quote:
Geen idee. Wilde mijn trommelvliezen niet bloodstellen aan die bullshit..quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]Zeker weer die Scheme015 crap?
Mwa, Scheme015 is vrij ghetto hoor, voor Nederlandse begrippenquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Geen idee. Wilde mijn trommelvliezen niet bloodstellen aan die bullshit..
Als je als stoere rapper in Delft woont, dan snap je het niet. Mensen lopen daar niet met pipa's maar gewoon met schooltassen.
Als je een échte rapper bent, heb je al 7 ademgaatjes in je lichaam en kom je uit the Bronx...
Je kan een rapper zijn zelfs in een rijke buurt, dat boeit geen kont.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Geen idee. Wilde mijn trommelvliezen niet bloodstellen aan die bullshit..
Als je als stoere rapper in Delft woont, dan snap je het niet. Mensen lopen daar niet met pipa's maar gewoon met schooltassen.
Als je een échte rapper bent, heb je al 7 ademgaatjes in je lichaam en kom je uit the Bronx...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:18 schreef Bootje84 het volgende:
Opeens weet je het. Al brand het lampje niet zo hard als een gloeilamp.Je hebt niet echt je taalnazi dag vandaag he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Ik zou echt iemand willen betalen om die 'taalnazi' te verwijderen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je hebt niet echt je taalnazi dag vandaag he?
Voor €200,- haal ik het wegquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zou echt iemand willen betalen om die 'taalnazi' te verwijderen.
Heb echt ff slaaptekortquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je hebt niet echt je taalnazi dag vandaag he?
Achermquote:
quote:
Die moest mijn ma hebben voor een dvd die ze aan het maken isquote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die moest mijn ma hebben voor een dvd die ze aan het maken is.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:13 schreef Houniet het volgende:
"Beter doe je Gui in je film ouwe!"
Iddquote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:18 schreef Bootje84 het volgende:
Opeens weet je het. Al brand het lampje niet zo hard als een gloeilamp.SpaarlampSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Straks ff kiekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |