quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:27 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijke breezah-naam.
Ik vind het wel wat hebben, maargoed dat is mijn mening.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:27 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijke breezah-naam.
Waarschijnlijk mag je 'em gratis overnemen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben, maargoed dat is mijn mening.
Nou ja, gelukkig maar dat niet iedereen het een vreselijke naam vindt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben, maargoed dat is mijn mening.
Wat schattig heb je nog een beugeltjequote:Op woensdag 17 februari 2010 19:39 schreef Dzjenn. het volgende:
Wat 'n stilte ineens zeg. Stelletje saaierds.
oh ja, morgenochtend ben ik weer beugelloos!
Mja mja, al meer dan 2 jaar nu. Onder het motto van "beter laat dan nooit". Maar nu is het wel weer genoeg geweest.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat schattig heb je nog een beugeltje![]()
.
Hehe lekker. Vooral als ie net uit isquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:40 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Mja mja, al meer dan 2 jaar nu. Onder het motto van "beter laat dan nooit". Maar nu is het wel weer genoeg geweest.
Alvast gefeliciteerdquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:39 schreef Dzjenn. het volgende:
Wat 'n stilte ineens zeg. Stelletje saaierds.
oh ja, morgenochtend ben ik weer beugelloos!
Ja dat zegt iedereen die een beugel heeft gehad! Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hehe lekker. Vooral als ie net uit is. Lekker glad allemaal..
Ik heb ook een stomme naam.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:43 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ja dat zegt iedereen die een beugel heeft gehad! Ik ben benieuwd.
hee enne, ik vroeg jou nog iets joh
Roflquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |