Sukkel.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:13 schreef J.Herrer het volgende:hoeveel mocro's spelen er bij psv? je kan er bijna een marokkaans elftal opstellen
Whehequote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 15:20 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Rust bij de kampioenen uit Eindhoven.
Ajax gaat ze thuis klop geven, en ergens anders laten ze ook nog wel punten liggen dus dat kampioenen moet nog maar blijken.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:14 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Sukkel.
Het zijn kampioenen, niets meer niets minder.
leuk voor je dat je uitslagen kunt voorspellenquote:Op zondag 28 februari 2010 15:27 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ajax gaat ze thuis klop geven, en ergens anders laten ze ook nog wel punten liggen dus dat kampioenen moet nog maar blijken.
Hehe leuk dat jij ook al weet dat PSV Kampioen wordt danquote:Op zondag 28 februari 2010 15:32 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
leuk voor je dat je uitslagen kunt voorspellen
ben er nog lang niet zeker van anders, hoe zou ik dat moeten weten? 1 wedstrijd gelijk spelen of verliezen en voorsprong is weg.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hehe leuk dat jij ook al weet dat PSV Kampioen wordt danNo offense.
Nee het is gewoon logisch. PSV is de afgelopen 10 jaar 7x kampioen geworden. Vorig jaar niet dus dit jaar weer wel. Ze staan bovenaan en op 14 maart geven we ajax met 4-0 klop. Daarom kun je PSV terecht kampioenen noemen.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:27 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ajax gaat ze thuis klop geven, en ergens anders laten ze ook nog wel punten liggen dus dat kampioenen moet nog maar blijken.
Gaat 'm niet worden vrees ik.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:38 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Nee het is gewoon logisch. PSV is de afgelopen 10 jaar 7x kampioen geworden. Vorig jaar niet dus dit jaar weer wel. Ze staan bovenaan en op 14 maart geven we ajax met 4-0 klop. Daarom kun je PSV terecht kampioenen noemen.
Wanneer we van 020 en twente winnen dan durf ik pas te zeggen, jaa we worden kampioen!quote:Op zondag 28 februari 2010 15:38 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
ben er nog lang niet zeker van anders, hoe zou ik dat moeten weten? 1 wedstrijd gelijk spelen of verliezen en voorsprong is weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |