quote:Op maandag 8 maart 2010 08:27 schreef TommyGun het volgende:
Zag net een combinatie rijden waarvan een van de achterwielen zo nu en dan wat rook afblies. Het stonk ook aardig naar verbrand rubber. Geprobeerd de chauffeur erop te attenderen maar ja... lastig. Hoop dat 'ie 't redt tot aan z'n bestemming.
Rokende remmen ruiken doorgaans niet naar verbrand rubberquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:36 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Nope leek van tussen het dubbellucht te komen. Remmen die aanlopen?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:01 schreef Iuc het volgende:
En weer veilig Duitsland uit
Slechts met een totaalgewicht van 40 ton
Best zwaar!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:01 schreef Iuc het volgende:
En weer veilig Duitsland uit
Slechts met een totaalgewicht van 40 ton
Toen vond ik het zwaar klote inderdaad, reed toen op een terminaltrekker.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:33 schreef Iuc het volgende:
Maar jij vind zwaar rijden klote?
Ik niet. Gaat allemaal wat langzamer maar ook veel stabieler heb ik het idee. Dan heb ik geen butsauto meer
Hoe zwaarder hoe mooierquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:33 schreef Iuc het volgende:
Geen idee wat 25 ton te zwaar moet kosten.
Zal in ieder geval wel een aantal punten op 't rijbewijs zijn.
Maar jij vind zwaar rijden klote?
Ik niet. Gaat allemaal wat langzamer maar ook veel stabieler heb ik het idee. Dan heb ik geen butsauto meer
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoe zwaarder hoe mooier![]()
Met 100 ton bij Gouda aan 50 km/u invoegen, en dan bij Bodegraven pas aan de 80
Klinkt hartstikke mooi!! Daar heb je dan ook een geschikte trekker voor neem ik aan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoe zwaarder hoe mooier![]()
Heerlijk om gewoon vol het schoudertje erin te kunnen zetten, en dat je hem dan onderin stampt en dat 'ie er dan even over na moet denken, en dan dat fluitje erop en hangen aan die zooi![]()
Dat je de cabine gewoon voelt bokken met schakelen![]()
Met 100 ton bij Gouda aan 50 km/u invoegen, en dan bij Bodegraven pas aan de 80
Dat is uiteraard met geschikt materieel met veel rubber eronderquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
Klinkt hartstikke mooi!! Daar heb je dan ook een geschikte trekker voor neem ik aan.
Maar kun je je voorstellen dat 60 ton lading met een terminaltrekker met nog geen 150 pk niet fijn is?
Je weet dat RealZues zijn baan is kwijtgeraakt door dat hij in dit topic zn mond te ver open had.... Weet je zeker dat je dit soort berichten wilt posten? Het is hier geen stamtafel waar iedereen je verhaal is vergeten zodra je weer in je cabine zit.... Google onthoud alles.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:01 schreef Iuc het volgende:
En weer veilig Duitsland uit
Slechts met een totaalgewicht van 40 ton
Was uiteraard maar een klein stukje. Gelukkig!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:04 schreef Sounddragon het volgende:
Maar met die terminaltrekker da's ook maar een klein stukkie dan neem ik aan ??
Muchos plezieros ook voor degene die dat met dat ielige kingpinnetje mag gaan verrijden op de openbare weg
Daar heb je ook wel weer gelijk inquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je weet dat RealZues zijn baan is kwijtgeraakt door dat hij in dit topic zn mond te ver open had.... Weet je zeker dat je dit soort berichten wilt posten? Het is hier geen stamtafel waar iedereen je verhaal is vergeten zodra je weer in je cabine zit.... Google onthoud alles.
ik was vroeger ook zo openhrtig hoorquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je weet dat RealZues zijn baan is kwijtgeraakt door dat hij in dit topic zn mond te ver open had.... Weet je zeker dat je dit soort berichten wilt posten? Het is hier geen stamtafel waar iedereen je verhaal is vergeten zodra je weer in je cabine zit.... Google onthoud alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |