abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78140150
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ach, ieder mens is hypocriet en zal dingen verzwijgen voor zijn partner die niet ten goede komen van de relatie. En elke moraalridder op Fok heeft boter op zijn hoofd als het om zulke dingen gaat.
Achja, het ieders eigen keuze of je een leugen wilt leven of niet. Zijn vriendin gaat er namelijk waarschijnlijk wel vanuit dat ze een goede relatie hebben waarin zulke dingen niet gebeuren. Als hij dit voor zich houdt, liegt ie haar dus gewoon keihard voor. Dat is misschien wel net zo erg als het vreemdgaan zelf.

Dan maar boter op m'n hoofd. Je bent tenminste wel een vent als je de consequenties van je acties onder ogen durft te zien. Degenen die dit nooit zouden vertellen zijn gewoon zwak Je liegt namelijk ook jezelf voor.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  Moderator donderdag 18 februari 2010 @ 15:11:35 #52
9859 crew  Karina
Woman
pi_78140253
Ja je maakt er wel een leuk, romantisch verhaaltje van, maar je bent gewoon een vreemdganger. En je wist heus wel vantevoren dat er "iets" zou gebeuren. Trouwens, die Belg is net zo erg als jij.

Kortom: met je billen bloot bij je vriendin, opbiechten en dan maar kijken of ze je nog wel (en of je haar nog wilt).

Zo'n hekel aan vreemdgangers
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_78140267
Ach man, je denkt toch niet dat je vriendin echt 2 dagen naar een vriendin in groningen was he? Die heeft in die 48 uur ook een blast from the past over d'r gezicht gehad van een flirt van vroeger.

Dus hoe vind je dat idee, als je erachter zou komen dat je vriendin zich stiekem 48 uur lang heeft vermaakt met een oude liefde in Groningen?
Ja, ik generaliseer.
pi_78140335
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:11 schreef Northside het volgende:
Ach man, je denkt toch niet dat je vriendin echt 2 dagen naar een vriendin in groningen was he? Die heeft in die 48 uur ook een blast from the past over d'r gezicht gehad van een flirt van vroeger.

Dus hoe vind je dat idee, als je erachter zou komen dat je vriendin zich stiekem 48 uur lang heeft vermaakt met een oude liefde in Groningen?

We hebben weer een mogelijk filmscenario te pakken hoor in R&P.
pi_78140625
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:22 schreef zquing het volgende:

[..]

Mensen zijn en blijven mensen en maken dus fouten. Wat hij gedaan heeft is niet goed, maar geen reden om z'n relatie af te kappen.
je hoort het niet te doen vind ik. Ik had dinsdag nacht ook de kans om met een goede vriend van mij te zoenen, die bleek me ineens leuk te vinden. Maar noway dat ik dat doe, ook al was mijn vriend er niet bij, ik doe het gewoon niet.
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:26 schreef zquing het volgende:

[..]

Als hij verder wil met zn relatie zou ik er niet over spreken en 't contact met de belg afkappen
Dat is gewoon zo zwak, dan stelt de relatie niet voor en is het niet zo serieus, je moet eerlijk zijn in een relatie vind ik ..
-
pi_78140669
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:13 schreef zquing het volgende:

Ach, kom op zeg.......... Voor 1 keertje zoenen met iemand
Als je denkt dat het alleen om 'een keertje zoenen' gaat wat een vrouw ongelukkig maakt dan heb je het mis. Het is het hele emotionele, het willens en wetens doorgaan, het sms' jes sturen met liefe tekstjes...het eigenlijk beginnen (en er mee doorgaan terwijl je het al lang had moeten afkappen!) van een stiekeme verliefdheidsrelatie tussen twee mensen die al een ander hadden.

Veel vrouwen vinden een slippertje (met wilde neuksex) op een feestje minder erg dan een maandenlange relatie zoals TS omschrijft zonder wilde neuk sex.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:22:24 #57
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_78140698
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:42 schreef CyclingGirl het volgende:
Mijn advies, contact verbreken, je vriendin vertellen.
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_78140726
quote:

donderdag 18 februari 2010 @ 15:24:22 #59
262 Re
Kiss & Swallow
pi_78140791
quote:

ik wilde een reply posten met ipv een Groniger een geile Engelse vakantievriend, maar komt idd op hetzelfde neer
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_78140882
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:57 schreef Scorpie het volgende:
Je bent verliefd op een tegenstelling van je huidige leventje. Je zoekt afleiding omdat je niet kan wennen aan het huisje boompje beestje gedoe.
Zoiets dacht ik ook.. 26 is te jong om huisje-boompje-beestje te spelen..
pi_78140947
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:08 schreef rijsttafel het volgende:
Achja, het ieders eigen keuze of je een leugen wilt leven of niet. Zijn vriendin gaat er namelijk waarschijnlijk wel vanuit dat ze een goede relatie hebben waarin zulke dingen niet gebeuren. Als hij dit voor zich houdt, liegt ie haar dus gewoon keihard voor. Dat is misschien wel net zo erg als het vreemdgaan zelf.

Dan maar boter op m'n hoofd. Je bent tenminste wel een vent als je de consequenties van je acties onder ogen durft te zien. Degenen die dit nooit zouden vertellen zijn gewoon zwak Je liegt namelijk ook jezelf voor.
Misschien heeft hij wel geleerd van deze ervaring? Voortschrijdend inzicht enzo? Misschien denkt hij hierover na en gaat hij alleen maar meer waarderen wat hij heeft. Als dat zo is, waarom dit dan weggooien door het te vertellen?
Ja, ik generaliseer.
pi_78140958
Zo aan alles te zien is het net zoals je username, zonde van je tijd om hier te zitten maar ga naar je vriendin en wees eerlijk Je bent nu gewoon een bedrieger en dat is gewoon niet goed. Hoe langer je het uitstelt en hoe erger het word.

Geloof me , vrouwen komen overal toch wel achter
-
pi_78141096
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je denkt dat het alleen om 'een keertje zoenen' gaat wat een vrouw ongelukkig maakt dan heb je het mis. Het is het hele emotionele, het willens en wetens doorgaan, het sms' jes sturen met liefe tekstjes...het eigenlijk beginnen (en er mee doorgaan terwijl je het al lang had moeten afkappen!) van een stiekeme verliefdheidsrelatie tussen twee mensen die al een ander hadden.
Dat is natuurlijk waar. Alleen wanneer hij kiest om z'n relatie te houden is het handiger om dit voorval te vergeten
quote:
Veel vrouwen vinden een slippertje (met wilde neuksex) op een feestje minder erg dan een maandenlange relatie zoals TS omschrijft zonder wilde neuk sex.
Ik vind dat laatste ook minder erg
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_78141177
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:28 schreef Esmerallda17 het volgende:
Geloof me , vrouwen komen overal toch wel achter
Hoe weet je dat zo zeker? Als er dingen zijn waar je nooit achter bent gekomen weet je dat niet he...
Ja, ik generaliseer.
pi_78141244
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:31 schreef zquing het volgende:

Dat is natuurlijk waar. Alleen wanneer hij kiest om z'n relatie te houden is het handiger om dit voorval te vergeten
Ik ben overigens heel erg tegen vertellen aan huidige vriendin als hij de huidige relatie wil behouden.
Het zal haar veel pijn doen, ze zal gaan twijfelen aan de relatie, als ze besluit verder met hem te gaan zal die twijfel altijd op de achtergrond een rol spelen.

Dus bij kiezen voor huidige relatie: alle contact met andere meid definitief vebreken en er nooit meer over praten, tegen niemand. En vooral niet tegen huidige partner. Soms geldt wat niet weet wat niet deert en ik vind dat dat hier geldt.

(erm, er wel voor zorgen dat ze er ook nooooit achter kan komen, want dan heb je wel een groot probleem qua vertrouwen )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78141511
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:34 schreef Northside het volgende:

[..]

Hoe weet je dat zo zeker? Als er dingen zijn waar je nooit achter bent gekomen weet je dat niet he...
Omdat mijn vriend meer dan jaar geleden ook zo iets had geflikt, (alleen msn praat ) het daarna heeft af lopen kappen en niets meer had gehoord van haar!

Ik op zijn laptop en toevallig wat zooi tegen komen, gepakt dus
verberg dus nooit iets , de waarheid komt altijd naar boven
-
pi_78142073
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:42 schreef Esmerallda17 het volgende:
verberg dus nooit iets , de waarheid komt altijd naar boven
Dat is dus echt zo niet waar he...
Ja, ik generaliseer.
pi_78142165
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, en vrouwen vinden het omgekeerd niet erg om 'alleen maar sex' te hebben met een vent als hun eigen vent lang van huis is. Kortom; meten met 2 maten.
pi_78142183
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:56 schreef Northside het volgende:

[..]

Dat is dus echt zo niet waar he...
In ieder geval heel vaak wel.
En als je vreemd gaan verbergt ben je gewoon zwak. Je huidige relatie bedriegen. Dan ben je nog geeneens een relatie waard!
-
pi_78142295
Wow, wat een reacties! En wat een verschillende meningen!

Allereerst, bedankt aan all dat jullie uberhaupt de tijd namen om dit enorme boekwerk door te nemen. Iedereen, hoe verschillend de mening ook is, heeft goede punten...

Tweedst: kijk, ik weet dat ik een lul ben. Wat ik deed daar was gewoon een actie van een lul. Klaar. Ben ik het mee eens. Mooi dat jullie het ook vinden.
Wat ik er verder mee zal doen weet ik niet. Ik wil haar graag nog zien, zij mij. Maar dat kan ook komen doordat wat Revolution-NL hierboven zei:
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:59 schreef Revolution-NL het volgende:

Ja het is een weer nieuw voor je dus spannend. Maar wat als je deze relatie opzegt en een nieuwe relatie begint ga je dan ook weer bij haar weg als er een interessant iemand opdoemt die je aandacht geeft en waar je ook zoveel mee kan bespreken.

Het gras bij de buren.....

"dit is nieuw, en dus spannend". Ook deze spanning zal uiteindelijk wegtrekken. Zou het dan alleen daarom draaien? Spanning? Nee toch..
Ach, wat loop ik het nou goed te praten. Blij toe als het maar alleen om spanning zou gaan. Dan kan ik er een punt achter zetten en het vertellen/zwijgen en doorgaan met mijn labrador aaien en vriendin uitlaten.

'Zomaar' even naar België rijden zit er opzich ook niet in. Dat we laatst zo vlug een afspraak konden maken was ontzettende toeval doodat haar vriend er een paar dagen niet was en mijn vriendin ook niet. Dit komt niet vaak voor dus het "risico" is wat dat betreft niet groot. Dat er een gevoel zit is natuurlijk niet goed en wel een risico..
Ik ben er in ieder geval wel over uit dat ik er niet mee doorga op deze manier. Ik zou ontzéttend graag gewonen vrienden met haar zijn, want ook zonder gekus en gestreel zouden we het geweldig met elkaar kunnen vinden. Sterker nog; dat doen we al. Ideaal zou zijn zoals hier gezegd werd door MHD83:
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:55 schreef MHD83 het volgende:
Contact in stand houden, gewoon vrienden blijven. Het klinkt immers. Het niet aan je vriendin vertellen want je hebt er niks aan om haar pijn te doen met zoiets als dit. Nodig Belgische chick thuis uit waar je vriendin bij is, leer haar vriend ook kennen. Gefeliciteerd: 2 vrienden erbij!
Tsja, of het erin zit weet ik niet..

.. *bliep* Ik krijg een sms: "ik luister nu ons liedje op mn hoofdtelefoon in onderweg naar college"
Pfoe, mooi dit.. either way, ik ga iémand pijn doen.

Wat.een.kut.situatie.
En het ergste is nog, ik kan er niemand anders de schuld van geven..

………
Ik heb nu een poosje zitten staren naar mn scherm (bedankt voor het zelf laten indelen van mijn tijd, baas) en besef écht:
Ik ben een lul.
Een mega lul.

Maar deze mega lul blijft mooi in de broek en stop er gewoon mee. Totaal. Vrienden worden kán niet werken, eens gevoelens, altijd gevoelens. Ze is gewoon leuk, en ik ben niet van mening dat er wereldwijd maar 1 enkele persoon bestaat die bij je past. Het is dus te gevaarlijk en kan niet.

Ik ga haar bellen…
  donderdag 18 februari 2010 @ 16:05:19 #71
262 Re
Kiss & Swallow
pi_78142391
succes!
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_78143034
Haar bellen terwijl ze in college zit?
Ja, ik generaliseer.
  donderdag 18 februari 2010 @ 16:28:00 #73
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_78143440
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
het lijkt dat jij zelf al wel weet wat je moet doen. Afkappen Waarom opgeven wat je in al die jaren hebt opgebouwd voor een vriendinnetje uit je wilde jaren.
  donderdag 18 februari 2010 @ 16:28:46 #74
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_78143476
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:42 schreef CyclingGirl het volgende:
Als je echt zo gek bent op je huidige vriendin dan had je nooit met dat andere meisje afgesproken. Nu ben je te ver gegaan en eigenlijk ook een soort van vreemd geweest. Mijn advies, contact verbreken, je vriendin vertellen.
Nou contact verbreken ok!! Maar vriendin vertellen??? Mmmmm niet dat ik tegen eerlijkheid ben in een relatie maar als de TS dit ineens uit het niets gaat opbiechten terwijl vriendin lief denkt dat alles koek en ei is komt dat nogal HARD aan..

Met het gevolg dat de TS en vriendin in een huiselijkecrisses belanden en straks geruzied gaat worden wie de hond meeneemt..

Beter contact verbreken en je wilde haren achter je laten..
pi_78143622
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:02 schreef zondevandetijd het volgende:
'Zomaar' even naar België rijden zit er opzich ook niet in. Dat we laatst zo vlug een afspraak konden maken was ontzettende toeval doodat haar vriend er een paar dagen niet was en mijn vriendin ook niet.
Misschien waren zij het ook door de toeval ook met elkaar aan het doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')