Ik moet eten gaan koken, maar kan gewoon niet van mijn computer vandaan op het moment (streams..).quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:36 schreef superworm het volgende:
Pechtold met z'n P&W-transcriptie. Fuck man, dit is beter vermaak dan 10 Olympische Spelen bij elkaar
Ik heb nog steeds last van de naweeën van gisternacht.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:36 schreef superworm het volgende:
Pechtold met z'n P&W-transcriptie. Fuck man, dit is beter vermaak dan 10 Olympische Spelen bij elkaar
Balkie ookquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:37 schreef Gizmo112 het volgende:
Bos wordt toch wel een beetje zenuwachtig nu...
Jan, Yolanthe en Sven Kramer hoopt ook dat het kabinet valt, dan stopt JP tenminste met smsen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:36 schreef superworm het volgende:
yesquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Balkenende komt niet meer uit zijn woorden. Wat een slap gelul.
Ja, volgens mij is het alleen maar om uitstel te kunnen kopen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:35 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Klopt.
Maar wat hij uiteindelijk woordelijk zei was wel een vreemde opmerking. bewindslieden spreken altijd, en niet alleen als het JP uitkomt, toch?
Ik begrijp de politieke motieven, maar voor iemand die het zuiver wil spelen door nu niks te zeggen omdat kabinet aan zet is, is dit een opmerkelijke opmerking
Hij zit ook in een lastige situatie. Juist daarom begrijp ik niet waarom ze nog een dag extra willen lijden. CDA zal PvdA nu wel in een hoek zetten en dan is het stom van Hamer om alles door te schuiven naar morgen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:37 schreef Gizmo112 het volgende:
Bos wordt toch wel een beetje zenuwachtig nu...
Maar dan wel gegooid door Balkenende. Lijkt me zo mooi.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:37 schreef wolfrolf het volgende:
Ik wil vliegende stoelen zien verdommes
Had ze hem niet bij Bos in de kont, die keek een paar keer erg raar.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ze heeft net haar vinger in haar kont gestopt.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:38 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Jan, Yolanthe en Sven Kramer hoopt ook dat het kabinet valt, dan stopt JP tenminste met smsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |