Zulke mensen verdienen het stemrecht dus ook nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:16 schreef AlmightyArjen het volgende:
Dat zag ik net in het nieuws. Okee, kan ik inkomen. Moeten ze zelf weten. Vervolgens zie je een muts die zegt "ze moeten zich wat meer richten op onze doelgroep (allochtonen), dan voelen wij ons aangesproken".
Misschien moet jij iets meer integreren en jezelf als Nederlander beschouwen, muts
Klacht: lijkt me duidelijk.
Tegenwoordig is het de partij van de alllochtonen, de partij van de arabieren of de portemonnee van de ander.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:18 schreef _Michiel_ het volgende:
Nog lolliger: Vorige keer stemde de meerderheid op de Partij van de Arbeid.
Arbeid![]()
Dat is nou juist waar die groep mensen bijzonder weinig van wil weten.
jongeren zeggen hetzelfde flapdrol.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:16 schreef AlmightyArjen het volgende:
Dat zag ik net in het nieuws. Okee, kan ik inkomen. Moeten ze zelf weten. Vervolgens zie je een muts die zegt "ze moeten zich wat meer richten op onze doelgroep (allochtonen), dan voelen wij ons aangesproken".
Misschien moet jij iets meer integreren en jezelf als Nederlander beschouwen, muts
Klacht: lijkt me duidelijk.
quote:
Wat mis ik in dit plaatje?quote:
Had je dit topic niet moeten openenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:22 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik wilde er eigenlijk geen allochtoon-bash-topic van maken...
Gastquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:18 schreef _Michiel_ het volgende:
Nog lolliger: Vorige keer stemde de meerderheid op de Partij van de Arbeid.
Arbeid![]()
Dat is nou juist waar die groep mensen bijzonder weinig van wil weten.
Goed idee welquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mensen die niet op Geertje stemmen moeten het land uit!
Wat vinden jullie daar van?
66% van de stemgerechtigden gaat niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:31 schreef halo1 het volgende:
Het is een bewijs voor de slechte integratie, de NL-samenleving interesseert de meesten eigenlijk geen barst...
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat had je dan gedacht dan? Dat die fijne "nieuwe Nederlanders" echte voorbeeldburgers zouden worden?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:37 schreef ghb-tampon het volgende:
Dat zou wel erg sneu voor de pvda zijn die zoveel moeite gedaan heeft om de allochtonen naar de zin te maken.Posters in het marrokaans en turks,taxi,s laten rijden naar de inburgeringscursus,van der Laan die zo blij met marrokkanen is,Danis dit wel stank voor dank.Als dank is het toch de bedoeling dat je gaat stemmen.Er is een psrty die je er graag bij helpt om het potlood vast te houden dus stemmen maar!!!!!
300.000 geloof ikquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:59 schreef L.no het volgende:
Hoeveel autochtonen stemmen er dan?
Volgens mij ook niet zoveel.
Als ze op rechts stemmen tenminste.quote:
CDA en Pvda mogen geen meerderheid meer krijgenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 05:22 schreef voorvocht het volgende:
ik ga ook niet stemmen, heb het meteen verscheurd toen ik de brief kreeg.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 05:22 schreef voorvocht het volgende:
ik ga ook niet stemmen, heb het meteen verscheurd toen ik de brief kreeg.
dat soort verdient geen enkel rechtquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:19 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Zulke mensen verdienen het stemrecht dus ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:48 schreef Seam het volgende:
Alleen wo'ers verdienen het stemrecht
Je slaat de spijker op zijn kop hier.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:40 schreef Leandra het volgende:
Je mag stemmen, het hoeft niet, het is een recht, geen plicht.
Maar als jij niet gaat stemmen omdat je de partijen graag wilt "straffen" voor het feit dat ze de doelgroep waar jij je in bevindt niet aanspreken dan moet je ook niet zeuren.
Welke doelgroep willen ze eigenlijk aangesproken hebben? Ze zijn toch niet alleen maar allochtoon?? Er zijn toch ook andere zaken in hun leven waarin ze door verschillende partijen vertegenwoordigd worden?!
Het gaat om de gemeenteraadsverkiezingen, daar hebben allochtonen ook stemrecht, en de PVV doet maar in 2 gemeentes mee, om te stemmen voor de 2de kamer moet je Nederlander zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:46 schreef waternet het volgende:
Snap je wat dit betekent jullie ? - fijne kansen voor de PVV en Geert Wilders als er minder allochtonen gaan stemmen.
Je hebt het bij het verkeerde einde. Er zijn ook veel van die allochtonen die zich de zweet op hun rug werken. Die zie je namelijk in de Mac, in de taxi, als vuilnisman, wc-schoonmaker, noem maar op.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op zijn kop hier.
Helaas zijn de allochtonen in dit land alleen maar bezig met het 'kijk mij zielig allochtoon zijn' op een aantal uitzonderingen na dan.
Als ze een NLse paspoort hebben kunnen ze wel stemmen lijkt me.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gaat om de gemeenteraadsverkiezingen, daar hebben allochtonen ook stemrecht, en de PVV doet maar in 2 gemeentes mee, om te stemmen voor de 2de kamer moet je Nederlander zijn.
Dat bedoel ik, die vallen toch ook in diverse andere doelgroepen?!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:49 schreef waternet het volgende:
[..]
Je hebt het bij het verkeerde einde. Er zijn ook veel van die allochtonen die zich de zweet op hun rug werken. Die zie je namelijk in de Mac, in de taxi, als vuilnisman, wc-schoonmaker, noem maar op.
Ja dat zeg ik, je moet Nederlander zijn om voor de 2de kamer te mogen stemmen.... Ik mag er toch vanuitgaan dat iemand die Nederlander is zich niet gaat zitten beklagen dat zijn doelgroep niet aangesproken wordt, en dan de allochtonen bedoelt....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:50 schreef waternet het volgende:
[..]
Als ze een NLse paspoort hebben kunnen ze wel stemmen lijkt me.
En ik heb het vooral over de allochtonen die zijn ingeburgerd. Je hoeft toch niet in NL te zijn geboren om te kunnen stemmen?![]()
Ik zeg toch uitzonderingen daargelaten....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:49 schreef waternet het volgende:
[..]
Je hebt het bij het verkeerde einde. Er zijn ook veel van die allochtonen die zich de zweet op hun rug werken. Die zie je namelijk in de Mac, in de taxi, als vuilnisman, wc-schoonmaker, noem maar op.
Wie is wel Nederlander en wie niet? Iemand die hier is geboren of iemand die een paspoort van de staat heeft?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, je moet Nederlander zijn om voor de 2de kamer te mogen stemmen.... Ik mag er toch vanuitgaan dat iemand die Nederlander is zich niet gaat zitten beklagen dat zijn doelgroep niet aangesproken wordt, en dan de allochtonen bedoelt....
Als je een Nederlands paspoort hebt dan ben je Nederlander en mag je dus stemmen voor de 2de kamer.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:09 schreef waternet het volgende:
[..]
Wie is wel Nederlander en wie niet? Iemand die hier is geboren of iemand die een paspoort van de staat heeft?
ben wel een allochtoon maar geen moslimquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:46 schreef waternet het volgende:
Snap je wat dit betekent jullie ? - fijne kansen voor de PVV en Geert Wilders als er minder allochtonen gaan stemmen.
Vooroordelen kunnen machtig zijn. Jouw uiterlijk kan niet vertellen of je wel of niet moslim bent.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:22 schreef voorvocht het volgende:
[..]
ben wel een allochtoon maar geen moslim![]()
dus ik stress niet, misschien over paar jaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |