Ja, ik weet niet waar dat wijf mee bezig is. Maar ze is alleen maar aan het twitteren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:35 schreef superworm het volgende:
Naima Azough ( GroenLinks) (follow)
Vandaag, 18:32
Arm schizofreen kabinet, al die stemmetjes... Blijkbaar had Bos zijn cursus Balkenendiaans nog niet afgerond.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:36 schreef superworm het volgende:
Ze zei "het ligt eraan hoe m'n pet staat", ik verstond 'bed'
http://kamertweets.nl/quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:36 schreef Ascendancy het volgende:
Wat was die site ookalweer met alle tweets van 2e kamerleden?
Ik ook niet. En morgen komt er een gladde pvda drol uit in een emmer snot.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zie het echt niet meer gebeuren.
Volgens mij zei ze dat ook hoorquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:36 schreef superworm het volgende:
http://www.kamertweets.nl/quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:36 schreef Ascendancy het volgende:
Wat was die site ookalweer met alle tweets van 2e kamerleden?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:37 schreef Trigalti het volgende:
Hebben we een nieuw modewoord of wat?
Wel heeft de voorzitter het aan het Kabinet overgelaten om Verhagen er ook bij te halen. Dat hebben ze niet gedaan. Nu heeft de Kamer het alsnog voor elkaar gekregen. Kan nog wel wat vuurwerk komen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet. Ze hebben dat debat van 15:00 uur uitgesteld tot 16:15 en hebben toen besloten met zn 3-en we zeggen nergens niks over en na dit debat gaan we rond de tafel, desnoods met een snuifje erbij als het laat wordt en dan kijken we hoe we ons nog hier uit kunnen lullen morgen.
Ik zie het echt niet meer gebeuren.
Duidelijk heb hij niet gekekenquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:37 schreef Green1 het volgende:
LOL![]()
![]()
Iemand twittert:
@MaximeVerhagen Ren! Zoek een kelder! Snel weg, nu het nog kan!
Reageert die daar gewoon op:
Maxime Verhagen ( CDA) (follow)
Vandaag, 18:35
@woutdejong waarom?
Hij slaat de spijker op de kopquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Pechtold heeft Bos bij de ballen.
Vond ik ook alquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:35 schreef FTWO het volgende:
Zo briljant vind ik die opmerking van Van der Vlies niet. De woordkeuze past wel bij de SGP
Vergeet vd Vlies nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:39 schreef leukvoorlater het volgende:
Pechtold en Rutte zijn toch de beste sprekers.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:39 schreef Omnifacer het volgende:
ajboekestijn Primus inter parus betekent nu juist wel dat er een beetje ruimte is voor individuele ministers. Eerste onder gelijken! Juist probleem
half a minute ago from web
Scherp AJ
Wat een onzin. Pechtold had gewoon een punt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:38 schreef Klopkoek het volgende:
Teringpechtold. Lul dat ie is. Hij solliciteert naar een plek in een CDA kabinet
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Verhagen krijgt al steunbetuigingen van partijgenoten.
Roelof_CDA @MaximeVerhagen Heel veel succes Maxime!!!
U is PvdAer? De waarheid doet pijn he?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:38 schreef Klopkoek het volgende:
Teringpechtold. Lul dat ie is. Hij solliciteert naar een plek in een CDA kabinet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |