Zulke mensen verdienen het stemrecht dus ook nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:16 schreef AlmightyArjen het volgende:
Dat zag ik net in het nieuws. Okee, kan ik inkomen. Moeten ze zelf weten. Vervolgens zie je een muts die zegt "ze moeten zich wat meer richten op onze doelgroep (allochtonen), dan voelen wij ons aangesproken".
Misschien moet jij iets meer integreren en jezelf als Nederlander beschouwen, muts
Klacht: lijkt me duidelijk.
Tegenwoordig is het de partij van de alllochtonen, de partij van de arabieren of de portemonnee van de ander.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:18 schreef _Michiel_ het volgende:
Nog lolliger: Vorige keer stemde de meerderheid op de Partij van de Arbeid.
Arbeid![]()
Dat is nou juist waar die groep mensen bijzonder weinig van wil weten.
jongeren zeggen hetzelfde flapdrol.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:16 schreef AlmightyArjen het volgende:
Dat zag ik net in het nieuws. Okee, kan ik inkomen. Moeten ze zelf weten. Vervolgens zie je een muts die zegt "ze moeten zich wat meer richten op onze doelgroep (allochtonen), dan voelen wij ons aangesproken".
Misschien moet jij iets meer integreren en jezelf als Nederlander beschouwen, muts
Klacht: lijkt me duidelijk.
quote:
Wat mis ik in dit plaatje?quote:
Had je dit topic niet moeten openenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:22 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik wilde er eigenlijk geen allochtoon-bash-topic van maken...
Gastquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:18 schreef _Michiel_ het volgende:
Nog lolliger: Vorige keer stemde de meerderheid op de Partij van de Arbeid.
Arbeid![]()
Dat is nou juist waar die groep mensen bijzonder weinig van wil weten.
Goed idee welquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mensen die niet op Geertje stemmen moeten het land uit!
Wat vinden jullie daar van?
66% van de stemgerechtigden gaat niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:31 schreef halo1 het volgende:
Het is een bewijs voor de slechte integratie, de NL-samenleving interesseert de meesten eigenlijk geen barst...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |