quote:
Moven met je spamquote:
Potato potatoequote:Op donderdag 18 februari 2010 09:48 schreef Kn0x het volgende:
Overigens is het geen blauwe koektrommel maar een vale zilvergrijs
quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:33 schreef Sigmund666 het volgende:
Ge hebt u bus gemist, verrekte koekwaus!
Plaats liever een foto en ga kijken danquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:37 schreef Kn0x het volgende:
Ik wilde gister gaan kijken (voor de eerste keer) maar kreeg toen bezoek. Stomme mensen die mijn nieuwe voiture komen bekijken
![]()
Penny Arcadequote:
Misschien kan je ze dan samen laten werken zodat ie een game kan opstarten voordat je dezelfde game al uit hebt op de x360quote:
Nee, ze keken samen foto'squote:Op donderdag 18 februari 2010 10:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Misschien kan je ze dan samen laten werken zodat ie een game kan opstarten voordat je dezelfde game al uit hebt op de x360
Dat is wel tof ja, ik wil m video kunnen laten renderen voor mij, is dat lastig?quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:43 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nee, ze keken samen foto's
http://www.hanze.nl/home/(...)n+3+bij+het+UMCG.htm
Technisch wel denk ikquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:48 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat is wel tof ja, ik wil m video kunnen laten renderen voor mij, is dat lastig?
Omdat je hoopt dat Halo ooit zo goed gaat worden als Mass Effect.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:04 schreef Reintji het volgende:
Waarom doet Mass Effect 2 mij zo aan Halo 3 denken?
kut ik moet eerst naar school enzo, ik wil m nu zienquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:09 schreef Sigmund666 het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/angry-video-screwattack/61988
Nieuwe AVGN
De ene is een voorbeeld van hoe sci fi hoort te zijn en de ander hoe het niet hoort, vandaarquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:04 schreef Reintji het volgende:
Het zijn 2 kutspellen in de ruimte!quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:04 schreef Reintji het volgende:
moest jij niet naar school?quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:23 schreef lkb9000 het volgende:
Net in de mediamarkt met de n900 lopen spelen
Same thing that gets added every week Pinky, crap!quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:28 schreef Misan het volgende:
wat komt er vandaag eigenlijk in de PS Store?
is geen spam jonguh!quote:
Straks pasquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:32 schreef Reintji het volgende:
[..]
moest jij niet naar school?
Hoe is de n900?
Snake was wel echt de topattractie inderdaadquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:53 schreef Sigmund666 het volgende:
Nokia
Tegenwoordig zijn het teringtoestellen. Ten tijde van de 3310 en de 5110 waren hetdingetjes. Konden niet kapot, waren eenvoudig te bedienen en de 5110 had:
SNAKE
N900 is ook lekker grootquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:17 schreef Sigmund666 het volgende:
Hier alleen maar Sony Ericsson. Werd ergens rond 2000 verliefd op de Ericsson (zo'n enorm toestel met SMS keyboard) daarna niks anders meer gehad.
Ooit nog eens een Nokia 8200 (geloof ik) gehad, maar die was zo klein dat ik hem op een gegeven moment kapot heb gegooid uit pure ergernis (mijn hand is ongeveer zo groot dat er 2 gemiddelde handen in passen)
Uiteindelijk is de 3310 goed opgedroogd en zie je ze nog steeds maar dat was bij de release wel anders. Weinig toestellen die die periode zo vaak terug kwamen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:53 schreef Sigmund666 het volgende:
Nokia
Tegenwoordig zijn het teringtoestellen. Ten tijde van de 3310 en de 5110 waren hetdingetjes. Konden niet kapot, waren eenvoudig te bedienen en de 5110 had:
SNAKE
Dude.. Samsung?? Lelijke fragiele vrouwentelefoonsquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:13 schreef SocialDisorder het volgende:
Nokia
echt, nooit meer. Tegenwoordig SamsungHTC
Windows Mobile
quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:17 schreef Sigmund666 het volgende:
Hier alleen maar Sony Ericsson. Werd ergens rond 2000 verliefd op de Ericsson (zo'n enorm toestel met SMS keyboard) daarna niks anders meer gehad.
Ooit nog eens een Nokia 8200 (geloof ik) gehad, maar die was zo klein dat ik hem op een gegeven moment kapot heb gegooid uit pure ergernis (mijn hand is ongeveer zo groot dat er 2 gemiddelde handen in passen)
Sony Ericsson heeft ook m'n voorliefde voor telefoontjes..quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:17 schreef Sigmund666 het volgende:
Teringquote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Uiteindelijk is de 3310 goed opgedroogd en zie je ze nog steeds maar dat was bij de release wel anders. Weinig toestellen die die periode zo vaak terug kwamen.
[..]
Dude.. Samsung?? Lelijke fragiele vrouwentelefoons
net zo'n kutmerk als motorola en LG qua telefoonsquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ontzettend wijvending iddding is al vaak genoeg op de grond gelazerd, blijft het doen.
Gepost.quote:
Nee ik heb gewoon een waterflesje met dop. Overigens - itt de OP - heb ik een grijze zware broodtrommel. Dat ding is een tank. Ik heb hem eens van mijn huis naar beneden gedonderd en mn bammetjes zaten nog perfect in elkaar en mijn tank had geen schadequote:Op donderdag 18 februari 2010 13:55 schreef koei het volgende:
Kn0x, heb je ook zo'n mooie bijpassende beker bij je lunchtrommel? Je weet wel, van die dingen waaruit je melk opeens heel vies smaakt en die op de een of andere manier elke keer weer lekken in je tas.
Als je je bammetjes (quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:10 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon een waterflesje met dop. Overigens - itt de OP - heb ik een grijze zware broodtrommel. Dat ding is een tank. Ik heb hem eens van mijn huis naar beneden gedonderd en mn bammetjes zaten nog perfect in elkaar en mijn tank had geen schade
en in een tanktop?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:46 schreef koei het volgende:
Ligt eraan wat voor tank natuurlijk! In een watertank heb je eerder nat brood dan brood met benzinesmaak...
die van juventus? Of de joden zelf?!quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:44 schreef Misan het volgende:
Gvd kansloos voetbalvolk in Amsterdam zeg
Ja, Feyenoord-supportersquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:44 schreef Misan het volgende:
Gvd kansloos voetbalvolk in Amsterdam zeg
Allebeiquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
die van juventus? Of de joden zelf?!
hoor net op de radio dat de hooligans al een voorschot op de wedstrijd Ajax - Juve hebben genomen in de binnenstad.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:58 schreef Misan het volgende:
Alsof ik ga kijken voor welke club die tokkies zijn
Haha eerst 3x reageren en dan tot de conclusie komen dat het een kut vraag blijkt te zijnquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:58 schreef Misan het volgende:
Alsof ik ga kijken voor welke club die tokkies zijn
was gewoon een uitgebreid antwoordquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha eerst 3x reageren en dan tot de conclusie komen dat het een kut vraag blijkt te zijn
Dat blijkt ! Tijd voor Lostquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:06 schreef Misan het volgende:
[..]
was gewoon een uitgebreid antwoord
Nu pas?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Weekend!!! En nee ik vergis me niet!
jij hebt al een tijdje weekend ?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:50 schreef koei het volgende:
[..]
Nu pas?
Lennie! Je moet naar Shutter Island gaan! Erg toffe film!
Ja, gisteren en vandaag ook al!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
jij hebt al een tijdje weekend ?
toch niet zo groot dat 'ie niet meer in je broekzak past?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:38 schreef AQuila360 het volgende:
Vet gemaaktEr is toch ook zon GIFje van ofzo? Heeft iemand die?
En vetste telefoon op het moment is de HTC HD 2![]()
[ afbeelding ]
Scherm is zo groot dat je denkt dat je je 42'' lcd van thuis mee hebt
Beetje respect voor joden ja?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
die van juventus? Of de joden zelf?!
Hij is heeel erg dun dus dat gaat wel makkelijkquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:41 schreef Misan het volgende:
[..]
toch niet zo groot dat 'ie niet meer in je broekzak past?
maar een cd past ook echt niet in mijn broekzak en is ook erg dunquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij is heeel erg dun dus dat gaat wel makkelijk
Maar deze is niet zo breed als een cdquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:44 schreef Misan het volgende:
[..]
maar een cd past ook echt niet in mijn broekzak en is ook erg dun
oh primaquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar deze is niet zo breed als een cd
Hij is feitelijk maar iets groter dan die iPhone maar de voorkant is bijna helemaal scherm![]()
Hoebedoel je?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:52 schreef Misan het volgende:
[..]
oh prima![]()
dit is toch ook die windows phone 7?
Je krijgt straks dual en quadcore telefoonprocessorenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoebedoel je?
Hij voldoet wel aan die specificaties geloof ik maar weet niet of ik strax die update naar WM 7 krijg.
1 GHz processorSlaat eik nergens op hoe snel dat gaat
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Je krijgt straks dual en quadcore telefoonprocessoren
U bent fan?!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:43 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Beetje respect voor joden ja?
Het is niet joden, kutjoden of klotejoden. Het is:
020-jodendorp
Eifeltoren volgens mij...quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:12 schreef koei het volgende:
Misan, wat kun je krijgen voor 150 valentijnskado's?
verkopenquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:27 schreef koei het volgende:
oh, dan hoef ik ook niet meer verder te sparen... Wat moet je nou weer met een eifeltoren
Kerel:quote:
Tssssssssssssquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Kerel:
1. Ik ben GEEN u . Als ik ergens een rolkotsberoerte en bavianenspuitpoep van krijg zijn het mensen die ongeveer even oud zijn als ik en me aanspreken met 'u'. Anders ben je net zo'n schijnheilige supermarkt-cassiere. Die moeten namelijk iedereen met u aanspreken, ook al zijn ze 6 jaar.
2. Ik veracht voetbal.
3. 020-jodendorp vind ik mooier klinken dan alle voorgenoemde scheldwoorden.
Ja, maar Fallen is dan ook van 'de andere kant', anders had hij die fontein niet natuurlijk!quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Kerel:
1. Ik ben GEEN u . Als ik ergens een rolkotsberoerte en bavianenspuitpoep van krijg zijn het mensen die ongeveer even oud zijn als ik en me aanspreken met 'u'. Anders ben je net zo'n schijnheilige supermarkt-cassiere. Die moeten namelijk iedereen met u aanspreken, ook al zijn ze 6 jaar.
2. Ik veracht voetbal.
3. 020-jodendorp vind ik mooier klinken dan alle voorgenoemde scheldwoorden.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:34 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar Fallen is dan ook van 'de andere kant', anders had hij die fontein niet natuurlijk!
Het is jammer dat TechWood geen tv-meubels maakt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:56 schreef Edwinuss het volgende:
Ik wil een TV meubel halen voor mijn 50" plasma unit. Maar zijn al die meubels universeel?
Ik heb het dan ook over ophangen van mijn TV![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:06 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het is jammer dat TechWood geen tv-meubels maakt.
Was een leuk feestjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 02:13 schreef De_Kok het volgende:
Nieuwe bar geopend in Gouda, soort van Crazy Pianos (in Scheveningen). Was echt heel erg leuk heel erg mooi en ga er zeker wel vaker komen als het zo gezelllig blijft!
Koei, kom je volgende keer ook?
2008 belde. Ze willen dat je vanaf moggel in de vrachtwaggel gaat interneppen!quote:
2001 belde, ze willen hun grap terug.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:07 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
2008 belde. Ze willen dat je vanaf moggel in de vrachtwaggel gaat interneppen!
I know how you're feeling..quote:
Idd. Heb hem hier nog op MAME draaienquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:17 schreef Poit het volgende:
Marvel vs. Capcom 2 (¤6.99)
Dit weekend maar eens downloaden!!
Wat een tegek gaaf kicke game is dat zeg!
This can go on and on and on and on and on and on and on and on and on and on and on and on and on and on and on and on and on and on and on and on and on and on and on and on and on and on and on and on and on to infinity AND BEYOND!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
2001 belde, ze willen hun grap terug.
Over MAME gesproken. Ben van plan binnenkort een arcadekast, met MAME, te gaan makenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:24 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd. Heb hem hier nog op MAME draaien![]()
(eerste deel tenminste samen met: SF III, 3rd strike, 2nd Impact, X-men: Children of the Atom, Marvel Vs Street Fighter, SF III Alpha, SF2 Alpha en Marvel VS Capcom)
Dat lijkt me idd brute awesomeness. Vriend van me heeft er eentje staan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Over MAME gesproken. Ben van plan binnenkort een arcadekast, met MAME, te gaan maken
Leuk hobby projectje. Doe het alleen wel met een LCD scherm en niet met een old school beeldbuis denk. Dit is trouwens ook wel uber vet! http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/775940/quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd brute awesomeness. Vriend van me heeft er eentje staan.
Ik ben ook geen geboren timmerman / knutselaar maar aldoende leert men is mij altijd verteld.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:39 schreef Sigmund666 het volgende:
Helaas ontbreekt het me aan de handigheid en knutselkunde om het ook daadwerkelijk te doen
heeft een maat van me ook gedaan en er daarna welgeteld vier dagen op gespeeldquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Over MAME gesproken. Ben van plan binnenkort een arcadekast, met MAME, te gaan maken
Daar ben ik een keer geweest, asociaalste tent ooit. Pauper kermis muziek, bestellingen die niet worden gebracht, 2x haar in mn bier. 1x haar in mn eten. En mn vlees was letterlijk 90% rauw, nog niet eens warm van binnenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 02:13 schreef De_Kok het volgende:
Nieuwe bar geopend in Gouda, soort van Crazy Pianos (in Scheveningen). Was echt heel erg leuk heel erg mooi en ga er zeker wel vaker komen als het zo gezelllig blijft!
Koei, kom je volgende keer ook?
Vet! Ik moet sowieso een nieuwe salontafel, dit lijkt me wel een leuke inspiratie om mee aan de slag te gaanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Leuk hobby projectje. Doe het alleen wel met een LCD scherm en niet met een old school beeldbuis denk. Dit is trouwens ook wel uber vet! http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/775940/
Gewoon fucking PACMAN in je salontafel!!
3 meer dan ik had verwachtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:51 schreef Misan het volgende:
[..]
heeft een maat van me ook gedaan en er daarna welgeteld vier dagen op gespeeld
Het gaat me ook niet om het resultaat, het gaat me om het hobbyprojectjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:51 schreef Misan het volgende:
[..]
heeft een maat van me ook gedaan en er daarna welgeteld vier dagen op gespeeld
IK WIL EM OOK ZIEN!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:09 schreef SocialDisorder het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_epic_beard_man.html
CALL IN AN AMBERLAMPSquote:
quote:
quote:<ChaosTeacup> playing fucking?
<ChaosTeacup> fucking isnt a game, its a very very serious sport
<Chiri> it can be quite competitive
<ChaosTeacup> although its best if you end in a draw
<Chiri> but the professional leagues aren't very respected as a career path
<ChaosTeacup> its best to play in the minors
<ChaosTeacup> wait
<ChaosTeacup> no
Hij's best leukquote:
quote:
145DA4DCD9992455AABC5B0BE5E68569-mijn-eerse-erotische-foto.jpgquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:49 schreef Poit het volgende:
Ontblote torso vrijdag!!!!
[ afbeelding ]
okee!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:49 schreef Poit het volgende:
Ontblote torso vrijdag!!!!
[ afbeelding ]
quote:
Oeh, nog bedankt voor je tip trouwens! Had de game stiekem al een keer gekocht in een dronken bui voor op m'n PSP.quote:
Ik volg hem even niet. Is dit een wagen uit buizen vervaardigd?quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:29 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik volg hem even niet. Is dit een wagen uit buizen vervaardigd?
quote:That car rendered from what looks like vector graphics from an old-school arcade game is a wire-frame sculpture by artist Benedict Radcliffe. And we mean an actual frame made of wires.
Nee het is een plaatje.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:29 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik volg hem even niet. Is dit een wagen uit buizen vervaardigd?
Da's potverdriedubbeltjes nog eens een lekkere decolletéquote:
quote:
[lompe patsermodus]quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:51 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]Een vrouw zonder ettikette. Zo houd je geen bierpul vast!
De hoer!
Ah, dat verklaart al een hoop. Zo houdt je een puistje altijd vast vlak voordat je hem uitknijptquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:53 schreef Poit het volgende:
[..]
[lompe patsermodus]
Zo heeft ze anders ook m'n lul altijd vast!!
[/lompe patsermodus]
Geachte heer 666,quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:55 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart al een hoop. Zo houdt je een puistje altijd vast vlak voordat je hem uitknijpt
Jahoor, UMCG door de bochtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:19 schreef Poit het volgende:
http://www.lazypalace.com/orgasmic-faces/
Ik kan niet zwemmenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:03 schreef koei het volgende:
Zo, ik heb een flinke rondrit in Den Haag en omstreken gemaaktMoest naar Ypenburg wat 35 minuten fietsen is ongeveer, ik heb er 1,5 uur over gedaan en ben ook Leidschendam, Leidschenveen, Nootdorp en zelfs Pijnacker langs geweest. Mijn ego heeft een flinke deuk opgelopen
Natuurlijk flink te laat voor de prijsuitreiking van het nieuwe zwembad maar mn prijs stond nog op me te wachten! Ik heb met drie anderen de 1e prijs gewonnen (we hadden allemaal dezelfde naam bedacht) en heb een ingelijste tekening van Haagse Harry gekregen (zijn er maar 5 van gemaakt) en een 100-baden kaart voor alle Haagse zwembaden
Hij gaat maandag in, dus jullie zijn maandag allemaal uitgenodigd op mijn feestje! Wat we gaan doen zeg ik niet, maar neem je zwemspullen mee!
GOUDA!!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:20 schreef koei het volgende:
Jongen (16) verwondt agenten in Den Haag
Dit is het winkelcentrum waar ik altijd boodschappen doe![]()
Het lijkt Gouda wel...
Worden we ook thuis afgezet?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:03 schreef koei het volgende:
Zo, ik heb een flinke rondrit in Den Haag en omstreken gemaaktMoest naar Ypenburg wat 35 minuten fietsen is ongeveer, ik heb er 1,5 uur over gedaan en ben ook Leidschendam, Leidschenveen, Nootdorp en zelfs Pijnacker langs geweest. Mijn ego heeft een flinke deuk opgelopen
Natuurlijk flink te laat voor de prijsuitreiking van het nieuwe zwembad maar mn prijs stond nog op me te wachten! Ik heb met drie anderen de 1e prijs gewonnen (we hadden allemaal dezelfde naam bedacht) en heb een ingelijste tekening van Haagse Harry gekregen (zijn er maar 5 van gemaakt) en een 100-baden kaart voor alle Haagse zwembaden
Hij gaat maandag in, dus jullie zijn maandag allemaal uitgenodigd op mijn feestje! Wat we gaan doen zeg ik niet, maar neem je zwemspullen mee!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Geachte heer 666,
Wij danken u voor uw inzending op vrijdag 19 februari j.l.
Helaas moet ik u mededelen dat uw inzending niet door de A.H.C. (Algehele Humor Commissie) is gekomen.
Reden hiervoor is het ontbreken van het belangrijkste element. Daarnaast is de poging als 'misplaatst' opgevat.
Wij hopen u hierop voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
T. (H) umor.
Leuker/beter dan de meeste fan-made movies.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
Leuker/beter dan de meeste fan-made movies.
dus?quote:
Het is awesome, dus ik post het ?quote:
quote:
Edjuuuuuh! Ouwe flitspeer! Alles flex!quote:
weg sinasquote:
Hier redelijk. Beetje rugpijn, voor de rest moe, dus over een uurtje of 2 slapen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:34 schreef Edwinuss het volgende:
Flitspeer![]()
Alles is hier goed, net thuis![]()
Hoe is het met jullie allemaal?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:44 schreef Edwinuss het volgende:
Toen ik werkloos was lag ik rond 8en op bed en kwam ik er rond 5en weer uit. Te bedenken dat ik nu bijna de hele dag van huis ben
Wie?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:27 schreef Edwinuss het volgende:
Method Man op 12 April in Oosterpoort Groningen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh. Hijquote:
Geen kwestie van niet kennen. Meer een kwestie van 'het moet je even te binnen schieten'.quote:
Als ik dat hoor pis ik gewoon in mijn broekquote:
Dus je doet alles langzaam aan ipv zeer rap?quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:54 schreef Fallen het volgende:
Schaamteloos van de weblog...
[ afbeelding ]
Nee, hij rapte ook niet tof. En Snow heb ik nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:45 schreef Misan het volgende:
[..]
Ray van 2 unlimited rapte altijd tof. Net als Snow
Snow kent iedereen. Dat is die kerel die razendsnel rapte.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:13 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, hij rapte ook niet tof. En Snow heb ik nog nooit van gehoord
Oeh, die ken ik wel idd! Dan neem ik mijn woorden terug, Snow is wel tof!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:17 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Snow kent iedereen. Dat is die kerel die razendsnel rapte.
Het wordt vast niet beter, maar de fusie van mijn werk moet goedgekeurd worden door de politiek dus dat gaat dan wat langer durenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:17 schreef koei het volgende:
Het wordt wel tijd dat het gaat vallen. Ze maken er echt een grote puinhoop van. Ik heb me vorige week echt zitten verbazen voor de TV met waarmee die mensen zich onder problemen uitpraten. Nu ook weer met dat debat over Afghanistan. Alle regeringspartijen willen het graag uitstellen omdat er binnenkort gemeenteverkiezingen zijnFalers zijn het allemaal.
Maar ik betwijfel of het met nieuwe verkiezingen beter gaat worden. Dan krijg je een lading van die achterlijke PVV mensen in de regering waardoor het zooitje weer binnen een jaar valt a la LPF. Paars was toch echt zo slecht nog niet...
LPF had kunnen slagen mits die koekwause linksgroene geitenwolle sokken dragende bomen knuffelende aap niet zijn jachtgeweer had ingekocht. Zonder Fortuyn was de LPF gewoon niks meer. Maar met LPF...dat had NL drastisch veranderd. Eindelijk iemand die daadwerkelijk zijn mening geeft en tegen de gevestigde orde durft te schoppen EN dan ook nog eens een goed debat kan leiden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:17 schreef koei het volgende:
Het wordt wel tijd dat het gaat vallen. Ze maken er echt een grote puinhoop van. Ik heb me vorige week echt zitten verbazen voor de TV met waarmee die mensen zich onder problemen uitpraten. Nu ook weer met dat debat over Afghanistan. Alle regeringspartijen willen het graag uitstellen omdat er binnenkort gemeenteverkiezingen zijnFalers zijn het allemaal.
Maar ik betwijfel of het met nieuwe verkiezingen beter gaat worden. Dan krijg je een lading van die achterlijke PVV mensen in de regering waardoor het zooitje weer binnen een jaar valt a la LPF. Paars was toch echt zo slecht nog niet...
Pim is gemold door de AIVD, duh! Maar goed, niet het eerste slachtoffer van politieke moord ook.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:25 schreef Kn0x het volgende:
[..]
LPF had kunnen slagen mits die koekwause linksgroene geitenwolle sokken dragende bomen knuffelende aap niet zijn jachtgeweer had ingekocht. Zonder Fortuyn was de LPF gewoon niks meer. Maar met LPF...dat had NL drastisch veranderd. Eindelijk iemand die daadwerkelijk zijn mening geeft en tegen de gevestigde orde durft te schoppen EN dan ook nog eens een goed debat kan leiden.
Ja, want Fortuyn liep bij flinke discussies gewoon weg in plaats van de confrontatie op te zoekenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:25 schreef Kn0x het volgende:
[..]
LPF had kunnen slagen mits die koekwause linksgroene geitenwolle sokken dragende bomen knuffelende aap niet zijn jachtgeweer had ingekocht. Zonder Fortuyn was de LPF gewoon niks meer. Maar met LPF...dat had NL drastisch veranderd. Eindelijk iemand die daadwerkelijk zijn mening geeft en tegen de gevestigde orde durft te schoppen EN dan ook nog eens een goed debat kan leiden.
Nee, Pim was niet goed in debatten. Hij was goed in het presenteren van zichzelf, zijn programma en het benoemen van onderbuikgevoelens. In debatten waarin hij om uitleg werd gevraagd en dingen moest verdedigen was hij veel minder sterk en reageerde veel te vaak vanuit zijn emoties. Daarnaast had meneer een iets te groot ego.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:25 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Partij voor de Dieren, Groen Links en de SPquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:37 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, Pim was niet goed in debatten. Hij was goed in het presenteren van zichzelf, zijn programma en het benoemen van onderbuikgevoelens. In debatten waarin hij om uitleg werd gevraagd en dingen moest verdedigen was hij veel minder sterk en reageerde veel te vaak vanuit zijn emoties. Daarnaast had meneer een iets te groot ego.
Wat de huidige situatie betreft... doorregeren is praktisch onmogelijk, maar nieuwe verkiezingen zit ik ook niet op te wachten. Dat wordt weer een drama kabinet met CDA, PVV en VVD. Erger dan dat kan ik me persoonlijk niet voorstellen.
Persoonlijk heb ik daar niet zo'n moeite mee. Zo links is Groen Links niet, de SP heeft sterke punten die ik zeer waardeer en Marianne Thieme is een raar wijf, maar inhoudelijk ook niet zo beroerd.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:41 schreef koei het volgende:
[..]
Partij voor de Dieren, Groen Links en de SP
Maar gelukkig kunnen die nooit gezamelijk een meerderheid halen!
vanwege dat moe zijn? Aangezien jij vorig week toch over die b12 spuiten had?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:41 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik om 08;30. Te bedenken dat ik tot begin van de maand jarenlang pas rond tien uur opstond
Er gaat ook niets fatsoenlijk zonder mij.quote:
JP is een ultra-ezel. Die stoten meer dan 2 keer.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:53 schreef Reintji het volgende:
Het is een schande, over het algemeen stoot een ezel niet twee keer aan dezelfde staan. Maar JP mag het gewoon vier keer doen
Hoera, worden we straks weer doodgegooid met mooie verkiezingspraatjes waar niets van waar isquote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:03 schreef lkb9000 het volgende:
2e keer dat ik een virus heb gekregen van een mac op school
Een PC is een soort mens, hij kan ziek worden maar je kan jezelf goed beschermen, en een mac is net een rat, hij heeft er zelf geen last van en verspreid alleen maar ziektes
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:03 schreef lkb9000 het volgende:
2e keer dat ik een virus heb gekregen van een mac op school
Een PC is een soort mens, hij kan ziek worden maar je kan jezelf goed beschermen, en een mac is net een rat, hij heeft er zelf geen last van en verspreid alleen maar ziektes
Gewoon massaal Rita Verdonk en Wilders stemmen, weten we in ieder geval zeker hoe hard we genaaid gaan worden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoera, worden we straks weer doodgegooid met mooie verkiezingspraatjes waar niets van waar is
Van mij hadden ze mogen blijven zitten, het is bij elk kabinet altijd wel wat
Paypal werkt hier nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Edje! Preorder BF BD2 denk ik hier : http://www.365games.co.uk(...)+company+2+pre+order
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:29 schreef Dynd het volgende:
''Over 50 jaar maakt een filmmaker een speelfilm over bakellendeling IV genaamd "de ondergang". Balkie schreeuwend in zijn bunker onder het torentje dat iedereen hem in de steek heeft gelaten.''
laat hem maar lekker premier worden, graaft hij z'n eigen graf.quote:
ICTtjes toch?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:52 schreef Flodder450 het volgende:
dus...per 1 maart op de opleiding
Als je dan ook nog alle 17jarigen eruit pimpt met ICT skillz word je de baas van je schoolquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:54 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
yup
ik ben dan je jongste op de hele school
gemiddeld zijn het allemaal 17 jarigen,ik ben 15
Kan best leuk zijn en je kan er gewoon geld voor vragenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als je dan ook nog alle 17jarigen eruit pimpt met ICT skillz word je de baas van je school
Maar alvast plezier gewenst met je hele leven lang door familie en kennissen gevraagd te worden hun domme PC problemen te fixen
"Ross? Wil jij 10 euro meer verdienen per uur?"quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoera, worden we straks weer doodgegooid met mooie verkiezingspraatjes waar niets van waar is
Van mij hadden ze mogen blijven zitten, het is bij elk kabinet altijd wel wat
Tuig is het idd. Hier in het centrum ook altijd op zaterdagquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:47 schreef Edwinuss het volgende:
Verdomme zeg, je ziet wel dat het weekend is hoor. Alle tokkies zijn in de stad, niet normaal meer.
"Houdt u van lezen?"quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:04 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Tuig is het idd. Hier in het centrum ook altijd op zaterdag
(vooral die Boekenclub tokkies met hun klappertjes)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |