Inderdaad ja.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:35 schreef Hephaistos. het volgende:
VVD begint z'n campagne alvast...
Brief van de NAVO, zou volgens haar meegeschreven zijn door mensen van het kabinet, meende Verhagen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:33 schreef knnth het volgende:
[..]
heb ik gemist, wat schreef wie mee?
Mark_Rutte, mag even nadenken over zijn gedrag, 48 uur.quote:
Tenenkrommend inderdaad. Rutte gebruikt zijn duurbetaalde tijd voor zijn eigen campagne doeleinden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:36 schreef rubbereend het volgende:
Rutte is bezig met een campagne spotje
ik weet op welke poll jij hebt gestemd.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:34 schreef -jos- het volgende:
is dit hele gebeuren met die Uruzgan niet gewoon een slinkse actie van de spindoktoren van het kabinet?
even zomaar een hersenspinsel die net in me opkwam:
Balkenende heeft in het debat over de Irak-oorlog helemaal niks hoeven toe te geven van de pvda, ondanks dat het duidelijk was dat de pvda dat dus wel wilde. Waarom deed de pvda dat dan niet?!?
Omdat ze hebben afgesproken dat de NAVO een brief zou sturen, het pvda zou deze dan afwijzen en wordt niet meer gezien als draaikontenpartij.
Glas, plas was.
Niks.quote:
Ik weet niet... Wilders wil af en toe ook nog wel eens wat zeggen...quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:36 schreef Posdnous het volgende:
Lol@Rutten, nooit zo'n belachelijk overdreven prutspraatje in de Kamer gehoord..
Dat goedkoop inspelen op de emoties ook. _O^.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:36 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Mark_Rutte, mag even nadenken over zijn gedrag, 48 uur.
Tijdens Rutte was een mooi moment geweest.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:37 schreef DJKoster het volgende:
Wanneer is er pauze? Ik moet schijten..
Rutte ziet al een coalitie met de PVV voor zich..quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:37 schreef Iblis het volgende:
Wat had Rutte in gedachten met dat praatje? Laat ik even de toestand in de wereld aan de kaak stellen? Dat is nooit helemaal offtopic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |