naar welke vesteging ga je van roessingh?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:56 schreef het-is-mij het volgende:
Ja dat is idd het voorbeeldhelmpje wat we vanmiddag gezien hebben.
En lekker dun i.t.t sommige andere helmpjes die wat dikker zijn.
Maar nu las ik in de folder dat er daar nog weer een keer gekeken word of het nodig is, ik dacht dat het nu gewoon zou gebeuren.
Ach ja we zienwel, ben blij dat we nu snel terecht kunnen.
*kuch*quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:45 schreef mikey-joshua het volgende:
bizar dat ik niks kanin en uitloggen werkt ook niet
whehe ja ik ben de truukendoos! das weer ns wat anders dan de taartjesfeequote:Op donderdag 18 maart 2010 21:12 schreef mikey-joshua het volgende:
[..]
thnx you je naam doet eer aan
ja ze hebben gave hoor eerst had hij deze de leger helm maar die was al snel te kleinquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
whehe ja ik ben de truukendoos! das weer ns wat anders dan de taartjesfee![]()
Maar wat een stoer helmpje hadden jullie! Misstaat hem zeker niet
ja ik vond van wel,ze zeiden op school van sarah dat hij op een alien leekquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:20 schreef het-is-mij het volgende:
ja dat klopt, daar hebben we een afspraak mee.
HAdden jullie een erge afwijking?
Ow als de fysio je doorstuurt is het helemaal prima toch maar ik las het en dachtquote:Op maandag 22 maart 2010 08:14 schreef Incantrix het volgende:
Het-is-mij, ik weet niet precies wat de 'minimum eisen' zijn voor een helmpje, maar Stef's hoofd is nu ook aan één kant 'groter' als aan de andere en hij heeft ook een beetje een 'cone-head' nu zeg maar, met een soort van bult helemaal boven, bij zijn kruin zeg maar, misschien dat hij daarom toch in aanmerking komt? En de fysio zei ook dat wellicht later zal blijken dat het tóch niet nodig is, maar je kunt beter opgeven en afblazen als te laat opgeven en niet meer geholpen worden zei hijIk zal vandeweek wel eens kijken of ik een foto kan maken van de bult achterop, het ziet er vanaf opzij uit alsof de achterkant recht omhoog loopt en dan op het hoogste punt een soort punt heeft, ofzo. Nouja, foto volgt, denk ik
Dat zou mooi zijn!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:43 schreef het-is-mij het volgende:
Zo wij zijn gisterochtend geweest.
Modelletje zoals heirboven van mikey en ook die groenige legerprint.
Het voorbeeld was met teletubbies![]()
Hoofd is ingegipst enzo en dat ging beter dan de metingen met het bandje, gek kind haha.
Vond het motiefje kiezen wel moeilijk hoor maar vooalsnog is de afplatting nog mild en zoals het er nu naar uit ziet is het de eerste 3 mnd fulltime op en daanra alleen met slaapmomentendus daar gaan wevoor.
9 april gaan we afmeten/passen.
ja die teletubbie helm sleept jarno altijd achter zich aan vol met pennen,stiften,meerlint enz enzquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:43 schreef het-is-mij het volgende:
Zo wij zijn gisterochtend geweest.
Modelletje zoals heirboven van mikey en ook die groenige legerprint.
Het voorbeeld was met teletubbies![]()
Hoofd is ingegipst enzo en dat ging beter dan de metingen met het bandje, gek kind haha.
Vond het motiefje kiezen wel moeilijk hoor maar vooalsnog is de afplatting nog mild en zoals het er nu naar uit ziet is het de eerste 3 mnd fulltime op en daanra alleen met slaapmomentendus daar gaan wevoor.
9 april gaan we afmeten/passen.
ja die silkoplar plakje binnen in op de gaten voor de drukplekkenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:20 schreef Brighteyes het volgende:
Hier is het voldoende om de helm 1 keer per dag af te soppen met zwitsal shampoo.
Die tape plak je op de helm dan, als er schuurplekjes zijn?
Thnx voor je lieve reactie, ik was erg druk dus ik kan pas nu reageren, sorry!quote:Op maandag 22 maart 2010 09:51 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Ow als de fysio je doorstuurt is het helemaal prima toch maar ik las het en dachtnet zoals het ene cb dit zegt en het andere dat, kijk als dat dan nog met het westen en oosten verschilt oke maar iemand van de zw.gym heeft de kleine een weekje ouder en die moest nog tot ong. 6 mnd op 5 flessen blijven zitten bijv. en ik moest met 4 mnd proberen naar 4, op hetzelfde bureau!
Tijn heeft een soort wybertjes vorm zeg maar, ik snap denk ik wel wta je bedoeld en idd, zo dachten wij ook, dan moet het maar gewoon even want als ze er straks last mee krijgen in de zin van gepest worden ofzo zit je er ook niet op te wachten toch?
En het schijnt dat de ouders er meer last van hebben dan de kleintjes
Wat zijn nu de vervolgstappen voor jullie?
De ka zei van de week tegen ons ook; misschien hoeft hij hem na een paar mnd maar alleen maar op wanneer hij druk krijgt zoals met slapen enzo.
Succes ermee, wij gaan NU naar het revalidatieding zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |