Maar morgen pas. Vandaag in het debat gebeurt er vast nog niks. No way dat de PvdA het kabinet laat vallen met een SP-motie. En zelf een motie indienen, denk het ook niet. Denk dat ze proberen dat het CDA morgen niet wil buigen en dat het kabinet dán valt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hoe dan? Het is of 'ja' of 'nee'.
Hij zit al 40 jaar in de kamer en heeft nog nooit echt een rol van betekenis gespeeld. Is ook knap...quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:09 schreef beantherio het volgende:
[..]
Vd Vlies gaat nooit hysterisch lopen janken om het ontslag van het kabinet, maar hij richt zich op de inhoud. Politiek heb ik niks met hem maar ik zou willen dat meer politici de boel op zijn manier zouden benaderen.
Ja, ik ben refo.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:04 schreef Ritmo het volgende:
Die mensen hier die vd Vlies lopen te verdedigen.Kut-refo's op FOK?
Sabine Uitslag, CDAquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:09 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Al zag de gemiddelde parlementariër er nou zo uit.
Ik deel deze mening. Qua standpunten ben ik het niet met hem eens, maar verder is hij erg correct.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:07 schreef Iblis het volgende:
[..]
Tja, inhoudelijk ben ik het niet met de SGP eens, maar hij is staatsrechtelijk en inhoudelijk en qua ervaring uitermate degelijk, en niet iemand die nodeloos vliegen gaat zitten afvangen of zich direct door de waan van de dag laat meevoeren.
Bovendien, veel vrienden heeft hij toch niet te maken, en hij hoeft zich ook niet te bekommeren of hij ooit in de regering zal komen. Dat helpt natuurlijk ook.
zo te zien aan de foto heeft zo ook uitslag. Ze jeukt eraan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:11 schreef knnth het volgende:
[..]
Sabine Uitslag, CDA
[ afbeelding ]
Ze heeft wel jeuk ja zo te zienquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:11 schreef knnth het volgende:
[..]
Sabine Uitslag, CDA
[ afbeelding ]
Ja, maar CDA’ers die er zo uitzien, dat kan óók weer niet deugen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:11 schreef knnth het volgende:
[..]
Sabine Uitslag, CDA
[ afbeelding ]
Ze zullen vast nog even om uitstel vragen om met een magische brief te komen voor de Kamer.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:11 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar morgen pas. Vandaag in het debat gebeurt er vast nog niks. No way dat de PvdA het kabinet laat vallen met een SP-motie. En zelf een motie indienen, denk het ook niet. Denk dat ze proberen dat het CDA morgen niet wil buigen en dat het kabinet dán valt.
Vandaar dat ze haar hoofd krabtquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:11 schreef knnth het volgende:
[..]
Sabine Uitslag, CDA
[ afbeelding ]
dat verwacht ik ookquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:11 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar morgen pas. Vandaag in het debat gebeurt er vast nog niks. No way dat de PvdA het kabinet laat vallen met een SP-motie. En zelf een motie indienen, denk het ook niet. Denk dat ze proberen dat het CDA morgen niet wil buigen en dat het kabinet dán valt.
quote:And the beat goes on
Just like my love everlasting
And the beat goes on
Still moving strong on and on
Do you ever wonder
That to win, somebody's got to lose
I might as well get over the blues
Just like fishing in the ocean
There'll always be someone new
You did me wrong 'cos I've been through stormy weather.
And the beat goes on
And the beat goes on you'd better believe it
Still moving strong on and on
Don't stop for nobody
This time I'll keep my feet on solid ground
Now I understand myself when I'm down
Like the sweet sound of hip music
There'll always be something new
To keep the tables turning
Hey this super song
There'll never be an ending
And the beat goes on
And the beat goes on
Still moving strong on and on (the beat goes on) on, ...
Get down playing that fee, sure the beat is real
The beat goes on
And the beat goes on, ...
Nee, er zijn meer blinden om eenoog heen gaan zitten.quote:
Welke plek? Hij draait altijd leuk zijn archaische riedeltje, die folklore kan ik wel waarderen, maar dat maakt je geen goed kamerlid. Ik vind die Van der Staaij nu al een stuk beter. Pienter ventje.quote:Het is zonde dat hij na de verkiezingen niet meer terugkomt. Hopelijk vult iemand anders de plek in, maakt niet uit van welke partij.
hmm, er zit uitslag/schimmel op haar shirt.quote:
Ik vond haar redelijk ondeskundig bij Pauw & Witteman.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:12 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ja, maar CDA’ers die er zo uitzien, dat kan óók weer niet deugen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |