abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79104680
bij mij alzo ook onbekend
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_79104867
Nou, in het kort: Ik was het niet bepaald eens met sommige handelwijzen van mijn ex-werkgever en dat liet ik hier op FOK! duidelijk blijken.
Dat vonden ze een goede reden om mijn contract niet te verlengen.
pi_79105766
Dat dacht ik ook: hier zitten ze toch niet.

Blijkbaar wel dus.
pi_79105853
Hebbie al wat anders gevonden RZ?
FH 420 eev Globetrotter XL
pi_79105908
Hullie van de firma Holleeder waar je je chauffeurspas even uit moest lenen, hmm?
Ik wist trouwens niet dat je daardoor je baan kwijt bent.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_79106397
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 19:58 schreef sigme het volgende:
Hullie van de firma Holleeder waar je je chauffeurspas even uit moest lenen, hmm?
Ik wist trouwens niet dat je daardoor je baan kwijt bent.
Ja, dat vonden ze niet grappig.

En om Lucs vraag even te beantwoorden: Nee. Ik woon in noord-Nederland en daar is transportwerk normaal rond deze tijd al lastig maar nu helemaal. En door die praktijken weet ik ook niet ok ik het nog wel wil.
Veel werken, weinig verdienen, werkgevers die altijd alles over de rug van de chauffeur proberen en een overheid die idiote regels maakt en ter controle chauffeurshaters inzet.

Begrijp me goed, het rijden met zo'n ding vind ik nog steeds prachtig: dat je in de spiegel kijkt, je breedtelampjes ziet en weet dat dat ook nog bij je voertuig hoort.

Maar ik wil nu wel eens werk waarbij ik er ook nog een sociaal leven op na kan houden en dat ook nog een beetje verdient.

Alhoewel ik het rijden wel ontzettend mis.
pi_79106532
<knip>

ik zal eens naar die firma bellen daar in helmond of de heer druppelkut een paar containertjes kan komen ophalen

[ Bericht 58% gewijzigd door Anne op 30-03-2010 17:16:17 ]
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_79106615
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 20:11 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik wel . Als ik er eentje zie rijden, dan denk ik er altijd even aan. En ik zie ze vaak.

[ Bericht 1% gewijzigd door sigme op 13-03-2010 20:30:21 ]
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_79106718
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 20:11 schreef RealZeus het volgende:

[..]

En om Lucs vraag even te beantwoorden: Nee. Ik woon in noord-Nederland en daar is transportwerk normaal rond deze tijd al lastig maar nu helemaal. En door die praktijken weet ik ook niet ok ik het nog wel wil.
Veel werken, weinig verdienen, werkgevers die altijd alles over de rug van de chauffeur proberen en een overheid die idiote regels maakt en ter controle chauffeurshaters inzet.

Begrijp me goed, het rijden met zo'n ding vind ik nog steeds prachtig: dat je in de spiegel kijkt, je breedtelampjes ziet en weet dat dat ook nog bij je voertuig hoort.

Maar ik wil nu wel eens werk waarbij ik er ook nog een sociaal leven op na kan houden en dat ook nog een beetje verdient.

Alhoewel ik het rijden wel ontzettend mis.
Sociaal leven een probleem?
Ik heb daar absoluut geen last van. Mijn sociaal leven is zelfs beter geworden sinds ik schroot rond rij
Heb nu zeeën van tijd over 's avonds.

En het werk wat ik doe is ook nog eens erg leuk! Vermaak me kostelijk bij klanten/werkgever.

Mijn tip is dan ook aan jou, zoek iets met bakken
Mooie dagritten.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 20:22:13 #285
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_79106746
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 19:31 schreef RealZeus het volgende:
Nou, in het kort: Ik was het niet bepaald eens met sommige handelwijzen van mijn ex-werkgever en dat liet ik hier op FOK! duidelijk blijken.
Dat vonden ze een goede reden om mijn contract niet te verlengen.
Gelezen hebbend wat er nog tussen deze post en de mijne staat, was dat een heul interessante discussie geworden tussen die boefjes en mijn persoontje, en had ik nu óf een dikke knip, óf nog steeds een baan en een baas met ongelofelijk de schurft in

Wat een losers joh
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_79106757
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 20:15 schreef densmee het volgende:

[..]

ik zal eens naar die firma bellen daar in helmond of de heer druppelkut een paar containertjes kan komen ophalen
Wij halen geen hout op

edit: intussen 3-0 voor Groningen
pi_79106938
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 20:17 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik wel . Als ik er eentje zie rijden van , dan denk ik er altijd even aan. En ik zie ze vaak.
Haal die naam even weg, wil je.

Het zou me niks verbazen als ze nu nog lurken.
pi_79107031
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 20:28 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Done.

Nachtchauffeur zijn zal niet best zijn voor je sociaal leven, maar zoek je nu ook weer nachtwerk?
pi_79107043
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 20:21 schreef Iuc het volgende:

[..]

Sociaal leven een probleem?
Ik heb daar absoluut geen last van. Mijn sociaal leven is zelfs beter geworden sinds ik schroot rond rij
Heb nu zeeën van tijd over 's avonds.

En het werk wat ik doe is ook nog eens erg leuk! Vermaak me kostelijk bij klanten/werkgever.

Mijn tip is dan ook aan jou, zoek iets met bakken
Mooie dagritten.
Ik vind het niet erg om 's avonds te werken, integendeel zelfs. Ik ben een echt avondmens.
Toen ik nog koerier was had ik een route die begon rond 15.00u en dan was ik rond 1.30u weer vrij en ik vond het heerlijk. Je had nog wat aan je dag van te voren. Toen ik echt die-hard in de nacht zat zag ik soms geen eens daglicht. En ik woonde ook 50 minuten rijden van mijn werk vandaan. Toen ik koerier was woonde ik op 20 minuten afstand en als het eens echt uitliep nam ik de bus mee naar huis.
pi_79107157
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 20:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Done.

Nachtchauffeur zijn zal niet best zijn voor je sociaal leven, maar zoek je nu ook weer nachtwerk?
Dat ligt er aan wat de werktijden zijn. Als het weer diensten van 12 uur of meer zijn, dan niet.
Op zich is het wel mooi werken, veel kilometers maken, weinig adressen. En je kunt 's nachts tenminste nog doorrijden en hebt geen last van inhaal verboden.

Kijk, als een bedrijf hier in de buurt een dienst heeft van 18.00u tot 3.00u vind ik het prima. Maar van 19.00 tot 7.30u of van 12.00 tot 2.00u hoeft van mij niet.
  zondag 14 maart 2010 @ 14:29:15 #291
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_79126156
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 20:28 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Lig je daar nu nog wakker van dan ??
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_79126749
quote:
Op zondag 14 maart 2010 14:29 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Lig je daar nu nog wakker van dan ??
Nee, maar je weet nooit wat voor gedonder er van komt.
  zondag 14 maart 2010 @ 15:00:35 #293
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_79127361
quote:
Op zondag 14 maart 2010 14:45 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nee, maar je weet nooit wat voor gedonder er van komt.
Niks?

Ik ben benieuwd of ik hier gezeik mee ga krijgen, ook zo'n bedrijf wat personeel maar een lastige kostenpost vind

edit: ja,ik weet dat het een afgeschermd deelis, maar volgesn mij hebben alle actieve posters in deze reeks een BB account?
pi_79128124
quote:
Op zondag 14 maart 2010 15:00 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Niks?

Ik ben benieuwd of ik hier gezeik mee ga krijgen, ook zo'n bedrijf wat personeel maar een lastige kostenpost vind

edit: ja,ik weet dat het een afgeschermd deelis, maar volgesn mij hebben alle actieve posters in deze reeks een BB account?
Zolang je er niet werkt heb je er geen last van. Maar de taxibranche is ook aardig ziek hoorde ik gisteren wel van een oud-taxichauffeur.
  zondag 14 maart 2010 @ 16:27:00 #295
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_79130756
quote:
Op zondag 14 maart 2010 15:20 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Zolang je er niet werkt heb je er geen last van. Maar de taxibranche is ook aardig ziek hoorde ik gisteren wel van een oud-taxichauffeur.
Jij werkt toch ook niet bij dat bedrijf met die groen-witte trucks uit Dedemsvaart wiens naam niet genoemd mag worden?
pi_79130921
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:27 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Jij werkt toch ook niet bij dat bedrijf met die groen-witte trucks uit Dedemsvaart wiens naam niet genoemd mag worden?
Nee, maar ze hebben van mij nog wel wat contactgegevens en ik weet niet wat ze allemaal kunnen en willen doen dan.
  zondag 14 maart 2010 @ 16:32:28 #297
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_79131024
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:30 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nee, maar ze hebben van mij nog wel wat contactgegevens en ik weet niet wat ze allemaal kunnen en willen doen dan.
Ja, en? Dat heeft Witteveen ook van mij. Wat willen ze gaan doen? Je ontslaan? Zolang je de waarheid spreekt heb je niks te vrezen toch?
pi_79131113
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:32 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ja, en? Dat heeft Witteveen ook van mij. Wat willen ze gaan doen? Je ontslaan? Zolang je de waarheid spreekt heb je niks te vrezen toch?
Misschien een rechtszaak om een vage reden? Transportbedrijven zijn gek op vage constructies dus dat zou me niks verbazen.
  zondag 14 maart 2010 @ 16:46:54 #299
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_79131782
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:34 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Misschien een rechtszaak om een vage reden? Transportbedrijven zijn gek op vage constructies dus dat zou me niks verbazen.
En wat heb jijvan die rechtszaak te vrezen als je de waarheid spreekt? Niks.

Weet je wat er gebeurt als ze een rechtszaak tegen je beginnen? Dan komt dat in het nieuws. En dat wil Voldemort niet, want dat is natuulijk geen mooie reclame
pi_79131956
Zo, maar ff een account aangemaakt op BB
Was te benieuwd naar de link van Alexxxxx.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')