Hehequote:Op donderdag 18 februari 2010 17:23 schreef superworm het volgende:
[..]
Er staan plaatjes op het briefje, denk ik.
Mevr. De Voorzitter, de Minister President is een incompetente zak.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:23 schreef Ritmo het volgende:
Waarom mag je elkaar niet rechtstreeks aanspreken?
Is altijd zo... één of ander raar regeltjequote:Op donderdag 18 februari 2010 17:23 schreef Ritmo het volgende:
Waarom mag je elkaar niet rechtstreeks aanspreken?
Het gaat erom dat het kabinet met 1 mond hoort te spreken, en dat is niet gebeurd. Logisch om daar opheldering over te vragenquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:23 schreef Reya het volgende:
Het is niet echt zuiver om een premier te vragen wat hij van een collega-minister vindt. Ondanks de eerdere media-uitlatingen blijft het kabinet met een mond spreken.
Precies, Balkenende is wat dat betreft wel wijs. Wijzer dan Rouvoet en Bos.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:23 schreef Reya het volgende:
Het is niet echt zuiver om een premier te vragen wat hij van een collega-minister vindt. Ondanks de eerdere media-uitlatingen blijft het kabinet met een mond spreken.
Ze zullen het wel weer uit gaan stellen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:22 schreef Ritmo het volgende:
JP heeft een punt, dit debat gaat toch niet inhoudelijk over wel of niet blijven?
Kant heeft gewoon gelijk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:22 schreef bascross het volgende:
Kant is weer dronken? Doe eens even normaal joh.
Mijn tv loopt een paar seconden achter?quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/Lawnmusic/status/9289386934
[..]
Wederom.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Balkenende slaat een modderfiguur.
Twee keer fout wordt niet opeens goed; dat ministers eerder buiten hun boekje gingen, betekent nog niet dat ze dat nu opnieuw zouden moeten doen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:24 schreef superworm het volgende:![]()
![]()
![]()
JP: "Ik heb geen behoefte om dit debat via de media te voeren." Kamer lacht, en veeg me op, ik ook, godverdorie die JP is een karikatuur van zichzelf
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:25 schreef Urquhart het volgende:
Kant gooit altijd haar eigen glazen in. Ook al zal ze gelijk hebben, ze wint geen sympathie.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:26 schreef Neroje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met zo'n kop niet nee
Leuk artikel inderdaadquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:26 schreef superworm het volgende:
Overigens handig voor de discussie, nogmaals het Regerings-doublespeak-artikeltje uit De Pers
[ afbeelding ]
haha jon potor bolkonondequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |