Je wordt vanzelf verliefd, zonder dat je er iets aan kunt doen ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:01 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Wat wil je hier mee zeggen? Mannen worden vanzelf verliefd op een andere vrouw zonder dat ze er iets aan kunnen doen? Onzin. In een relatie van 6 jaar heb ik geen moment gedacht aan een andere vrouw. Je vergeet namelijk in je analyse dat mensen heel erg verschillen van dieren omdat we gevoel en verstand hebben.
Ik had het een beetje verkeerd verwoord. Je kan wel vanzelf verliefd worden, maar als je er in verder gaat, ben je lomp. En op dat moment kan je je er niet meer achter schuilen dat het 'in je natuur' zit, vind ik.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 08:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je wordt vanzelf verliefd, zonder dat je er iets aan kunt doen ja.
Dieren hebben zeer zeker wel gevoel.
dat is makkelijk gezegd, maar je hebt wel gelijk..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:00 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik had het een beetje verkeerd verwoord. Je kan wel vanzelf verliefd worden, maar als je er in verder gaat, ben je lomp. En op dat moment kan je je er niet meer achter schuilen dat het 'in je natuur' zit, vind ik.
En met gevoel bedoelde ik dat ik me betwijfel of dieren gekwetst zullen zijn als hun partner met een ander gaat.
Dat is gewoon een hypocriete smiley, want eigenlijk dacht je gewoon:quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:33 schreef zondevandetijd het volgende:
Emailen ging toch een beetje traag, en ze stuurde zelfs een emailtje "ik voel me weer 15, steeds mijn mailbox checken op mail". Ik dacht "Hm?"
Blijkbaar zijn sommige mensen meer dier dan mens.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:18 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Het overkomt je gewoon; wat een kutsmoes. Er is ook nog zoiets als wilskracht.
Half.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn sommige mensen meer dier dan mens.
Bespreken met je vriendin.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:33 schreef Pweer het volgende:
[..]
Maarja, wat wil je als je verliefd bent?
Ik ben met ^^quote:
Als die er komt... TS laat zich al een tijdje niet meer zien.quote:
Je bedoelt in the first place?quote:Op zondag 21 februari 2010 17:45 schreef Vivi het volgende:
Ik vraag me uberhaupt af waarom TS het contact weer heeft aangehaald, wetende dat dat wellicht een probleem zou kunnen gaan opleveren..
En die Belgische vind ik ook een trut, met d'r poezie-album teksten.
Ja inderdaad. Daar lees ik geen 4 pagina's voor door..quote:Op zondag 21 februari 2010 17:54 schreef Tja..1986 het volgende:
Zo irritant is dit he.. TS'erst die ineens niet meer posten.
Amen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:09 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk ben je gewoon een enorme lulJe bent iets wat goed was te grabbel aan het gooien en als dit uitkomt zal de wereld voor je huidige vriendin vergaan (en ik weet hoe dat voelt, je hebt geen flauw benul wat je haar gaat aandoen). En voor wat? Voor jouw pleziertje
Je had dit al mijlenver van te voren kunnen zien aankomen en op diverse momenten met een gezond verstand kunnen afkappen, maar nee hoor, gewoon doorgaan tot je een grens bent gepasseerd. Echt, je kan het nog zo mooi en lief en schattig proberen te brengen, feit is dat je een vreemdgaande lul bent.
En zij is overigens net zo erg, dus misschien zijn jullie wel voor elkaar gemaakt
Jullie verdienen jullie huidige partners niet.
quote:Op zondag 21 februari 2010 17:45 schreef Vivi het volgende:
En die Belgische vind ik ook een trut, met d'r poezie-album teksten.
Oh, dan wordt het geen Hollywood-met-een-happy-end-film. Dat is misschien niet zo gunstig, hoewel een goeie horror het soms goed doet.quote:Op maandag 22 februari 2010 01:33 schreef Mint_Clansell het volgende:
Altijd leuk, zo'n TS die niet meer reageert.
Zijn vriendin zag dit topic en heeft 'm de keel doorgesneden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |