quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
Props voor Don-diablo, heel toffe outfits de afgelopen tijd
Thnx!quote:
Ik wou nog even zeggen dat ik vind dat het vooral bij persoonlijkheid van de drager moet passen, niet iedereen heeft zin om veel te moeite te doen en heeft liever relaxedheidquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:38 schreef Marouska het volgende:
[..]
Niks persoonlijks, je plaatje is erg klein dus ik kan er niet echt veel over zeggen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik vind dat hier en gewoon irl er wel erg veel mannen zijn die gewoon een blauwe spijkerbroek en een shirt aantrekken. Niks mis mee, maar het mag allemaal best wat creatiever òf netter. Spijkerbroek+shirt-combi is een beetje een limbo, het is enerzijds een beetje saai, en anderzijds vaak wel erg casual.
Vet shirtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Dit draag ik vandaag
quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:02 schreef don-diablo het volgende:
Lekkere oversized knitted cardigan vandaag (en skinny die toch amper te zien is)
[ afbeelding ]
streepjes.. leukquote:Op maandag 22 februari 2010 20:28 schreef Marouska het volgende:
Aye aye sailor! Tevens tvp.
[ afbeelding ]
broek en vest Mango, shirt Vero moda, ketting en sjaal H&M. En wauw, ik moet mn nagels weer eens lakken.
leukquote:Op maandag 22 februari 2010 20:28 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
broek en vest Mango, shirt Vero moda, ketting en sjaal H&M. En wauw, ik moet mn nagels weer eens lakken.
Neuh, maar volgens mij is het alsnog zichtbaar genoeg?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:51 schreef DutchErrorist het volgende:
Flitsen in de spiegel werkt nooit zo goed
Tering, heb echt geslapen op deze Vans. Had niet gedacht dat ze er zo tof uit zouden zien in het echt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:12 schreef Jeltosfive het volgende:
Vandaag in de vakantie even langs school
Vans akat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naja je kan het zienquote:Op maandag 22 februari 2010 21:01 schreef Marouska het volgende:
[..]
Neuh, maar volgens mij is het alsnog zichtbaar genoeg?
Leuk shirtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Dit draag ik vandaag
Witte schoenen? Met dit weer? Gewaagd! Wel leuke outfit hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:32 schreef don-diablo het volgende:
Vandaag: vintage overhemd Levi's, cardigan AA, broek Nudie, plimsoles River Island, sjaal en jas h&m
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:28 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |