quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:35 schreef _evenstar_ het volgende:
aiSucces.
Arwen heeft hier een beperkte dag wegens ernstig vervelend gedrag..
ze begon vanochtend al goed.. Ze was vroeger wakker dan de wekker ( 7 uur) en heeft mij dus niet gewekt, en de diepvries geplunerd .. het ijs gepakt.. deur open gelaten..
Dag 3 kg aan vleeswaar wat licht ontdooid was.. ik bak het nu allemaal maar op en breng maar wat naar oma etc.![]()
Daarnaast vond ze de koffiemelkpoeder wel leuk, die heb ik vanochtend opgeveegd/gezogen/gedweild, want over de vloer verspreid. Want maaam ik wilde zo graag sporen maken...
Nou hup samen douchen, en onderwijl ik de handdoeken pak en kleren klaar leg.. heeft mevrouw mijn lush en mijn shampoo over de vloer uitgeknepen, want ze wilde zo graag schuimpjes in de douche.....
Toen ik even boven bed opmaken was, en haar gezegd heb op de bank te wachten.. heeft ze alle kraaltjes over de vloer gesmeten.. AUW .. dat doet best zeer met blote voeten..![]()
Is het alweer bedtijd ?
houd er wel even rekening mee dat je bij de HAP meteen moet betalen als je niet meer in nederland verzekerd bentquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:35 schreef Rewimo het volgende:
Ah, dan is ze echt wel aan vakantie toeWeekje niks is dan wel lekker
HAP hou ik in gedachten, tnx voor het meedenken allemaal.
Rewimo, in Dld kan je sowieso bij de kinderarts terecht he, hoef je geen verwijzing voor. Gewoon een afspraak maken! Is ook gratis, die 10¤ hoef je niet te betalen en ook medicijnen krijg je op recept, zonder bijbetalingquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:40 schreef Rewimo het volgende:
Onze eigen huisarts was er deze week niet. En de waarnemer kon (wilde) er niks van maken. Maandag is onze eigen huisarts er weer. De laatste diagnose was een infectie, maar dat is natuurlijk tamelijk vaag. Antibiotica hebben niet echt geholpen.
O, dat wist ik helemaal niet, dank je voor de tip!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:04 schreef Linda2205 het volgende:
Rewimo, in Dld kan je sowieso bij de kinderarts terecht he, hoef je geen verwijzing voor. Gewoon een afspraak maken! Is ook gratis, die 10¤ hoef je niet te betalen en ook medicijnen krijg je op recept, zonder bijbetaling
Ze hebben gewoon eigen praktijken, zitten niet in het ziekenhuis. Is ook een soort CB, Lotte gaat daar ook eens in de maand heen, ze doen ook de prikken ed. Zit er vast een bij je in de buurtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O, dat wist ik helemaal niet, dank je voor de tip!
Haha!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:35 schreef Sjeen het volgende:
Isa mag na het weekend weer naar schoolKan ze uitrusten van de vakantie
hihi, ja dat heb je dan met dat carnavallen. Hebben jullie nu ook eerder mei-vakantie of moet ze nu 9 weken naar school?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:35 schreef Sjeen het volgende:
Isa mag na het weekend weer naar schoolKan ze uitrusten van de vakantie
Zo dat is lang... dat heeft Twan niet.... apart om te zien hoe verschillend daarmee omgeaan wordt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:51 schreef Sjeen het volgende:
Ze heeft zich in elk geval super geamuseerd, de laatste dagen lekker rustig gedaan ookMeivakantie is van 30 april tot 18 mei ofzo? Dus 10 weken school nu...
Die weblogquote:Op zondag 21 februari 2010 10:55 schreef Lois het volgende:
Onze eigen enige echte downtime baby wordt vandaag 6!
HET IS...
Saskia gefeliciteerd en ook een dikke kus voor Tijn, Nienke, papa en mama![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |