quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:18 schreef Greys het volgende:
NOESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!
Dankzij Balkenende is zijn mijn frietjes niet lekker
Dat heeft ie ook nog op zijn geweten!
(Lees: ik heb al het zout over mijn stoepje gekwakt laatst toen hij dat zei. En nu heb ik friet zonder zout)
Nee. Ik had het pak zout over de stoep gesmeten (moest van Balkenende en dan luister ik, goed burger als ik ben!) en dat kleine potje is dus leger en leger geworden en nu istie opquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n klein potje tafelzout?
Of heb je met dat potje je stoepje gedaan?
TT dan...quote:
Ik heb zout genoegquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee. Ik had het pak zout over de stoep gesmeten (moest van Balkenende en dan luister ik, goed burger als ik ben!) en dat kleine potje is dus leger en leger geworden en nu istie op
Oh, de TT bedoel ik. Stomme afkortingenquote:
Het doet me deugd dat je het in ieder geval weetquote:
Johquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:21 schreef Greys het volgende:
Maar uhm, what about obstinaat en gemoedstoestand?
Ik ben toch vrij eh... als altijd?
Ja tuurlijk. Zal ik Simon even langssturen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:21 schreef Greys het volgende:
Maar uhm, what about obstinaat en gemoedstoestand?
Ik ben toch vrij eh... als altijd?
Waarom ben jij mijn buurman dan niet?quote:
Heer G. is er toch nog nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Zal ik Simon even langssturen?
Ja, en dan woonde ik weer daarnaast!quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom ben jij mijn buurman dan niet?
(Dat was me een puinhoop geworden)
Neequote:Op donderdag 18 februari 2010 19:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Zal ik Simon even langssturen?
Ja, en hij is dichtbij je Greys. En kan niet langer wachten om z'n lippen op de jouwe te planten. Uhuhquote:
Als ie nou belooft z'n mond dicht te houden...om te praten dan alleen he?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Die is leuk om naar te kijken hoor.
Maar dat Volendamse accent dat trek ik echt niet
Hij hoeft ook niet te pratenquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Die is leuk om naar te kijken hoor.
Maar dat Volendamse accent dat trek ik echt niet
http://www.funda.nl/koop/bleiswijk/quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, en dan woonde ik weer daarnaast!![]()
Met Jacuzzi nog steeds, uiteraard.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:25 schreef Cat22 het volgende:
Helleu.![]()
Zijn we met z'n allen obstinaat?![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dus... bek dicht en bekken...quote:
http://www.funda.nl/koop/(...)rik-hendrikstraat-1/quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/bleiswijk/
quote:
lolquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:18 schreef Greys het volgende:
NOESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!
Dankzij Balkenende is zijn mijn frietjes niet lekker
Dat heeft ie ook nog op zijn geweten!
(Lees: ik heb al het zout over mijn stoepje gekwakt laatst toen hij dat zei. En nu heb ik friet zonder zout)
quote:
Het is maar goed dat ik nooit de BOB hoef te zijn danquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds hetzelfde blikje als vanmiddag.
Ben gewoon heel leuk van mezelf, ik heb geen alcohol nodig.
Maar als je opgelet had, had je dat al lang kunnen weten
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Wavvoor blikje heb jij?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:
GMTA!quote:
Maar natuurlijkquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)rik-hendrikstraat-1/
Doe mij die maar
Jaquote:Op donderdag 18 februari 2010 @ 19:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoest met de gebleekte kont van Tha Zigg?
Al poep met klontjes vrij?
Ziekjes?quote:
Toch wel butt first, I hope?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja![]()
Nu maar hopen dat het ook niet meer vettig is, maar ze is lekker in een emmer warm water en Lushjelly gegaan
Malibu jus, kant en klaar gemixed.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wavvoor blikje heb jij?![]()
Ik heb nog een flesje. Van de Lidl.
Misschien dat ik die vanavond ontkurk.
Butt only neem ik aan bij ziggy...quote:
Jaquote:
http://www.funda.nl/koop/bleiswijk/straat-marijkelaan/quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)rik-hendrikstraat-1/
Doe mij die maar
Ja, ging dat maar. Dat kon natuurlijk niet, achterpootjes en staart gingen automatisch meequote:Op donderdag 18 februari 2010 @ 19:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Butt only neem ik aan bij ziggy...
Dat zal wel even schrikken zijn geweest. Want een vachtje verbergt veel. Is ze nu weer lekker opgedroogd?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja
Tot dr middel ongeveer. OMG wat kon je goed zien hoe dun ze is johIs helemaal niks van over, dat poesje.
Maandelijks zeg maarquote:
Ik doe die het dichtst bij jouquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/bleiswijk/straat-marijkelaan/
Een van die twee nemen graag!
Neequote:Op donderdag 18 februari 2010 @ 19:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zal wel even schrikken zijn geweest. Want een vachtje verbergt veel. Is ze nu weer lekker opgedroogd?
Wat is het toch heerlijk om vrouw te zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Maandelijks zeg maarMaar ik doe niet aan stopweken. Blijkbaar vindt mn lichaam dat toch niet zo leuk ofzo.
![]()
Ze poetst zichzelf ook helemaal niet he? Eigenlijk zou je een soort doek moeten kunnen maken waarin een föhn heel zachtjes warme lucht blaast. Soort van minisauna, maar dan minder heet natuurlijk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
NeeJa, we hebben haar natuurlijk afgedroogd met een handdoek en nu ligt ze in een handdoek bij Re op schoot, maar de vacht is nog nat. Ik hoop maar dat ze voorlopig niet naar de bak hoeft.
Jawel, maar ze raakte helemaal in paniek. Davonnikzielugquote:Op donderdag 18 februari 2010 @ 19:37 schreef Greys het volgende:
Niet een beetje geprobeerd te fohnen MB?
Die vond ik ook het leukst volgensmijquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je het hoogste nummer nemen!
Oh ja dat zou ik ook hebbenquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jawel, maar ze raakte helemaal in paniek. Davonnikzielug
Uhm jaquote:Op donderdag 18 februari 2010 @ 19:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze poetst zichzelf ook helemaal niet he? Eigenlijk zou je een soort doek moeten kunnen maken waarin een föhn heel zachtjes warme lucht blaast. Soort van minisauna, maar dan minder heet natuurlijk.
Om echt effectief te drogen moet ze op dr rug liggen, anders bereik je de te drogen delen niet. Maar op dr rug liggen wilt ze ook niet meer, ze heeft inmiddels wel door dat we verschrikkelijke dingen gaan doen als ze op dr rug moetquote:Op donderdag 18 februari 2010 @ 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja dat zou ik ook hebben
En wat verder weg? Terwijl ze bij Re op schoot ligt van een afstandje wat warme lucht er heen blazen?
Hmm.... vakantiehanddoek of zo? Bij een outdoor zaak?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhm jaMaar hoe?
Ik heb ooit eens speciale handdoeken voor honden gezien, die extra snel droogden. Maar ik weet niet meer waar en de dierenwinkel had ze ook niet.
Oeh! Die is zwaar quotebaar!quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Om echt effectief te drogen moet ze op dr rug liggen, anders bereik je de te drogen delen niet. Maar op dr rug liggen wilt ze ook niet meer, ze heeft inmiddels wel door dat we verschrikkelijke dingen gaan doen als ze op dr rug moet(Goh, wat klinkt dat fout
)
Geen idee. Had ik natuurlijk ook vanmiddag moeten kopen danquote:Op donderdag 18 februari 2010 @ 19:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hmm.... vakantiehanddoek of zo? Bij een outdoor zaak?
Of zijn die juist weer snel droog na gebruik en nemen ze het water niet zo snel op?
Ik kan posts editten hoor!quote:
Ik heb wel een microvezel theedoek! *pakken gaat*quote:Op donderdag 18 februari 2010 @ 19:45 schreef Ml-etje het volgende:
Mircovezel handdoeken dacht ik mar kan het ook compleet mis hebben.
Gegoogled en het neemt veel water op dus zou moeten werken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb wel een microvezel theedoek! *pakken gaat*
Jawel, ga ik ook doen zo. Gelukkig is het nog niet zo heel erg. Chocola helpt ook, dus dat is mij lief nu heeeeel lief voor me halenquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat is het toch heerlijk om vrouw te zijn.Kun je niks nemen tegen de buikpijn? Want die vind ik altijd zo nutteloos in zo'n geval. Lang leve de paracetamollen hier.
Ook quotes?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kan posts editten hoor! [ afbeelding ]
Graag gedaan! En JIJ bedankt voor het uitlenen!quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:48 schreef oh-oh het volgende:
En Cat, thnxxxxxxx voor de dvd en de extraatjes, gekkerd.
Narcotic voor Bil zn vieze winterhuidje![]()
En dat andere ruikt goddelijk, wat doe ik dr mee??????
Goodbye, snel, pak je boodschappenlijst!quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:56 schreef Cat22 het volgende:
Stukkie pakken, beetje opschuimen en jezelf ermee wassen. Lekker feestelijk en gezellie, drank onder de douche!
Kijk d'r lekker actief zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:55 schreef Ml-etje het volgende:
Whoopie wilde spelen vanmiddag
[ afbeelding ]
Was er alleen met kerst.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Goodbye, snel, pak je boodschappenlijst!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Goodbye, snel, pak je boodschappenlijst!
Het lijkt wel zo idd! Ze is nog niet droog, maar ook niet supernat meerquote:Op donderdag 18 februari 2010 @ 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Even teruggelezen, wat gaat het hard als Greys er is met een half blikje drank in dr mik![]()
![]()
Ik heb de boodschapjes binnen, was in de machine, ga zo bento maken en afwassen.
MB, ik hoop dat je merkt dat ze sneller droog is met die jelly, tis echt zo![]()
En Cat, thnxxxxxxx voor de dvd en de extraatjes, gekkerd.
Narcotic voor Bil zn vieze winterhuidje![]()
En dat andere ruikt goddelijk, wat doe ik dr mee??????
Jaquote:
Waarom is datquote:
Lente in aantochtquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kijk d'r lekker actief zijn.![]()
Hier stuitert alles door de woonkamer, ik weet niet wat er aan de hand is.Net landde Yoko al bovenop me vanaf de kast en er wordt gegrauwd bij het leven.
En daarna weer goed gemaakt.
Al zag ik net een rood/wit/grijze bol katers door de woonkamer tollen.
Die nietquote:
Ohjaquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We waren toch obstinaat vanavond?
A-ha!quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:55 schreef Ml-etje het volgende:
Whoopie wilde spelen vanmiddag
[ afbeelding ]
Hihihiquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet dan?![]()
[..]
Niet verdrinken he?
Meld dat maar effe bij Dipkip. Want daar heb ik hem van gekregen. Zij vindt hem ranzig.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:07 schreef oh-oh het volgende:
Whoopster aan de speel!
Als je de nutella kwijt bent Ml, die staat op de vensterbank![]()
![]()
Cat,mss spring ik er zo wel ff speciaal voor onder de douche, het ruikt echt goddelijk![]()
Hier stuitert ook alles rond, ze hebben echt de lente in de bol.
Jaaaaa anders issie niet smeerbaarquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:07 schreef oh-oh het volgende:
Whoopster aan de speel!
Als je de nutella kwijt bent Ml, die staat op de vensterbank![]()
![]()
Cat,mss spring ik er zo wel ff speciaal voor onder de douche, het ruikt echt goddelijk![]()
Hier stuitert ook alles rond, ze hebben echt de lente in de bol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |