ja de notering voor een rode kaart in de Arena voor de tegenstander van Ajax is tegenwoordig nog maar 1,20 ofzo haha. Elke wedstrijd is het wel raak, NEC, RodaJC, Utrecht. Feyenoord al eerderquote:Op zondag 28 februari 2010 13:07 schreef Babovic het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel rode kaarten de tegenstanders van Ajax dit seizoen al hebben gehad. Dit was duidelijk geen rood.
Wanneer ga jij eens objectief een wedstrijd bekijken in plaats van alles aan te grijpen om Ajax aan te vallenquote:Op zondag 28 februari 2010 13:07 schreef Babovic het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel rode kaarten de tegenstanders van Ajax dit seizoen al hebben gehad. Dit was duidelijk geen rood.
Ik vind geel al zwaar. Zijn been is niet eens gestrekt. Hij heeft echt geen intentie om een overtreding te maken.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:13 schreef Paul-89 het volgende:
Het was toch ook gewoon rood ?
Ik stel alleen een vraagquote:Op zondag 28 februari 2010 13:12 schreef Yankee het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens objectief een wedstrijd bekijken in plaats van alles aan te grijpen om Ajax aan te vallen
Mijn stream loopt dus achterquote:Op zondag 28 februari 2010 13:59 schreef TheFrankey het volgende:
WAT EEN GOAL !!! 3-0
Ik vind het primaquote:Op zondag 28 februari 2010 14:30 schreef Torrio het volgende:
PSV - RKC 0-1
Groningen - Feyenoord 3-2
Twente - NEC 1-2
Welk veld? ;')quote:Op zondag 28 februari 2010 14:31 schreef Enchanter het volgende:
Dat veld bij Groningen , ongelooflijk
Bij de OS hoorde ik een keer het woord 'schaatsakker'quote:Op zondag 28 februari 2010 14:31 schreef Enchanter het volgende:
Dat veld bij Groningen , ongelooflijk
Stond er geen ban op valse tussenstanden?quote:Op zondag 28 februari 2010 14:30 schreef Torrio het volgende:
PSV - RKC 0-1
Groningen - Feyenoord 3-2
Twente - NEC 1-2
quote:Op zondag 28 februari 2010 14:36 schreef Ruud het volgende:
[..]
Stond er geen ban op valse tussenstanden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |