Ik vrees degradatievoetbalquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:58 schreef Ritmo het volgende:
Dan gaat Dickie straks nog gelijk krijgen ook over Hamlap.Was is Vitesse de laatste weken enorm zwak zeg.
Ja, in 1995 jaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vitesse-onwaardig, die horen voor Europees mee te draaien.
Toen wilden ze voor de CL gaan, maar nu zou een 7e plek er wel in moeten zitten als je kijkt naar de grootte van de club en de stad.quote:
Ja, maar niet als je kijkt naar kwaliteit van de selectiequote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Toen wilden ze voor de CL gaan, maar nu zou een 7e plek er wel in moeten zitten als je kijkt naar de grootte van de club en de stad.
Denk een gelijkspel tussen gro en fey: 1-1quote:Op zondag 28 februari 2010 11:48 schreef MB23 het volgende:
Groningen vandaag 3 punten dus. Het veld is dramatisch, en zijn al die homo's op het middenveld bij ons niet gewend. Dat, en het hardwerkende middenveld van Groningen komt dus uit op een 2/3-0
Als je al zo gaat beginnen hier, dan kan je de rest van de dag maar beter wegblijven.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:27 schreef Babovic het volgende:
Waarom is de Arena zo leeg? Treinvertraging of file ofzo?
ja de notering voor een rode kaart in de Arena voor de tegenstander van Ajax is tegenwoordig nog maar 1,20 ofzo haha. Elke wedstrijd is het wel raak, NEC, RodaJC, Utrecht. Feyenoord al eerderquote:Op zondag 28 februari 2010 13:07 schreef Babovic het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel rode kaarten de tegenstanders van Ajax dit seizoen al hebben gehad. Dit was duidelijk geen rood.
Wanneer ga jij eens objectief een wedstrijd bekijken in plaats van alles aan te grijpen om Ajax aan te vallenquote:Op zondag 28 februari 2010 13:07 schreef Babovic het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel rode kaarten de tegenstanders van Ajax dit seizoen al hebben gehad. Dit was duidelijk geen rood.
Ik vind geel al zwaar. Zijn been is niet eens gestrekt. Hij heeft echt geen intentie om een overtreding te maken.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:13 schreef Paul-89 het volgende:
Het was toch ook gewoon rood ?
Ik stel alleen een vraagquote:Op zondag 28 februari 2010 13:12 schreef Yankee het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens objectief een wedstrijd bekijken in plaats van alles aan te grijpen om Ajax aan te vallen
Mijn stream loopt dus achterquote:Op zondag 28 februari 2010 13:59 schreef TheFrankey het volgende:
WAT EEN GOAL !!! 3-0
Ik vind het primaquote:Op zondag 28 februari 2010 14:30 schreef Torrio het volgende:
PSV - RKC 0-1
Groningen - Feyenoord 3-2
Twente - NEC 1-2
Welk veld? ;')quote:Op zondag 28 februari 2010 14:31 schreef Enchanter het volgende:
Dat veld bij Groningen , ongelooflijk
Bij de OS hoorde ik een keer het woord 'schaatsakker'quote:Op zondag 28 februari 2010 14:31 schreef Enchanter het volgende:
Dat veld bij Groningen , ongelooflijk
Stond er geen ban op valse tussenstanden?quote:Op zondag 28 februari 2010 14:30 schreef Torrio het volgende:
PSV - RKC 0-1
Groningen - Feyenoord 3-2
Twente - NEC 1-2
quote:Op zondag 28 februari 2010 14:36 schreef Ruud het volgende:
[..]
Stond er geen ban op valse tussenstanden?
mag ook wel een keer zegquote:Op zondag 28 februari 2010 14:55 schreef Torrio het volgende:
PSV gaat richting een monsterscore als het zo doorgaat
Nee. Is dit een PSV-aanhangers topic btw?quote:
Nee, maar we houden ons bezig met de scores van PSV. En ja als je er scores van andere teams er doorheen wilt gooien, be my guestquote:Op zondag 28 februari 2010 14:59 schreef Nfct het volgende:
[..]
Nee. Is dit een PSV-aanhangers topic btw?
Knap hoor, tegen rkcquote:Op zondag 28 februari 2010 14:55 schreef Torrio het volgende:
PSV gaat richting een monsterscore als het zo doorgaat
Oké, 1-0 Twentequote:Op zondag 28 februari 2010 15:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee, maar we houden ons bezig met de scores van PSV. En ja als je er scores van andere teams er doorheen wilt gooien, be my guest
Sukkel.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:13 schreef J.Herrer het volgende:hoeveel mocro's spelen er bij psv? je kan er bijna een marokkaans elftal opstellen
Whehequote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 15:20 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Rust bij de kampioenen uit Eindhoven.
Ajax gaat ze thuis klop geven, en ergens anders laten ze ook nog wel punten liggen dus dat kampioenen moet nog maar blijken.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:14 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Sukkel.
Het zijn kampioenen, niets meer niets minder.
leuk voor je dat je uitslagen kunt voorspellenquote:Op zondag 28 februari 2010 15:27 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ajax gaat ze thuis klop geven, en ergens anders laten ze ook nog wel punten liggen dus dat kampioenen moet nog maar blijken.
Hehe leuk dat jij ook al weet dat PSV Kampioen wordt danquote:Op zondag 28 februari 2010 15:32 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
leuk voor je dat je uitslagen kunt voorspellen
ben er nog lang niet zeker van anders, hoe zou ik dat moeten weten? 1 wedstrijd gelijk spelen of verliezen en voorsprong is weg.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hehe leuk dat jij ook al weet dat PSV Kampioen wordt danNo offense.
Nee het is gewoon logisch. PSV is de afgelopen 10 jaar 7x kampioen geworden. Vorig jaar niet dus dit jaar weer wel. Ze staan bovenaan en op 14 maart geven we ajax met 4-0 klop. Daarom kun je PSV terecht kampioenen noemen.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:27 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ajax gaat ze thuis klop geven, en ergens anders laten ze ook nog wel punten liggen dus dat kampioenen moet nog maar blijken.
Gaat 'm niet worden vrees ik.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:38 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Nee het is gewoon logisch. PSV is de afgelopen 10 jaar 7x kampioen geworden. Vorig jaar niet dus dit jaar weer wel. Ze staan bovenaan en op 14 maart geven we ajax met 4-0 klop. Daarom kun je PSV terecht kampioenen noemen.
Wanneer we van 020 en twente winnen dan durf ik pas te zeggen, jaa we worden kampioen!quote:Op zondag 28 februari 2010 15:38 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
ben er nog lang niet zeker van anders, hoe zou ik dat moeten weten? 1 wedstrijd gelijk spelen of verliezen en voorsprong is weg.
het heeft ook totaal geen zin het eerder te zeggen, kan nog zoveel gebeuren, maar dat worden idd de cruciale wedstrijdenquote:Op zondag 28 februari 2010 15:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wanneer we van 020 en twente winnen dan durf ik pas te zeggen, jaa we worden kampioen!
Leo bedoel je? Die gast is altijd een dramaquote:Op zondag 28 februari 2010 15:51 schreef Happel het volgende:
Wat een commentaar bij Groningen - Feijenoord. Biseswar geeft een onmogelijke bal op Wijnaldum, die nog probeert de bal goed te raken. Zegt die doodleuk dat het een niet te missen kans was.
die maken echt nog wel een goaltjequote:Op zondag 28 februari 2010 16:04 schreef R4m0n_46 het volgende:
gvd, twente gaat er weer niets van terecht bakken
ik heb er anders niet veel vertrouwen inquote:Op zondag 28 februari 2010 16:06 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
die maken echt nog wel een goaltje
tja, soms gebeuren dingen op onverwachte momenten hequote:Op zondag 28 februari 2010 16:07 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
ik heb er anders niet veel vertrouwen in![]()
je had gelijk!quote:Op zondag 28 februari 2010 16:09 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
tja, soms gebeuren dingen op onverwachte momenten he![]()
hoop niet dat ze winnen, maar ga er vanuit van wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |