Echt hequote:Op donderdag 18 februari 2010 02:48 schreef TheZapster het volgende:
Fantastisch om de vogeltjesdans tijdens de OS te horen
nu ook veel moois te zien op de tribune bij tsjechie - slowakijequote:Op donderdag 18 februari 2010 02:46 schreef Doler12 het volgende:
Mooie Zweedse chicks op dit tijdstip
Of 2Unlimitedquote:Op donderdag 18 februari 2010 02:48 schreef TheZapster het volgende:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 02:48 schreef TheZapster het volgende:
38. In 1991 toen hij de cup won was hij 21quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:11 schreef sp3c het volgende:
zeker weten!!!
hoe oud is die gast eigenlijk, 80?
toen ik nog een klein kereltje was speelde hij met Mario Lemieux voor de Penguins tegen Gretzky en Brett Hull en dat soort figuren
Toen zei ie tegenover een anchorman van een of ander tv-kanaal met een zwaar Oost-Europees accent 'Elvis has left the building'.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:20 schreef nyny83 het volgende:
[..]
38. In 1991 toen hij de cup won was hij 21
Oates? Tering... Stars-fan ofzo? Hull en Oates speelden samen bij de Stars toch?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:52 schreef sp3c het volgende:
ja ik was geen fan toen hoor ... Hull en Oates ftw!!!
maar het raakte me wel heel erg, vond het iig echt tof toen Super Mario op een gegeven moment weer terug was
Avsquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:59 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Oates? Tering... Stars-fan ofzo? Hull en Oates speelden samen bij de Stars toch?
In die tijd (comeback van Super Mario) speelde ik eigenlijk alleen ijshockey op de PC, meestal met de Colorado Avalanche met Forsberg en Sakic enzo. Rond 1991 volgde ik ijshockey totaal nog niet, toen was ik 8.
Ah, Bluesquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:07 schreef sp3c het volgende:
ik een Stars fan??
HET MOET GVD NIET NOG GEKKER WORDEN!!!
toen was dat nog gewoon Minnesota North Stars hoor!
Hull en Oates was st Louis Blues
T.J. Oshiequote:Op donderdag 18 februari 2010 18:52 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ah, BluesBlues hebben nu ook een leuk team, jammer dat ze niet zo goed draaien
Ja ik ook nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:16 schreef sp3c het volgende:
is het al begonnen?
ik krijg nix bij de nos
Ik mag toch hopen dat de NOS tegen die tijd ook doorkrijgt dat deze sport er is.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:41 schreef Halcon het volgende:
De andere wedstrijden van vanavond zullen ook niet tot het einde spannend zijn. Kan niet wachten tot de knockouts gaan beginnen.
Misschien dat ze wat van de finale uitzenden. De NOS vindt het helaas veel belangrijker om eindeloos door te ouwehoeren over schaatsen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:44 schreef Idler het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de NOS tegen die tijd ook doorkrijgt dat deze sport er is.
Leg dat maar eens uit aan een Amerikaan! We zijn hier niet alleen gek op één van de 'saaiste' sporten, maar we práten er zelfs nog liever over dan dat we naar ijshockey kijken!quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien dat ze wat van de finale uitzenden. De NOS vindt het helaas veel belangrijker om eindeloos door te ouwehoeren over schaatsen.
Watching the grass grow is more exciting.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:56 schreef Idler het volgende:
[..]
Leg dat maar eens uit aan een Amerikaan! We zijn hier niet alleen gek op één van de 'saaiste' sporten, maar we práten er zelfs nog liever over dan dat we naar ijshockey kijken!
We zijn niet wijs hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |