abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79311623
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:56 schreef het-is-mij het volgende:
Ja dat is idd het voorbeeldhelmpje wat we vanmiddag gezien hebben.
En lekker dun i.t.t sommige andere helmpjes die wat dikker zijn.

Maar nu las ik in de folder dat er daar nog weer een keer gekeken word of het nodig is, ik dacht dat het nu gewoon zou gebeuren.

Ach ja we zienwel, ben blij dat we nu snel terecht kunnen.
naar welke vesteging ga je van roessingh?
pi_79311755
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:45 schreef mikey-joshua het volgende:
bizar dat ik niks kan in en uitloggen werkt ook niet

*kuch*
alsjeblieft
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79312056
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 21:07 schreef huuphuup het volgende:

[..]

*kuch*
alsjeblieft

thnx you je naam doet eer aan
pi_79312190
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 21:12 schreef mikey-joshua het volgende:

[..]

thnx you je naam doet eer aan
whehe ja ik ben de truukendoos! das weer ns wat anders dan de taartjesfee

Maar wat een stoer helmpje hadden jullie! Misstaat hem zeker niet
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79312306
Dçhem
pi_79312391
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 21:15 schreef huuphuup het volgende:

[..]

whehe ja ik ben de truukendoos! das weer ns wat anders dan de taartjesfee

Maar wat een stoer helmpje hadden jullie! Misstaat hem zeker niet
ja ze hebben gave hoor eerst had hij deze de leger helm maar die was al snel te klein

pi_79312427
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 21:17 schreef het-is-mij het volgende:
Dçhem

ooo leuk dan ga je naar jarno zijn wij ook geweest die echt heel erg lief met kinderen
pi_79312488
ja dat klopt, daar hebben we een afspraak mee.

HAdden jullie een erge afwijking?
pi_79312578
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 21:20 schreef het-is-mij het volgende:
ja dat klopt, daar hebben we een afspraak mee.

HAdden jullie een erge afwijking?
ja ik vond van wel,ze zeiden op school van sarah dat hij op een alien leek

hij was net zo breed als lang cpm meting is van 99,8 naar 87,7 gegaan
kan wel fotos laten zien van voor en na als dat mag,het zijn er een stuk of 6 denk ik
pi_79312790

en dr na

pi_79325912
Dat was wel dudielijk te zien ja.

Nou we wachten maandag maar weer af en heb er vanacht al over gedroomd haha.
pi_79438711
quote:
Op maandag 22 maart 2010 08:14 schreef Incantrix het volgende:

Het-is-mij, ik weet niet precies wat de 'minimum eisen' zijn voor een helmpje, maar Stef's hoofd is nu ook aan één kant 'groter' als aan de andere en hij heeft ook een beetje een 'cone-head' nu zeg maar, met een soort van bult helemaal boven, bij zijn kruin zeg maar, misschien dat hij daarom toch in aanmerking komt? En de fysio zei ook dat wellicht later zal blijken dat het tóch niet nodig is, maar je kunt beter opgeven en afblazen als te laat opgeven en niet meer geholpen worden zei hij Ik zal vandeweek wel eens kijken of ik een foto kan maken van de bult achterop, het ziet er vanaf opzij uit alsof de achterkant recht omhoog loopt en dan op het hoogste punt een soort punt heeft, ofzo. Nouja, foto volgt, denk ik
Ow als de fysio je doorstuurt is het helemaal prima toch maar ik las het en dacht net zoals het ene cb dit zegt en het andere dat, kijk als dat dan nog met het westen en oosten verschilt oke maar iemand van de zw.gym heeft de kleine een weekje ouder en die moest nog tot ong. 6 mnd op 5 flessen blijven zitten bijv. en ik moest met 4 mnd proberen naar 4, op hetzelfde bureau!

Tijn heeft een soort wybertjes vorm zeg maar, ik snap denk ik wel wta je bedoeld en idd, zo dachten wij ook, dan moet het maar gewoon even want als ze er straks last mee krijgen in de zin van gepest worden ofzo zit je er ook niet op te wachten toch?
En het schijnt dat de ouders er meer last van hebben dan de kleintjes

Wat zijn nu de vervolgstappen voor jullie?

De ka zei van de week tegen ons ook; misschien hoeft hij hem na een paar mnd maar alleen maar op wanneer hij druk krijgt zoals met slapen enzo.

Succes ermee, wij gaan NU naar het revalidatieding zeg maar.
pi_79493490
Zo wij zijn gisterochtend geweest.

Modelletje zoals heirboven van mikey en ook die groenige legerprint.
Het voorbeeld was met teletubbies

Hoofd is ingegipst enzo en dat ging beter dan de metingen met het bandje, gek kind haha.

Vond het motiefje kiezen wel moeilijk hoor maar vooalsnog is de afplatting nog mild en zoals het er nu naar uit ziet is het de eerste 3 mnd fulltime op en daanra alleen met slaapmomenten dus daar gaan wevoor.
9 april gaan we afmeten/passen.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 15:54:10 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79494022
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:43 schreef het-is-mij het volgende:

Hoofd is ingegipst enzo en dat ging beter dan de metingen met het bandje, gek kind haha.

Vond het motiefje kiezen wel moeilijk hoor maar vooalsnog is de afplatting nog mild en zoals het er nu naar uit ziet is het de eerste 3 mnd fulltime op en daanra alleen met slaapmomenten dus daar gaan wevoor.
Dat zou mooi zijn! Als je al zo snel niet meer full time hoeft!
pi_79494405
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:43 schreef het-is-mij het volgende:

ja die teletubbie helm sleept jarno altijd achter zich aan vol met pennen,stiften,meerlint enz enz
welk motief heb je gekozen? jarno is lief met kids he
ik vond het opbouwen wel ene hele opgave hoor,je moet even vragen om tubbiefast voor drukplekken
als je weer gaat passen en haal vast silkoplast in huis daarmee plak je dr drukplekken in helm af.
o ja tegen de stand elke dag even 10 min in vriezer en schoonmaken met billen doekje.
als je vragen heb of problemen mag je me altijd roepen hoor

sucses ermee
  dinsdag 23 maart 2010 @ 21:20:06 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79508224
Hier is het voldoende om de helm 1 keer per dag af te soppen met zwitsal shampoo.
Die tape plak je op de helm dan, als er schuurplekjes zijn?
  dinsdag 23 maart 2010 @ 22:07:35 #92
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_79510670
Over de gaten, zodat je geen ronde rode plekken krijgt. Maar daar heb jij geen last van .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_79513681
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:20 schreef Brighteyes het volgende:
Hier is het voldoende om de helm 1 keer per dag af te soppen met zwitsal shampoo.
Die tape plak je op de helm dan, als er schuurplekjes zijn?
ja die silkoplar plakje binnen in op de gaten voor de drukplekken
ik deed het ook achterop bij de ppotjes onderaan zeg maat dat schuurde nog wel eens
pi_79520871
Ja die Jarno is idd leuk met kids.

Hij heeft wel wat gezegd over schoonmaken, idd 1x per dag met een natte doek en dan 1x per week met alcohol vlgs mij.

We kregen wel een compliment dat hij wilde dat alle ouders er zoveel aan hadden gedaan om het tegen te houden dus dat was wel weer fijn om te horen omdat we wel vanalles deden maar ik soms twijfelde of we niet nog meer konden doen.
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:04:33 #95
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_79549578
quote:
Op maandag 22 maart 2010 09:51 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

Ow als de fysio je doorstuurt is het helemaal prima toch maar ik las het en dacht net zoals het ene cb dit zegt en het andere dat, kijk als dat dan nog met het westen en oosten verschilt oke maar iemand van de zw.gym heeft de kleine een weekje ouder en die moest nog tot ong. 6 mnd op 5 flessen blijven zitten bijv. en ik moest met 4 mnd proberen naar 4, op hetzelfde bureau!

Tijn heeft een soort wybertjes vorm zeg maar, ik snap denk ik wel wta je bedoeld en idd, zo dachten wij ook, dan moet het maar gewoon even want als ze er straks last mee krijgen in de zin van gepest worden ofzo zit je er ook niet op te wachten toch?
En het schijnt dat de ouders er meer last van hebben dan de kleintjes

Wat zijn nu de vervolgstappen voor jullie?

De ka zei van de week tegen ons ook; misschien hoeft hij hem na een paar mnd maar alleen maar op wanneer hij druk krijgt zoals met slapen enzo.

Succes ermee, wij gaan NU naar het revalidatieding zeg maar.
Thnx voor je lieve reactie, ik was erg druk dus ik kan pas nu reageren, sorry! Het is wel spannend voor jullie he? Weet je al wanneer de volgende meting plaatsvind en heb ik daar nu overheen gelezen? Ik ben benieuwd zeg!

Dat helmpje met die legerprint is echt zeg! Als ze geen zwarte met vlammen o.i.d. hebben willen we die denk ik!

Onze vervolgstappen zijn dat Stef nu wordt aangemeld bij het Erasmus in Rotterdam. Zij gaan dan contact met ons opnemen (al denk ik dat ik ze morgen zelf alvast even ga mailen) en zij gaan dan ook weer metingen doen en dan krijgen we van hen het ultieme eindoordeel te horen, stel ik me zo voor. Als ik het zo lees is Stef's afwijking inderdaad niet meer heel spannend (de foto's komen ook morgen), maar ergens heb ik het gevoel dat het gewoon nog niet is wat het zijn moet. Eerlijk is eerlijk: ik zou blij zijn als het niet meer hoeft, maar dat is dan ook alleen maar als dat is omdat het ook écht niet nódig is, als je begrijpt wat ik bedoel We gaan het meemaken hoor, ik vind het erg spannend allemaal, maar tegelijk is het nog best een ver-van-mijn-bed-show eigenlijk

En hey, BE, hoe is het met Oscar op het moment? En met jou? Je dipje een beetje doorgekomen al?
3!
  donderdag 25 maart 2010 @ 08:46:15 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79558215
Incantrix, zonder betweterig te zijn, het Erasmus werkt dus alleen met de Livit helm, die dicht is van boven met een paar gaten erin en met een bandje onder de kin.
Als je toch in R'dam gaat zou je eens kunnen vragen of niet verwezen kan worden naar Westland Orthopedie, die hebben die open helm en is, vlgs mij, toch echt comfortabeler voor de kindjes, de oren zijn vrij enzo.

Nou ja goed, ik kan me voorstellen dat je wel af gaat op wat jouw arts je aan raadt, maar ik wilde het toch even zetten.

Met Oscar gaat het prima, gisteren nog even snel tussentijds langs geweest om de helm wat aan te laten passen. Zijn bolle wangetjes plakten aan de helm waardoor zijn oogje wat trok.
En ik? Diep in mijn hart zou ik hem die helm liever niet op zetten, daar ben ik heel eerlijk in, ik mis het spontaan' kroelen met zijn warme bolletje (hoe vaak ik dat plastic niet een kusje geef bij de fles! ), maar het is voor hem toch echt wel nodig, dus we zetten gewoon door.

En ach... hij lijkt er zelf weinig last van te hebben:

donderdag 25 maart 2010 @ 10:02:02 #97
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_79560287
BE, daar heb ik het ook met mijn fysio over gehad en daarom heeft hij mij aangeraden ze alvast te mailen met deze vraag Zoals ik het van hem begrepen heb zijn er 3 plekken waar he aangemeld kunt worden en ga je van daaruit naar een helmenbouwer? Nouja, ik ga dus vandaag mailen, was wel van plan om voor een helm zonder kinband e.d. Te gaan

En dikke kus op je voorhoofd, dat is dus precies waar ik nu zo tegenop zie.. Hopelijk gaat de tijd snel en kun je lekker kroelen Die foto is echt !
3!
pi_79573764
ik zat bij rijnstate ziekenhuis die deed ook alleen livit helmpjes
ik wilde met alle geweld een roessingh omdat ik die vriendelijker er vind uitzien en beter zitten kwa comfort
heb toen roessingh gebeld en uitgelegd en het was geen probleem ik kon met de verwijzing ook bij hun terrecht
en hun regelede het wel met de verzekering en rijnstate,wij zijn nu klaar en ben blij dat ik het gedaan heb al was het voor ons wel een heel gedoe oa slecht slapen en veel huilen.
resultata is super dus het was het waard
pi_79597520
Wat ik me afvraag he? Tot welke leeftijd moet je eigenlijk oppassen voor een afplatting? Tot wanneer is een hoofdje nog zo zacht dat het een platte kant kan krijgen?
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_79637076
Wij hadden een livet helmpje en bij ons zat hij ook prima!. En ook bij Livit zijn de oren vrij....
uit een aspergernest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')