Jij bent toch maar een jaartje ouder ofzo?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:48 schreef Daantke het volgende:
KaMo hoelang duurt het eigenlijk nog voor je mag stemmen? Wnat voor mn gevoel ben je nog 15 maar ik denk dat dat al wel ouder is
Nou ja dat vroeg ik me dus ook net af, of dat zo is.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:50 schreef Cynic het volgende:
[..]
Jij bent toch maar een jaartje ouder ofzo?
Wat? Is KaMo al 15? Dat zou je niet zeggen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:48 schreef Daantke het volgende:
KaMo hoelang duurt het eigenlijk nog voor je mag stemmen? Wnat voor mn gevoel ben je nog 15 maar ik denk dat dat al wel ouder is
Je hebt iig de concentratie om een debat te volgen. Dat vind ik al redelijk volwassen van jequote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:54 schreef Daantke het volgende:
[..]
Nou ja dat vroeg ik me dus ook net af, of dat zo is.
Maar ik mag al stemmen
15 wat?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat? Is KaMo al 15? Dat zou je niet zeggen.
15 watt?quote:
Ja, 15 Wattquote:
Je valt in herhaling.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:01 schreef genakt het volgende:
coffee the cadaver
coffee against the machine
hmm dubbel daarnet stond hij er niet meerquote:
Krijg je dorst?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:05 schreef Aresdreams het volgende:
al dat gecoffee crap mag nu wel over zijn...
Een soort salamiquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:11 schreef genakt het volgende:
wat is een arpechio ofzo?
Dat is de Noord-Bulgaarse variant van cappuccinoquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is de Noord-Bulgaarse variant van cappuccino
Meer koffie drinkenquote:
Ik geef je toch antwoord manquote:
ja ik snap daar geen hol vanquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:18 schreef genakt het volgende:
[..]
ja ik snap daar geen hol van
leg het even uit
quote:De term betekent dat de diverse noten van een akkoord na elkaar worden gespeeld.
nou, vooruit dan.quote:
quote:Ingrediënten van arpechio
* 3 deciliter tomatensap
* 3 deciliter olijfolie
* 1,5 deciliter rode wijnazijn
* 1,5 kilo vleestomaten
* 1 teentje knoflook
* 1 rode paprika
* 1 komkommer
* 1 ui
* peper en zout
Bereidingswijze van arpechio
Was de tomaten, paprika en komkommer. Schil de ui en maak de knoflook schoon. Snijd alles in grove stukken. Meng de tomatensap met de olie en azijn. Meng alle ingrediënten in een blender. Zeef het geheel en breng het op smaak met zout en peper.
dus stel ik pak een e akkoordquote:
Ja. En dan het liefst wel in combinatie met andere akkoorden die je op die manier speelt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:23 schreef genakt het volgende:
[..]
dus stel ik pak een e akkoord
speel de a snaar daarna d snaar en daarna de g snaar is dat een arpechio ?
quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja. En dan het liefst wel in combinatie met andere akkoorden die je op die manier speelt.
Mag ik je er op wijzen dat Fok een Nederlandstalig forum is?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:23 schreef genakt het volgende:
[..]
dus stel ik pak een e akkoord
speel de a snaar daarna d snaar en daarna de g snaar is dat een arpechio ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |