Nee joh...mijn tvp bedoelde ikquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ach en wee, de moraalridder is er ook
Ik zou niet durven...quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht dat je het over de mijne had![]()
Dat vind ik dus inderdaad ook vreemd. Hij kon één nachtje bij zijn vader slapen!! Waarom niet meer?quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:27 schreef Viper_74 het volgende:
Slaap je nou in de auto ?
Kan je niet bij je ouders slapen ?
Dat draagt wel bij aan de hoax-factor van dit verhaal.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat vind ik dus inderdaad ook vreemd. Hij kon één nachtje bij zijn vader slapen!! Waarom niet meer?
Als mijn zoon zoiets zou overkomen, zou ik hem zeker wel helpen.
Het niet kunnen vinden met een vriendin zet je toch effe opzij, als het om een slaapplaats gaat! Je gaat toch niet in je auto wonen, omdat je niet overweg kan met de vriendin van je vader.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:33 schreef JCC het volgende:
Ik geloof dat ma met vriend in een 1kamerwoning zit ofzo, en pa met vriendin waarmee TS het niet zo goed kon vinden ofzo? Ergens in de afgelopen 19 pagina's gelezen
Goeiemorgen trouwens...
Dat inderdaad. Dat pa zijn vriendin geen rotschop geeft: je doet normaal tot hij een eigen plek heeft.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Het niet kunnen vinden met een vriendin zet je toch effe opzij, als het om een slaapplaats gaat! Je gaat toch niet in je auto wonen, omdat je niet overweg kan met de vriendin van je vader.
jaja. Nu weten we wel dat je het hele verhaal niet gelooft. Punt is gemaakt, niet door blijven zeiken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat draagt wel bij aan de hoax-factor van dit verhaal.
Ik beweer niet dat ik er niets van geloof.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:42 schreef Ravvie het volgende:
[..]
jaja. Nu weten we wel dat je het hele verhaal niet gelooft. Punt is gemaakt, niet door blijven zeiken.
Anders gezegd, dat je het in twijfel trekt. Doet verder ook niet ter zake. Niks mis mee om niet alles klakkeloos aan te nemen, maar ik denk dat je punt wel gemaakt isquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik beweer niet dat ik er niets van geloof.
Primaquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:51 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Anders gezegd, dat je het in twijfel trekt. Doet verder ook niet ter zake. Niks mis mee om niet alles klakkeloos aan te nemen, maar ik denk dat je punt wel gemaakt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |