Dat was onze conclusie ook inderdaad.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:50 schreef Spuuglokje het volgende:
Wahahaha Daan!Nou, die hoefden jullie niet nóg eens wakker te maken daarna!
Dat denk ik ook wel! Heb het zelf ook pas later leren waarderenquote:Op maandag 1 maart 2010 10:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Anders zijn dan de rest is pas als je volwassen bent leuk, denk ik.
Mijn eerste gedicht (16 jaar geleden, toen was ik 9quote:Op maandag 1 maart 2010 14:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hier wordt ook wel eens gezegd dat 'hij het leven zwaar heeft'
M`n hart breekt als ik dat hoor
Wat lief van die moeder, livelinkquote:Op maandag 1 maart 2010 15:16 schreef livelink het volgende:
Helaas heb ik hier ook te maken met een ongelukkig jongetje. Hij wil wel graag met andere kinderen spelen, maar door zijn onvoorspelbare gedrag is hij bijna nergens welkom. Vandaag wilde hij zo graag spelen. Ik kreeg de moeder van zijn enige vriendje niet te pakken en hij was bijna ontroostbaar. Uiteindelijk ben ik met hem naar het huis zijn vriendje gelopen, maar ze waren echt niet thuis. Toen wilde hij persé naar de opa en oma van het jongetje om te kijken of hij dan daar was. En die wisten ons te vertellen dat zijn vriendje inderdaad niet thuis was vandaag.
Net bij het ophalen van Katja wilde Katja een paar vriendinnetjes mee naar huis nemen. Dat kon natuurlijk, geen probleem. En Job keek zo verdrietig. Gelukkig zag de moeder van het vriendinnetje van Katja dat ook en ze zegt: "Dan neem ik Job wel gezellig mee naar mijn huis". Goh, ik kan haar wel omhelzen. Job was helemaal aan het stralen dat hij ook ergens mocht spelen. Bij de ouders van de klasgenoten van Katja heeft Job gelukkig wat meer krediet dan bij de ouders van zijn klasgenootjes.
Christan, alweer ziek. Buikpijn en moeheid weer? Ik las vandaag toevallig dat het wel vaker gebeurt dat kinderen na een griep heel lang last houden van moeheid en buikpijn/hoofdpijn. Soort overmoeidheidsreactie na een griep. Heeft Christan toevallig de griep gehad, Rewimo?
Groeit hij momenteel snel? Misschien dat het daar wat mee te maken heeft?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:55 schreef Rewimo het volgende:
We hebben vandaag nog met hem gepraat en op school is echt niks aan de hand (gelukkig). Als we hem halen is hij ook echt net een dood vogeltje, valt in de auto al in slaap, duikt thuis zijn bed in en na een paar uur gaat het dan wel weer. Hij ziet ook bleek, kringen onder zijn ogen, en dat terwijl hij van half 8 tot half 7 slaapt, dus slaaptekort heeft hij ook niet bepaald.
Nee, zie hierboven, ik zit zelf ook te wachten op bericht.quote:
Ja, dat is waar... ik hoop dat je snel bericht krijgt!! en wij dus ook...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:31 schreef Rewimo het volgende:
Om 11 uur, Diaan. Ik verwacht zo langzamerhand wel bericht. Maar ja, artsen = wachten, dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |