Goeie tv hoor, mijn ouders hebben die ook en ik heb zelf ongeveer dezelfde maar dan een maatje groter. Wel even de juiste beeldinstellingen vinden voor het beste beeld (gewoon googlen) maar een hele goede tv om te gamen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:14 schreef Newaqua het volgende:
http://www.kieskeurig.nl/(...)pecificaties/327500/
linkje van de specs ander reactie is wat slordig en heeft gebrek aan overzicht...
gr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
De TECHWOOD LCD 37722HD is dan wellicht een optiequote:Op donderdag 18 februari 2010 14:01 schreef Newaqua het volgende:
ja, zie er goed uit MAAR de TECHWOOD IF 22883 is naar wat ik zo even zie alleen verkrijgbaar in 22'' en de ander is 37'' en ik wil namelijk een scherm van die afmetingen.
quote:This TV is ideal for anyone wanting to play Xbox 360 and PlayStation 3 games in high definition, watch HD DVDs with the highest quality available or using with Sky HD to watch Sky Sports, Sky One and a host of other channels.
Features
37inch Widescreen LCD Panel
1366 x 768 Resolution
800:1 Contrast Ratio
500cd/m2 Brightness
170/170 Viewing Angle
8ms Response Time
HD Ready
Analogue TV Tuner
1000 Page Teletext
Remote Control
NICAM Digital Sound
Integrated Stereo Speakers
Connections
1 x HDMI
2 x SCART Connection
1 x RF Antenna
1 x Component
1 x Composite
1 x S-Video
2 x RCA Inputs
Other
Dimensions (WxHxD) - 1050x610x240
Warranty : 1 Year Collect & Return
Goeie optie. Helaas 1x HDMIquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:05 schreef Misan het volgende:
[..]
De TECHWOOD LCD 37722HD is dan wellicht een optie
http://www.laptopsdirect.(...)-37722HD/version.asp
[..]
quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:31 schreef Newaqua het volgende:
haha, sorry was een beetje een snelle reactie en kenwood is ook een merk maar volgens mij van keuken artirtikelenmaargoed jullie begrijpen mijn reactie hopenlijk
Kenwood is een B-merk. Je moet echt wel Techwood hebben hoorquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:04 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Kenwood is zeg maar wel het top segment van audio
HD ready gaan vergelijken met een FullHD tv.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:05 schreef Misan het volgende:
[..]
De TECHWOOD LCD 37722HD is dan wellicht een optie
http://www.laptopsdirect.(...)-37722HD/version.asp
[..]
Ja, maar Techwood is een verhaal appart!quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
HD ready gaan vergelijken met een FullHD tv.
wat zijn jullie zielig zeg.....quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:16 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ja, maar Techwood is een verhaal appart!
De HD-Ready van TW is gelijk aan de Full-HD van Samsung hoor!quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
HD ready gaan vergelijken met een FullHD tv.
ik moet Koei gelijk geven!quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:53 schreef koei het volgende:
Ik moet Kn0x gelijk geven. De TECHWOOD IF 22883 is veel geschikter. Een kwaliteitsscherm voor een lagere prijs.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:35 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
wat zijn jullie zielig zeg.....
Ja jong, net of 1 van jullie die tv thuis heeft. Daarnaast is het een 22 inch, zelfs mn pcscherm is groter. Is misschien iets voor in de auto in te bouwen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:12 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Omdat we een beter en goedkoper advies geven, zijn wij zielig?
Ik weet het niet hoor, maar als mensen een beter en goedkoper advies hebben, is dat toch juist iets positiefs?
Die TechWood blijft een betere koop. Het is eigenlijk Samsung, maar met een mindere naam. Dat is bij alle merken zou. Kijk maar naar Schültebrau. Dat is eigenlijk ook Hertog Jan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:24 schreef Newaqua het volgende:
ik heb wel door dat de Techwood een prima tv is maar, het is voor mij geen alternatief voor een 37'' scherm, ik wil gewoon een groot scherm. evertueel zou ik nog wel naar 32'' willen gaan maar zeker niet kleiner. ik heb een budget van rond de 500 euro, de Samsung kost net geen 400 en dat lijkt me een goede prijs voor wat voor een tv je krijgt.
de 37'' van Techwood ziet er ook wel goed uit maar ik weet niet of hij beter is dan de Samsung...
gr.
grappig om een grap 10002323 uit te melken. Help die gast serieus of niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:45 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Die TechWood blijft een betere koop. Het is eigenlijk Samsung, maar met een mindere naam. Dat is bij alle merken zou. Kijk maar naar Schültebrau. Dat is eigenlijk ook Hertog Jan.
hahahhhhhhhhhhhhhhahahhahaha, ik lig hier onder de tafel.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:25 schreef Sigmund666 het volgende:
Grappig om snel even iets te posten en dan te hopen dat mensen serieus gaan reageren
"Hey, ik wil deze tv kopen. Is ie goed?"
Kom op hey, ga zelf op onderzoek uit als je het zo nodig wil weten. DAT was zo'n beetje de 'grap'.
Waar vind je die Samsung voor onder de 400 euro? Op de tweakers pricewatch is de laagste prijs 675,-.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:24 schreef Newaqua het volgende:
ik heb wel door dat de Techwood een prima tv is maar, het is voor mij geen alternatief voor een 37'' scherm, ik wil gewoon een groot scherm. evertueel zou ik nog wel naar 32'' willen gaan maar zeker niet kleiner. ik heb een budget van rond de 500 euro, de Samsung kost net geen 400 en dat lijkt me een goede prijs voor wat voor een tv je krijgt.
de 37'' van Techwood ziet er ook wel goed uit maar ik weet niet of hij beter is dan de Samsung...
gr.
FOK! is geen andere forums. Een beetje inlezen in de cultuur mag best voordat je vragen over een TV gaat stellen in een forum over games.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:31 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
hahahhhhhhhhhhhhhhahahhahaha, ik lig hier onder de tafel.
Op andere forums moet je gewoon ontopic blijven en worden zulke flauwe grappen bestraft. Als hij al niet meer zo'n vraag mag stellen
Je kan die vragen over TV's ook beter op andere forums vragen ipv hierquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:59 schreef koei het volgende:
[..]
FOK! is geen andere forums. Een beetje inlezen in de cultuur mag best voordat je vragen over een TV gaat stellen in een forum over games.
Jij bent vast ook zo iemand die je leuke (matige) grap niet kan waarderen
inderdaad want er is geen subforum speciaal voor zulke dingen!!!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Je kan die vragen over TV's ook beter op andere forums vragen ipv hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |