abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104443224
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:38 schreef mefke79 het volgende:

Wel nog de opmerking van de fysio dat zijn fontanellen al best dicht zijn. Hij had maar kleine fontanellen dus verbaasd me niet echt, maar ze geeft het extra naar de kinderarts aan want ze vind dat die er naar moet kijken. Hm. Ik weet niet of ik daar op wil google'n, maar ik denk dat ik het toch niet kan laten.
Leander hebben ze daar ook voor in de gaten gehouden ivm schade aan de kleine hersens. Als zijn fontanel te snel dicht zou gaan en de hersens ineens toch zouden groeien hebben die ruimte te kort en met dat operatief open gemaakt worden.
Bij Leander zat het met 14 maand pas dicht dus dat kwam mooi uit. Maar tis idd wel iets om in de gaten te houden!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 16 november 2011 @ 17:53:16 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104443563
Oscar heeft om die reden ook een rontgen-foto van zijn koppie gehad, omdat daar ook wat twijfel over was, over dat dichtgroeien.
pi_104732816
Zo, we liepen om vijf voor acht het ziekenhuis in en om kwart voor tien stonden weer buiten, alles aangemeten en aangevraagd, 16 december komt de helm.

De kinderarts vond de fontanel wel meevallen, klein, maar wel open en zijn hoofd groeit goed, dus geen probleem. We krijgen een Livit helm, bandje was nog niet bekend. We vinden eigenlijk alle designs lelijk, dus hij krijgt een witte. Als de smiley tekening op voorraad is, dan krijgt ie die erop en zo niet, dan kijken we tzt wel of we nog iets mee doen.
Gelukkig liet Tienus alles prima toe. Hij heeft lekker zitten spelen tijdens het gipsen. Ben nu vooral erg benieuwd. Voorspelling van de fysio was dat we wel eens snel klaar konden zijn omdat zijn hoofd al zo goed hersteld is in 2 maanden (van ruim 114 naar 110) en je al echt een bolling op het platte stuk ziet komen. We hebben het bandje meegekregen, dus dan kunnen we het zelf ook goed vergelijken.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 23 november 2011 @ 20:45:19 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104734231
Zo, da's aanpakken! ^O^
Hopelijk zijn jullie idd snel klaar met de helm.

En ja, die dessins, ik vond ze ook echt vnml :X :X :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')