Niet op of rond de 19e vieren, want dan vier ik mijn verjaardag... ach evt. kan die ook wel voor een keertje een week opgeschoven worden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vind het nou al gezellig!![]()
In november pas hoor, dusse....
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:59 schreef Basboussa het volgende:
Neuh, wordt geen veluwe... ik dacht zelf meer aan iets als: [ afbeelding ]
Ga met schoonzus, en haar familie (7 mensen) plus zwager. Dan mag het best wat kosten en dan ga ik lekker de hele dag wandelen, of kanoen, en dan mogen zij de bbq aan zetten. Goed geregeld toch?
Estrys, gefeliciteerd!
Ja man, dat hoort, als je 12,5 jaar getrouwd bent. Toch?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:48 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
sporthuiscentrum
cattie gefeliciteerd!
ik ken jou niet, wet niet waar het over gaat, maar ik wil dat huisquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:59 schreef Basboussa het volgende:
Neuh, wordt geen veluwe... ik dacht zelf meer aan iets als: [ afbeelding ]
Ga met schoonzus, en haar familie (7 mensen) plus zwager. Dan mag het best wat kosten en dan ga ik lekker de hele dag wandelen, of kanoen, en dan mogen zij de bbq aan zetten. Goed geregeld toch?
Estrys, gefeliciteerd!
Gewoon doen! Mij is het afgelopen zomer ook gelukt!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja man, dat hoort, als je 12,5 jaar getrouwd bent. Toch?![]()
In het echt heb ik heel zin in een kek feestje met een steelband maar dat zal wel niet lukken met die saaie zit familie van mij
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:22 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Gewoon doen! Mij is het afgelopen zomer ook gelukt!
De truc is zorgen dat er te weinig stoelen zijn
Leukquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:22 schreef pinquit het volgende:
Whaaaahik heb zojuist een vakantie naar turkije geboekt
lekker all-in, met max en betty_s
![]()
![]()
![]()
![]()
*hypert*
oeh! dat klinkt ook goed!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het betere idee komt van Buum. Met zijn 5en op een zonnige vakantie. Hmmm ff denken...![]()
Ben je thuis morgen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:22 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Gewoon doen! Mij is het afgelopen zomer ook gelukt!
De truc is zorgen dat er te weinig stoelen zijn
TF d'r inboxje is altijd vol, dus waarschijnlijk niet.quote:
Jawohl!Moet ik opruimen en m`n haar kammen? Moet ik zorgen voor taart en gebak? Slingers?quote:
Nee, mijn wederhelft heeft het aangetekend laten verzenden. "Ja, dat was maar 25ct extra"quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:41 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Jawohl!Moet ik opruimen en m`n haar kammen? Moet ik zorgen voor taart en gebak? Slingers?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, mijn wederhelft heeft het aangetekend laten verzenden. "Ja, dat was maar 25ct extra".
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:48 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
wel op dit account pmmen he? dat andere zit een beetje vol
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
TF d'r inboxje is altijd vol, dus waarschijnlijk niet.
Dan ben ik benieuwd wat ze van mijn elfjes pakpapier vindenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:50 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Maar warschijnlijk leveren ze het toch af op de zaak, en daar is altijd wel iemand aanwezig
Zie je? Alles is goedgekomen!!!quote:
Is dat zo'n barrel dan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 07:35 schreef YPPY het volgende:
Ga zo werken. Oma komt oppassen, handig! Geen haasten naar het kdv ofzo. Alleen hopen dat oma op tijd is, anders alsnog haasten. Met de fiets van J. notabene.
Niks mis met mijn fiets ja! Misschien is ze bang voor m'n stang?quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Niks mis met mijn fiets ja! Misschien is ze bang voor m'n stang?.
.
Ow leuk en lekkerquote:Op donderdag 18 februari 2010 07:59 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
Zie je? Alles is goedgekomen!!!![]()
![]()
Cattie, gefeliciteerd met jullie houten huwelijk.![]()
Wij zijn in augustus 5 jaar getrouwd (en 10 jaar samen) en hebben gisteren zomaar besloten dat we dan naar Lowlands gaan om 't te vieren. Valt precies op onze datum!![]()
hoop dat de batterij het lang genoeg houdt, heb me een ongeluk gezocht maar kan hem écht nergens vinden, en ik heb hem laatst nog in mn handen gehad, denk ik ik......quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:21 schreef renzell het volgende:
Wat leuk MvD! Wij willen dit jaar misschien ook weer gaan. Zou gezellig zijn! Ps- de bandjes zitten in de tas hoor.
Ja best wel! Ik heb voor vandaag nog even niets ingenomen en dat gaat tot nu toe best goed. Ik wil even proberen dat ik het zo wat kan rekken zodat ik ook in de middag en avond nog wat waard ben...quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hoe is het? Gaat het al wat beter inmiddels?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja best wel! Ik heb voor vandaag nog even niets ingenomen en dat gaat tot nu toe best goed. Ik wil even proberen dat ik het zo wat kan rekken zodat ik ook in de middag en avond nog wat waard ben...
Het grootste probleem vind ik ermee dat ik er best veel buikpijn van krijg. En ondanks dat ik weet dat het gewoon mn darmen zijn die waarschijnlijk reageren op een stofje in de pillen, vind ik het gewoon een beetje eng. Liever gebruik ik gewoon niets, maar die optie is op dit moment niet erg reeel.quote:
Morgen toch meer zon?quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:25 schreef huuphuup het volgende:
haha Kleurdoos
ik vond het gister zo leuk, zonnetje erbij, ineens keiveel vogeltjes die aan het herriebakken waren enzo![]()
wat een contrast met het druilerige weer van vandaag zegmaar goed dat k moet werken, kan ik toch niet naar buiten kijken
quote:
Je mag mijn huis ook wel ff doen als je toch klaar bent. De sleutel ligt bij mn buren..quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:36 schreef Vicky het volgende:mogguh!
Zo, ik mag ff zitten van mezelf
Huisje weer opgeruimd, plantjes hebben water, de vloeren zijn gedweild
Alleen nog de was doen en dan ben ik er weer klaar mee.
noh!quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:33 schreef pessie het volgende:
Ik hoop ook op zon morgen. Mn broer gaat dan trouwen en zon is een stuk beter dan sneeuw!
Maar gisteren was al heel fijn, lekker met mn hoofd in de zon zitten... De lente komt er vanzelf een keer aan...
ik weet je adres nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je mag mijn huis ook wel ff doen als je toch klaar bent. De sleutel ligt bij mn buren..
quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:43 schreef Ticootje het volgende:
En als je zeker weten zon wilt hebben, moet je gewoon niet in nederland trouwen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:46 schreef huuphuup het volgende:
[..]idd
maar ook niet net als een kennis van mij denken dat je eind November wel even op Bali kunt trouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat vind ik dan weer grappig!
Vicks, ik kan je ff pmmen natuurlijk
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
oh ja das waarquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
![]()
Dat vind ik dan weer grappig!
Vicks, ik kan je ff pmmen natuurlijk
[..]idd
maar ook niet net als een kennis van mij denken dat je eind November wel even op Bali kunt trouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahaha oeps
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
Je zou de dag van mn buuf weer goedmaken. Ik denk dat ze wel moet lachen!quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:49 schreef Vicky het volgende:
[..]
oh ja das waar
whaha je buur ziet me aankomen... Hallo buuf van Tico, ik wil graag de sleutel want dan kan ik haar huis ff schoonmaken
[..]idd
maar ook niet net als een kennis van mij denken dat je eind November wel even op Bali kunt trouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is echt grappig!
Wij zijn zelf eind mei getrouwd, wanneer het normaal gesproken zomers is in Nederland zeg maar, maar we hadden bijna de hele dag regen en het was koud! Nou ja, gelukkig kun je het niet allemaal bedenken vantevoren, houdt het leven spannend.
En zn trouwdag kwam ook wel heel snel, ik hoorde van een kennis minder dan 6 weken geleden dat hij ging trouwen... Maar verder kunnen we wel goed met elkaar opschieten hoor!
[..]idd
maar ook niet net als een kennis van mij denken dat je eind November wel even op Bali kunt trouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zolang jij de enige bent met ouderlijk gezag heb je geen handtekening nodig van de vader.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:11 schreef pinquit het volgende:
net even info gezocht over ID kaart voor max aanvragen. moet ik handtekening van beide ouders hebbenhoe zou dat zitten in mijn geval? papa van max heeft m wel erkend, maar geen ouderlijke macht.
zaltochzekernietwaarzijnhe
Oh ik was ook wel behoorlijk pissig. Mn zus nog meer toen ze het 5 dagen later van mij moest horen. Nou ja, we hebben allemaal een uitnodiging gehad, daar ben ik al blij mee...quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:09 schreef Diaan73 het volgende:
Jij hoort van een kennis dat je broer gaat trouwenIk zou daar toch wel pissig om worden... maar ja, ik ben dan ook wel redelijk close met mn broer.
Wij zijn op de laatste dag in mei getrouwd, 's morgens was er wat regen, 's middags was het het mooi en 's avonds toen we binnenzaten, barstte het onweer los. Ik vond de foto's door de regen juist wel een bijzondere tintje krijgen.
Ben je zwanger?quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb een good hair day!![]()
![]()
Ik stond net zelf in de spiegel te kijken op het toilet en was ook wel tevreden tov dat vettige haar van gisteren, maar een collega'tje van mij zei net ook zomaar ineens: wat zit je haar mooi vandaag!![]()
*even geniet voor zolang als het duurt...
Aan het eind van de dag, na het ophalen van de mannen van de creche zal het wel een heel stuk minder zijn.![]()
#zweetoprugstaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |