Mijn fles wijn ookquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe mij dan ook even wat toegooien. Die twee van Krengel zijn al op
Een type zonnebril, zoals je ook de Aviator, Telescopic en de Jackie O. hebt.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bulletslut is een kloon. Ws een vent.
Bitchfight.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:52 schreef Delan het volgende:
[..]
ja maar sting had er zo'n leuk poppetje erachter staan! ach als je er niet tegen kunt dan reageer je toch gewoon niet. EL is echt niet de enige hier die over de sex praat en plus in dit topic is alles toegestaan dus ik vind het een beetje flauw als je er dan niet tegen kan. gewoon over heenl ezen en niet reageren als het je niet aanstaat. anders kun je reacties van bijv mij verwachten
quote:
Vast weer ter waarde van 14 vliegtickets. Dan kies ik toch voor het laatstequote:Op woensdag 17 februari 2010 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een type zonnebril, zoals je ook de Aviator, Telescopic en de Jacky O. hebt.
Kiest u maar:quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
wtfquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:53 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
![]()
En Janiesbrownie een aziatische travestiet met harige ballen.
In plaats van popcorn vond ik het zo gezellig dat ik even een flesje prosecco opengeplopt hebquote:
Mocht ze willen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:53 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
In plaats van popcorn vond ik het zo gezellig dat ik even een flesje prosecco opengeplopt heb
En ik schreef slechts: dat. Zoek er niet zoveel achter. Ik mag mijn irritatie ook weleens laten blijken, wordt ook weleens tegen mij gedaan. Is echt geen nieuws. Gaat niet over het seksgepraat an sich maar soms heb ik zoiets van: El, moet dat nu...alweer???quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:52 schreef Delan het volgende:
[..]
ja maar sting had er zo'n leuk poppetje erachter staan! ach als je er niet tegen kunt dan reageer je toch gewoon niet. EL is echt niet de enige hier die over de sex praat en plus in dit topic is alles toegestaan dus ik vind het een beetje flauw als je er dan niet tegen kan. gewoon over heenl ezen en niet reageren als het je niet aanstaat. anders kun je reacties van bijv mij verwachten
Nee hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vast weer ter waarde van 14 vliegtickets. Dan kies ik toch voor het laatste
Geeft nietquote:
Singles?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toch nog 5 die ik niet heb gehad
Ik ben dan ook een goed origineelquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beter een goede kloon dan een slecht origineel!
Dat laatste kloptquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:53 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
![]()
Zuupt ze!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toch nog 5 die ik niet heb gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |