abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78136985
Ik weet het niet.. Ik moet ergens mijn ei kwijt, dus dan maar hier; anoniem als trol.

Ik weet niet wat ik hoop te horen op dit bericht maar ik wil wel weten hoe erover gedacht wordt, want zelf kan ik er niet helder over nadenken. Here goes:

Ik, man van 26, heb een vriendin van 25. Wij hebben samen een koophuis van een aanzienlijk bedrag (voor ons dan iig) en een Labrador (hoe burgelijk!). Lekker huisje boompje beestje, zou je dus kunnen zeggen. Klopt ook wel. Ik ben ontzettend gelukkig met haar, ze is bloedmooi (wat moet ze met mij?! ), we hebben de grootste lol en maken ook op zijn tijd gezonde ruzies die we daarna ook zonder problemen kunnen uitpraten. Een relatie zoals die hoort te zijn dus. (ik vind mensen die zeggen "Oh, wij hebben nooit ruzie" bij voorbaat al een mislukte relatie hebben; durf in discussie te gaan en je aan je eigen mening vast te houden wanneer nodig).
Anyway, een paar maanden geleden was ik door mijn oude mailbox aan het gaan en kwam ik mailtjes tegen van een meisje waarmee ik vroeger heel, heel, veel chatte, belde, enz. We hebben elkaar toen nooit irl gezien doordat ze in België woont. We hadden nog geen auto, enz. enz. Not ment to be dus, maar was wel erg gezellig altijd. Goed, we waren eigenlijk het contact verloren maar ik had geen idee meer waarom. Ze had mij ooit nog gesmst met haar nieuwe nummer maar die had ik per abuis gewist. Ik besloot haar te mailen, niet wetende of ze dit email adres nog gebruikte. Niet dus, ik hoorde 2 maanden lang niets van haar.

Tot ongeveer 1 maand geleden.

*Ploing*
Een mailtje van haar. Hey tof, dacht ik. Lezen!
Kwam erop neer dat haar ex haar stalkte en ze nieuwe email + mobiel nam toentertijd. Goed, paar emailtjes gestuurd met wat we nu doen en zij blijkt ook samen te wonen, samen een kat te hebben, enz. Zelfde situatie dus. Zij blij voor mij, ik blij voor haar

Emailen ging toch een beetje traag, en ze stuurde zelfs een emailtje "ik voel me weer 15, steeds mijn mailbox checken op mail". Ik dacht "Hm ?" maar vond het ook wel schattig.
Besloten maar weer msn uit te wisselen en doordat ik op kantoor werk en zij nog studeert konden we vrij veel msn-en en in notime was er weer een gigantische klik. We hadden de grootste lol en hadden het over dingen die we zelfs met onze eigen partners niet zomaar zouden bespreken.

Veel gechat, uiteindelijk ook weer 06 nummers uitgewisseld en stilletjes aan begonnen met smsen. 1 smsje per dag.. al gauw werden dat er 5 per dag, 10, 20, "ik mis je"…..

Crap.

Now what?

Ik miste haar ook wel eigenlijk als ze niet online was of als we niet konden bellen.. Tsja, we belden inderdaad zelfs al. ’T ging allemaal razend snel en die klik van vroeger voelde weer ontzettend sterk.

"Kunnen we elkaar niet een keer zien?"

Hmm.. Ik rij gratis door mijn leaseauto dus dat was het probleem niet. Beetje midden belgië, 2,5u rijden.. ook niet een al te groot probleem. In Amerika kan je beste vriend tenslotte op 2,5 uur afstand wonen, wij zijn dat hier gewoon niet gewend. Maar ik wilde niet te hard van stapel lopen, ik zag ook wel waar dit heen ging. We besloten een datum, tijd en plek te prikken voor in het geval we weer contact zouden verliezen. Dan zouden we daar beiden zijn en zo elkaar toch een keer zien. Best een leuk idee! We kozen voor ergens in 2013. Over 3 jaar dus. Geen idee hoe mijn leven er dan uit ziet maar ik schreef de datum toch op in mijn digitale agenda. Beloofd is beloofd!
The story continues.. Inmiddels had ze haar vriend ook vol lof over haar "hervonden maat uit Nederland" verteld en hij was er nog best content mee ook. Ik neem dan wel aan dat ze wat details heeft weggelaten over hoe gek we vroeger van elkaar waren of hoeveel we nu smsten. Wat zelfs gebeurt als zij naast haar vriend in bed ligt, die al slaapt. Vanuit daar stuurde zij me "ik kan niet wachten tot 2013 hoor.."

Hm..
Ik eigenlijk ook niet.

Toen ging het snel; de volgende dag prikten we een nieuwe datum. Deze keer voor die week daarop. Hoe ik het thuis ging verklaren dat ik een hele dag weg zou zijn tot laat en niet naar werk zou gaan wist ik nog niet maar daar viel wel uit te komen, leek mij.
Dat bleek maar weer, want mijn vriendin ging toevallig 2 dagen bij een vriendin in Groningen logeren.. Vrij gevraagd op werk, dagen vlogen om en pof. Toen was het zover: D-Day.
Aaah!
Ik stap in de auto, klop de route in TomTom en geef gas.
Ik ben er!

Ik belde dat ik er was en welk huisnummer ze ook alweer woont. "51" was het antwoord.
Ik liep erheen en zag iemand met minstens 350 km p/u op me afkomen rennen. Het was haar! Ze sprong (letterlijk) in mijn armen en we gaven elkaar een lange knuffel. Purely vriendschappelijk, maar beiden erg blij elkaar eindelijk te zien.

Eenmaal binnen liet ze mij haar huis zien maar ik keek alleen naar haar. Ze was nog knapper dan op de foto’s en webcam.
We keken een film, hadden het over van alles, dronken wat, aten wat, kropen op de bank bij elkaar, aaiden elkaars hand. Oh god; kriebels.

Crap x2

Nu waren we echt wel fout bezig, we wisten het beiden, maar het voelde zo goed?
Ik besloot even op te staan en een luchtig onderwerp aan te snijden.
Even later kwam ik terug uit de keuken en ze lag op bed (die in de woonkamer staat > studentenwoning) haar katje te aaien (ja, katje ja ). Ik kwam ging ook erbij zitten om de kat te aaien en 5 minuten later lag ze met haar hoofd op mijn borst, ogen dicht en luisterend naar elkaars ademhaling. Weer 5 minuten later lag ze boven op mij; kleding aan maar toch..
2 minuten later zoende ze mij.. ik ging erin mee..

Epic crap!

Ze huilde "We waren zo goed bezig!" Mwa.. vind ik niet, maar goed.. we konden er wel over praten. Daarna viel het wel weer mee en zag ze het luchtiger in. 30 minuten later zoende we weer en rolde we wild over bed.. handen overal, lippen overal.. voordat de kleding uitging kwamen we tot onszelf en besloten we niet verder te gaan. Inmiddels was het al ’s avonds. We koelden wat af, kletsten nog wat en namen afscheid. Of we elkaar weer zouden zien wisten we niet, of het een goed idee was al helemaal niet..

> Ik ben ongetwijfeld ontzettend veel dingen vergeten. Ik ben daar immers van smiddags tot savonds laat geweest, heb er gegeten, etc. Maar de belangrijke dingen staan hierboven. Wat het probleem nu is is dat ik haar echt enorm leuk vind. Zij mij ook. En we zijn WAY over de grens gegaan..Als het nou alleen zoenen was viel het schuldgevoel misschien nog meer, maar die gevoelens erbij..
We chatten en smsen nog steeds veel en ik weet bij God niet what to do…. Ik moest dit kwijt, het zal heel wat tekst zijn inmiddels dus ik snap als je het niet wilt lezen. Toch hoor ik graag iemand zijn heldere visie c.q. gedachten hierop. Ik heb ergens een verkeerde afslag genomen en ben bang veels te ver te zijn gereden om nog om te kunnen draaien……

Thanks for listening anyway
  donderdag 18 februari 2010 @ 13:37:48 #2
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_78137127
pfft wat een verhaal zeg

tsja je zal uiteindelijk zelf de keuze moeten maken

wie van de 2 vindt jij het belangrijkst?

ik zou ook even vragen wat zij er nou precies van denkt
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_78137146
tvp, ik lees vanavond even bij
  donderdag 18 februari 2010 @ 13:38:56 #4
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_78137159
Dit ga ik niet lezen hoor zondevandetijd!

Ontopic:
Niiiice!

Onontopic:
Dat is kut kerel. Je vriendin belazerd en stiekem verliefd op een ander. Doorgaan met je vriendin en de Belsgische schone uit je leven snijden of kappen met je vriendin en haar de liefde verklaren. Aan jou de keus!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  PR/Manusje van alles donderdag 18 februari 2010 @ 13:39:22 #5
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_78137168
het lijkt dat jij zelf al wel weet wat je moet doen. Afkappen Waarom opgeven wat je in al die jaren hebt opgebouwd voor een vriendinnetje uit je wilde jaren.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_78137234
Waarom verteld iedereen de TS wat die moet doen

TS wilt alleen even zijn ei kwijt...dat is hij nu en nu maar wachten op deel 2
pi_78137277
Als je echt zo gek bent op je huidige vriendin dan had je nooit met dat andere meisje afgesproken. Nu ben je te ver gegaan en eigenlijk ook een soort van vreemd geweest. Mijn advies, contact verbreken, je vriendin vertellen.
Haters gonna hate.
  donderdag 18 februari 2010 @ 13:43:26 #8
262 Re
Kiss & Swallow
pi_78137295
als je dit je huidige vriendin al kunt aandoen... succes met je nutteloze relatie
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_78137377
@zondevandetijd, je hebt het over hoe anderen slechte relaties hebben omdat ze 'nooit geen ruzie hebben', maar jij vindt dat jij wel een goede hebt terwijl je:

A) kennelijk dingen met deze Belgische meid deelt die je nooit met je partner hebt gedeeld (fout!)
B) ziet waar dat contact heen gaat, maar gewoon verder gaat met emotioneel vreemd gaan (fout!)
C) naar die meid toe gaat, terwijl je partner van niets weet, en dan fysiek ook nog een vreemd gaat (fout!)

Wat wil je nu dat mensen zeggen? Dump je vriendin die van niets weet, nooit de kans heeft gehad om weer vlindertjes met jou te krijgen en verkoop dat huis in de hoop dat deze Belgische dame met je verder wil? Uiteindelijk weet alleen jij wat je wilt, maar dit gedrag is echt... En dat noem jij dan een serieuze relatie!
pi_78137391
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:41 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

TS wilt alleen even zijn ei kwijt...dat is hij nu en nu maar wachten op deel 2
Dat wil ik dan wel lezen
All management is Strategic Management.
pi_78137538
Maak een keuze.. Het is de een of de ander. Allebei gaat niet lukken. Ook niet als vriendschap, want dat is het duidelijk niet.
pi_78137551
Wat kahlie zegt. Verder veel succes ermee. Gelukkig ben je pas 26 en kun je nog rustig overnieuw beginnen. Hoe lang ben je al bij je aanstaande ex?
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_78137602
Het grappige van dit verhaal is dat TS en zijn Belgische schone denken dat ze vooral bezig zijn hun partner te bedonderen, maar dat niet alleen, ze zijn nu al niet eerlijk tegen elkaar, met hun: "Oh, vind je het ook zo erg dat we dit doen." (knuffel, knuffel).
- "Ja, ik vind dit ook verschrikkelijk, dat we dit zo doen."
(knuffel, knuffel, kus, kus).

Terwijl ze elkaar ondertussen gewoon aan het ophitsen zijn, in de hoop dat het verlangen (in elkaar) alleen maar toeneemt. Het treurige van dit verhaal is natuurlijk dat ze dat beide nooit gaan toegeven, en dat maakt dit niets meer dan een ordinaire flirt, (één als alle anderen). Ondanks alle "mooie" en "geweldige" en "lieve" smsjes/woordjes.

Ik zou zeggen, TS, blijf je verstand gebruiken, zorg dat je die Belgische troela één keer (minimaal), en liefst een aantal keer stevig doorneukt, en ga dan terug naar je vriendin en je labrador.

Veel plezier ook enzo.
pi_78137603
Heb de helft gelezen, en ik denk nu al echt wees eerlijk tegen je vriendin!
-
pi_78137614
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:41 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Hij vraagt toch zelf in de laatste alinea duidelijk of iemand een heldere visie hierop kan geven..
pi_78137674
Contact in stand houden, gewoon vrienden blijven. Het klinkt immers. Het niet aan je vriendin vertellen want je hebt er niks aan om haar pijn te doen met zoiets als dit. Nodig Belgische chick thuis uit waar je vriendin bij is, leer haar vriend ook kennen. Gefeliciteerd: 2 vrienden erbij! Mocht het over een jaar of 2 nog steeds hevige echte liefde zijn dan maak je dan maar een keuze. Niet nu het nog spannend is ineens besluiten gaan willen maken; da's te impulsief.
pi_78137749
Je bent verliefd op een tegenstelling van je huidige leventje. Je zoekt afleiding omdat je niet kan wennen aan het huisje boompje beestje gedoe.
pi_78137757
Als jij je vriendin belangrijk vind en nog gek op haar bent, dan zou ik het contact met scharrel verbreken.
Als je scharrel leuker vind als vriendin, dan moet je eerlijk zijn tegen je vriendin!
pi_78137772
Gewoon doorgaan met je relatie en af en toe die chick ketsen voor erbij.
pi_78137794
Ja het is een weer nieuw voor je dus spannend. Maar wat als je deze relatie opzegt en een nieuwe relatie begint ga je dan ook weer bij haar weg als er een interessant iemand opdoemt die je aandacht geeft en waar je ook zoveel mee kan bespreken.

Het gras bij de buren.....
pi_78137904
Volg je eerste keus.
  donderdag 18 februari 2010 @ 14:03:21 #22
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_78137911
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:59 schreef Revolution-NL het volgende:
Het gras bij de buren.....
Kun je af en toe best eens nmaaien!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_78137981
Weet je huidige vriendin er iets van? Nee? Mooi. Afkappen met die andere muppet en gewoon bij je huidide dame blijven. Gegarandeerd dat als je het verteld haar kwijt bent en die Belgische wordt gewoon niks uiteindelijk. Ik voel het aan heel het verhaal.

En waarom gingen jullie in eerste instantie pas over fucking 3 jaar afspreken
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_78138069
Ik zou met die Belgische verdergaan. Ze is namelijk net zo slecht als jou, dus dat matcht wel.

Als je dit voor je houdt ben je trouwens nóg slechter.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_78138085
Eigenlijk ben je gewoon een enorme lul Je bent iets wat goed was te grabbel aan het gooien en als dit uitkomt zal de wereld voor je huidige vriendin vergaan (en ik weet hoe dat voelt, je hebt geen flauw benul wat je haar gaat aandoen). En voor wat? Voor jouw pleziertje Je had dit al mijlenver van te voren kunnen zien aankomen en op diverse momenten met een gezond verstand kunnen afkappen, maar nee hoor, gewoon doorgaan tot je een grens bent gepasseerd. Echt, je kan het nog zo mooi en lief en schattig proberen te brengen, feit is dat je een vreemdgaande lul bent. En zij is overigens net zo erg, dus misschien zijn jullie wel voor elkaar gemaakt Jullie verdienen jullie huidige partners niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78138104
Waar woon je want ik ben nog op zoek naar een huis
pi_78138155
feit: vrouwen die met je willen terwijl ze weten dat je een vriendin hebt deugen niet! Je bent een flirt meer niet!
  donderdag 18 februari 2010 @ 14:12:08 #28
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_78138177
Je bent inderdaad wel way over de grens gegaan! Maar stiekem wist je natuurlijk allang dat dat ging gebeuren op het moment dat je naar haar toe ging. Ik denk dat heel veel mensen binnen hun relatie weleens gevoelens krijgen voor een ander, of ze er wat mee doen of niet. Dus realiseer je dat het heus niet zo gek is, ookal ben je wel een lul dat je er wat mee gedaan hebt!

Aan de andere kant is er natuurlijk wel een wezenlijk verschil tussen 'gevoelens hebben' (lees nietszeggende crush) en 'gevoelens hebben' (lees mega verliefd, zij is alles wat je wilt). Ik zou daar een verschil in uitmaken voor je zelf.

Zet gewoon een paar dingen realistisch op een rijtje.
- Hoe komt het dat je dit gedaan hebt, ondanks je huidige relatie?
- Vergeet niet waarom je voor je huidige vriendin bent gevallen en haar geweldige dingen. Je crush zou de realiteit een beetje kunnen vertroebelen!
- Zou je echt wel iets kunnen/willen hebben met de Belgische, of doe je dit puur voor de spanning, omdat je dat al tijden niet meer gehad hebt.

Oh ja, wees wel echt eerlijk naar jezelf! Was het het waard? Zo nee, alle contact afkappen met de Belg. Telefoonnummers en emailadressen wissen, etc. Je kunt niet van twee walletjes blijven snoepen! En je kunt dat ook echt niet maken t.o. je huidige vriendin.
Draai het voor de grap eens om: hoe zou jij het vinden als zij in jouw schoenen stond en jij in die van haar?

Succes though!
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_78138252
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:09 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk ben je gewoon een enorme lul Je bent iets wat goed was te grabbel aan het gooien en als dit uitkomt zal de wereld voor je huidige vriendin vergaan (en ik weet hoe dat voelt, je hebt geen flauw benul wat je haar gaat aandoen). En voor wat? Voor jouw pleziertje Je had dit al mijlenver van te voren kunnen zien aankomen en op diverse momenten met een gezond verstand kunnen afkappen, maar nee hoor, gewoon doorgaan tot je een grens bent gepasseerd. Echt, je kan het nog zo mooi en lief en schattig proberen te brengen, feit is dat je een vreemdgaande lul bent. En zij is overigens net zo erg, dus misschien zijn jullie wel voor elkaar gemaakt Jullie verdienen jullie huidige partners niet.
Ach, kom op zeg.......... Voor 1 keertje zoenen met iemand
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_78138269
nu heb ii het helemaal gelezen..
Ik zou het eerlijk tegen je vriendin vertellen en maar snel, wat je hebt gedaan is gewoon niet oke.

En blijkbaar is jou huidige relatie niet serieus en fijn genoeg om het tot stand te houden, als je naar een ander gaat stiekem nog wel en daar gaat liggen flikflooien.
-
pi_78138271
Je relatie was kennelijk toch niet serieus genoeg.

Anders had je sowieso je vriendin wel verteld van dit hernieuwde contact, en had je het niet in je hoofd gehaald een of andere smoes te verzinnen zodat je bij haar langs kon gaan zonder dat je vriendin het wist.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_78138318
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:13 schreef zquing het volgende:

[..]

Ach, kom op zeg.......... Voor 1 keertje zoenen met iemand
Hoezo? Dus het is gewoon altijd goed als je in een relatie zit altijd 1 x met iemand anders mag zoenen, kom op doe normaal man. Je hebt niet voor niets SAMEN een relatie met elkaar? Als je vreemd gaat en je bent goed bij bewust zijn, kap dan maar met je huidige relatie het word dan toch een flop.
-
pi_78138390
Kijk, een zoen is tot daar aan toe. Je mag gewoon hopen dat de TS nu het licht heeft gezien en zegt 'fuck it, ik moet niet meer in zulke situaties komen'. Als hij willens en wetens een affaire begint met vaste neukafspraakjes, tja.
pi_78138442
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:17 schreef Scorpie het volgende:
Kijk, een zoen is tot daar aan toe. Je mag gewoon hopen dat de TS nu het licht heeft gezien en zegt 'fuck it, ik moet niet meer in zulke situaties komen'. Als hij willens en wetens een affaire begint met vaste neukafspraakjes, tja.
ja een zoen oke, maar dit was een hele zoen en streel sessie, dat is gewoon te ver gaan
-
  donderdag 18 februari 2010 @ 14:20:00 #35
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_78138465
"ik voel me weer 15, steeds mijn mailbox checken op mail". Ik dacht "Hm ?" maar vond het ook wel schattig.

Toen had je al moeten denken: "Crap, wat nu?"
The love you take is equal to the love you make.
pi_78138557
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:15 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Hoezo? Dus het is gewoon altijd goed als je in een relatie zit altijd 1 x met iemand anders mag zoenen, kom op doe normaal man. Je hebt niet voor niets SAMEN een relatie met elkaar? Als je vreemd gaat en je bent goed bij bewust zijn, kap dan maar met je huidige relatie het word dan toch een flop.
Mensen zijn en blijven mensen en maken dus fouten. Wat hij gedaan heeft is niet goed, maar geen reden om z'n relatie af te kappen.
pi_78138592
Tja, het gras is altijd groener bij de buren.... als ik jou was zou ik eens goed bedenken wat je wilt... en dan dan pas hiermee verder gaan... zo belazer je jezelf je vriendin en dat andere meisje...
pi_78138599
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:22 schreef zquing het volgende:
[..]
Mensen zijn en blijven mensen en maken dus fouten. Wat hij gedaan heeft is niet goed, maar geen reden om z'n relatie af te kappen.
Als het mijn partner zou zijn dan zou ik het wel een reden vinden mijn relatie af te kappen....
Dus het is niet aan hem dat te beslissen maar aan zijn vriendin, dus die zal hij eerst eens op de hoogte moeten stellen van zijn fraaie gedrag.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_78138619
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:19 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

ja een zoen oke, maar dit was een hele zoen en streel sessie, dat is gewoon te ver gaan
Misschien, of de TS heeft eindelijk door wanneer hij in een ongezonde situatie terecht komt, en wat hij eraan kan doen om dat te vermijden.
pi_78138703
Ik vind het verdoemme het zieligst voor de Labrador, die straks zal moeten rondkwispelen tussen een gebroken relatie. T/S Bedankt hoor, lul!
pi_78138713
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als het mijn partner zou zijn dan zou ik het wel een reden vinden mijn relatie af te kappen....
Dus het is niet aan hem dat te beslissen maar aan zijn vriendin, dus die zal hij eerst eens op de hoogte moeten stellen van zijn fraaie gedrag.
Als hij verder wil met zn relatie zou ik er niet over spreken en 't contact met de belg afkappen
pi_78138746
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:20 schreef Lienekien het volgende:
"ik voel me weer 15, steeds mijn mailbox checken op mail". Ik dacht "Hm ?" maar vond het ook wel schattig.

Toen had je al moeten denken: "Crap, wat nu?"
Precies.
Dat was het moment waarop je de keus had.
Maar toch ben je in dat karretje van die achtbaan gaan zitten en ja... als dat karretje dan begint te rijden, is er geen houden meer aan natuurlijk.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_78138769
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:26 schreef zquing het volgende:
[..]
Als hij verder wil met zn relatie zou ik er niet over spreken en 't contact met de belg afkappen
Dat is idd heel verstandig.... en als ze er dan ooit toch nog achterkomt dan hebben we het maar niet over de dubbele vertrouwensbreuk.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_78138793
Gewoon doorgaan met die scharrel en ons regelmatig op de hoogte houden lijkt me voldoende TS...
Kom je hier vaker, of loop je stage?
pi_78139051
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is idd heel verstandig.... en als ze er dan ooit toch nog achterkomt dan hebben we het maar niet over de dubbele vertrouwensbreuk.
Moet ze er ook nooit achter komen
pi_78139078
Het is natuurlijk superslecht, maar ik begrijp je wel hoor.
Ben nu al benieuwd naar je volgende schrijfsel.
pi_78139103
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ach, ieder mens is hypocriet en zal dingen verzwijgen voor zijn partner die niet ten goede komen van de relatie. En elke moraalridder op Fok heeft boter op zijn hoofd als het om zulke dingen gaat.
  donderdag 18 februari 2010 @ 14:46:52 #48
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_78139367
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:26 schreef zquing het volgende:

[..]

De discussie over wel of niet vertellen is wel vaker gevoerd op Fok. Over het algemeen zijn vrouwen voor en mannen tegen. Toen ik 20 was had ik nog stellig gezegd; vertellen! Maar inmiddels ben ik daar wel van op teruggekomen. Beter niet vertellen, maar ts moet wel ernstig bij zichzelf ten raden gaan waarom hij het zo ver heeft laten komen!
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_78139593
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:17 schreef Scorpie het volgende:
Dit dus.

En sowieso nooit hierover praten met je vriendin.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_78140069
Ben je verliefd op het Belgische meisje?
Zo nee, dan lijkt het me makkelijk om het niet meer te doen. Niet meer afspreken en gewoon blij zijn met je vriendin en zij met haar vriend. Dan kan je het maar beter niet vertellen aan je vriendin, als het toch maar bij een keer blijft. Of gaat dit verder dan alleen een bootycall? Willen jullie samen iets beginnen? Wil je vaker met haar afspreken en bij haar zijn? Wat verwachten jullie van elkaar? In zulke gevallen kan je het naar mijn mening maar beter uitmaken met je vriendin, je verlangen naar dat meisje wordt steeds groter en voor je het weet heb je een affaire waar je regelmatig stiekem voor naar België toe rijdt.
En denk niet alleen aan jezelf, maar ook aan wat jij je vriendin aandoet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')