abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78231799
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

[..]

Milieu is belangrijk, maar op het gebied van wegen aanleggen is de milieumaffia zo machtig geworden dat er tijden lang geen weg meer kon worden aangelegd. Auto's dragen voor 8% bij aan de vervuiling van de lucht en stijging van de CO2, ongeveer 80% van het fijnstof waarover ze miepen is afkomstig uit de Noordzee.

Nog een ander voorbeeld, de A4 bij Leiderdorp: richting Amsterdam 2x3 banen, richting Den Haag 2x3 banen, alleen bij Leiden 2x2 banen --> gevolg: een flessenhals en dagelijkse files, wat veel slechter is voor het milieu dan een auto die 100 rijdt in de 5e of 6e versnelling. Bovendien wordt die nieuwe weg verdiept aangelegd en scheidt Leiderdorp niet meer in 2 delen en het verdwijnt deels onder de grond. En nog zijn ze tegen

Die milieumaffia zijn helemaal niet voor het milieu in deze situaties, het zijn overjarige hippies die tegen het kapitalisme zijn, de auto zien ze als de ultieme uiting daarvan.

Ik ben voor hoogwaardig OV, maar het is en-en en niet en-of, naar de tijd dat er geen auto's waren kunnen we niet meer toe. Ik ben voor het milieu, maar tegen de wijze waarop de milieudefensie daar vorm aangeeft, ze zitten overal, in de Raad van State, in de gemeentepolitiek, de provinciepolitiek, de landelijke politiek. Verstikkend gewoon
quote:
Het veelgehoorde argument dat de A4 bij Leiderdorp een ‘flessenhals’ is, vindt Milieudefensie niet overtuigend. Elk knelpunt dat je oplost door extra asfalt leidt tot een verschuiving van het verkeer naar een volgende flessenhals. Dikwijls rond grote steden waar al dat verkeer de stad niet in kan, omdat stadswegen niet verbreed kunnen worden.
Ik vind zorgvuldige procedures belangrijk. Zeker als Nederland in vergelijkend perspectief qua milieu er niet goed op staat. De eersten die daarvan de prijs betalen zijn jan modaal en ondermodaal.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_78231908
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:17 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

[..]

Ik vind zorgvuldige procedures belangrijk. Zeker als Nederland in vergelijkend perspectief qua milieu er niet goed op staat. De eersten die daarvan de prijs betalen zijn jan modaal en ondermodaal.
Hoe dan ook, of je voor of tegen milieu bent, Eurlings was wel iemand die de milieudefensie kon overtuigen en nogmaals gezien hun verstikkende aanwezigheid en vastgeroeste opvattingen getuigt dat voor mij wel van iemand die capaciteiten heeft als het gaat om verbinden in plaats van polariseren.

Alles wat ie er doorheen heeft gekregen is door die procedures te volgen, hij heeft er geen 1 overtreden, dat zegt ie ook steeds: hij wil draagvlak hebben. Dat heeft ie kennelijk zelfs van hen weten te krijgen en dat vind ik knap.
Een heer met stijl
pi_78231996
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:11 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Dat zou ik JP ook nog wel gunnen ook. Anders wordt het wel heel erg veel eer voor Verhagen.

Overigens kan er nog een reden zijn die de CDA top heeft doen kiezen voor JP. Eurlings of de Jager komen te vroeg. En over Verhagen denkt nederland zoals door Boekestijn is omschreven: 'het probleem is en blijft: mensen houden niet van Verhagen. Het is alleen maar macht'
Verhagen wordt het ook niet denk ik. Over een paar weken kondigt Balkenende zijn vertrek en opvolger aan. De koning is dood, leve de koning zeg maar om een machtstrijd om het lijstrekkersschap te voorkomen.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_78231998
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Zelfs hier zijn zulke zware eisen aangesteld, dat voor er een gebouw komt het door allerlei milieuprocedures is gehaald. Ik vind dat op zich wel goed, maar milieudefensie niet, het gaat ze nooit ver genoeg. En zo een grote groep mensen zijn het niet, ze zijn alleen goed georganiseerd en goed vertegenwoordigd, maar spreken absoluut niet namens de meerderheid.
ik vind dat je het netjes en logisch uitlegt en kan me best wel voor een deel in jou antwoord vonden. Maar bij mij bestaat de angst dat men doorschiet naar de andere kant (onder het mom van alles voor werk/economie)en milieu is nu eenmaal (net zoals een gezonde economie) niet iets waar men onzorgvuldig mee om moet gaan. Ook de open ruimte/natuur etc zijn dingen die gekoesterd moeten worden maar natuurlijk moet nederland niet op slot. Maar dat is ook niet het geval (gezien de grote bedrijventerreinen die hier uit de grond springen). Hoe dan ook, ik hoop dat de volgende regering een juiste balans kan hanteren . Bij een VVD/CDA/PVV regering vrees ik ervoor
pi_78231999
quote:
Het veelgehoorde argument dat de A4 bij Leiderdorp een ‘flessenhals’ is, vindt Milieudefensie niet overtuigend. Elk knelpunt dat je oplost door extra asfalt leidt tot een verschuiving van het verkeer naar een volgende flessenhals. Dikwijls rond grote steden waar al dat verkeer de stad niet in kan, omdat stadswegen niet verbreed kunnen worden.
Rechtstreeks van hun site gehaald of je zit er zelf bij?

Daar is ook naar gekeken, ten eerste is dit de enige flessenhals op de hele A4, verschuivingen vinden dus niet plaats en als er verschuiving plaats vindt dan is dat zelfs goed, want dan staan die files niet meer in een stad met mensen die er tenslotte last van hebben.
Een heer met stijl
pi_78232031
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Hoe dan ook, of je voor of tegen milieu bent, Eurlings was wel iemand die de milieudefensie kon overtuigen en nogmaals gezien hun verstikkende aanwezigheid en vastgeroeste opvattingen getuigt dat voor mij wel van iemand die capaciteiten heeft als het gaat om verbinden in plaats van polariseren.

Alles wat ie er doorheen heeft gekregen is door die procedures te volgen, hij heeft er geen 1 overtreden, dat zegt ie ook steeds: hij wil draagvlak hebben. Dat heeft ie kennelijk zelfs van hen weten te krijgen en dat vind ik knap.
maar dan is die crisiwet niet nodig dan?
pi_78232037
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Eurlings heeft noodwetten gemaakt waarmee hij dus wel procedures opzij heeft gezet. Daar klaagt ie ook over.

Milieudefensie zijn geen debielen hoor. Over dat stuk bij leiderdorp wijzen ze er bijvoorbeeld fijntjes op dat de luchtkwaliteit niet gaat verbeteren volgens berekeningen van de overheid.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_78232093
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:24 schreef attila_de_hun het volgende:

[..]

ik vind dat je het netjes en logisch uitlegt en kan me best wel voor een deel in jou antwoord vonden. Maar bij mij bestaat de angst dat men doorschiet naar de andere kant (onder het mom van alles voor werk/economie)en milieu is nu eenmaal (net zoals een gezonde economie) niet iets waar men onzorgvuldig mee om moet gaan. Ook de open ruimte/natuur etc zijn dingen die gekoesterd moeten worden maar natuurlijk moet nederland niet op slot. Maar dat is ook niet het geval (gezien de grote bedrijventerreinen die hier uit de grond springen). Hoe dan ook, ik hoop dat de volgende regering een juiste balans kan hanteren . Bij een VVD/CDA/PVV regering vrees ik ervoor
Die balans is toch al zoek sinds Sybilla Dekker op VROM heeft gezeten. Het Groene Hart is dankzij haar niet veilig meer.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_78232118
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Rechtstreeks van hun site gehaald of je zit er zelf bij?

Daar is ook naar gekeken, ten eerste is dit de enige flessenhals op de hele A4, verschuivingen vinden dus niet plaats en als er verschuiving plaats vindt dan is dat zelfs goed, want dan staan die files niet meer in een stad met mensen die er tenslotte last van hebben.
Heb je hier bronnen van?
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_78232130
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:24 schreef attila_de_hun het volgende:

[..]

Het lijkt me juist niet dat het doorschiet, milieu heeft nog nooit zo hoog op de agenda gestaan. Dat er zelfs in een CDA kabinet een minister van milieu is gekomen, geeft het tegendeel weer. Ook in alle procedures zijn tientallen milieuregels opgenomen, zelfs aan een auto die geproduceerd wordt zitten wel 15 milieuvriendelijkere aspecten dan bij het vorige model.

Maar milieu moet niet zo belangrijk worden dat het ons leven gaat lamleggen, er moet een balans bestaan tussen werk/leven/economie en een schoon milieu. Als het teveel naar de milieu kant doorschiet raken mensen beperkt en geïsoleerd in hun handelen. Ook in het aanpakken van de milieuproblematiek. En het wordt niet steeds erger, de ozonlaag (idd) is licht aan het herstellen en het gat wordt niet meer groter
Een heer met stijl
pi_78232206
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:25 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Eurlings heeft noodwetten gemaakt waarmee hij dus wel procedures opzij heeft gezet. Daar klaagt ie ook over.
Verkort, niet opzij gezet, ik heb ze allemaal gelezen. Alle normen die aan het milieu gesteld zijn, worden gehonoreerd.
quote:
Milieudefensie zijn geen debielen hoor. Over dat stuk bij leiderdorp wijzen ze er bijvoorbeeld fijntjes op dat de luchtkwaliteit niet gaat verbeteren volgens berekeningen van de overheid.
Dan wil ik er net zo fijntjes op wijzen dat de luchtkwaliteit ook niet verbeterd als je niks doet en zelfs erger wordt dan wanneer je wel wat doet. (Overigens je moet er wel bij betrokken zijn daar, je bent net zo goed op de hoogte als ik)
Een heer met stijl
pi_78232225
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:27 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Heb je hier bronnen van?
De site van rijkswaterstaat over de A4 ja, heb jij de bronnen waarop de milieudefensie hun conclusie baseert, dat kan net zo goed uit de lucht gegrepen zijn
Een heer met stijl
pi_78232245
En hij is het gewoon weer geworden, aldus spitsnieuws : http://www.spitsnieuws.nl(...)ntslag_pvdabewi.html
Estne volumen in toga, an solum tibi libet me videre?
Is that a scroll in your toga, or are you just happy to see me?
  zaterdag 20 februari 2010 @ 16:31:58 #115
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_78232250
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:25 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Leiderdorp is echt het meest onzinnige gedoe wat er bestaat. De gemeente bouwt eerst een hele wijk pal naast een snelweg waarvan men weet dat deze nog verbred zou gaan worden. Vervolgens gaat men allelij moeilijk gedoe uithalen om het voor de bewoners zo fijn mogelijk te maken.

Wie wel eens in het buitenland komt bijvoorbeeld Lyon dan vraag ik me af waar wij ons in NL zo druk over maken.
pi_78232288
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:31 schreef marky het volgende:

[..]

Leiderdorp is echt het meest onzinnige gedoe wat er bestaat. De gemeente bouwt eerst een hele wijk pal naast een snelweg waarvan men weet dat deze nog verbred zou gaan worden. Vervolgens gaat men allelij moeilijk gedoe uithalen om het voor de bewoners zo fijn mogelijk te maken.

Wie wel eens in het buitenland komt bijvoorbeeld Lyon dan vraag ik me af waar wij ons in NL zo druk over maken.
Hetzelfde als in Midden-Delfland, men weet al sinds de jaren '60 dat er een snelweg komt (die pas eind jaren '70 van de baan ging) en toch daar in de tussentijd een verdwaalde flat neerzetten waarover mensen nu heel verongelijkt kunnen zeggen "ik woon hier en die snelweg is slecht voor me"
Een heer met stijl
pi_78232310
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:31 schreef marky het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens. Het bouwen van bedrijventerreinen vlak langs snelwegen is ook zoiets wat niet slim is.

Hoe het in Lyon is weet ik niet maar ik weet wel dat in frankrijk een aantal smerige steden bestaan. Marseille bijvoorbeeld. Dat wil ik niet.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 20 februari 2010 @ 16:35:04 #118
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_78232350
[offtopic]
Nederland staat nu nummer 47 op de wereldranglijst voor milieu. De luchtkwaliteit is overal slecht en wat wil je ook, als alles is volgebouwd en Rotterdam klem ligt tussen de haven, maasvlakte, en Zestienhoven.

Huisartsen slaan alarm, ze krijgen massa's mensen met luchtwegproblemen die jaren eerder zullen sterven. Het zuurstofgehalte in de longen van de kinderen die naast de A2 in Maastricht wonen is beneden de 90%. Dus is het maar goed dat er door de milielobby tenminste nog een beetje aan de rem wordt getrokken.

De meetstations van het RIVM kun je op internet bekijken. De overschrijding van de fijnstof norm is wijdverbreid. Maar ja, je gaat er niet op stel en sprong dood van, net als silicose bij mijnwerkers..
[/offtopic]
pi_78232389
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:34 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens. Het bouwen van bedrijventerreinen vlak langs snelwegen is ook zoiets wat niet slim is.
Juist wel, alles buiten de stad, zodat daar geen woon-werk verkeer komt. Ook geconcentreerd bij de snelweg zodat de rest van de natuur om de snelweg gewoon behouden kan blijven
quote:
Hoe het in Lyon is weet ik niet maar ik weet wel dat in frankrijk een aantal smerige steden bestaan. Marseille bijvoorbeeld. Dat wil ik niet.
Een heer met stijl
pi_78232435
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:35 schreef Perico het volgende:
[offtopic]
Nederland staat nu nummer 47 op de wereldranglijst voor milieu. De luchtkwaliteit is overal slecht en wat wil je ook, als alles is volgebouwd en Rotterdam klem ligt tussen de haven, maasvlakte, en Zestienhoven.

Huisartsen slaan alarm, ze krijgen massa's mensen met luchtwegproblemen die jaren eerder zullen sterven. Het zuurstofgehalte in de longen van de kinderen die naast de A2 in Maastricht wonen is beneden de 90%. Dus is het maar goed dat er door de milielobby tenminste nog een beetje aan de rem wordt getrokken.

De meetstations van het RIVM kun je op internet bekijken. De overschrijding van de fijnstof norm is wijdverbreid. Maar ja, je gaat er niet op stel en sprong dood van, net als silicose bij mijnwerkers..
[/offtopic]
Dit spreekt niemand tegen, wat ik wel tegenspreek is dat je dit uitsluitend door auto's komt (denk aan die 8%) en dat dit verbeterd wanneer je auto's ongenadig lang in de buurt van mensen en natuur in files laat staan.
Een heer met stijl
pi_78232523
Maargoed we hadden het over Camiel Eurlings, Maxime Verhagen en Jan Peter Balkenende
Een heer met stijl
  zaterdag 20 februari 2010 @ 16:40:50 #122
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_78232537
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:11 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Dat zou ik JP ook nog wel gunnen ook. Anders wordt het wel heel erg veel eer voor Verhagen.

Overigens kan er nog een reden zijn die de CDA top heeft doen kiezen voor JP. Eurlings of de Jager komen te vroeg. En over Verhagen denkt nederland zoals door Boekestijn is omschreven: 'het probleem is en blijft: mensen houden niet van Verhagen. Het is alleen maar macht'
Ik ben allesbehalve een CDA-stemmer maar ik heb toch eigenlijk vrij weinig tegen Verhagen. Ik vind 'm ergens wel sympathiek overkomen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  zaterdag 20 februari 2010 @ 17:01:48 #123
179598 Deprater
werken fijn, niks doen beter
pi_78233200
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:40 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik ben allesbehalve een CDA-stemmer maar ik heb toch eigenlijk vrij weinig tegen Verhagen. Ik vind 'm ergens wel sympathiek overkomen.
Je zou hem niet als je buurman of chef / collega moeten hebben, ik zou hem voor geen meter vertrouwen
pi_78233476
Nee. Vier mislukkingen. Zegt genoeg.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 17:10:13 #125
179598 Deprater
werken fijn, niks doen beter
pi_78233526
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 17:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:
za 20 feb 2010, 15:48 |
Balkenende weer lijsttrekker
DEN HAAG - Premier en CDA-leider Jan Peter Balkenende is ook bij nieuwe verkiezingen lijsttrekker van zijn partij.

http://www.telegraaf.nl/b(...)trekker__.html?p=1,1
pi_78235121
Femke Halsema

Vergader ik een paar uur, is Balkenende opnieuw tot lijsttrekker gebombardeerd. Dat kan alleen een PvdA-strateeg verzonnen hebben.

.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 20 februari 2010 @ 17:57:12 #127
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_78235159
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 17:01 schreef Deprater het volgende:

[..]

Je zou hem niet als je buurman of chef / collega moeten hebben, ik zou hem voor geen meter vertrouwen
Welke politicus wel?
pi_78235202
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 17:57 schreef Klummie het volgende:

[..]

Welke politicus wel?
Marianne Thieme.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 18:01:04 #129
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_78235276
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 17:58 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Marianne Thieme.
Voor de goede discussies, eens.
pi_78235617
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:40 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik denk dat je 1 van de weinige bent Niks mis mee natuurlijk.
Ik vind het wel opvallend dat bladen als HP de tijd, die toch redelijk in hun gedachtewereld zit zo hard oordelen. Net als andere politici dat doen, kwa persoon dan. Hij komt ook heel innemend over, maar daarna valt hij bij mij door de mand, en bij velen. Juist het sympathieke gebruikt hij om keihard te zijn. Hij zei ook heel sympathiek(geen ironie) dat het aan JP is om te beslissen wat hij doet en of hij de leider blijft. Maar de hele context en timing maakt het dat Verhagen JP liet bungelen tot dat de top een beslissing maakte. En dat maakt juist dat ik het zo verschrikkelijk persoon vind. Vroom, innemend naar buiten, maar ondertussen achter de ellebogen tot en met.
Maar kan me voorstellen als je dat niet vindt
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_78235931
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 17:56 schreef venomsnake het volgende:
Femke Halsema

Vergader ik een paar uur, is Balkenende opnieuw tot lijsttrekker gebombardeerd. Dat kan alleen een PvdA-strateeg verzonnen hebben.

.
!
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 20 februari 2010 @ 18:23:07 #132
290311 Your_honor
Greed was good, now its legal!
pi_78235950
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:12 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Ik denk dat je 1 van de weinige bent Niks mis mee natuurlijk.
Ik vind het wel opvallend dat bladen als HP de tijd, die toch redelijk in hun gedachtewereld zit zo hard oordelen. Net als andere politici dat doen, kwa persoon dan. Hij komt ook heel innemend over, maar daarna valt hij bij mij door de mand, en bij velen. Juist het sympathieke gebruikt hij om keihard te zijn. Hij zei ook heel sympathiek(geen ironie) dat het aan JP is om te beslissen wat hij doet en of hij de leider blijft. Maar de hele context en timing maakt het dat Verhagen JP liet bungelen tot dat de top een beslissing maakte. En dat maakt juist dat ik het zo verschrikkelijk persoon vind. Vroom, innemend naar buiten, maar ondertussen achter de ellebogen tot en met.
Maar kan me voorstellen als je dat niet vindt
Verhagen doet het stukken slechter dan Ben Bot, dat was pas een echte diplomaat. Wel goede zaak dat JP weer lijsttrekker is! Hij zal mn stem nu gegarandeerd krijgen
Never change a winning formula
pi_78236707
Wie is die akelige gast met zijn rode stropdas die steeds naast Balkenende staat? Kaal hoofd, strakke kop...standaard beveiliging?
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_78236741
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 17:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ach er zijn ook mensen die 5x trouwen
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_78237249
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:53 schreef dramatiek het volgende:

[..]

Ach er zijn ook mensen die 5x trouwen
Met dezelfde kneus?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_78239138
Is het mij als enige opgevallen dat Verhagen niet scherp en alert kan debateren. Pauzeert vaak zolang dat ie door 4 subgesprekken onderbroken kan worden. In de Kamer ziet de voorzitter erop toe dat ie zijn zegje kan doen, in die programma's waarin lijsttrekkersdebatten plaatsvinden zal ie het toch echt meer zelf moeten doen.

Zijn taalgebruik is ten tweede gigantisch wollig en onherkenbaar voor de kiezer, past niet bij het post-Fortuyn tijdperk. Men wil (hoe terecht of onterecht ook) iemand hebben die gewoon hun taal spreekt en duidelijk en helder formuleert wat ie wil.

Balkenende kan dat nog net wel, maarja daarna doet ie het niet en weet het helaas steeds zo te draaien dat dit toch echt door de coalitiepartners kwam
Een heer met stijl
pi_78243218
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:09 schreef Weltschmerz het volgende:
Met dezelfde kneus?
Balkenende had toch steeds een andere 'partner'
  dinsdag 23 februari 2010 @ 00:39:11 #138
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_78329204
Vandaag was al de eerste CDA-er op TV die vraagtekens zette bij het snelle besluit Balkenende weer aan te wijzen als lijsttrekker.

Op het eerst volgende CDA congres: vuurwerk. Let maar op.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_78333501
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 00:39 schreef ErikT het volgende:
Vandaag was al de eerste CDA-er op TV die vraagtekens zette bij het snelle besluit Balkenende weer aan te wijzen als lijsttrekker.

Op het eerst volgende CDA congres: vuurwerk. Let maar op.
Ik denk eerder wat gesputter van de gemarginaliseerde linkerflank gevolgd door een applausmachine.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')