zit meer vertraging op en mindere beeldkwaliteitquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/nieuws/live/politiek24/
Beter kanaal
Hier nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:06 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
zit meer vertraging op en mindere beeldkwaliteit
Ja met daarop een kabinets standpuntquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Pechtold wil eerst een papiertje
Ik heb in het vorige topic al gesteld, dat de PvdA de optie open heeft gehouden om in een andere rol, 'geen vechtsmissie' een Nederlandse bijdrage in Afghanistan te faciliteren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mag jij me uitleggen wat er dom is om je aan je beloftes te houden? Of war er dom is om een motie van de kamer uit te voeren?
Juist het CDA & de CU zijn dom bezig. Ze willen de kamer buitenspel zetten en het regeerakkoord verbreken.
Daar gaat hij niet mee weg komen bij zn kiezers en achterban denk ikquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:11 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik heb in het vorige topic al gesteld, dat de PvdA de optie open heeft gehouden om in een andere rol, 'geen vechtsmissie' een Nederlandse bijdrage in Afghanistan te faciliteren.
De semantiek hieromtrent is dat er steeds wordt gesteld dat de missie in Uruzgan beëindigd wordt en dat de vechtsmissie beëindigd wordt, maar Afghanistan is natuurlijk veel groter dan enkel dit deel en de inzet van militairen is veelzijdiger dan enkel schieten en taliban doden.
Een meerderheid, maar het lijkt wat stuntelwerk van de voorzitter.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:14 schreef De_Hertog het volgende:
Wat is er nodig om een spoeddebat te krijgen? Is dit voldoende?
Neu, ik zou ook eigenlijk helemaal niet moeten Fokken nu.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:13 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
kun je wel radiostreams luisteren? ik kan eventueel wel het geluid doorstreamen
Yep, en klare taal wordt weer niet op prijs gesteld...quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:15 schreef vosss het volgende:
Rutte: Wie er verder bij zijn interesseert me geen bal!
Meerderheid? Dan komen er dus alleen spoeddebatten als de regeringspartijen dat goed vinden? Lijkt me sterk.. Of bedoel je een meerderheid van de oppositie?quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:15 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Een meerderheid, maar het lijkt wat stuntelwerk van de voorzitter.
Volgens mij is 30 leden genoegquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:14 schreef De_Hertog het volgende:
Wat is er nodig om een spoeddebat te krijgen? Is dit voldoende?
30 stemmen nodig voor een spoeddebat.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Meerderheid? Dan komen er dus alleen spoeddebatten als de regeringspartijen dat goed vinden? Lijkt me sterk.. Of bedoel je een meerderheid van de oppositie?
Nu suggereer je dat er sprake is van een soort van abrogatie binnen de PvdA. Zo werkt het niet, hè!quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mja, maar dat is van 7 februari.
Dat klinkt logischer.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:18 schreef ARR-I het volgende:
[..]
30 stemmen nodig voor een spoeddebat.
Vraag me af of dat nog op tijd isquote:Vijf redenen om het kabinet niet te laten vallen, in Netwerk, 20.25 uur Nederland 2!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:19 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat klinkt logischer.
[..]
Vraag me af of dat nog op tijd is
Whehehequote:Op donderdag 18 februari 2010 13:19 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat klinkt logischer.
[..]
Vraag me af of dat nog op tijd is
3 uur vanmiddagquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:24 schreef phpmystyle het volgende:
Afgelopen weerHoelaat gaat het debat mbt Irak/davids/crisis verder?
whoah. Ze kijkt wat er formeel bij een dergelijk debat nodig is.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:15 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Een meerderheid, maar het lijkt wat stuntelwerk van de voorzitter.
Die kans lijkt me zeker aanwezig. Laten we het hopenquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:26 schreef Robbiej het volgende:
Wat denken jullie, is er vandaag kans dat de bende uit elkaar spat?
nee. hooguit ná het debat.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:26 schreef Robbiej het volgende:
Wat denken jullie, is er vandaag kans dat de bende uit elkaar spat?
Wanneer jij naar een debat kijkt, luister je dan wel naar wat er gezegd wordt?quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:24 schreef phpmystyle het volgende:
irak en davids hebben er trouwens niks mee te maken.quote:
Vanmiddag is toch het debat?quote:nee. hooguit ná het debat.
ja, om 3 uur. maar debat zal tot na 24:00 durenquote:
Volgens mij heb je een lag van enkele dagen in je reactie.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:24 schreef phpmystyle het volgende:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:15 schreef vosss het volgende:
Rutte: Ik wil Balkenende, Bos en Verhagen erbij hebben en wie er verder bij zijn interesseert me geen bal!
Jawel, maar ik luister niet continu, ik doe ondertussen ook nog wat schoolwerkquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:27 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Wanneer jij naar een debat kijkt, luister je dan wel naar wat er gezegd wordt?
Nee dank je..quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Die kans lijkt me zeker aanwezig. Laten we het hopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |