abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78220008
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:01 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Wat wil je hier mee zeggen? Mannen worden vanzelf verliefd op een andere vrouw zonder dat ze er iets aan kunnen doen? Onzin. In een relatie van 6 jaar heb ik geen moment gedacht aan een andere vrouw. Je vergeet namelijk in je analyse dat mensen heel erg verschillen van dieren omdat we gevoel en verstand hebben.

Je wordt vanzelf verliefd, zonder dat je er iets aan kunt doen ja.
Dieren hebben zeer zeker wel gevoel.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 08:25:51 #152
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_78220063
Waarom in hemelsnaam die 1e mail sturen? OMFG je bent een gore tiefus hufter en doet je huidige dinnetje onwijs veel pijn en sloopt haar vertrouwen als dit ooit uit komt. Echt goffer overspel is zo godverse laf!
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_78229795
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 08:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Je wordt vanzelf verliefd, zonder dat je er iets aan kunt doen ja.
Dieren hebben zeer zeker wel gevoel.
Ik had het een beetje verkeerd verwoord. Je kan wel vanzelf verliefd worden, maar als je er in verder gaat, ben je lomp. En op dat moment kan je je er niet meer achter schuilen dat het 'in je natuur' zit, vind ik.

En met gevoel bedoelde ik dat ik me betwijfel of dieren gekwetst zullen zijn als hun partner met een ander gaat.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_78244655
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 15:00 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Ik had het een beetje verkeerd verwoord. Je kan wel vanzelf verliefd worden, maar als je er in verder gaat, ben je lomp. En op dat moment kan je je er niet meer achter schuilen dat het 'in je natuur' zit, vind ik.

En met gevoel bedoelde ik dat ik me betwijfel of dieren gekwetst zullen zijn als hun partner met een ander gaat.
dat is makkelijk gezegd, maar je hebt wel gelijk..

Nee, dieren blijven niet mokken, dat is wel een voordeel dat ze boven mensen hebben..
pi_78255871
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:33 schreef zondevandetijd het volgende:

Emailen ging toch een beetje traag, en ze stuurde zelfs een emailtje "ik voel me weer 15, steeds mijn mailbox checken op mail". Ik dacht "Hm ?"
Dat is gewoon een hypocriete smiley, want eigenlijk dacht je gewoon:

Je had wel door wat ze daarmee bedoelde en bent het toch op gaan zoeken.

Opvallend aan je verhaal is ook dat je blij was dat een knap, lief meisje voor je viel, terwijl je jezelf niet zo knap vindt. Hiermee bewijs je wel dat het cliche van knappe man =player niet altijd aan de orde is. Soms zijn het juist de wat minder zelfverzekerde mannen, die bevestiging zoeken door aandacht bij een ander te zoeken.

Als je bij je vriendin wil blijven, kan je haar maar beter niks zeggen en alles, maar dan ook alles afkappen met dit Belgische meisje. Hoewel het al te laat is waarschijnlijk, want er zitten veels te veel gevoelens bij.
pi_78255948
Technisch gezien is er niks meer gebeurd dan zoenen.. Ik zou zeggen: Beschouw het als een faux pas, je liep je lul achterna. Gebeurt wel eens (volgens Piet Vroon zijn we eigenlijk nauwelijks rationele wezens, anders zou niemand roken, bv) Bedenk wat je vriendin zou denken en voelen,als het uit zou komen en schaam je.
Vergeet het voorval, je hebt nu nog de kans om je te bedenken voordat je een ravage aanricht (pas gekocht huis, haar wereld stort in, enz)
Het was een uit de klauwen gelopen flirt. Het is het wrs. alle gevolgen niet waard.
Contact afbreken, plaats de herinnering in het rijtje jeugdliefdes dat je kende vóórdat je je partner ontmoette. Alleen deze had wat vertraging..
En verder met je echte leven, dit is nooit gebeurd. Had een droom geweest kunnen zijn.
  zondag 21 februari 2010 @ 16:11:15 #157
290585 Pweer
What else ?
pi_78266981
Ik heb ook zoiets meegemaakt .

Ik zit nou thuis, en ik ben verliefd op een meisje die een relatie heeft van 3 jaar met haar vriend.
Ja ik ben een stuk jonger dan jij, maar het gaat zich om het idee natuurlijk.
Dat meisje had door dat ik haar leuk vond, en gisteren belde ze me op.
Ze ging kiezen, zei ze.

Uiteindelijk heeft ze voor haar vriend gekozen. Volgens mij is ze ook verliefd op mij, maar ze houdt gewoon van haar vriend. Dat is het effect van verliefdheid waarschijnlijk: na een tijdje verandert het in 'houden van' en dan is het ook minder spannend. Dat meisje vindt mij ook heel erg leuk, maar haar vriend heeft ze al een tijd en ze beseft nu pas dat ze toch wel echt van hem houdt.

Als ze hem niet had gehad, dit zei ze zelf ook, dan was ze zeker verder met mij gegaan.
Oh btw, zij is ook superknap .

Dus wat ik wou zeggen , om een lang verhaal kort te maken:
Realiseer je goed wat je vriendin (of vrouw, sorry, vergeten), voor je betekent! Zoals je zelf al zegt, je stelt iemand teleur, maar je kunt nou eenmaal niet voor allebei kiezen.

Plus je ziet die ander waarschijnlijk zo goed als nooit meer !
Maar zo kan het dus echt niet verder. Hoe langer je wacht (had ik ook door), hoe erger het wordt om dan alsnog iemand teleur te stellen. !

ooh EDIT:
Jij kunt er niks aan doen, dat heb ik haar gisteren ook duidelijk moeten maken! Het was van allebei niet de bedoeling om een relatie te verpesten, maar het OVERKOMT je gewoon ! Je kunt er echt bijna niets aan doen.

Sterkte he

[ Bericht 9% gewijzigd door Pweer op 21-02-2010 16:13:23 (was niet klaar ) ]
I like, Sexy time! :D
pi_78267203
Het overkomt je gewoon; wat een kutsmoes. Er is ook nog zoiets als wilskracht.
pi_78267445
quote:
Op zondag 21 februari 2010 16:18 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Het overkomt je gewoon; wat een kutsmoes. Er is ook nog zoiets als wilskracht.
Blijkbaar zijn sommige mensen meer dier dan mens.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 21 februari 2010 @ 16:33:42 #160
290585 Pweer
What else ?
pi_78267772
quote:
Op zondag 21 februari 2010 16:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Blijkbaar zijn sommige mensen meer dier dan mens.
Half.
Dat hij die ander leuk vindt kan ie niets aan doen, dát overkomt hem gewoon.
Maar er dan ook nog heen rijden is een tweede , dat is niet zo slim, hebben jullie gelijk in .
Maarja, wat wil je als je verliefd bent?
I like, Sexy time! :D
pi_78269084
quote:
Op zondag 21 februari 2010 16:33 schreef Pweer het volgende:

[..]

Maarja, wat wil je als je verliefd bent?
Bespreken met je vriendin.
...En het heet logica!
----------------------------
Ad Percipiendum Vivo
pi_78269198
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:12 schreef Domensino het volgende:

Bespreken met je vriendin.
Ik ben met ^^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78269362
Tvp, benieuwd naar afloop
pi_78270095
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:19 schreef Lauwheid het volgende:
Tvp, benieuwd naar afloop
Als die er komt... TS laat zich al een tijdje niet meer zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door Domensino op 21-02-2010 17:49:21 ]
...En het heet logica!
Ad Percipiendum Vivo
  zondag 21 februari 2010 @ 17:45:34 #165
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_78270241
Ik vraag me uberhaupt af waarom TS het contact weer heeft aangehaald, wetende dat dat wellicht een probleem zou kunnen gaan opleveren..

En die Belgische vind ik ook een trut, met d'r poezie-album teksten .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_78270371
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:45 schreef Vivi het volgende:
Ik vraag me uberhaupt af waarom TS het contact weer heeft aangehaald, wetende dat dat wellicht een probleem zou kunnen gaan opleveren..

Je bedoelt in the first place?
Mag je tegenwoordig niet meer iemand (opnieuw) leren kennen? Moet je gevangen zitten in je relatie?
...En het heet logica!
Ad Percipiendum Vivo
pi_78270466
Zo irritant is dit he.. TS'erst die ineens niet meer posten.
pi_78270658
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:54 schreef Tja..1986 het volgende:
Zo irritant is dit he.. TS'erst die ineens niet meer posten.
Ja inderdaad. Daar lees ik geen 4 pagina's voor door..
pi_78281036
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:09 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk ben je gewoon een enorme lul Je bent iets wat goed was te grabbel aan het gooien en als dit uitkomt zal de wereld voor je huidige vriendin vergaan (en ik weet hoe dat voelt, je hebt geen flauw benul wat je haar gaat aandoen). En voor wat? Voor jouw pleziertje Je had dit al mijlenver van te voren kunnen zien aankomen en op diverse momenten met een gezond verstand kunnen afkappen, maar nee hoor, gewoon doorgaan tot je een grens bent gepasseerd. Echt, je kan het nog zo mooi en lief en schattig proberen te brengen, feit is dat je een vreemdgaande lul bent. En zij is overigens net zo erg, dus misschien zijn jullie wel voor elkaar gemaakt Jullie verdienen jullie huidige partners niet.
Amen.
pi_78283474
quote:
Op zondag 21 februari 2010 22:07 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Amen.
en halleluja erbij!
pi_78283630
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:45 schreef Vivi het volgende:

No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_78283681
en je hebt haar niet geneukt omdat....... ?
pi_78290630
Altijd leuk, zo'n TS die niet meer reageert.

Zijn vriendin zag dit topic en heeft 'm de keel doorgesneden?
pi_78290766
quote:
Op maandag 22 februari 2010 01:33 schreef Mint_Clansell het volgende:
Altijd leuk, zo'n TS die niet meer reageert.

Zijn vriendin zag dit topic en heeft 'm de keel doorgesneden?
Oh, dan wordt het geen Hollywood-met-een-happy-end-film. Dat is misschien niet zo gunstig, hoewel een goeie horror het soms goed doet.

Ik denk hardop, hè.
pi_78290858
In de douchecel is altijd mooi, door een geobsedeerde vriendin. Er hangt natuurlijk een douchegordijn voor, en zij sluipt de badkamer in met een levensgroot mes, terwijl hij fluitend onder de douche staat. Zij trekt in één vloeiende beweging het douchegordijn weg, en dan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')