mooiquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:07 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Zoya Adina.![]()
Jammer dat het licht niet echt meewerkt.
Ik vind het ook altijd zo slordig, maar wel een mooie vangst!quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:15 schreef Mirjam het volgende:
zo
van de week besteld bij boozyshop, nu binnen
verkeerd gefrankeerd, er zat te weinig op, slordig zeg
anyway, diamond cosmetics
[ afbeelding ]
sparkling sherry, chainmail charm, hue are you?, joust for kicks, cherry tobacco, en pink flaminglo, een glow in the dark
boozyshop heeft op zowat alle diamond cosmetics 15% korting he, wisten jullie dat al?
ben erg benieuwd naar het 2e en 3e lakje! zien er goed uit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:15 schreef Mirjam het volgende:
zo
[ afbeelding ]
sparkling sherry, chainmail charm, hue are you?, joust for kicks, cherry tobacco, en pink flaminglo, een glow in the dark
boozyshop heeft op zowat alle diamond cosmetics 15% korting he, wisten jullie dat al?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:07 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Zoya Adina.![]()
Oeh, leuke vangst! En korting, hm? *Gaat op handen zitten*quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:15 schreef Mirjam het volgende:
zo
[ afbeelding ]
Mooi is ie hequote:Op donderdag 18 februari 2010 12:07 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Zoya Adina.![]()
Lievquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:48 schreef Nune het volgende:
[..]
Aww. Volgens mij heb ik iets gemist, even kijken.
Zo.![]()
al sla je me dood, heb ze nét binnenquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:20 schreef Holyme het volgende:
Oh mooie bestelling Mirjam, lakken die ook 'n beetje fijn enzo?
Mooie aanwinst!quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:15 schreef Mirjam het volgende:
zo
[ afbeelding ]
OPI Reflecting Pool is zo mooi!quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Net nog even een beter fotootje gemaakt van m'n nagels:
[ afbeelding ]
Nu valt tenminste te zien dat 'ie paars is
En van m'n zusje OPI Reflecting Pool gekregenCadeautjes zijn tof!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:07 schreef zoeperzazke het volgende:
Dali art op je nagels!
[ afbeelding ]
Oeh die Chainmal Charm ziet er leuk uit!quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:15 schreef Mirjam het volgende:
zo
[ afbeelding ]
Hahaha ja die is ook gewoon te mooi, tipje, layer hem ;-)quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oeh die Chainmal Charm ziet er leuk uit!
Ik heb Koh gekochtIk MOEST het gewoon hebben, dame helemaal verbaasd dat ik vertelde dat ik had gehoord dat het zo K** lakte whehehehe.
[ afbeelding ]
Ziet er echt mooi uitquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oeh die Chainmal Charm ziet er leuk uit!
Ik heb Koh gekochtIk MOEST het gewoon hebben, dame helemaal verbaasd dat ik vertelde dat ik had gehoord dat het zo K** lakte whehehehe.
[ afbeelding ]
Ik heb 'm bij Aphrodite gehaald (parfumerie) voor ¤14.95quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ziet er echt mooi uitwaar koop je die dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |