abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78180180
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 12:35 schreef _evenstar_ het volgende:
ai Succes.

Arwen heeft hier een beperkte dag wegens ernstig vervelend gedrag..
ze begon vanochtend al goed.. Ze was vroeger wakker dan de wekker ( 7 uur) en heeft mij dus niet gewekt, en de diepvries geplunerd .. het ijs gepakt.. deur open gelaten..
Dag 3 kg aan vleeswaar wat licht ontdooid was.. ik bak het nu allemaal maar op en breng maar wat naar oma etc.
Daarnaast vond ze de koffiemelkpoeder wel leuk, die heb ik vanochtend opgeveegd/gezogen/gedweild, want over de vloer verspreid. Want maaam ik wilde zo graag sporen maken...
Nou hup samen douchen, en onderwijl ik de handdoeken pak en kleren klaar leg.. heeft mevrouw mijn lush en mijn shampoo over de vloer uitgeknepen, want ze wilde zo graag schuimpjes in de douche.. ...
Toen ik even boven bed opmaken was, en haar gezegd heb op de bank te wachten.. heeft ze alle kraaltjes over de vloer gesmeten.. AUW .. dat doet best zeer met blote voeten..

Is het alweer bedtijd ?

zo "erg" is mijn draak niet.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78180317
Oh evenstar.... ik zou willen dat ik nu even je meisje mee kon nemen zo dat je even lucht hebt...
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  vrijdag 19 februari 2010 @ 12:47:13 #53
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_78180571
Dit ken ik ook niet van haar hoor
En ze mag mooi boekjes lezen, TV blijft uit, en spelen mag ze nog even niet ( ja gemeen) maar eventjes duidelijke restricties. We zouden wat leuks gaan doen vandaag, kan ze ook naar fluiten.

En Muks, komt wel goed hoor
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 februari 2010 @ 13:05:11 #54
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_78181224
Oeh, evenstar... * Rewimo grote rol behang aanreikt met voorraad plaksel

Soms moet je inderdaad je gezag laten gelden. Alleen jammer dat je daar zelf ook de klos van bent

Ik weet niet of we ergens naar een HAP kunnen. Ik heb wel een pasje voor hem, dat is het probleem niet.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 13:15:19 #55
144006 chacama
Ondernemend!
pi_78181608
Oei Evenstar. Ja, dan moet je wel even boos worden. Dit zijn acties die kun je niet accepteren... hoe mooi de uitleg van Arwen ook is. Op de manier spelen is geen spelen meer. Misschien kun je morgen als ze wel zich weet te gedragen, dat wat ze vandaag aan het doen was op een manier doen dat jij het ook leuk vind. In een bak sporen maken met vormpjes en dat ze of jij dan moet zeggen welk vormpje het was. En schuim in de badkamer maken is natuurlijk wel leuk, maar wel met de goede zeep en niet die van jou. En dat van de diepvriezer.... daar heb ik geen tip voor. Maar dat je gillend gek wordt met zo'n ochtend kan ik me levendig voorstellen. Zou bij mij ook niet voor leuke momenten zorgen.

Rewimo, ik neem aan dat als ik in Duitsland naar een HA kan toen Maud ziek was, dat jij dan ook als je in Nederland bent met Christan naar een HAP kunt. "Ja, we zijn al bij onze eigen huisarts geweest afgelopen week, maar nu is het toch zo erg dat ik niet zo het weekend nog verder in wil....."

Fleur heeft vakantie Eindelijk even op adem komen voor d'r. Even 1 week geen zwemmen, geen turnen en vooral even GEEN school. Niet dat ze het allemaal niet leuk vind, juist wel. Maar ze is met alles zo intensief bezig dat ze nu echt moe is. Ze kan niets hebben en huilt om alles en om niets. Zo sneu om d'r zo te zien terwijl ze juist de laatste tijd zo'n lekkere gezellige meid was.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 februari 2010 @ 14:35:13 #56
13151 crew  Rewimo
pi_78184761
Ah, dan is ze echt wel aan vakantie toe Weekje niks is dan wel lekker

HAP hou ik in gedachten, tnx voor het meedenken allemaal.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 14:47:51 #57
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78185230
Rewimo, het is inderdaad wel een goed idee om eens naar de HAP te gaan. Zo schiet het ook niet op. Maar arme Christan, hij wordt nu toch wel gehinderd door "het gedoe". Beterschap weer voor hem

Suzanne, ik kan me niet me zo herinneren dat Twan dat gedaan heeft, maar ik zou er ook 1x wat van zeggen en daarna gewoon negeren of meedoen. Twan vindt het - als hij aan het klieren is - ook nooit leuk dat ik hetzelfde doe. Zegt ie: mam doe eens normaal Dan zeg ik tegen, zo gaat het dus ook andersom.. niet leuk hè?

Arwen wat doe je met je moeder?? Is ze vandaag verder wel lief Evenstar?

Vicky, dat wat jij zegt over Amber met eten en gedrag enz. dat herken ik ook wel bij Twan. Al is het nu weer wat minder dan een paar weken geleden. Hij is nu wel heel druk in zn doen, echt hyper. Om gek van te worden. Het andere moment is hij dan weer superlief en wil hij knuffelen... Lastig soms.

Fleur lekker vakantie Twan ook!!
Make love, not war ☮
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 19 februari 2010 @ 16:07:21 #58
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_78188428
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:35 schreef Rewimo het volgende:
Ah, dan is ze echt wel aan vakantie toe Weekje niks is dan wel lekker

HAP hou ik in gedachten, tnx voor het meedenken allemaal.
houd er wel even rekening mee dat je bij de HAP meteen moet betalen als je niet meer in nederland verzekerd bent

huisgenootje van mij is duitse en toen ik met die naar de HAP moest, moesten we iets van 75 euro ter plekke betalen

hoop voor Christan dat er eindelijk gevonden word wat er aan de hand is
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 februari 2010 @ 16:20:36 #59
13151 crew  Rewimo
pi_78188959
Ik heb een pasje van CVZ voor hem, daarmee moeten we gewoon in NL terecht kunnen als het goed is.
pi_78189663
Suzanne, ik herken het heel erg. Dat vieze woorden zeggen of scheldwoorden (sukkel, idioot etc)
De jongens versterken elkaar hierin.
Meedoen werkt hier niet. Vinden ze nog leuker en gaan dan harder...liggen ze dubbel.
Boos worden helpt ook niet. Gaan ze naar elkaar giebelen...
Ik negeer het maar meestal en hoop dat het vanzelf overgaat.

Arwen

Rewimo, erg vervelend zeg.
Ik zou echt een totale checkup willen. Wat zegt zijn huisarts dat hij al zo lang "klachten" heeft?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 februari 2010 @ 16:40:59 #61
13151 crew  Rewimo
pi_78189831
Onze eigen huisarts was er deze week niet. En de waarnemer kon (wilde) er niks van maken. Maandag is onze eigen huisarts er weer. De laatste diagnose was een infectie, maar dat is natuurlijk tamelijk vaag. Antibiotica hebben niet echt geholpen.
pi_78189902
Ze zullen je toch moeten doorverwijzen naar een kinderarts dan...

hij voelt zich niet voortdurend ziek heh?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 februari 2010 @ 16:49:59 #63
13151 crew  Rewimo
pi_78190152
Nee, dat niet. Het komt en gaat.
pi_78190594
maakt het wel ingewikkelder eigenlijk
pi_78190640
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:40 schreef Rewimo het volgende:
Onze eigen huisarts was er deze week niet. En de waarnemer kon (wilde) er niks van maken. Maandag is onze eigen huisarts er weer. De laatste diagnose was een infectie, maar dat is natuurlijk tamelijk vaag. Antibiotica hebben niet echt geholpen.
Rewimo, in Dld kan je sowieso bij de kinderarts terecht he, hoef je geen verwijzing voor. Gewoon een afspraak maken! Is ook gratis, die 10¤ hoef je niet te betalen en ook medicijnen krijg je op recept, zonder bijbetaling
Lotte!
Noah!
pi_78192799
Rewimo ik hoop dat jullie snel weten wat er met Christan is.

Sterkte met de kleuterpubertijders.

Vandaag waren we weer bij Accare, dit keer alleen. Ze heeft een aantal keer goed het gedrag laten zien wat ze thuis ook doet vooral tegen Tyler.
Er wordt nu gedacht aan iets in het autistische spectrum en geen adhd.
De waterpokken zijn veeel meer geworden vanmiddag en die bij dr liezen ed en nu ook bij haar billen doen het meeste zeer. Vannacht heeft ze volgens mij ook een aantal open gekrabt.
Ookal hoort het erbij, ik vind het wel zielig. We hebben emulsie van vsm en talkpoeder.
Verder nog tips?
pi_78192861
Zemelenbad en dan daarna niet afdrogen maar deppen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:12:06 #68
144006 chacama
Ondernemend!
pi_78192888
Zemelenbadje Ingrid. Kijk ook even in het waterpokkentopic. Staan ook nog andere goede tips.
pi_78192916
Zemelen koop je dat bij de super of apotheek? Dat kan vast ook in een washandje. Bij gebrek aan badje.

Oh, ik wist niet dat er een waterpokkentopic is, ik ga zoeken.
pi_78192993
Simpele goedkope havermout in een washand, nat maken, beetje knijpen tot het slijmerig wordt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 februari 2010 @ 18:18:35 #71
13151 crew  Rewimo
pi_78193146
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:04 schreef Linda2205 het volgende:
Rewimo, in Dld kan je sowieso bij de kinderarts terecht he, hoef je geen verwijzing voor. Gewoon een afspraak maken! Is ook gratis, die 10¤ hoef je niet te betalen en ook medicijnen krijg je op recept, zonder bijbetaling
O, dat wist ik helemaal niet, dank je voor de tip!
pi_78193456
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:18 schreef Rewimo het volgende:

[..]

O, dat wist ik helemaal niet, dank je voor de tip!
Ze hebben gewoon eigen praktijken, zitten niet in het ziekenhuis. Is ook een soort CB, Lotte gaat daar ook eens in de maand heen, ze doen ook de prikken ed. Zit er vast een bij je in de buurt Succes!
Lotte!
Noah!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 februari 2010 @ 18:28:14 #73
13151 crew  Rewimo
pi_78193476
Ik wist niet dat je geen verwijzing nodig hebt. Er zitten er hier vast wel een stel ja.
pi_78193627
Ow, en als je je echt zorgen maakt, meeste ziekenhuizen hebben een "Kinderrettungsstelle" daar kan je ook gewoon binnenlopen, ook 's avonds en in het weekend. Sterkte en beterschap voor Christan
Lotte!
Noah!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 februari 2010 @ 18:44:28 #75
13151 crew  Rewimo
pi_78193951
Dank je wel
  vrijdag 19 februari 2010 @ 20:28:38 #76
144006 chacama
Ondernemend!
pi_78197701
En dat wordt maar weer eens het fijne van zo'n forum weergegeven. Wat een supertips Linda.

Fleur was gewoon helemaal blij dat ze vakantie heeft. "we gaan niet weg, maar ik ga wel naar de BSO en dat is in de vakantie ook altijd feest..."
  Licht Ontvlambaar vrijdag 19 februari 2010 @ 20:35:11 #77
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_78198062
Isa mag na het weekend weer naar school Kan ze uitrusten van de vakantie
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 20:58:26 #78
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_78199415
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:35 schreef Sjeen het volgende:
Haha! Fijn hè dat carnaval?
Hier hebben ze nu vakantie en da's geen moment te vroeg. Geen aparte dingen deze vakantie, gewoon thuis op 1 dag na en lekker hun eigen dingetjes doen.
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 21:27:18 #79
144006 chacama
Ondernemend!
pi_78201298
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:35 schreef Sjeen het volgende:
hihi, ja dat heb je dan met dat carnavallen. Hebben jullie nu ook eerder mei-vakantie of moet ze nu 9 weken naar school?
pi_78202474
De vakantie komt goed uit nu.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 19 februari 2010 @ 21:51:18 #81
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_78202800
Ze heeft zich in elk geval super geamuseerd, de laatste dagen lekker rustig gedaan ook Meivakantie is van 30 april tot 18 mei ofzo? Dus 10 weken school nu...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_78212254
en pasen nog tussendoor.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 11:52:57 #83
114177 Diaan73
pi_78223981
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 21:51 schreef Sjeen het volgende:
Ze heeft zich in elk geval super geamuseerd, de laatste dagen lekker rustig gedaan ook Meivakantie is van 30 april tot 18 mei ofzo? Dus 10 weken school nu...
Zo dat is lang... dat heeft Twan niet.... apart om te zien hoe verschillend daarmee omgeaan wordt.
Make love, not war ☮
pi_78224064
Amber is de 2 dagen na pasen vrij en hoe het met de meivakantie precies zit weet ik niet, is ook niet zo boeiend aangezien we dan zelf op vakantie zijn
ze heeft ook nog de 2 dagen (di en wo) na pinksteren vrij.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_78235179
Wij hebben ook twee weken meivakantie.

Heerlijk vooruitzicht Vicky, lekker op vakantie.
  Jubileum moderator zondag 21 februari 2010 @ 10:55:59 #86
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_78257176
Onze eigen enige echte downtime baby wordt vandaag 6!

HET IS...

Saskia gefeliciteerd en ook een dikke kus voor Tijn, Nienke, papa en mama
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 21 februari 2010 @ 11:01:32 #87
279126 anjelieren
wees blij met alles wat je heb
pi_78257250
Lois van harte gefeliciteerd met je dochter en een hele fijn dag
  Jubileum moderator zondag 21 februari 2010 @ 11:33:11 #88
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_78257794
Het is niet mijn dochter Anjelieren
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 21 februari 2010 @ 11:51:01 #89
13151 crew  Rewimo
pi_78258176
Saskia, van harte gefeliciteerd
pi_78258451
Saskia van harte met je 6e verjaardag ! Veel plezier met de taart en kadootjes !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_78258580
Saskia gefeliciteerd!
  zondag 21 februari 2010 @ 12:09:08 #92
279126 anjelieren
wees blij met alles wat je heb
pi_78258599
Sorry Saskia, verkeerd begrepen, van harte hoor.
  zondag 21 februari 2010 @ 12:11:53 #93
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_78258672
quote:
Op zondag 21 februari 2010 10:55 schreef Lois het volgende:
Onze eigen enige echte downtime baby wordt vandaag 6!

HET IS...

Saskia gefeliciteerd en ook een dikke kus voor Tijn, Nienke, papa en mama
Die weblog
edit: ik vond ook nog het 'voortraject: Duo bevalling en verder terugbladeren op de weblog gaat niet meer, mijn IP is geblockt door het grote aantal verzoeken

6 jaar al weer...

[ Bericht 12% gewijzigd door E.T. op 21-02-2010 20:41:21 ]
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 21 februari 2010 @ 12:21:17 #94
24188 Belana
kloon van belana
pi_78258897
hah! Ik heb daar ook nog gepost zie ik
Van harte met je grote meid!!
stormy waters...
sailin'
pi_78258985
gefeliciteerd Saskia
pi_78259077
Saskia, gefeliciteerd met je verjaardag!!

ET en Swets, gefeli met jullie mooie grote meid!!

Chacama, ik ben echt aan het aftellen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 21 februari 2010 @ 12:57:55 #97
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_78260021
Saskia, gefeliciteerd

Hier hebben de kinderen nu een week vakantie. Helaas wijzelf niet, dus ze zullen naar de BSO moeten. We hebben ook twee weken meivakantie, maar geen vakantieplannen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † zondag 21 februari 2010 @ 13:55:08 #98
7074 moussy
kuttekop
pi_78262135
Gefeliciteerd!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 21 februari 2010 @ 15:54:36 #99
114177 Diaan73
pi_78266358
ET en Swets van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Saskia Hele fijne dag toegewenst!!
Make love, not war ☮
  zondag 21 februari 2010 @ 16:26:03 #100
144006 chacama
Ondernemend!
pi_78267489
E.T. en Swets gefeliciteerd met jullie grote meid!

@Livelink, hier gaan ze ook 4 dagen naar de BSO. Meivakantie nog geen plannen, maar ik wil wel proberen om een paar dagen eruit te gaan. Al is het maar een camping hier om de hoek. Dat F. en ik gewoon afwisselend kunnen werken en dat de meiden toch echt meer vakantiegevoel hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')