Ja, maar binnen dat verantwoording roepen zijn natuurlijk wel orderegels.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:32 schreef MrTorture het volgende:
HalsemaOjee
Maar mag de TK niet te allen tijde het kabinet ter verantwoording roepen
Dit is wel brak.quote:
En terecht.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, maar binnen dat verantwoording roepen zijn natuurlijk wel orderegels.
Standaard verhaaltjes van de oppositie, waar enkelen zeer sterk waren, en nu Femke die haar tanden in JP bijtquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:33 schreef Coos het volgende:
Net pas thuis.
Ik geloof net op tijd voor het vuurwerk of heb ik al "mooie dingen" gemist??
Precies, was niks mis mee...quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:34 schreef Reya het volgende:
Ik vond de ingrepen van de voorzitter niet onredelijk. Het is niet dat Halsema de interpellatie werd ontzegd, enkel dat de minister-president de gelegenheid kreeg om zijn zin af te maken.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:34 schreef superworm het volgende:
GVD als ze zo doorgaat stem ik GL ondanks m'n D66-lidmaatschapBloedjegeil dit
Helemaal vanuit Nederland, ze noemen hem daar een stemmenmagneet, dames en heren, Pechtold!quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Halsema draaft nu te ver door. Hij kan beter even wat ruimte voor Pechtold laten.
Klopt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:32 schreef Iblis het volgende:
[..]
JP wil gewoon graag toch een oplossing vinden, en weet dat die er nu niet is, vindt dat hij nog een dag uitstel heeft omdat het pas morgen besloten zou worden.
Halsema is chagrijnig.
Ze heeft net haar vinger in haar kont gestopt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat hoofd van Hamer![]()
Ze ruikt ook telkens aan haar vinger.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:35 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Helemaal vanuit Nederland, ze noemen hem daar een stemmenmagneet, dames en heren, Pechtold!
Pechtold leest Bos nu even de les.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:35 schreef Iblis het volgende:
JP heeft het nu mooi naar Bos afgeschoven.
Ik krijg hier ook een harde van zegquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:34 schreef superworm het volgende:
GVD als ze zo doorgaat stem ik GL ondanks m'n D66-lidmaatschapBloedjegeil dit
Shit, gemistquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ze heeft net haar vinger in haar kont gestopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |