Ik vrees van wel jaquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Ben ik de enige die er om moet grinniken wanner het woord 'vieze-premier' valt?
Inderdaad.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:32 schreef Neroje het volgende:
[..]
Hij is een uitstekend politicus, jammer dat hij SGP is
nee, hij zet net dat hij het net prematuur vond.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:31 schreef Igen het volgende:
Oeh, Bos geeft toe prematuur gesproken te hebben?
Denk het welquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Ben ik de enige die er om moet grinniken wanner het woord 'vieze-premier' valt?
zal deze discussie zo te boek gaan?quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:33 schreef Ascendancy het volgende:
Femke keek haast verliefd naar Bas.
Broekjequote:Op donderdag 18 februari 2010 18:32 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik ben twintig, dus nee, een jaar of vier, vijf?
Hij krijgt op zn falie omdat hij een afwijkende mening heeft laten horen dan die van het kabinet. Doodzonde.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:33 schreef Cahir het volgende:
Ik snap het standje tegemoet gaan niet
Dat hij op het matje geroepen gaat worden door Balkenende dat hij dat niet had moeten doen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:33 schreef Cahir het volgende:
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:33 schreef Cahir het volgende:
Ze heeft vast een vadercomplexquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:33 schreef Ascendancy het volgende:
Femke keek haast verliefd naar Bas.
Ik hoop het wel. vd Vlies verdiend dat wel. Fantastisch politicus.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
zal deze discussie zo te boek gaan?
Ik geloof het ook niet. Ze hebben dat debat van 15:00 uur uitgesteld tot 16:15 en hebben toen besloten met zn 3-en we zeggen nergens niks over en na dit debat gaan we rond de tafel, desnoods met een snuifje erbij als het laat wordt en dan kijken we hoe we ons nog hier uit kunnen lullen morgen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
Morgen is het gebeurt. Ze komen er niet meer uit
Omdat dat niet de normale gang van zaken is. De uitkomst is nog niet bekend omdat het in de toekomst ligt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:35 schreef eriksd het volgende:
Waarom stapt niemand naar voren en zegt gewoon; morgen zogenaamd debat ministerraad, uitkomst al bekend. Waarom wachten?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:35 schreef fungis het volgende:
oh femke, ik kan je het woord prematuur wel uitleggen.
ik ga prematuur als je met je kalle kutje voor me staat
Wilders zal wel zoiets zeggen... Als hij slim isquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:35 schreef eriksd het volgende:
Waarom stapt niemand naar voren en zegt gewoon; morgen zogenaamd debat ministerraad, uitkomst al bekend. Waarom wachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |