Heb nee gestemd.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:42 schreef Dynd het volgende:
Ik hou de poll nog eens, ben benieuwt wat nu de resultaten zijn. Vorige poll aan het begin van het debat was ongeveer 50%/50%.
Poll: Gaat het kabinet binnen 24u vallen?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Hoe ze Uruzgan zegt...quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Verdonk met haar debiele toontje weer.
Denk het ook niet, en zo wel, dan pas later op de avond.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:43 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Dan valt het kabinet dus niet vandaag.
In principe kun je elke minister afzonderlijk over het gehele kabinetsbeleid interpelleren. In de meeste gevallen zal een minister vragen die niet binnen diens beleidsterrein weigeren te beantwoorden, verwijzende naar de bevoegde minister. Bos zal bijvoorbeeld dus geen vragen over Uruzgan beantwoorden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:42 schreef Hephaistos. het volgende:
Is het voor de Kamer nu ook mogelijk om rechtstreeks vragen te stellen aan Bos? Of moet dat altijd via de premier lopen?
Welnee, gewoon ordinair ramptoerismequote:Op donderdag 18 februari 2010 17:44 schreef Scarface2004 het volgende:
wtf, iedereen 'opeens' geinstresseerd in politiek
Hier kan toch geen ander programma tegenop.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:44 schreef Scarface2004 het volgende:
inderdaad 300 dagen per jaar blijft ze weg en nu het live op tv is moet ze weer effe populair die met haar kansloze 1-zetel partijquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:43 schreef alors het volgende:
Verdonk, ze praat echt alsof ze de baas is van de Kamer, terwijl iedereen daar zit van'ben jij er ook weer eens'
Als er sensatie in de lucht hangt, ben ik hier wel te vindenquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:44 schreef Scarface2004 het volgende:
NIet in politiek, wel in dit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:44 schreef Scarface2004 het volgende:
Rescue 911 trok ook altijd veel kijkers.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:44 schreef Scarface2004 het volgende:
Dat ja, dit is gewoon grappigquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Welnee, gewoon ordinair ramptoerisme
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Verdonk: Wist Bos ervan af dat het een trainingsmissie was?
Balkenende samengevat: Verhagen wist er van af.
Politiek? Is dit niet de lama's?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:44 schreef Scarface2004 het volgende:
quote:
Idd. Eindelijk kan SBS hun "HEEL NEDERLAND ZIT OP HET PUNTJE VAN Z'N STOEL"-retoriek gebruiken, is het op Nederland 1quote:
Er zal vast wel wat bacardi doorheen zitten.quote:
inderdaad. maar dan weet ik dat ik het niet verkeerd hoorde. Duidelijk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:38 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is het alleen maar om uitstel te kunnen kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |