()
OOOOHHHH!!!!! Jij deed een TUKJE!quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik viel in slaap op de bank...werd 20.45 pas wakker
Hoezo kan dat niet?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:57 schreef Greys het volgende:
Welke Q, linkje?
Hihihi ik plan het gewoon goedquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:57 schreef oh-oh het volgende:Ik ren altijd heen en weer tussen aanrecht en fornuis in de keuken, ik zag me echt niet de hele tijd rondjes rennen
oooh lkkur!quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik viel in slaap op de bank...werd 20.45 pas wakker
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
OOOOHHHH!!!!! Jij deed een TUKJE!
Best welquote:
Ik dacht dat het minimumloon voor een volwassen man die fulltime werkt wel hoger zou liggenquote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat het minimumloon voor een volwassen man die fulltime werkt wel hoger zou liggen
Dan ben ik maar verwend met mijn salaris voor vier dagen per week
Neehoor lager zelfs.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat het minimumloon voor een volwassen man die fulltime werkt wel hoger zou liggen
Dat dacht ik ook jaquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind dat echt heul minimaal!quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Neehoor lager zelfs.
En ik ben dan ook verwend
¤ 1407,-- bruto per maand las ik net.quote:
Ik besef het me door dit soort programma'squote:En ik ben dan ook verwend
Ik dacht hetzelfde, maar hun dochtertje is steeds erg ziek he.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, dat gaat ze nu ook doen, nu de schulden de pan uitrijzen
dat is helegaar niet moeilijk maar vaak is het wel een patroon waar je in beland.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja![]()
En hoe kom je in godsnaam aan 22 schuldeisers
ben ik helemaal met je eens maar ik heb alleen het voorstuk gezien en de dure behangetjes en spulletjes in huis.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind dat echt heul minimaal!
En ik denk dan steeds "ga ook es werken wijf"
Da's ook weer waar, maar ik zou gek worden als ik iedere maand in de rode cijfers zou staan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde, maar hun dochtertje is steeds erg ziek he.
Nu weer longontsteking.
Dus ik snap ook wel dat ze dat kindje moeilijk uit handen kan geven.
Kijk maar eens onderaan je eigen loonstrook daar staat het minimumloon voor jouw leeftijd (althans over het algemeen).quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:27 schreef Greys het volgende:
Wat doet hij voor de kost?
Dat heb ik even gemist. Bij wat voor baan verdien je zo weinig dan?
Of minder uitgevenquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's ook weer waar, maar ik zou gek worden als ik iedere maand in de rode cijfers zou staan.
Dan maar 's avonds werken als de kerel thuis is.
Ja preciesquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's ook weer waar, maar ik zou gek worden als ik iedere maand in de rode cijfers zou staan.
Dan maar 's avonds werken als de kerel thuis is.
Ik kijk nooit onderaan mijn loonstrookquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kijk maar eens onderaan je eigen loonstrook daar staat het minimumloon voor jouw leeftijd (althans over het algemeen).
700 Euro per maand aan boodschappen uitgeven en 300 per maand aan speelgoedquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Of minder uitgeven(niet tegen jou bedoeld maar soms denk ik ja besparen is niet erg moeilijk bij mensen in die programma's en in het voorstuk zag ik zoveel dure dingen voorbij komen daar oordeel ik nu even op hoor).
Zogenaamd leren of echt serieus leren?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
oh hai, terug van leren enzeau
[ afbeelding ]
700 euroquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
700 Euro per maand aan boodschappen uitgeven en 300 per maand aan speelgoed
Ben je 1000 euro (ja, we kunnen tellen Greys) verder en dan heb je je huur nog niet eens betaald
nou echt leren was het niet, engels en nederlands op havo niveau zijn nou niet echt de meest moeilijke vakken ter wereldquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zogenaamd leren of echt serieus leren?
En dan maar 1250 verdienen, hij had dat mens de pinpas af moeten pakken en iedere week geld voor boodschappen moeten geven en op = opquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
700 Euro per maand aan boodschappen uitgeven en 300 per maand aan speelgoed
Ben je 1000 euro (ja, we kunnen tellen Greys) verder en dan heb je je huur nog niet eens betaald
Nou inderdaad arme man.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dan maar 1250 verdienen, hij had dat mens de pinpas af moeten pakken en iedere week geld voor boodschappen moeten geven en op = op
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insc.xmlquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
via stream? silverlight? microsoft? en het werkt?
Damn.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou echt leren was het niet, engels en nederlands op havo niveau zijn nou niet echt de meest moeilijke vakken ter wereld
Ik had echt medelijden met hem.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dan maar 1250 verdienen, hij had dat mens de pinpas af moeten pakken en iedere week geld voor boodschappen moeten geven en op = op
Ik kan daar geen medelijden mee hebben; als je door een faillisement of andere dingen buiten jouw schuld in de schulden komt is een ander verhaal, maar bij leven boven je inkomen en dan niet ingrijpen is het eigen schuld, dikke bult bij mijquote:
Komt elke keer weer terug: kop in het zand, meer uitgeven dan je binnen krijt en voila: schulden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had hem veel geld kunnen besparenquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had echt medelijden met hem.
Hij maar huilen en bang om haar kwijt te raken
bedoel je niet abstinent?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We waren toch obstinaat vanavond?
Wat vind je van mijn hendig sjieke sig?quote:
Ik zag het eiks voor het eerstquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Komt elke keer weer terug: kop in het zand, meer uitgeven dan je binnen krijt en voila: schulden.
Ik moet zeggen dat ik dit nog een redelijk sympathiek stel vond. Er hebben draken van paren bijgezeten.
Had wel het idee dat zij het meeste uitgaf vandaar.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan daar geen medelijden mee hebben; als je door een faillisement of andere dingen buiten jouw schuld in de schulden komt is een ander verhaal, maar bij leven boven je inkomen en dan niet ingrijpen is het eigen schuld, dikke bult bij mij
En jij? Ben je geobstipeerd?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bedoel je niet abstinent?![]()
obstinaat ben je ook wel, maar het betekend iets heel anders
Of geobsedeerd?quote:
Mja het ging wel idd, de medewerking was iets beter.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Komt elke keer weer terug: kop in het zand, meer uitgeven dan je binnen krijt en voila: schulden.
Ik moet zeggen dat ik dit nog een redelijk sympathiek stel vond. Er hebben draken van paren bijgezeten.
Nou iddquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had hem veel geld kunnen besparen![]()
* blij is met eigen rekening naast de gezamelijke
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:26 schreef Ml-etje het volgende:
Whoopie heeft net in d'r slaapje een plasje gedaan. Ze lag languit in haar mandje te slapen en ik zag ineens iets glinsteren.
Dacht ooh ze heeft gedrupt in haar slaap dus ik met een keukenrol opgedept en zij slaperig uit haar mandje..
Ocharm beestje meteen naar haar bipsje kijken en beetje wegwaggelen slaapdronken.
Pakte ik het kleedje op voor wasmachine is het helemaal naten d'r kussentje ook deels.
Dus dat kleedje in de was en het kussen morgen ook even kijken of ik het kan wassen.
Ze is nu aan de poets ze vindt zichzelf duidelijk vies.
Je wilt niet weten hoeveel mensen 1000 euro genoeg spaargeld vinden en verder erop los kopen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou het niet kunnen gelukkig.
Als het geld er niet is, dan is het er niet en moet er dus gespaard worden
Jouw vak betaald normaal wel goed toch?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb het niet afgekeken vriend en voetbal enzo. Moesten ze hun huis nu uit?
* ferrari_rood is helemaal niet verwend met haar salaris. En denkt toch dat ze het verkeerde vak gekozen heeft.
*blij is dat ze zichzelf kan onderhouden*quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*blij is dat ze zichzelf kan onderhouden*
Daarvoor heb ik in ieder geval geen vent nodig.
Wat is goed?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jouw vak betaald normaal wel goed toch?
Ehmm ja uit de losse pols even hoor 1500 euro netto als startsalaris stond me bij, voor 40 uur dan wel op 22-23 jarige leeftijd.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:51 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wat is goed?
Mijn buurvrouw is in opleiding voor tandartsassitente en die verdient nu ze nog aan het leren is al meer dan ik.
Dat van haar is MBO niveau dat van mij HBO.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
Ach ja, dat van mij verdiend ook niet zo zoals je zou verwachten hoor, het is ook maar startersniveau. Maar goed bij ons compenseert dat zich weer redelijk door de secundaire arbeidsvoorwaarden waar iedere relevante HBO/WO studie en iedere technische certificering 100% vergoed word zonder terugbetalingsregeling (ook als je ineens naar de concurrent vertrekt), lease-auto, en graties fitnessen
Vond dat 2e op dit moment want belangrijk dan een knallend salaris en meteen tegen je plafond zitten
Tis Ml-etje en bedanktquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Je bent goed op de hoogte mi-etje
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*blij is dat ze zichzelf kan onderhouden*
Daarvoor heb ik in ieder geval geen vent nodig.
Jup erg belangrijk, alleen al een examentje in een willekeurige technische certificering (bv. een Microsoft examen) is al snel euro of 120, en je hebt pas echt een 'titel' als je er 4 of 5 hebtquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]naar je zin hebben en die sec vw zijn wel belangrijk. 100% vergoeding is wel top hoor
.
zozo, is dat even prachtig helemaal niet origineelquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn hendig sjieke sig?
Helemaal niet zelf bedacht.
quote:
Wilders is echt zo'n faalhaas, en stiekem vind ik het best eng dat er zoveel mensen zijn die net zo denken als hij.quote:
Prima toch? Beetje stimuleren kan geen kwaad en als je alles bij elkaar optelt is dat salaris zo slecht niet met bonussen, lease en volledige studievergoedingen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup erg belangrijk, alleen al een examentje in een willekeurige technische certificering (bv. een Microsoft examen) is al snel euro of 120, en je hebt pas echt een 'titel' als je er 4 of 5 hebt![]()
En er is gewoon een bonusregeling voor het behalen van die certificeringen en je propedeuse en iedere 60 opvolgende ECTS. Plus daarbij de eerste 3 jaar iedere 6 maanden salarisverhoging.
Dus het is wel redelijk rap wat hoger te krijgen hoor, maar startersalaris ligt bij ons ook gewoon op 1500 BRUTO![]()
Maar goed, als je dus even wat certificeringen haalt + de normale verhogingen zit je na jaartje al op 2k bruto, en groei je als je HBO ernaast doet snel richting 2,5 in anderhalf á 2 jaar
Hihihihihi dat valt heus wel meequote:Op donderdag 18 februari 2010 21:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een kutsalaris en geen CAO en geen sec.avw maar wel een fijne baan en toch mooi een eigen huis
Kom op Zwabberquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zozo, is dat even prachtig helemaal niet origineel![]()
![]()
[..]
[..]
Wilders is echt zo'n faalhaas, en stiekem vind ik het best eng dat er zoveel mensen zijn die net zo denken als hij.
Dat je niet eens ben met het huidige kabinet is 1 ding, en los van de kwestie dat hij rechts is
(wat ik absoluut niet ben)
vind ik het bizar dat er mensen zijn die het met hem eens zijn, hij noemt alleen maar op wat er mis is, en de verbeteringen die hij opnoemt, en de bezuinigingen die hij opnoemt zijn lang niet genoeg om het probleem op te lossen. Er zitten overal gaten in zijn standpunten, het klintk allemaal mooi, maar het is nergens op gefundeerd.
Echt, ik zou zelf nooit rechts stemmen, maar als ik rechts zou zijn zou ik zeker nooit voor Wilders gaan, het is gewoon een hoop lucht gedreven door frustratie. Hij wijst naar iedereen, preekt dat het hele kabinet loze beloftes maakt (wat ze ook doen natuurlijk) maar zelf is hij ook niet vies van beloftes die hij nooit waar zal kunnen maken. Hij zal het heel moeilijk gaan krijgen als hij daadwerkelijk gaat regeren straks.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
[..]
[..]
Wilders is echt zo'n faalhaas, en stiekem vind ik het best eng dat er zoveel mensen zijn die net zo denken als hij.
Dat je niet eens ben met het huidige kabinet is 1 ding, en los van de kwestie dat hij rechts is
(wat ik absoluut niet ben)
vind ik het bizar dat er mensen zijn die het met hem eens zijn, hij noemt alleen maar op wat er mis is, en de verbeteringen die hij opnoemt, en de bezuinigingen die hij opnoemt zijn lang niet genoeg om het probleem op te lossen. Er zitten overal gaten in zijn standpunten, het klintk allemaal mooi, maar het is nergens op gefundeerd.
Echt, ik zou zelf nooit rechts stemmen, maar als ik rechts zou zijn zou ik zeker nooit voor Wilders gaan, het is gewoon een hoop lucht gedreven door frustratie. Hij wijst naar iedereen, preekt dat het hele kabinet loze beloftes maakt (wat ze ook doen natuurlijk) maar zelf is hij ook niet vies van beloftes die hij nooit waar zal kunnen maken. Hij zal het heel moeilijk gaan krijgen als hij daadwerkelijk gaat regeren straks.
Moet ik me aangesproken voelen over dat emigreren ofzo?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kom op Zwabber![]()
Verdiep je er es ff wat meer in. We gaan sowieso een kabinet krijgen met 3 partijen er in, en voor de meest idiote kreten van Wilders heeft hij zelfs een 2/3e meerderheid nodig (grondwetswijziging). En ze zullen dus 3 partijen nodig hebben om maar weer een 1/2e meerderheid krijgen. Dus die meest extreme dingen vallen sowieso af. Z'n flink harde standpunten ook, of hij kan weer in oppositie, en al komt hij in de regering en moet hij paar ministers regelen word het weer net zo'n faal als met de LPF.
Echt die mensen die om hem willen emigreren enzo![]()
![]()
![]()
Das echt veel te veel eer voor die stumpert.
Overigens mag het van mij wel wat rechtser. Maar niet Wilders-rechts. Maar de tijd van thee drinken, snoepreisjes en onbeperkt praten is ook wel voorbij. Iedereen is welkom, maar ga je lopen kutten dan kan je weer lekker retour afzender imho![]()
3 strikes you're out systeempje ofzo.
Je kan zeggen wat je wilt, maar debatten met hem zijn nooit saaiquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
[..]
[..]
Lekker he?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat dus!
Ik kom net onder de douche uit, damn, dat spulletje is lekkerrrrrrr
Maar de gebakken lucht is wel reden Nederland te willen verlaten voor hoop mensen toch?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
Nee, emigreren prima. Maar mensen met als hoofdreden Geert Wilders om te gaan emigreren vind ik wel echt 'quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Moet ik me aangesproken voelen over dat emigreren ofzo?
Heb je tips? Want ik ga er a.s. zondag naartoe.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:03 schreef sararaats het volgende:
ik ben een hele dag in Gent geweest en het was leuk.
En da's heel wat waardquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een kutsalaris en geen CAO en geen sec.avw maar wel een fijne baan en toch mooi een eigen huis
Echt hequote:Op donderdag 18 februari 2010 22:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt, maar debatten met hem zijn nooit saai
Ik moest ook zo lachen om verdonkquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt hedat cynisme van 'm, daar kan ik soms echt om lachen xD Als hij het nou echt als grapje bedoelde wast helemaal mooi.. Mja, het blijft geen feest he
Ja precies.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, emigreren prima. Maar mensen met als hoofdreden Geert Wilders om te gaan emigreren vind ik wel echt ''. We leven in een meerpartijenstelsel waar in het huidige politieke klimaat MINSTENS 2, maar nu zeker 3 partijen nodig zijn om een kabinet te vormen. En mensen doen alsof wanneer hij in het kabinet komt meteen binnen een maand al die loze oneliners van hem uitgevoerd gaan worden.
Terwijl als hij überhaupt in een kabinet komt hij flink in moet gaan dikken
Wow 8x5= 40 dagen das beter dan de CAO 20 iegquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik mag niet klagen met mijn salaris, vooral sinds ik vorig jaar een aanvullende studie heb gedaan die de baas betaald heeft.
Direct een schaal + trede omhoog![]()
Daarbij heb ik 8 vakantieweken per jaar en verder gewoon een hele goede werkgever
Jaa!quote:
http://www.gent.bequote:Op donderdag 18 februari 2010 22:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je tips? Want ik ga er a.s. zondag naartoe.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wow 8x5= 40 dagen das beter dan de CAO 20 ieg
Verder ook keurig
Algemene klassenscoreprima @ F&F SC
Eerst niet, toen weer wel geloof ik. Maar bottomline wilde niemand van het kabinet er nu ineens inhoudelijk op ingaan en was dat meer iets voor de ministerraad morgenquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Enfermera![]()
Ik volg het debat niet, maar hoe doet Bos het?
Houdt ie de poot stijf?
Wat een genante vertoningquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eerst niet, toen weer wel geloof ik. Maar bottomline wilde niemand van het kabinet er nu ineens inhoudelijk op ingaan en was dat meer iets voor de ministerraad morgen
Trusten!quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Enfermera![]()
Ik volg het debat niet, maar hoe doet Bos het?
Houdt ie de poot stijf?
quote:
Ja het was echt onwijs sneu. Balkie aan het draaien. Bos eerst taal uitslaan over dat 'alle opties open waren' en je 'zelfs al sta ergens minder positief tegenover je het wel moet overwegen'. Pas toen zo'n beetje iedere partij had gevraagd z'n uitspraken van gister te herhalen zei hij dat hij daar nog achterstondquote:
Oh nu snap ik hetquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Nou ja, mijn vakanties zijn verplicht he? Baas weg = personeel vrij.
En baas heeft regelmatig behoefte aan ontspanning
Dat was grappig ja maar verder ben ik spontaan weer afgehaakt, wat een geneuzel.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wilders had mooie binnenkomer door Balkie mee te delen dat hij had geinformeerd en Bea morgen op het paleis was, mocht hij haar nodig hebben cq wat aan willen bieden
Oh ja, pensioen, das zoiets he.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihihihihi dat valt heus wel mee![]()
Zolang je pensioen (ik kijk nu ff niet in de spiegel) maar wel een beetje aardig is dan
8 vakantieweken??????quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik mag niet klagen met mijn salaris, vooral sinds ik vorig jaar een aanvullende studie heb gedaan die de baas betaald heeft.
Direct een schaal + trede omhoog![]()
Daarbij heb ik 8 vakantieweken per jaar en verder gewoon een hele goede werkgever
Nog een keer lezen, je zegt nu bijna hetzelfde als ik.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kom op Zwabber![]()
Verdiep je er es ff wat meer in. We gaan sowieso een kabinet krijgen met 3 partijen er in, en voor de meest idiote kreten van Wilders heeft hij zelfs een 2/3e meerderheid nodig (grondwetswijziging). En ze zullen dus 3 partijen nodig hebben om maar weer een 1/2e meerderheid krijgen. Dus die meest extreme dingen vallen sowieso af. Z'n flink harde standpunten ook, of hij kan weer in oppositie, en al komt hij in de regering en moet hij paar ministers regelen word het weer net zo'n faal als met de LPF.
mijn verlangen om te emigreren komt niet door Wilders, noch zijn achterban. Een van de redenen is dat waar nederland nu op afstevent - door mensen die vanalles beter willen en dingen vervolgens maar half afmaken-quote:Echt die mensen die om hem willen emigreren enzo![]()
![]()
![]()
Das echt veel te veel eer voor die stumpert.
Dat ben ik wel met je eens, ik ben ook helemaal niet knuffel-links. Als je om wat voor reden dan ook een probleem hebt, en dat niet zelf op kan lossen vind ik het prachtig dat een sociale overheid steun kan bieden.quote:Overigens mag het van mij wel wat rechtser. Maar niet Wilders-rechts. Maar de tijd van thee drinken, snoepreisjes en onbeperkt praten is ook wel voorbij. Iedereen is welkom, maar ga je lopen kutten dan kan je weer lekker retour afzender imho![]()
3 strikes you're out systeempje ofzo.
Heb weleens met minder moeten rondkomen terwijl ik werkte. Zelfs weleens met minder dan uitkeringsniveau.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dan zijn we het volgens mij wel redelijk eens als ik het zo leesquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog een keer lezen, je zegt nu bijna hetzelfde als ik.Hij zal inderdaad nooit kunnen waarmaken wat hij zegt, en daarom gaat hij het moeilijk krijgen. Wilders zelf kan ik nog wel tegen, maar dat er zoveel mensen zijn die geloven wat hij zegt vind ik eerlijk gezegd vrij triest.
Wilders = een uiting van frustratie
niet meer niet minder, maar het is geen oplossing, en de mensen die dat wel denken moeten zich toch eens wat gaan inlezen
[..]
mijn verlangen om te emigreren komt niet door Wilders, noch zijn achterban. Een van de redenen is dat waar nederland nu op afstevent - door mensen die vanalles beter willen en dingen vervolgens maar half afmaken-
een enorme catastrofe gaat worden, regelingen duren soms maar een jaar voor het weer gewijzigd wordt omdat er een nieuwe minister is die er ook weer zijn stempel op wil drukken. Het gaat een zooitje worden.
En dat is ook niet de enige reden, ik vind Zweden een mooi land, mooie taal, mooie cultuur. Ik voel me hier gewoon niet thuis, en dat is echt niet alleen gestoeld op mijn politieke ideeen.
[..]
Dat ben ik wel met je eens, ik ben ook helemaal niet knuffel-links. Als je om wat voor reden dan ook een probleem hebt, en dat niet zelf op kan lossen vind ik het prachtig dat een sociale overheid steun kan bieden.
Maar er moet wel beseft worden dat alles geld kost, alle sociale regelingen in Nederland hangen met ducttape aan elkaar, en wat ik nu meekrijg van mensen die in het systeem zitten is dat de administratie en regels onduidelijk zijn omdat er zoveel veranderd, en in die puinzooi gaat al het geld zitten, niet eens zozeer in de voorzieningen zelf.
De ministers die een briefje van de dokter hebben en zo via de overheid niet in de standaard Audi A6 hoeven te rijden, maar in de Audi A8 die 2x zo duur is (want ze hebben last van hun tere ruggetje), de snoepreisjes, de wanorde, en de "ook al verdien ik een ton per jaar, ik declareer iedere euro" cultuur binnen de overheid zelf is ook om van te kotsen.
Persoonlijk vind ik, de overheid is er zodat niet alles een puinzooi wordt, en dat mocht er iets foutgaan ze steun kunnen bieden. Gratis zorg bijvoorbeeld. Het gekke is dat heel veel landen dat hebben, en het voor elkaar krijgen met een sluitende begroting. Inmiddels hebben wij op Noorwegen na de duurste benzine ter wereld, omdat deze prutsoverheid de centjes niet goed op orde heeft.
Ik ben dan dus wel links, maar beschouw me alsjeblieft niet als een geldverkwistende cultuurknuffelaar.
Tis ook wel een verplichte nascholing, maar voor ons is het dan wel vakantiequote:Op donderdag 18 februari 2010 22:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh nu snap ik het
Hihi ik bel mensen als jouw baas altijd als ze op vakantie zijn
Nokquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb weleens met minder moeten rondkomen terwijl ik werkte. Zelfs weleens met minder dan uitkeringsniveau.
Dan kom je best makkelijk aan de schulden. Als de noodzakelijke dingen meer kosten dan erin komt...tsja.
Ik voel me nu ook echt heel erg verwend en zo breed hebben we het nou ook weer niet. Wat scheelt is dat we allebei heel slechte geldsituaties hebben meegemaakt en ons dus al snel verwend voelen.
Googlen kan ik ook.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:14 schreef sararaats het volgende:
[..]
http://www.gent.be
http://www.youropi.com/nl/gent-7/winkelen
Dat zeker, ik heb ook altijd gevonden dat zo nu en dan iemand als een Pim Fortuyn of een Wilders in de mix niet slecht is. Het roert eens wat in de etterende wond die de coalitie is de afgelopen paar jaar. Maar voorlopig blijft het een vrij kneuzig zooitje helaas.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En ergens is hij wel goed voor het systeem, de democratie. Een beetje een joker die de boel scherp houdt en vriendjespolitiek tegengaat. Het 'oude' stelsel van ons kent ons en PvdA/CDA/VVD eens goed opschud is niks mis mee. Das het enige goede aan die man
Dat zijn ze al sinds Balkie aan het roer staat.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zeker, ik heb ook altijd gevonden dat zo nu en dan iemand als een Pim Fortuyn of een Wilders in de mix niet slecht is. Het roert eens wat in de etterende wond die de coalitie is de afgelopen paar jaar. Maar voorlopig blijft het een vrij kneuzig zooitje helaas.
Het volk wat je bij 'een dubbeltje op zijn kant' ziet beschouwt een motor, geleasede droger en de nieuwste breedbeeld tv als noodzakelijk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb weleens met minder moeten rondkomen terwijl ik werkte. Zelfs weleens met minder dan uitkeringsniveau.
Dan kom je best makkelijk aan de schulden. Als de noodzakelijke dingen meer kosten dan erin komt...tsja.
Ik voel me nu ook echt heel erg verwend en zo breed hebben we het nou ook weer niet. Wat scheelt is dat we allebei heel slechte geldsituaties hebben meegemaakt en ons dus al snel verwend voelen.
je hebt toch een droogoventje?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:33 schreef oh-oh het volgende:
Ja, het regent hier nu alweer heel lang![]()
Kan het nu ff stoppen zodat ik een blokje om kan gaan???
Erg eiksquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het volk wat je bij 'een dubbeltje op zijn kant' ziet beschouwt een motor, geleasede droger en de nieuwste breedbeeld tv als noodzakelijk.En tja... als er dan weinig binnen komt dan kom je gauw in de schulden.
Da's natuurlijk ook het format van zo'n programma. Bij de mensen die zo zuinig mogelijk leven en alsnog niet rondkomen, daar komen zij niet langs. Is geen leuke tv en daar kunnen ze geen spectaculaire besparing behalen.
Fijn dat jullie nu financieel een stuk lekkerder zitten dan voorheen.
check, het is me een raadsel hoe hij zolang MP gebleven isquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zijn ze al sinds Balkie aan het roer staat.
Die man heeft totaal geen charisma en geloofwaardigheid
even tien uur buiten op het balkon zetten, en Maastricht is droogquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je hebt toch een droogoventje?
dat bedoel ikquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
even tien uur buiten op het balkon zetten, en Maastricht is droog
Tjah das TV. Net als dat er bij <insert random talentenjacht> in die eerste auditierondes ook alleen de bovengemiddelden en de debieltjes uitgelicht worden. De mensen die gewoon wel okay zingen, niet goed, niet slecht, die zie je nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Erg eiks![]()
En ik snap niet dat je op tv wilt terwijl je door eigen schuld in de shit zit
Dat snap ik dus ook echt niet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Erg eiks![]()
En ik snap niet dat je op tv wilt terwijl je door eigen schuld in de shit zit
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah das TV. Net als dat er bij <insert random talentenjacht> in die eerste auditierondes ook alleen de bovengemiddelden en de debieltjes uitgelicht worden. De mensen die gewoon wel okay zingen, niet goed, niet slecht, die zie je niet
Jij bent niet gauw tevreden he?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:33 schreef oh-oh het volgende:
Ja, het regent hier nu alweer heel lang![]()
Kan het nu ff stoppen zodat ik een blokje om kan gaan???
Jamaar, door de sneeuw wandelen is veel minder naar dan door de regenquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent niet gauw tevreden he?
Ben blij!Het
Sneeuwt
Niet
Meer!!!
ja zeg, je lijkt wel een nederlander! Altijd zeiken op het weer!!!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar, door de sneeuw wandelen is veel minder naar dan door de regen
Jij bent okay!quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik was niet op tv bij K2 zoekt K3
Ik ben dus okay!!!!!
Ik kan echt heel Hollands zijn als het me uit komtquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja zeg, je lijkt wel een nederlander! Altijd zeiken op het weer!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |