Je zei Voulez Vous... die is van Abbaquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee ik vraag niet of je Abba wil
Sin City kijken joh.... Met Jessica.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dan wordt het anders
(thanks Airwin... ik pak wel weer 1 t/m 4 erbij...)
Die nieuwe dames zijn zogenaamd weggepestquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:47 schreef mrbox het volgende:
Heb ik nu een rel gemist ? (en nieuwe dames ?)
Ik vraag of je met me naar bed wil gekkiequote:Op woensdag 17 februari 2010 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zei Voulez Vous... die is van Abba
Net als dat Sjans a la Champs-Elysee van Jovink is
Die pakt inderdaad liever jongensquote:
Hek hier niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sin City kijken joh.... Met Jessica.
nieuwe dame presentquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:47 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Die nieuwe dames zijn zogenaamd weggepest
Maar mij nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die pakt inderdaad liever jongens
Nee toch?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:47 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Die nieuwe dames zijn zogenaamd weggepest
Je zei alleen voulez vous... Hoe moet ik dan weten dat het een verkapte 'wil je neuken?' isquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vraag of je met me naar bed wil gekkie
Aah gelukkig nog niet weg gepestquote:
Is hij van de Orde van de Jezuïeten?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die pakt inderdaad liever jongens
Dat zou makkelijk zijn he, om het zo te noemen.quote:
Die Zeeuwse babbelaar moet ook es lekker gebatst worden. Dan piept ze wel anders.quote:
Ja, ik ben goed hè.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:48 schreef STING het volgende:
[..]
Wow, je hebt vandaag iets zinnigs gezegd
Je kent de rest toch wel van die zinquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zei alleen voulez vous... Hoe moet ik dan weten dat het een verkapte 'wil je neuken?' is
Arme babyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |