Niet op of rond de 19e vieren, want dan vier ik mijn verjaardag... ach evt. kan die ook wel voor een keertje een week opgeschoven worden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vind het nou al gezellig!![]()
In november pas hoor, dusse....
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:59 schreef Basboussa het volgende:
Neuh, wordt geen veluwe... ik dacht zelf meer aan iets als: [ afbeelding ]
Ga met schoonzus, en haar familie (7 mensen) plus zwager. Dan mag het best wat kosten en dan ga ik lekker de hele dag wandelen, of kanoen, en dan mogen zij de bbq aan zetten. Goed geregeld toch?
Estrys, gefeliciteerd!
Ja man, dat hoort, als je 12,5 jaar getrouwd bent. Toch?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:48 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
sporthuiscentrum
cattie gefeliciteerd!
ik ken jou niet, wet niet waar het over gaat, maar ik wil dat huisquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:59 schreef Basboussa het volgende:
Neuh, wordt geen veluwe... ik dacht zelf meer aan iets als: [ afbeelding ]
Ga met schoonzus, en haar familie (7 mensen) plus zwager. Dan mag het best wat kosten en dan ga ik lekker de hele dag wandelen, of kanoen, en dan mogen zij de bbq aan zetten. Goed geregeld toch?
Estrys, gefeliciteerd!
Gewoon doen! Mij is het afgelopen zomer ook gelukt!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja man, dat hoort, als je 12,5 jaar getrouwd bent. Toch?![]()
In het echt heb ik heel zin in een kek feestje met een steelband maar dat zal wel niet lukken met die saaie zit familie van mij
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:22 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Gewoon doen! Mij is het afgelopen zomer ook gelukt!
De truc is zorgen dat er te weinig stoelen zijn
Leukquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:22 schreef pinquit het volgende:
Whaaaahik heb zojuist een vakantie naar turkije geboekt
lekker all-in, met max en betty_s
![]()
![]()
![]()
![]()
*hypert*
oeh! dat klinkt ook goed!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het betere idee komt van Buum. Met zijn 5en op een zonnige vakantie. Hmmm ff denken...![]()
Ben je thuis morgen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:22 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Gewoon doen! Mij is het afgelopen zomer ook gelukt!
De truc is zorgen dat er te weinig stoelen zijn
TF d'r inboxje is altijd vol, dus waarschijnlijk niet.quote:
Jawohl!Moet ik opruimen en m`n haar kammen? Moet ik zorgen voor taart en gebak? Slingers?quote:
Nee, mijn wederhelft heeft het aangetekend laten verzenden. "Ja, dat was maar 25ct extra"quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:41 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Jawohl!Moet ik opruimen en m`n haar kammen? Moet ik zorgen voor taart en gebak? Slingers?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, mijn wederhelft heeft het aangetekend laten verzenden. "Ja, dat was maar 25ct extra".
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:48 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
wel op dit account pmmen he? dat andere zit een beetje vol
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
TF d'r inboxje is altijd vol, dus waarschijnlijk niet.
Dan ben ik benieuwd wat ze van mijn elfjes pakpapier vindenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:50 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Maar warschijnlijk leveren ze het toch af op de zaak, en daar is altijd wel iemand aanwezig
Zie je? Alles is goedgekomen!!!quote:
Is dat zo'n barrel dan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 07:35 schreef YPPY het volgende:
Ga zo werken. Oma komt oppassen, handig! Geen haasten naar het kdv ofzo. Alleen hopen dat oma op tijd is, anders alsnog haasten. Met de fiets van J. notabene.
Niks mis met mijn fiets ja! Misschien is ze bang voor m'n stang?quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Niks mis met mijn fiets ja! Misschien is ze bang voor m'n stang?.
.
Ow leuk en lekkerquote:Op donderdag 18 februari 2010 07:59 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
Zie je? Alles is goedgekomen!!!![]()
![]()
Cattie, gefeliciteerd met jullie houten huwelijk.![]()
Wij zijn in augustus 5 jaar getrouwd (en 10 jaar samen) en hebben gisteren zomaar besloten dat we dan naar Lowlands gaan om 't te vieren. Valt precies op onze datum!![]()
hoop dat de batterij het lang genoeg houdt, heb me een ongeluk gezocht maar kan hem écht nergens vinden, en ik heb hem laatst nog in mn handen gehad, denk ik ik......quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:21 schreef renzell het volgende:
Wat leuk MvD! Wij willen dit jaar misschien ook weer gaan. Zou gezellig zijn! Ps- de bandjes zitten in de tas hoor.
Ja best wel! Ik heb voor vandaag nog even niets ingenomen en dat gaat tot nu toe best goed. Ik wil even proberen dat ik het zo wat kan rekken zodat ik ook in de middag en avond nog wat waard ben...quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hoe is het? Gaat het al wat beter inmiddels?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja best wel! Ik heb voor vandaag nog even niets ingenomen en dat gaat tot nu toe best goed. Ik wil even proberen dat ik het zo wat kan rekken zodat ik ook in de middag en avond nog wat waard ben...
Het grootste probleem vind ik ermee dat ik er best veel buikpijn van krijg. En ondanks dat ik weet dat het gewoon mn darmen zijn die waarschijnlijk reageren op een stofje in de pillen, vind ik het gewoon een beetje eng. Liever gebruik ik gewoon niets, maar die optie is op dit moment niet erg reeel.quote:
Morgen toch meer zon?quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:25 schreef huuphuup het volgende:
haha Kleurdoos
ik vond het gister zo leuk, zonnetje erbij, ineens keiveel vogeltjes die aan het herriebakken waren enzo![]()
wat een contrast met het druilerige weer van vandaag zegmaar goed dat k moet werken, kan ik toch niet naar buiten kijken
quote:
Je mag mijn huis ook wel ff doen als je toch klaar bent. De sleutel ligt bij mn buren..quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:36 schreef Vicky het volgende:mogguh!
Zo, ik mag ff zitten van mezelf
Huisje weer opgeruimd, plantjes hebben water, de vloeren zijn gedweild
Alleen nog de was doen en dan ben ik er weer klaar mee.
noh!quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:33 schreef pessie het volgende:
Ik hoop ook op zon morgen. Mn broer gaat dan trouwen en zon is een stuk beter dan sneeuw!
Maar gisteren was al heel fijn, lekker met mn hoofd in de zon zitten... De lente komt er vanzelf een keer aan...
ik weet je adres nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je mag mijn huis ook wel ff doen als je toch klaar bent. De sleutel ligt bij mn buren..
quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:43 schreef Ticootje het volgende:
En als je zeker weten zon wilt hebben, moet je gewoon niet in nederland trouwen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:46 schreef huuphuup het volgende:
[..]idd
maar ook niet net als een kennis van mij denken dat je eind November wel even op Bali kunt trouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat vind ik dan weer grappig!
Vicks, ik kan je ff pmmen natuurlijk
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
oh ja das waarquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
![]()
Dat vind ik dan weer grappig!
Vicks, ik kan je ff pmmen natuurlijk
[..]idd
maar ook niet net als een kennis van mij denken dat je eind November wel even op Bali kunt trouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahaha oeps
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
Je zou de dag van mn buuf weer goedmaken. Ik denk dat ze wel moet lachen!quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:49 schreef Vicky het volgende:
[..]
oh ja das waar
whaha je buur ziet me aankomen... Hallo buuf van Tico, ik wil graag de sleutel want dan kan ik haar huis ff schoonmaken
[..]idd
maar ook niet net als een kennis van mij denken dat je eind November wel even op Bali kunt trouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is echt grappig!
Wij zijn zelf eind mei getrouwd, wanneer het normaal gesproken zomers is in Nederland zeg maar, maar we hadden bijna de hele dag regen en het was koud! Nou ja, gelukkig kun je het niet allemaal bedenken vantevoren, houdt het leven spannend.
En zn trouwdag kwam ook wel heel snel, ik hoorde van een kennis minder dan 6 weken geleden dat hij ging trouwen... Maar verder kunnen we wel goed met elkaar opschieten hoor!
[..]idd
maar ook niet net als een kennis van mij denken dat je eind November wel even op Bali kunt trouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zolang jij de enige bent met ouderlijk gezag heb je geen handtekening nodig van de vader.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:11 schreef pinquit het volgende:
net even info gezocht over ID kaart voor max aanvragen. moet ik handtekening van beide ouders hebbenhoe zou dat zitten in mijn geval? papa van max heeft m wel erkend, maar geen ouderlijke macht.
zaltochzekernietwaarzijnhe
Oh ik was ook wel behoorlijk pissig. Mn zus nog meer toen ze het 5 dagen later van mij moest horen. Nou ja, we hebben allemaal een uitnodiging gehad, daar ben ik al blij mee...quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:09 schreef Diaan73 het volgende:
Jij hoort van een kennis dat je broer gaat trouwenIk zou daar toch wel pissig om worden... maar ja, ik ben dan ook wel redelijk close met mn broer.
Wij zijn op de laatste dag in mei getrouwd, 's morgens was er wat regen, 's middags was het het mooi en 's avonds toen we binnenzaten, barstte het onweer los. Ik vond de foto's door de regen juist wel een bijzondere tintje krijgen.
Ben je zwanger?quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb een good hair day!![]()
![]()
Ik stond net zelf in de spiegel te kijken op het toilet en was ook wel tevreden tov dat vettige haar van gisteren, maar een collega'tje van mij zei net ook zomaar ineens: wat zit je haar mooi vandaag!![]()
*even geniet voor zolang als het duurt...
Aan het eind van de dag, na het ophalen van de mannen van de creche zal het wel een heel stuk minder zijn.![]()
#zweetoprugstaat
Ja, de zwangerschap is mis gegaan en dat is ze hier komen vertellen. Staat een paar bankjes terug.quote:
Oh wat verdrietigquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, de zwangerschap is mis gegaan en dat is ze hier komen vertellen. Staat een paar bankjes terug.
nee ik vind het gewoon leukquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ik ben soms in zo'n luchtig non-nieuws bui.![]()
Damn, dat heb ik ook weer gemist danquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, de zwangerschap is mis gegaan en dat is ze hier komen vertellen. Staat een paar bankjes terug.
Gelukkig maar dan....quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:16 schreef pessie het volgende:
[..]
Oh ik was ook wel behoorlijk pissig. Mn zus nog meer toen ze het 5 dagen later van mij moest horen. Nou ja, we hebben allemaal een uitnodiging gehad, daar ben ik al blij mee...
Fotoquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb een good hair day!![]()
![]()
Ik stond net zelf in de spiegel te kijken op het toilet en was ook wel tevreden tov dat vettige haar van gisteren, maar een collega'tje van mij zei net ook zomaar ineens: wat zit je haar mooi vandaag!![]()
*even geniet voor zolang als het duurt...
Aan het eind van de dag, na het ophalen van de mannen van de creche zal het wel een heel stuk minder zijn.![]()
#zweetoprugstaat
telefoon! (als daar een cam op zit dan..)quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Foto![]()
![]()
al zal dat lastig gaan als je op je werk zit, bedenk ik me net..![]()
Blijf uit dat topic!!!!!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:42 schreef Kleurdoos het volgende:
Zeg eens dat ik uit dat 'eigen willetje' topic moet blijven.
neequote:Op donderdag 18 februari 2010 10:42 schreef Kleurdoos het volgende:
Zeg eens dat ik uit dat 'eigen willetje' topic moet blijven.
die eigen willetjes ookquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mogguh. Ziek zijn en een opstandig kind gaan niet echt samen kan ik je melden
ik wilde het net zeggenquote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mogguh. Ziek zijn en een opstandig kind gaan niet echt samen kan ik je melden
Ok... mijn collega had even lol, die mocht de foto maken maar ik ben nu meteen depressief...quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Foto![]()
![]()
al zal dat lastig gaan als je op je werk zit, bedenk ik me net..![]()
je bent een mutsquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ok... mijn collega had even lol, die mocht de foto maken maar ik ben nu meteen depressief...![]()
![]()
Ik kan echt niet goed naar mezelf kijken op foto's...![]()
En dan zeggen jullie zometeen: Nou, als dit al goed is... hoe moet het dan zijn als ze een bad hairday heeft.![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ok... mijn collega had even lol, die mocht de foto maken maar ik ben nu meteen depressief...![]()
![]()
Ik kan echt niet goed naar mezelf kijken op foto's...![]()
En dan zeggen jullie zometeen: Nou, als dit al goed is... hoe moet het dan zijn als ze een bad hairday heeft.![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:56 schreef Brighteyes het volgende:
En toch doe ik het niet. Ik haal het niet bij de hippe kapsels hier en ik heb een ouwe truttenkop.
Zo... genoeg gedingest. Nu aan het werk!
Gaaf huis idd, maar idd ook een hoop werk nog.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:57 schreef Diaan73 het volgende:
Er staat bij ons in de buurt een huis te koop waar ik wel gewoon nieuwsgierig naar was. Ik net gekeken op Funda... kost gewoon 470.000 euro, maar als je ziet hoe het er van binnen uitziet.![]()
En dan voor dat geld... je betaalt vast voor de grond.
En heb je die gordijntjes gezien voor die glas in loodraampjesquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gaaf huis idd, maar idd ook een hoop werk nog.
Keuken, badkamer, ouwe gore radiators, er is iets met de schoorsteen gezien dat zwart uitgeslagen gedeelte...
quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:24 schreef Kleurdoos het volgende:
In hengelo staan veul mooiere huizen
Maar Enschede is ook niet leukquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]maar Hengelo is geen leuke stad.
en idd op sommige stukken in Hengelo staan hele mooie huizen
![]()
Dat zou ik ook niet erg vinden, om daar te wonen. Wel beetje jammer van de omgeving..quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:28 schreef Ticootje het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)olenmeesterstraat-2/
Droomhuis
MOOI!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:28 schreef Ticootje het volgende:
Droomhuis
Asl je dat kan betalen dan hoef je je in elk geval geen zorgen te maken over schoonmaken. Dat laat je doenquote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Asl je dat kan betalen dan hoef je je in elk geval geen zorgen te maken over schoonmaken. Dat laat je doen![]()
En de omgeving is ideaalJe zit zo in de binnenstad Delft
quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:27 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Maar Enschede is ook niet leukVeel te groot
Prijs op aanvraagquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:33 schreef Kleurdoos het volgende:
aan de grundellaan staan ook een stel 'leuke' huisjeste koop
http://www.funda.nl/koop/hengelo-ov/huis-7628941-grundellaan-18/
We moeten echt de staatsloterij even winnen!quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
tja, daarom vind ik het zo leuk denk ik. Ben dol op de "grote" stad... Enschede is eigenlijk nog klein vergeleken met de echte grote steden.
KD volgens mij weet ik wel welke je bedoelt... Ik wist trouwens niet dat Hengelo een DORP was.![]()
TIcootje, dat is een groot huis
Inderdaad... dat huis is ook naar de buitenkant ingericht.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:33 schreef Kleurdoos het volgende:
aan de grundellaan staan ook een stel 'leuke' huisjeste koop
http://www.funda.nl/koop/hengelo-ov/huis-7628941-grundellaan-18/
met stadsrechtenquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
tja, daarom vind ik het zo leuk denk ik. Ben dol op de "grote" stad... Enschede is eigenlijk nog klein vergeleken met de echte grote steden.
KD volgens mij weet ik wel welke je bedoelt... Ik wist trouwens niet dat Hengelo een DORP was.![]()
TIcootje, dat is een groot huis
Doe je wel mee? Anders lukt het nooit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
We moeten echt de staatsloterij even winnen!
1x per jaarquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Doe je wel mee? Anders lukt het nooit.
Okay.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
met stadsrechten
en t huisje dat ik bedoel is heel simpel, wit met een grote schoorsteen ook witen hele knusse raampjes en heel veel grond.
en een trampoline in de tuin
quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
http://www.funda.nl/koop/nuth/huis-4102610-hellebroek-32/
Mijn droomhuis
Jaquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:37 schreef Kleurdoos het volgende:
godsamme taartje
daar heb je wel een intercom nodig
quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met een kamer voor je schoonmoeder
Ow die is mooi jaquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn droomhuis
quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vanaf enschede ga je rechts de grundellaan of drienerparkweg in (ik weet niet welke van de 2 straten het isquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay.
Staat het aan de linker- of rechterkant vanaf Hengelo?
Trouwens een collega ergens bij ons in het gebouw woont bij die Grundellaan in de buurt.. in een megavilla/bungalow. Toen ze vertelde dat ze samen met haar nieuwe vriend een huis had gekocht, hebben wij eens gegoogled op het werk... dat huis was ook immens.
dat is geweldig..een martelkelderquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zal er eens op letten als ik naar Hengelo rijd...quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:39 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
vanaf enschede ga je rechts de grundellaan of drienerparkweg in (ik weet niet welke van de 2 straten het isen t huis staat aan de rechterkant
Hoi Diaanquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zal er eens op letten als ik naar Hengelo rijd...maar ik denk wel te weten welke je bedoelt.
Ik kwam je per ongeluk tegen in de AT.quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kwam je per ongeluk tegen in de AT.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
per ongeluk?? Hahaha. Ik moet nu echt weg, spreek je later!!
Die vind ik dan weer niet zo.. Die andere is spannender..quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
http://www.funda.nl/koop/vaals/huis-10269781-schuttebergsweg-12/
Dit is m`n andere droomhuis, daar moet nog wel eea aan gebeuren maar dat uitzicht!
Das waar, maar ik mag toch mn mening geven?quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jij hoeft er toch niet te wonen
Dies mooiquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:17 schreef Kleurdoos het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)weg-40/fotos/#foto-1hier woonde ik op mijn 4e..daarna aan de overkant van de straat, tot mijn 7e
Dat is 8 km van mij vandaanquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn droomhuis
Wat hebben die mensen het donker in huisquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
http://www.funda.nl/koop/vaals/huis-10269781-schuttebergsweg-12/
Dit is m`n andere droomhuis, daar moet nog wel eea aan gebeuren maar dat uitzicht!
Ik vind dat dus echt heel erg lelijkquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:28 schreef Ticootje het volgende:
Droomhuis
Mooi hoorquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:17 schreef Kleurdoos het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)weg-40/fotos/#foto-1hier woonde ik op mijn 4e..daarna aan de overkant van de straat, tot mijn 7e
Dan kun je je lol op in ons huisquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:27 schreef Ticootje het volgende:
ik vind schrootjes juist wel leuk. Geef een knusse uitstraling..
oh, als je er ooit van afwilquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:32 schreef innepin het volgende:
[..]
Dan kun je je lol op in ons huis
Knus douchen in een badkamer van 90cm bij 2,5m met bruine tegeltjes op drie wanden en de vloer, en op de andere muur én op het plafond: juist, houten schrootjes.
Plus schrootjes op nog tachtig andere plekken.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:35 schreef innepin het volgende:
Kom maar langs
Nou ja, we moeten nog even sparen voor we kunnen verbouwen.
Ik wilde alvast beginnen met het slopen van de steenstrips... maar dat blijken geen steenstrips te zijn: de vorige bewoner heeft gewoon een muur van 8cm dik gemetseld
Jouw huis isquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:32 schreef innepin het volgende:
[..]
Knus douchen in een badkamer van 90cm bij 2,5m met bruine tegeltjes op drie wanden en de vloer, en op de andere muur én op het plafond: juist, houten schrootjes.
Wat Buuv zegt... gewoon laten stucen, kunnen ze heel mooi glad maken!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Shit! Maar is het niet gewoon schoon metselwerk dan? Dat kan je wel laten stucen.Hebben wij ook gedaan. Jemig, het voelde net of je in de garage zat anders. Echt lelijk.
woon jij in het huis van mijn schoonoudersquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:32 schreef innepin het volgende:
[..]
Allebeiquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:42 schreef pinquit het volgende:
pasgeleden ging het over badkleding he.
wat zal ik doen;
[ afbeelding ]
polkadot badpak, zit lekker aangesloten, hoog genoeg, dus geen gezeik met goedsjorren vanwege uitzakken enzo![]()
of: (geen plaatje)
zwarte tankini met iets verstevigde cups (zo'n padded iets, zuigt zich dat niet vol met water zodat je ineens een grotere borst hebt?) en cute touwtje (rimpeltjes effect zegmaar) in t midden. hij staat iets meer sexy (want laag bij boobs) en ik kan t nog es omhoog doen als ik wil gaan zonnen bijv.
wel meer kans op verschuivingen van euh, flubbels enzo.![]()
dilemma! badpak kost 35,- tankinitop kost 19,-
en eigenlijk wil ik ze allebei
Ow dat is echt een mooi huisquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
woon jij in het huis van mijn schoonouders![]()
(die badkamer klinkt ernstig bekend haha, nja behalve de muur, wel schrootjes op t plafond)
En dat droomhuis van Tico: Ik zeg gewoon doenGezellig bij mij in de buurt
Ik zelf vind dit wel een cool huishttp://www.funda.nl/koop/pijnacker/huis-56661009-vlielandseweg-4/
Alleen de locatie en de binnenkant vind ik minder
Ik zou voor de sexy optie gaanquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:42 schreef pinquit het volgende:
wat zal ik doen;
[ afbeelding ]
polkadot badpak, zit lekker aangesloten, hoog genoeg, dus geen gezeik met goedsjorren vanwege uitzakken enzo![]()
zwarte tankini met iets verstevigde cups (zo'n padded iets, zuigt zich dat niet vol met water zodat je ineens een grotere borst hebt?) en cute touwtje (rimpeltjes effect zegmaar) in t midden. hij staat iets meer sexy (want laag bij boobs) en ik kan t nog es omhoog doen als ik wil gaan zonnen bijv.
Ik dacht bij de eerste foto aan de adams family...quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is echt een mooi huisen inderdaad de binnenkant is soms een beetje overdone of krakemikkig. Als ik dit huis zie, moet ik aan Villa Kakelbont
denken.
Allebei doen Pinq
Ik vind dat padded juist heel fijn, dan lijkt het bij mij nog wat. Al sta ik soms wel even te knijpen in de pads maar heel veel water zuigen ze niet op hoor.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:42 schreef pinquit het volgende:
wat zal ik doen;
[ afbeelding ]
Dat is wel het plan ja, ooit. Maarja. begin d'r maar es aan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Shit! Maar is het niet gewoon schoon metselwerk dan? Dat kan je wel laten stucen.Hebben wij ook gedaan. Jemig, het voelde net of je in de garage zat anders. Echt lelijk.
dat heb ik iedere keer als ik er langrijquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik dacht bij de eerste foto aan de adams family...
de binnenkant minder???quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
woon jij in het huis van mijn schoonouders![]()
(die badkamer klinkt ernstig bekend haha, nja behalve de muur, wel schrootjes op t plafond)
En dat droomhuis van Tico: Ik zeg gewoon doenGezellig bij mij in de buurt
Ik zelf vind dit wel een cool huishttp://www.funda.nl/koop/pijnacker/huis-56661009-vlielandseweg-4/
Alleen de locatie en de binnenkant vind ik minder
Jammerquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:50 schreef innepin het volgende:
[..]
Dat is wel het plan ja, ooit. Maarja. begin d'r maar es aan.
TicoJa ik hou stiekempjes ook wel heel veel van ons huis hoor! Met steenstrips en schrootjes en al.
Pinq, allebei! Soms moet je jezelf een beetje kietelen.
Dat kost mijn bikinibroekje....quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:50 schreef pinquit het volgende:
ohja allebei kost dan 54,- he?![]()
pessie; bij mij hoeft het niet groter te lijken, echt liever niet. er is net 3 cupmaten af, en dat wil ik graag zo houdenmaar t neemt dus niet heel veel vocht op? mooi.
argh!ik nog even met mams overleggen
quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat kost mijn bikinibroekje....
Dat zwembadquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:51 schreef Brighteyes het volgende:
Tegen deze 'maisonette' zou ik ook geen bezwaar hebben:
http://www.funda.nl/koop/(...)1-nieuwehaven-211-b/
quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jammerje gaat nog niet verkopen dus
He het is een heel mooi broekje!quote:
Hahahahahaha.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:54 schreef innepin het volgende:
[..]Als ik ooit een baan vind misschien... als die baan niet in de regio Utrecht/Den Bosch is, zullen we wel moeten
![]()
Wat dacht je hiervan: jij vindt een baan voor mij, mag je daarna m'n huis kopen
Er staan overigens wel huizen te koop in de straat, maar niet met de grotetuin
die wij hebben.
Dat kan idd ook wel... maar ik bekijk het van de vrolijke kant.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik dacht bij de eerste foto aan de adams family...
Wat een stomme eerste fotoquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:00 schreef Chell het volgende:
Ik wil dit huis:
http://www.funda.nl/koop/spaarndam-west/huis-10130104-kerklaan-1/
(binnenkant en tuin zijn niet echt veel soeps nog, maar vooral de ruimte en de plek!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bwahaha die eerste fotoquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:00 schreef Chell het volgende:
Ik wil dit huis:
(binnenkant en tuin zijn niet echt veel soeps nog, maar vooral de ruimte en de plek!)
Die hoort erbij volgens mij. Ik vond het ook vreemd. ZOu je geen last hebben van het kerkje ernaast?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:02 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wat een stomme eerste fotoIk dacht dat is een boot
Dat dacht ik ook al...quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:03 schreef Memmel het volgende:
En áltijd strak in de lak KD! Mes compliments!
Ik hou ook echt zo van die stijl, zou ook zo in zo'n echte mooie oud-industriele loft willen trekken ofzo.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:02 schreef Memmel het volgende:
Oh dat appartement BE! Daar zou ik echt zo intrekken (als het aan de orde zou zijn).
Oh tof! die mensen zijn wel heel erg into Lundia.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:00 schreef Chell het volgende:
Ik wil dit huis:
Ja, die is echt grof lelijk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:06 schreef Kleurdoos het volgende:
o en trouwens, dat pijnackerhuis..ik vind t interieur ook awesome, buuf! op die lellike groene kamer na dan
De huidige inrichting is echt vreselijk, maar ik vind de ruimte echt zo tof. En Spaarndam is zoooo'n lief dorpje.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh tof! die mensen zijn wel heel erg into Lundia.Maar plek en huis is echt gaaf. Ff de stucadoor door de hal.
En dat bad!
![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:08 schreef Memmel het volgende:
Ik zei van de week tegen J. iets in de trant van '....als we ooit nóg eens een huis laten bouwen, dan...'
Hij liet zowat het leven en ik moest hem beloven dat ik echt nooit meer een huis wilde laten bouwen. Wil ik ook niet. Wat een ellende was dat zeg. Maar als ik dan van die leuke foto's zie, wil ik toch eigk ook niets uitsluiten bij voorbaat.
juh idd, echt heeeeul mooi. Glas in loodquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, die is echt grof lelijk.maar de rest.. dat parket, die deuren, glas in lood, die vloer ...
Ik heb het al eens gehad, tocht wel als de neten. Dus als ik het dan heb, wil ik ook zoveel geld dat ik er dubbel glas van kan laten maken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:10 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
juh idd, echt heeeeul mooi. Glas in looddat wil ik later als ik groot ben ook hebben
WTF, die woonkamer!quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
Jaja we hebben pareltjes hier in Pijnacker.
http://www.funda.nl/koop/pijnacker/huis-8177550-hadewijchlaan-41/
(huis bij mij in de straat, en maar afvragen waarom het niet verkoopt)
jouw huis is gewoon te mooi!quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:08 schreef Memmel het volgende:
Ik zei van de week tegen J. iets in de trant van '....als we ooit nóg eens een huis laten bouwen, dan...'
Hij liet zowat het leven en ik moest hem beloven dat ik echt nooit meer een huis wilde laten bouwen. Wil ik ook niet. Wat een ellende was dat zeg. Maar als ik dan van die leuke foto's zie, wil ik toch eigk ook niets uitsluiten bij voorbaat.
Hé wat jammer.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:10 schreef Brighteyes het volgende:
*crap*
Wil ik aan het werk gaan, is Outlook ineens dood...![]()
Whahahahahaaquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
Jaja we hebben pareltjes hier in Pijnacker.
http://www.funda.nl/koop/pijnacker/huis-8177550-hadewijchlaan-41/
(huis bij mij in de straat, en maar afvragen waarom het niet verkoopt)
Ik vind dat huis van Chell wel heel cool(de plek enzo)
En dat huis van BE ook trouwens, alleen de locatie van dat zwembad is wat apart vind ik.
Maar die keuken is wel super
Die is inderdaadquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:07 schreef lcicle het volgende:
Proficiat Estrys!
Hier staan ook nog leuke huizen: http://www.foutehuizen.nl
Ik hoef niet meer op Funda te kijken, heb ons droomhuis pas geleden al gekocht!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Whahahahahaa, ja hoi, hier de jaren 80 weer even, we missen nog wat plastic en een klok, klopt dat?
ik heb ze geloof ik nog nooit gezien...quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:13 schreef Memmel het volgende:
Jemig, Sonnetje, woont Modern Talking daar ofzo?
Lopen die mensen met schoudervullingen, permanent en beenwarmers??
Ik ging je pm-en, maar als ik dan die foto zie kan ik het niet. STom he...quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hé wat jammer.![]()
ik ben echt benieuwd naar je haar eigenlijk. en ik heb altijd een stomme dubbelgevouwen staart. dus. Da's al helemaal niet hip bedoel ik maar.
Zekers!quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die is inderdaad![]()
Is tie van binnen ook zo mooi?
Glas in loodHebben wij aan de buitenkant van het huis, bij de trap naar boven en naar zolder. Staan wel voorzetruitjes voor.
Ikke wel! Zit het bij de arbeidsvoorwaarden in begrepen? Anders moet ik helaas passenquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:18 schreef innepin het volgende:
Mijn moeder heeft ook een droomhuis. Een halve (+uitgebouwde) stolpboerderij uit 1910 met vrij uitzicht over de weilanden, met vier slaapkamers en twee woonkamers (!). Helaas wel in de middle of nowhere.
Als er iemand geinteresseerd is, hij moet nog verkocht worden ':P
Het huis van mijn moeder staat in Noord-Holland!quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:31 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ikke wel! Zit het bij de arbeidsvoorwaarden in begrepen? Anders moet ik helaas passen
heb ik geen last van tochquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:36 schreef innepin het volgende:
[..]
Het huis van mijn moeder staat in Noord-Holland!Dat is nogal een eind rijden.
die zie ik nu ook maar anderhalf uur per dag op de dagen dattie werkt, dus eigenlijk veranderd er dan niks. Behalve dat onze huidige 50m2 omgeruild worden voor een grote-mensen-huis...maarja, geld he..quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:44 schreef innepin het volgende:
[..]
Wel als je het leuk vindt om je vriend af en toe te zien...
Succes!! Het is idd vaak abracadabra.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:38 schreef Estrys het volgende:
huizen, breek me de bek niet openOver een uurtje gesprek over de hypotheek. En ik heb altijd het idee dat ik weer midden in een economieles van de HAVO zit
en dat was niet mijn favo vak
Gezellig! Mits met baan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:02 schreef YPPY het volgende:
Onze buren gaan verhuizen! Schattig dorp ten oosten van Dordt, nog geen 190.000 euro. Wie komt er naast ons wonen?
We zoeken een secretaresse.quote:
Ik ook, maar mij moet je het echt dertig keer in Jip en Janneke taal (en dan echt in de vorm van: je hebt twee appels...) uitleggenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:12 schreef YPPY het volgende:
Voor onze hypotheek heb ik een studie zitten maken van alle mogelijkheden. Ik wil echt wel weten wat we moeten betalen en wat de risico's zijn.
Jammer zo ver weg.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:02 schreef YPPY het volgende:
Onze buren gaan verhuizen! Schattig dorp ten oosten van Dordt, nog geen 190.000 euro. Wie komt er naast ons wonen?
Ver weg? De tuin ligt tegen onze tuin, vlakbij juist!quote:
Oh dat wil ik best doen hoor! Ben ik haske goed in. Heus. ik zit nou toch in de adm. hoek. Kan ik dat ook wel doen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:14 schreef YPPY het volgende:
[..]
We zoeken een secretaresse.Wat voor iets zoek je?
Gisterenavond was het nog helemaal goed.quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:25 schreef YPPY het volgende:
[..]
Gisterenavond was het nog helemaal goed.
quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:25 schreef YPPY het volgende:
[..]
Gisterenavond was het nog helemaal goed.
Tis voor mij zowat aan de andere kant van de wereldquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:23 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ver weg? De tuin ligt tegen onze tuin, vlakbij juist!
Ik zie voordelenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:02 schreef YPPY het volgende:
Nou, niet voor ik seniel wordquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:38 schreef Ticootje het volgende:
Nog ff en we worden geil van bumba..
Jij hebt net een kind gepoept, raar he dat je niet meteen geil wordt... Wacht maar.quote:
Sry Tico, ik denk dat je hier alleen in staat....quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij hebt net een kind gepoept, raar he dat je niet meteen geil wordt... Wacht maar.
Aan de andere kant ben ik er zeer onbeschadigd uitgekomenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij hebt net een kind gepoept, raar he dat je niet meteen geil wordt... Wacht maar.
Nobel!quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:50 schreef Rottdog het volgende:
Zo huis is weer schoon![]()
behalve de bovenverdieping, die moet nog
shit...quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:50 schreef innepin het volgende:
[..]
Sry Tico, ik denk dat je hier alleen in staat....
gefeliciteerd!quote:
Graag!quote:
Fetisj?quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:08 schreef innepin het volgende:
[..]
Varkenshazen zijn multifunctioneel inzetbaar. Benen, sex...
Nee dank je...quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:09 schreef Rottdog het volgende:
Tico niet alleen over praten maar ook doen wil nog wel eens helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |