Moet je die zonnebril eens afzettenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:49 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ja, ik ben goed hè.
Kan van jou nog niets zinnigs vinden![]()
Want bed staat niet synoniem voor neukenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kent de rest toch wel van die zin
En ik zei naar bed. Neuken heb ik nooit gezegd!
Leuk tochquote:
Ik heb de zomer in mijn bolquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:50 schreef STING het volgende:
[..]
Moet je die zonnebril eens afzetten
Uiteraard wel, maar ik heb het niet gezegd. Straks gaan ze hier nog denken dat ik oversekst benquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want bed staat niet synoniem voor neuken
En ja, ik ken die zin wel
Heel goedquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:50 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ik heb de zomer in mijn bol
Ah je leest graag voor.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kent de rest toch wel van die zin
En ik zei naar bed. Neuken heb ik nooit gezegd!
Wut?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:50 schreef mrbox het volgende:
zo'n "oeh kijk mij knap zijn hoofd"PASS
Ja, stel je voorquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Uiteraard wel, maar ik heb het niet gezegd. Straks gaan ze hier nog denken dat ik oversekst ben
Overvloedige seks is een teken van gezondheid.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Uiteraard wel, maar ik heb het niet gezegd. Straks gaan ze hier nog denken dat ik oversekst ben
Die was fel ja.. Begint hééééél langzaam aan lente te wordenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel goed
Ik doe morgen ook weer eindelijk m'n wayfarer op. De zon was fel vandaag.
Wat is een wayfarer?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel goed
Ik doe morgen ook weer eindelijk m'n wayfarer op. De zon was fel vandaag.
Doe mij dan ook even wat toegooien. Die twee van Krengel zijn al opquote:
Beter een goede kloon dan een slecht origineel!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bulletslut is een kloon. Ws een vent.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:50 schreef mrbox het volgende:
mhhh nieuwe dame is net legaal, maar heeft zo'n "oeh kijk mij knap zijn hoofd"PASS
ja maar sting had er zo'n leuk poppetje erachter staanquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zou makkelijk zijn he, om het zo te noemen.
Soms is het irritant om dat eeuwige seks gepraat over El te lezen. Verder hoor je me er toch niet over?
Niet zo vijandig met je: "jaloers"? Middelbare school niveau vind ik.
Daarbij: je pakt net als El, mij eruit. De vraag had je je bij STING niet afgevraagd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |