Nee hoor, pure verkiezingsretoriekquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:37 schreef Iblis het volgende:
Wat had Rutte in gedachten met dat praatje? Laat ik even de toestand in de wereld aan de kaak stellen? Dat is nooit helemaal offtopic?
Neequote:Op donderdag 18 februari 2010 16:36 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dude, was het nog gelukt met die penya?
Hij toont aan dat dit kabinet nooit besluiten neemt etc.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:37 schreef Iblis het volgende:
Wat had Rutte in gedachten met dat praatje? Laat ik even de toestand in de wereld aan de kaak stellen? Dat is nooit helemaal offtopic?
"en voorts zijn wij van mening dat er een einde moet komen aan de bio-industrie."quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:37 schreef Iblis het volgende:
Cquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:38 schreef Ritmo het volgende:
Quizvraag:
Hoe vaak gaat Wilders de woorden 'schande' en 'ongeloofwaardigheid' gebruiken?
[A] 4 keer
[B] 6 keer
[C] Meer dan 6 keer
Op zich is het best ernstig, dat er geen eenheid bestaat in het kabinetsstandpunt, maar het is exemplarisch dat de halve politiek erop duikt om even snel te scoren in aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen. Best een zorgwekkende trend.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat nog niet over de daadwerkelijk inhoud. Daar ontbreekt het wel vaker aan. Het wordt steeds meer een ordinair spel in de media en dat is vaak geen goede basis voor politiek bedrijven.
Quizvraag:
[A] 4 keer
[B] 6 keer
[C] Meer dan 60 keer
Welk gekut, niks meer aan de hand dan in welk kabinet dan ook.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:38 schreef Qebbel het volgende:
Ik vind dat ie wel gelijk heeft. Dat gekut de hele tijd met alles in dit kabinet
Quizvraag:
[A] 6 keer
[B] 8 keer
[C] Meer dan 10 keer
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:39 schreef Crazy Harry het volgende:
lol
frits wester
PvdA zal motie SP waarschijnlijk niet steunen. Ze gunnen SP val kabinet niet. "Als nodig dan doen we zelf wel" aldus betrok.
wat kinderachtig.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:39 schreef Crazy Harry het volgende:
lol
frits wester
PvdA zal motie SP waarschijnlijk niet steunen. Ze gunnen SP val kabinet niet. "Als nodig dan doen we zelf wel" aldus betrok.
Klopt. Maar het komt op mij een beetje over als ‘jeetje, ik kan niet eens drie minuten vol krijgen of specifiek de problemen m.b.t. Uruzgan aan de kaak stellen dus laat ik nog even oude koeien uit de sloot trekken’.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:38 schreef Krambo het volgende:
[..]
Hij toont aan dat dit kabinet nooit besluiten neemt etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |