Dat was onze conclusie ook inderdaad.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:50 schreef Spuuglokje het volgende:
Wahahaha Daan!Nou, die hoefden jullie niet nóg eens wakker te maken daarna!
Dat denk ik ook wel! Heb het zelf ook pas later leren waarderenquote:Op maandag 1 maart 2010 10:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Anders zijn dan de rest is pas als je volwassen bent leuk, denk ik.
Mijn eerste gedicht (16 jaar geleden, toen was ik 9quote:Op maandag 1 maart 2010 14:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hier wordt ook wel eens gezegd dat 'hij het leven zwaar heeft'
M`n hart breekt als ik dat hoor
Wat lief van die moeder, livelinkquote:Op maandag 1 maart 2010 15:16 schreef livelink het volgende:
Helaas heb ik hier ook te maken met een ongelukkig jongetje. Hij wil wel graag met andere kinderen spelen, maar door zijn onvoorspelbare gedrag is hij bijna nergens welkom. Vandaag wilde hij zo graag spelen. Ik kreeg de moeder van zijn enige vriendje niet te pakken en hij was bijna ontroostbaar. Uiteindelijk ben ik met hem naar het huis zijn vriendje gelopen, maar ze waren echt niet thuis. Toen wilde hij persé naar de opa en oma van het jongetje om te kijken of hij dan daar was. En die wisten ons te vertellen dat zijn vriendje inderdaad niet thuis was vandaag.
Net bij het ophalen van Katja wilde Katja een paar vriendinnetjes mee naar huis nemen. Dat kon natuurlijk, geen probleem. En Job keek zo verdrietig. Gelukkig zag de moeder van het vriendinnetje van Katja dat ook en ze zegt: "Dan neem ik Job wel gezellig mee naar mijn huis". Goh, ik kan haar wel omhelzen. Job was helemaal aan het stralen dat hij ook ergens mocht spelen. Bij de ouders van de klasgenoten van Katja heeft Job gelukkig wat meer krediet dan bij de ouders van zijn klasgenootjes.
Christan, alweer ziek. Buikpijn en moeheid weer? Ik las vandaag toevallig dat het wel vaker gebeurt dat kinderen na een griep heel lang last houden van moeheid en buikpijn/hoofdpijn. Soort overmoeidheidsreactie na een griep. Heeft Christan toevallig de griep gehad, Rewimo?
Groeit hij momenteel snel? Misschien dat het daar wat mee te maken heeft?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:55 schreef Rewimo het volgende:
We hebben vandaag nog met hem gepraat en op school is echt niks aan de hand (gelukkig). Als we hem halen is hij ook echt net een dood vogeltje, valt in de auto al in slaap, duikt thuis zijn bed in en na een paar uur gaat het dan wel weer. Hij ziet ook bleek, kringen onder zijn ogen, en dat terwijl hij van half 8 tot half 7 slaapt, dus slaaptekort heeft hij ook niet bepaald.
Nee, zie hierboven, ik zit zelf ook te wachten op bericht.quote:
Ja, dat is waar... ik hoop dat je snel bericht krijgt!! en wij dus ook...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:31 schreef Rewimo het volgende:
Om 11 uur, Diaan. Ik verwacht zo langzamerhand wel bericht. Maar ja, artsen = wachten, dus...
Voor Cas niet?!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:42 schreef Diaan73 het volgende:
Twan was ook pas 6 jaar toen hij ging fietsen, er is nog hoop voor Kim hoor.
Zelfs voor Cas. Daan was 6 en half toen hij ging fietsen. Voordeel: hij kon al goed uitkijken toen hij kon fietsenquote:
Hij laat zich niet chanteren?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:02 schreef moussy het volgende:
Hij wil een grote fiets, die krijgt hij pas als hij zonder zijwielen kan fietsenalsof dat werkt bij meneer..
![]()
Ik ben Rewimo niet, maar ik vind dat je niet automatisch blij hoeft te zijn met je moeder omdat je er maar 1 hebt. Mijn moeder is een schat, maar ik zet bij bepaalde beslissingen die ze genomen heeft in de opvoeding van mij gróte vraagtekens. En als ik dat zou uiten hier, zou ik niet meteen de behoefte hebben om voor het evenwicht ook even wat positieve dingen te noemen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:37 schreef anjelieren het volgende:
rewimo waarom heb je steeds zo'n kritiek op je moeder, ik neem toch aan, dat ze ook wel iets goeds heeft, ze is toch je moeder, je hebt er maar een hoor.
Dat moet je niet tegen mijn man zeggen...quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:37 schreef anjelieren het volgende:
..ik neem toch aan, dat ze ook wel iets goeds heeft, ze is toch je moeder, je hebt er maar een hoor.
Mijn kind is ook ngeen actief fietser. Tot voor kort wilde ze alleen maar op het driewielertje fietsen maar nu wil ze wel vaker op d'r grote fiets.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:04 schreef Rottdog het volgende:
Verdorie RewimoChristan
![]()
Misschien raar maar wat vind ik het fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met een kind wat niet wil fietsen. Heb al tips gehad om der maar gewoon op de fiets te zetten en een duwtje te geven. Omkopen werkt ook niet, het komt gewoon goed heb ik besloten.
Ingrid ieder kind zijn eigen tempo.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:04 schreef Rottdog het volgende:
Ingrid ieder kind zijn eigen tempo. stempel
nopequote:Op woensdag 3 maart 2010 11:06 schreef anjelieren het volgende:
Lily dan mag ik aannemen dat het niet botert tussen je man en je moeder.
Dat lijkt me ook vreemd voor jou zeg...quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:15 schreef lily het volgende:
[..]
nope
ze hebben al 6 jaar geen contact meer
Oja, dat heeft ze ook hoor. Maar daar heeft Ingrid niks aan tochquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:37 schreef anjelieren het volgende:
rewimo waarom heb je steeds zo'n kritiek op je moeder, ik neem toch aan, dat ze ook wel iets goeds heeft, ze is toch je moeder, je hebt er maar een hoor.
Ja, het is best triest allemaal maar het ligt nu eenmaal moeilijk. De situatie gaat ver terug maar je bent niet zomaar "moeder" omdat je een kind gebaard hebt (als je begrijpt wat ik bedoel).quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook vreemd voor jou zeg...
Ja, ik vind het ook jammer, maar zij wil het zo. En dan moet zij ook maar weer degene zijn die contact opneemt, als ze dat wil. Ze is het nooit met onze relatie eens geweest.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:35 schreef trui het volgende:
ik sluit me aan bij spuuglokje. anjelieren, rewimo mag toch zelf wel bepalen hoe positief ze over haar moeder schrijft?
wat erg eigenlijk, rewimo, dat 't contact helemaal verbroken is. voorheen was dat toch heel anders. echt jammer, voor alle partijen. maar ja, ik begreep al eerder dat ze zo negatief was over jouw relatie met Qtel en jullie verhuizing naar D'land. als ze zich daar niet overheen heeft kunnen zetten houdt het op een gegeven moment op natuurlijk.hoe is 't met Christan vandaag?
Schoonmoeder, en ja, ongelooflijk heh. Haar prachtige kleinkinderen...mist ze gewoon.. (en haar eigen zoon natuurlijk)quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:35 schreef trui het volgende:
lily, bij jullie ook al zo'n slecht contact met je (schoon?)moeder. treurig inderdaad! ik snap ook nooit goed dat oma's & opa's het zover laten komen, zo'n enorm gemis als je je eigen kleinkinderen niet kunt zien opgroeien lijkt me.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:13 schreef lily het volgende:
Wil je nu dat de moeder van Rewimo dat hier komt vertellen
En dan ga jij natuurlijk tegen haar vertellen: waarom heb je steeds zo'n kritiek op je dochter, je hebt zelfs het contact verbroken vanwege haar huwelijk, ik neem aan dat ze ook wel iets goeds heeft, ze is toch je dochter, je hebt er maar een hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:09 schreef anjelieren het volgende:
rewimo, goed dat christan weer naar school is. Hopelijk red hij het de hele dag. Misschien zou je moeder eigenlijk ook wel eens willen vertellen, waarom ze het contact heeft verbroken, want je hoort het nu van een kant he., of zie ik dat verkeerd.
OK, dat heb ik dan verkeerd begrepen. maar ook als 't niet specifiek over kim gaat vind ik 't wel wat te simpel om maar te stellen dat het alleen maar om een tendens gaat. ik snap (denk ik) wat je bedoelt, maar ook weet ik dat je als ouder over 't algemeen juist liever niet hebt dat er echt iets is met je kind, en dat je echt niet voor de lol zo'n onderzoekstraject in gaat. wij hebben zelf ook pas echt op aanraden van leidsters bij 't kdv en later de juffen op school die stap gezet, en nu ben ik toch blij dat we dat gedaan hebben ipv de kop in 't zand laten zitten. hoe eerder een en ander duidelijk is, hoe beter.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:21 schreef easy-going het volgende:
Waar staat dat ik het over Kim heb?
Misschien vind ik de algemene tendens wel dat er teveel naar etiketjes gezocht word(t?).
No offence overigens tot de echte gevallen, maar daar weet ik dan ook weer van dat het best kwetsend over kan komen als er maar zo lichtjes geroepen word dat mijn kind autisme/PDD/ADHD of wat er al niet "in" is tegenwoordig heeft.
dat bedoel ikquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:29 schreef trui het volgende:
, maar ook weet ik dat je als ouder over 't algemeen juist liever niet hebt dat er echt iets is met je kind, en dat je echt niet voor de lol zo'n onderzoekstraject in gaat.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:26 schreef lily het volgende:
Maar wat ook kwetsend is, is dat mensen roepen (als je het over ADHD hebt); oh, ja, tuurlijk! Een verzinsel van mensen die hun kind niet kunnen opvoeden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |