Omdat hij een sympathieke kerel is, kan je niet lezen ofzo?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:29 schreef zovty het volgende:
Wie zegt nou dat het aan Jerry ligt, waarom geef je Ben niet de schuld?
Gevalletje van topic niet lezen, vlegelquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:29 schreef zovty het volgende:
Ik had honger en het alternatief was friet en dat duurt langquote:
Fossil Fuelquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:32 schreef WillFerrell het volgende:
Ben & Jerry's, van dat gehypde ijs.
Gehypdequote:Op woensdag 17 februari 2010 15:32 schreef WillFerrell het volgende:
Ben & Jerry's, van dat gehypde ijs.
Hier wel bij de Jumbo.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:34 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Fossil FuelDie ik al maanden nergens meer kan vinden
Fossil. Goede horloges.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:34 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
DIe heb ik ook nog ergens in de vriezerquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:34 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Welke plaats?!!?!??!?!?!quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hier wel bij de Jumbo.
Maar ik eet het niet meer, want er zijn mensen op fora die zeggen dat het gehypt is.
Over datum?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:35 schreef Ezio het volgende:
[..]
DIe heb ik ook nog ergens in de vriezer![]()
Neenquote:
Groningen, jeweettochzellufquote:
Vertalingfaal!!!quote:
Boohhh, das toch veel te ver jongquote:
Een echte man komt weg met een cupje B&J, zelfs met een toefje slagroom (zou ik niet doen) en een parapluutje...quote:
Garpherkenningsfaalquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vertalingfaal!!!_______________
Ik heb het gat bewaard, het ijs heb ik opgegetenquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:38 schreef woozi het volgende:
Die had je moeten opsturen !!
Dan had je levenslang gratis Ben&Jerry's gewonnen !!
Niet voor mijquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:40 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Boohhh, das toch veel te ver jong
Durf jij te beweren dat Ben dat gedaan zou hebben?? <insert internet huilie "LEAVE BEN ALONE!!">quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:29 schreef zovty het volgende:
Nee. Kan je niet een paar bakken op de post doen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet voor mij![]()
Veel plezier met die andere vieze varianten!
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:31 schreef Ezio het volgende:
[..]
Gevalletje van topic niet lezen, vlegel
Nou stuur op dan!quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:43 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik heb het gat bewaard, het ijs heb ik opgegeten
Jamaar ik heb zijn nummer nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:45 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Durf jij te beweren dat Ben dat gedaan zou hebben?? <insert internet huilie "LEAVE BEN ALONE!!">
Ben is de goedheid zelve en ik weet zeker dat als TS gebeld/gemaild had, Ben zelf naar hem toe gekomen was met een jaar voorraad van het desbetreffende ijs...
Jamaar ik heb hun postcode nietquote:
Nee.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:46 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Nee. Kan je niet een paar bakken op de post doen?![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien is het beter als ik het paintquote:
http://www.consumercarece(...)ct.php?objid=5368434quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:56 schreef Ezio het volgende:
[..]
Jamaar ik heb zijn nummer niet![]()
[..]
Jamaar ik heb hun postcode niet
Dank je, heb mijn klacht ingestuurd:quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:00 schreef The_stranger het volgende:
[..]
http://www.consumercarece(...)ct.php?objid=5368434
quote:Geachte Ben en ook Jerry,
Enkele dagen geleden kocht ik bij een supermarkt in mijn buurt een beker van uw overheerlijke Strawberry Cheesecake ijs. Vandaag begon ik met het nuttigen van deze traktatie.
Keer op keer daalde mijn gretige lepel neer op het zompige ijsoppervlak. De aardbijensmaak en cookie crunch verwende mijn smaakpapillen op een unieke wijze.
Edoch! Toen het einde in zicht was stuitte ik op een onvoorziene complicatie. Iets voelde niet goed in de bodem van de beker!
Mijne heren, ik was gestuit op een holte onderaan in de ijsemmer. Een groot gapend gat waar gewoon verukkelijk ijs had moeten zitten!
Dit stelde mij zeer teleur. Nu wil ik wel graag direct duidelijk maken dat ik u, meneer Ben, volkomen vertrouw. Mijn verdenkingen gaan uit naar meneer Jerry, aangezien deze figuur niet te vertrouwen is, zoals dit verderfelijke sujet al keer op keer bewezen heeft.
Ik verwacht uiteraard compensatie voor mijn, toch niet onbelangrijke verlies. Het was minstens een hele hap die meneer Jerry mij ontnomen heeft.
Ik verwacht compensatie in de vorm van een met de hand geschreven excuusbrief en een zekere hoeveelheid ijs.
Mocht ik dit op 1 maart 2010 nog niet ontvangen hebben, dan kunt u kennis maken met de Fok! knokploeg.
Bij voorbaat dank,
Ezio.
Goeie klacht, hou ons op de hoogte.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:14 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dank je, heb mijn klacht ingestuurd:
[..]
Zal ik zeker doen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:18 schreef Frollo het volgende:
[..]
Goeie klacht, hou ons op de hoogte.
Ik zou nog wat meer overdrijven. Zeg dat je een halflege ijsbeker had door dat gat.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:14 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dank je, heb mijn klacht ingestuurd:
[..]
dat dacht ik ookquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:29 schreef zovty het volgende:
Bij ons bij de Texaco is ie nog wel te koop. Kom je ook?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:34 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik ben al onderwegquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:44 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Bij ons bij de Texaco is ie nog wel te koop. Kom je ook?
Ik durf te wedden dat Jerry dienst vandaag heeft en hij verdonkermaant je klacht natuurlijk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:42 schreef Ezio het volgende:
Nog geen reactie, wat een luiaards zeg.
Verdraaid, wat een rake analysequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:47 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat Jerry dienst vandaag heeft en hij verdonkermaant je klacht natuurlijk.
Ja, dan heb je en het probleem dat je klacht niet aankomt en waarschijnlijk, Jerry kennende, wil hij nu ook wraak...quote:
Godverdomme, morgen eens gauw een jaarvoorraad ijs kopen dan om dit te voorkomenquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:44 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ja, dan heb je en het probleem dat je klacht niet aankomt en waarschijnlijk, Jerry kennende, wil hij nu ook wraak...
Ik denk dat al je toekomstige ijsjes een gat bevatten, of nog erger, een persoonlijke verrassing van Jerry zelf...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |