Jij relt nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]liefje
ehh mijn definitie van gezelligheid: ehhh rellen?
Nou, waarom ben je hier dan nog als je het daar beter hebt?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:14 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat beweer ik inderdaad
quote:
Zei je wat?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
NANANANA NANANANA NANANANA NANANANA NANANA *Ik hoor je lekker toch niet!!!! *
Het voelt een beetje als je mag warmlopen bij FC Omniworld.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nu eigenlijk, scoren met je tieten als je intelligentie tekort schiet? Is het dan net zo bevredigend als je scoort? Of voelt het toch een beetje als een teleurstelling?
Waarom komen jullie dan toch met boten vol hierheen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:18 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Echte villa's ipv die grimmige flatgebouwtjes in amsterdam.
Ze is 16 en heeft "veel oudere" vrienden. Denk dat ze niet alleen met haar pronte borstjes scoort...quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nu eigenlijk, scoren met je tieten als je intelligentie tekort schiet? Is het dan net zo bevredigend als je scoort? Of voelt het toch een beetje als een teleurstelling?
Vandaarquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:16 schreef krengetje het volgende:
[..]
dat stond toch laatst op de FP
En hier staan geen villa,s ?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:18 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
economie en rechtssysteem van Nederland is beter.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:17 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nou, waarom ben je hier dan nog als je het daar beter hebt?
'ik zit in de IT"quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:18 schreef El_Matador het volgende:
Het voelt een beetje als je mag warmlopen bij FC Omniworld.
Ok, hou maar op.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
Volgende keer toch maar ergens anders mijn kwakje laten dan.
Cultuurzelfverrijking.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:18 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Waarom komen jullie dan toch met boten vol hierheen?
wat is er mis met amsterdam?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:18 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
'ik zit in de IT"
'wat doe je dan?'
'helpdesk bij Ziggo.'
Waar haal jij vandaan dat ik een gebrek aan intelligentie heb?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja ik heb nu eerste 10 hoofdstukken uit en die waren leuk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk?
Ik ben pas recent een beetje weer in de fantasy terecht gekomen...
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vandaar![]()
Volgende keer toch maar ergens anders mijn kwakje laten dan.
Nou spreek je jezelf dus tegen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:19 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
economie en rechtssysteem van Nederland is beter.
Lees: hier kunnen we meer flikken voor we opgepakt worden en als we dan opgepakt worden staan we zo weer buiten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:19 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
economie en rechtssysteem van Nederland is beter.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ze is 16 en heeft "veel oudere" vrienden. Denk dat ze niet alleen met haar pronte borstjes scoort...
quote:"maar zo pril
ach wat lig je hier stil
langs de kant van de weg"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |